Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Jak vyvrátit lži O2

Jak vyvrátit lži O2

Martin (28.2.2010 07:41:36)

Dobrý den, začnu trochu v historii a dostanu se k tomu co mne aktuálně pálí. Před 2 roky jsem hledal rychlejší připojeni než dostupné wifi v okolí. Po zkušenostech s Volny.cz mého známého jsem se rozhodl jít k nim. Přes Volny jsem si objednal tuto službu a čekal co na to technik od O2. Přišel a prohlásil že sem nejsou natažené linky a že nejdu připojit. Ukázal jsem mu jejich krabici v přízemí a a že to mám natažené až k bytu. Situace se nezměnila. Tak jsem na to šel lstí. Objednal jsem si od O2 internet a ono to najednou šlo. Byl jsem u nich "povinnou akční dobu", během které se mi dostávalo 12,2 MB z 16 uváděných. Ukončil jsem s nimi smlouvu a přešel k TERMS, s tím,že chci aby i nadále mi to jelo stejně tj.12MB reálných. Bouhužel O2 přepojil dráty a mám 9,2 , které kolísají občas mezi 3-9 MB a tvrdí mi že jsem si tu rychlost vymyslel, že nikdy nebyla vyšší než 9,2 MB a že je to technicky nemožné. Máte někdo podobné zkušenosti a i nějaké řešení? Mám ještěschovanou původní IP adresu,takže při správném nastavení by se dalo možná najít něco ve statistikách dsl.cz a speedtest.net ,ale neumím to nakonfigurovat.

osral (28.2.2010 08:07:32)

Měl si zůstat u O2 já ho mám a jsem spokojen. Jinak dráty jsou O2 a ty si myslýš že technik O2 udělá vše pro spokojenost zákazníka konkurence :-D .

Martin (28.2.2010 09:05:53)

Ono to bylo taky o tom , ze jsem usetril celkem dost penez. Jinak se me jeste pokouseli nauctovat 458 Kč za 14 dni kdy byla linka už "mrtva" a asi 3x mi uctovali sluzby ktere jsem si ani neobjednal. Kdyz jsem mel cdma,tak 4 dny po podepsani smlouvy zavedli fup. Je tezky zustat u firmy kdyz se te snazi jen obrat a chova se nekorektne. Ty bys to delal?

Bobs (28.2.2010 09:40:04)

S neoprávněným účtováním neobjednaných služeb a dokonce s chybným vyúčtováním výšky paušálu za služby (chybným v neprospěch zákazníka) mám u O2 bohužel také špatné zkušenosti. V obou případech jsem na problém přišel náhodou až kontrolou položek na faktuře a v obou případech jsem fakturu telefonicky reklamoval - reklamace pokaždé byla uznána jako oprávněná a bylo mě slíbeno, že neoprávněné zvýšení faktury bude odečteno od faktury následující a veškeré následující faktury už budou spočítané OK. V prvním případě se to skutečně stalo, druhý případ se mě stal nedávno, takže další faktura zatím ještě nedorazila. Přiznám se, že nechápu jak si mám takovéto přehmaty ve vyúčtování vysvětlit. Doufám, že mám prostě jen echt smůlu, že se firma O2 s mém případě ve výpočtu celkové částky, kterou mám platit, prostě jen spletla. Ať už se věci mají jakkoliv, radím (nejen u O2, ale obecně u všech a vždy) - pečlivě si kontrolujte všechny položky na fakturách, zda všechno sedí jak má. Fakt, že fakturu vygenerovala velká firma rozhodně ještě nemusí znamenat, že je ta faktura vygenerována správně.

Anonym (28.2.2010 10:22:34)

1. No, nehledejme v tom záměr ani spekulace, ale stalo už se někdy někomu, že by byla "chyba" na faktuře ve prospěch zákazníka? Holt někdy se sází i na to, že si lidi ty faktury nekontrolují, nebo se dostane k nějaké učetní, která nemá ani potuchy co za služby by měly být fakturované a prostě to zaplatí. A když si někdo všimne, s omluvou mu "chybu" opraví... Běžná česká technika fungující už od dob SPT Telecom... 2. S tím adsl je to tak od počátku - tuhle jsem chtěl odejít od GTS (tehdejší nextra) k VOLnému. No samozřejmě odpojení nextry proběhlo v pořádku, ale Volný podle telekomu zapojit nešel, protože prej to nextra ještě blokovala. Volný nemohl udělat vůbec nic (blokace na telekomu). No zkusil jsem oslovit český telekom, pro který samozřejmě už nic blokované nebylo a adsl šlo zřídit do tří dnů - jednoznačný podvod. Takže jsem přešel ke zdejšímu wifi a byl spokojený. Telekom tak nejen nezískal zákazníka ve svůj prospěch, ale taky přišel o výpalné, které by prostřednictvím volného učtoval za poslední míli. Mimoto jsem taky zrušil telefon - nepotřebnou pevnou linku. No kdo chce kam, pomozme mu tam - měli by to tak udělat všichni. Jenže si uvědomuju, že telekom (nebo O2, nebo jak se teď aktuálně jmenuje ten moloch) má v některých lokalitách monopol, tak ti lidi prostě na výběr nemají a pokud chtějí internet, musí se holt upsat, ať už jsou podmínky a ceny jakékoliv :-( Vznik konkurence v horní dolní taky nehrozí, protože státní záruky na půjčky k vystavění vlastní infrastruktury potenciálnímu novému ISP v dané lokalitě nikdo nedá.

Bobs (28.2.2010 20:33:45)

No nevím, já stále věřím tomu, že to prostě jen byla lidská chyba, náhoda, nedorozumění...a žádný úmysl za tím nebyl.

Anonym (1.3.2010 00:25:20)

Za 4 měsíce 3 chyby ve vyučtovaní asi to velka nahoda

Bobs (1.3.2010 06:59:42)

To ovšem není můj případ. V mém případě chyba nastala "pouze" 2x v rozmezí cca. roku. Vzhledem k tomu, že se to stalo po sjednání nové, příp. změně stávající služby, tak to přičítám na vrub pouze náhodě a nedorozumění.

Honza (1.3.2010 15:28:22)

Je zvláštní, že se to stává asi často, dělal jsem změnu také a teď mám na faktuře o cca 90 Kč navíc za jakousi e-mail službu, kterou jsem nikdy neměl a nechtěl. Ještě jsem to nereklamoval, ale udělám to až na to budu mít čas (už to vím cca 2měsíce a na to asi sázejí, že je dost takovejch troubů jako já).

Anonym (3.3.2010 08:28:45)

Tak si z tou reklamací pospěš, protože na faktury starší tří měsíců to musíš psát písemně a nejde to po telefonu. Jinak se ani nedivím, že v tom množstí několika milionů zákazníků se na některých fakturách objevují chyby. Mojemu známému se stal opačný případ, objednal si linku a ADSL, fungovalo mu obodvoje ale na faktuře mu chodilo jenom hovorné a ADSL bez poplatku za použivání linky. Když tam poté zavola aby s tím neměl později nějáký problém, že se mu ty faktury nezdají tak opravdu zjistili, že mu linku chybou O2 neúčtují. Na faktury i když to zní zvláštně teda podal reklamaci. Na další faktuře se již poplatek objevil. K reklamaci mu přišlo že mu poplatek zpětnou účtovat nebudou a něco jako že děkují za upozornění

Anonym (4.3.2010 17:32:19)

Asi nikdo z vas nema poneti co to znamena prouctovat za telecom sluzby zakaznikum. Tyhle chyby jsou bohuzel na dennim poradku, ale O2 pracuje na vylepseni svych faktur.

Anonym (7.3.2010 05:58:38)

ty chyby jsou snadf jen pokud delate nejake ZMENY, ne? nerikejte mi ze se vyskytne chyba kdyz do toho 5 mesicu nevrtate a ze vam znicehonic nauctuje neco ... Blbost chytraci co?

Anonym (7.3.2010 10:39:37)

kazdy mesic vam chodi lehce jina castka. Je to zpusobeno tim, ze kazdy mesic je jinak dlouhy a zakaznici by jiste rvali, ze maji za 28dni platit stejne jako za 31.

Jindra (8.3.2010 22:50:47)

Co to plácáš, mě už čtvrtým rokem chodí stejně vysoká částka každý měsíc, u O2 si platím jen ten základní paušál 237 Kč měsíčně a nevolám. K tomu mám ADSL od bývalých ČRA, nyní T-Mobile. Kdybych přešel komplet k T-Mobile, tak bych ušetřil nějakou desetikačku. Ale riskuju výpadek služby nebo zhoršení rychlostí a proto to nechávám být. Na rozdíl od zakladatele tohoto tématu nechci úsporu doslova za každou cenu, ale jsem spokojen s rychlostí a tak nic neměním.

Anonym (9.3.2010 10:48:01)

No vidis, ja mam od TO2 internet + tv + mobil a kazdy mesic mi chodi +/- 30kc jina castka. Kdyz jsem se na to ptal TO2 tvrdili, ze je to z duvodu rozpocitani ceny na pocet dni. Vice sem se v tom nestoural, tech 30kc je mi ukradenejch a vysvetleni TO2 mi prislo docela logicke. Mam jeste od UPC internet + tv a tam to funguje obdobne....akorat rozdil v cene vyuctuji jednou za rok...ale jak rikam, nijak do hlouby jsem do toho nestoural.

Anonym (10.3.2010 07:26:14)

Si z tebe dělali bžudnu, blboňku... ale chápu to, z tebe si ji musí dělat každý, protože jsi prvotřídní bavič :-D Takové malé vzteklé miminko, co všechno zná, všude bylo :-D

Anonym (10.3.2010 10:14:34)

Dobrý den. Já mám stejnou zkušenost. Také mi chodí každý měsíc jiná částka.

Anonym (10.3.2010 10:59:47)

Dobrý den, bodejt by ne, když jsi jedna a tatáž osoba :-DDDDD A buď jisi jistej, že pokud ti skutečně chodí jiná částka (jako že tobě už nevěřím ani nos mezi očima), tak to není tím, že jeden měsíc má 30 a jiný 31 dní :-DDD

Anonym (9.3.2010 08:45:30)

Zase jsi pobavil :-DDDDD

Anonym (28.2.2010 18:19:14)

zase mi budete nadavat, ale todle je klasicky pripad ceskeho hlupaka. ty jsi mel velmi dobre fungujici pripojeni od TO2. Aby jsi usetril par kacek tak jsi presel k jinemu ISP. A vysledek? Internet ti jede hure a ty jsi akorat nastvany.

osral (28.2.2010 20:12:26)

Taky to nepochopím pokud funguje tak at je můj IPS třeba Bin Ládin tak neodejdu

Bobs (28.2.2010 20:29:42)

Trošku demagogická odpověď, nezdá se vám? 1. Nechápu co má obecně hledání nejlevnějšího řešení, které stále ještě splňuje zadané parametry co dělat s nějakým zmiňovaným "českým hlupáctvím". - Vždyť je to jen hledání nejefektivnějšího řešení, což a) není hloupé, ale naopak chytré b) na neustálém hledání nejefektivnějších řešení stojí model celého západního tržního hospodářství. Tohle neustálé hledání nutí firmy neustále inovovat, zlepšovat své služby, nabízet zákazníkům stále víc...jinak by zákazníci totiž jednoduše odešli ke konkurenci a neflexibilní firma, jejíž nabídka by nebyla dostatečně atraktivní, by holt zanikla a uvolnila prostor firmám, které jsou v konkurenčním boji dynamičtější - dokáží zákazníkům nabídnout více služeb za méně peněz. Skutečně nechápu co se vám na tomto přístupu jeví hloupého a notabene ryze českého. Kdyby toto neustálé hledání efektivnějších řešení jednou ustalo, tak celá naše společnost začne stagnovat ve vývoji. Chtít něco takového, to zase hloupé připadá mě (nikoliv hloupé česky, ale zcela obecně - mezinárodně) :-p 2. Dále, pokud zhoršení kvality služby vzniklo díky menší kvalitě zaměstnanců nového providera, tak je to holt problém každého zákazníka, jestli je ochoten za méně peněz přijmout zhoršení služeb. Pokud by ale ke zhoršení služeb došlo záměrně díky úmyslně špatné práci techniků od původního providera, tak by se jednalo o pěkné svinstvo. Ustupovat takovýmto nekalým praktikám nikdy nemůže vést k žádnému pozitivnímu vyústění. To jistě sám uznáte. To by naopak byl o důvod víc proč od providera, který se chová takto neeticky, odejít. Jak je to v Martinem popsaném případě, to pochopitelně nemám tušení.

Anonym (1.3.2010 10:48:27)

Clovek vyse narazi na velmi dobre fungujici pripojeni a misto toho aby byl blahem bez sebe tak se snazi uskudlit par korun. Zhorseni kvality linky si martin bohuzel zaslouzil. TO2 logiky pouzije pro sve zakazniky draty s nejlepsima hodnotama. Kdyz od nich odejdes a dej jinam, proc by se oni o tebe meli starat? Vzdyt ty ani nejsi jejich zakaznikem. Ty jsi od nich utekl a sel ke konkurenci. Proc by oni meli podporovat konkurenci?

Anonym (1.3.2010 19:24:00)

áááá, pozoooor - blboněk je opět zde :-DDDDDD prej zasloužil :-DDD prej konkurence :-DDDDDD Výpalné za poslední míli si telekom učtuje pořád a je jedno, jestli to platí zákazník přímo telekomu nebo prostřednictvím nějakého jiného ISP... No je vidět, že jsi zase ve formě :-DDDD

Anonym (2.3.2010 12:25:20)

Zkus se chovat jako clovek, treba priste nebudes muset nadavat na cenzora, ze ti maze nazory. Pokud patri LM TO2 a od toho si naky jiny ISP pronajima sluzbu, je zcela na TO2 ktere draty k tomuto pouzije. Docela by me zajimalo, jestli mas pocit ze jsi vtipny, drsny nebo si tim vynahrazujes naky sexualni problem? Takove mnozstvi smajlu jako mas ty nepisi ani deti v chatu pro skolaky. To ze je tobe prez osmnact a pracujes ti teda ani nahodou neverim. A jestli ano, tak jsi to dal nez popelar ani nahodou dotahnout nemohl.

Anonym (3.3.2010 06:34:32)

Pokud nebude cenzorovi fňukat nějaký blboněk, že se mu ostatní posmívají jeho hlouposti, tak se nic mazat nebude, protože nebyla porušena žádná pravidla. Takže si pane chytrák rychle běžte zafňukat :-D 1. Sexuální problém? :-DDD 2. Nevěříš? :-DDD 3. popelář? :-DDD Zase jako obvykle všechno mimo :-DDD Nebo podle sebe soudíš ostatní? :-D přesvědčovat tě nebudu, to je tvoje věc, čemu si věříš nebo nevěříš (no všichni víme, že máš všechno naruby) :-D Joo a ty smajly - no nikdo mě za celý život tak nerozesmívá jako ty :-D vážně jsem za celý život (tedy ani ve školním věku) nepotkal tak extrémního blboňka :-DDD

Anonym (3.3.2010 10:24:26)

uz na me prosim nereaguj, dekuji

Anonym (3.3.2010 11:28:34)

Nereaguji na tebe - za to ani nestojíš, reaguji na ty plky, kterými tady krmíš slušné lidi, kteří sem přišli seriozně sdělit své zkušenosti, nebo řešit svůj problém...

Anonym (3.3.2010 21:58:04)

nejsem to ja kdo v kazde druhe vete urazi a komu zde pravidelne mazou nazory. Az se budes chovat jako dospely clovek, tak se s tebou mozna budu bavit.

Anonym (4.3.2010 06:30:15)

Mi smazali názory jen jednou, a to když jsi šel žalovat - to bylo tehdy, když už jsi neunesl tíhu nevyvratitelných argumetů a skutečně jsi ve vláknu vypadal jako totální hlupák :-)

Anonym (3.3.2010 06:44:36)

NoTaAaK, bLbOnKu.. =D. yEsHtE PoRzAaAd tE BaWiIi dElAt wShEzNaAaLkA, iKdYzH NeZnAaAsH PrInCiPy, ZaAaKlAdY AnI ReAlItU?

Anonym (3.3.2010 10:23:55)

koukam, ze jsi zrovna dosahl argumentacniho vrcholu, jen tak dal.

Anonym (3.3.2010 11:34:47)

Pane nadčlověk, pane chytrák, pane vševědoucí - když netušíš o čem je řeč, tak jaké argumenty chceš předkládat? Dyt to ani nečteš, nebo nechápeš, nebo nechceš chápat... Ten problém je tady už od dob SPT telekom - to jsi patrně ještě nebyl na světě, tak nemůžeš tušit, kdo získal monopol, kdo dostal státní záruky na miliardové úvěry, kdo i prokazatelně zneužil tohoto monopolu (že tím zneužitím vydělal x stovek milionu a dostal pokutu jen dvě desítky milionů ani nemá cenu řešit - stejně to nepobereš)... Jen si furt meleš svoje nějaké nesmysly, které sis zrovna vymyslel a jsi o nich bytostně přesvědčen.. ale jako - bavíš - jen tak dál :-DDD *MUUUUUCK* :-DDD

Anonym (3.3.2010 21:57:16)

s tebou zadna debata neni mozna, protoze porad jen urazis a nejsi schopen bavit se jako dospely clovek. Uz na me prosim nereaguj.

Anonym (4.3.2010 06:28:19)

Jasně, že s tebou není debata možná - dycky když tě usvědčím z neinformovanosti a hlouposti, tak začneš kopat, jak vzteklé mimino :-D Mě tím ale bavíš :-D

Anonym (7.3.2010 10:37:55)

jake vypalne? Takze pekar si dle teto logiky uctuje vypalne za housky ze??

Anonym (9.3.2010 08:42:06)

Výpalné za poslední míli.. nebo si snad myslíš, že ten monopol a státní záruky na půjčky na vybudování infrastruktury O2 do každé horní dolní byly jen tak? To všechno mělo svůj smysl... Ať si pořídíš ADSL od jakéhokoliv ISP, tak dycky je poslední míle od O2 a ten to rozhodně nebude provozovat zadarmo... Takže ikdyž si pořídíš připojení třeba od Volného, stejně z toho krom volného profituje i O2, smiř se s tím... To že platíš pouze na účet ISP neznamená, že platíš pouze jemu - určitou část toho, co jsi zaplatil převede ISP na účet O2, jako odměnu, za zprostředkování poslední míle - těch kabelů, co vedou z ústředny k tobě do bytu. Kapišto? Polopatičtěji už to napsat neumím....

Anonym (9.3.2010 10:14:19)

1)najdi si ve slovniku slovo monopol 2)Lzes - posledni mile nemusi byt vzdy od O2 - plno ISP si stavi vlastni DSLAMy a predevsim v nove zastavbe si staveji i vlastni rozvody. 3)nechapu co se ti na tom nelibi, ty by jsi jako v pozici TO2 daval LM zadarmo? Navic jsem ti todle psal uz vyse kde jsem ti vysvetloval, proc nema cenu na TO2 nadavat - odchod jinam, stale placeni TO2 prez jineho ISP.

Anonym (9.3.2010 10:16:02)

napriklad KobNet v praze ma nekolik vlastnich DSLAMu a poskytuje LM pro ostatni ISP. Cela firma jede pouze na tom, ze pripoji optikou nakou lokalitu s novou zastavbu, udela rozvody do jednotlivych bytu a pronajima celou konektivitu k bloku bytu.

Anonym (9.3.2010 10:16:20)

pro stourali: tou optikou si pripoji DSLAM

Anonym (9.3.2010 14:33:39)

Napriklad firma GTS nabizi sluzbu GTSL u ktery je LM ve vlastnictvi GTS Novera.

Anonym (10.3.2010 07:24:10)

Jseš prostě blb, to je celý... kolik procent linek z celkového počtu v čr nepatří O2? To je tak zanedbatelné číslo, že napadat mě ze lži může fakt jen naprostý blb... Ano, slovo monopol si najdi sám a taky si nastuduj historii působení českého telekomu na trhu v devadesátých letech minulého století... Ten kdo tu vysvětloval platbu telekomu jsem byl já, tak zase neotáčej, blboňku... Takže zase všechno mimo, že tě to pořád baví....

Anonym (10.3.2010 10:12:58)

co sem meles nake procento? Vyse jsi tvrdil, ze vsechny LM na ADSL jsou TO2. Chapes to? VSECHNY! Meles tu nesmysle a pak prekrucujes co jsi sam pred chvili napsal. Uz na me opravdu prosim nereaguj. Jsi blazen kterej je ocividne nak posednuty TO2 - asi te vyhodili ci co. Meles tu nesmysle, xkrat ti zde bylo od ruznych lidi receno ze jsi blazen a stejne si dal meles tu svoji. Pro tvoji informaci je monopol takove prostredi, ve ktere je na strane nabidky pouze jeden nabizejici. To u nas platilo mozna pred dvanacti lety. Dneska to uz davno neni pravda.

Anonym (10.3.2010 10:58:07)

ty seš fakt mimo blboňku.... už mi tě skutečně začíná být i líto, musíš to mít v životě hodně těžké...

Anonym (11.3.2010 09:51:54)

uz jsi v koncich co :) meles pate prez devate a nevis ktera bije :)

Anonym (12.3.2010 06:30:04)

Tak... ono... já se nebudu přít o tom kdo tady mele a nadnáší se nad všechny nějakýma zrovna vymyšlenýma plkama... to lidi vidí sami ;-)

ELPO (3.3.2010 19:54:17)

Nikdo z TO2 se nebude zabývat tím, že když jsi změnil providera, tak bude přehazovat dráty. To je každému ganz egál. Problém může být v provideru a agregaci, případně způsobem měření rychlosti.

pcwifi (7.3.2010 13:13:48)

ono obecne je znamo a vesmes to plati,ze adsl od O2 slape dobre,prechod jinam se nevyplaci nejak extra... ale nezapominejme na usmevne pojmenovani "aždsl" mel jsem za to ze silne verici,kteri vidi nabidku na 16mego ze jim to i tak pojede se v CR snad uz nevyskytuji :o) nejlepe se vydelava na lidske hlouposti... taky jsem mel od O2 aždsl,pote co OPice vycetla ze 2 databazi rozdilne info ohledne max rychlosti se v praxi dostavila ta horsi,nevim jestli je ta jina databaze jen generator nahody... samozrejme nasledovalo zruseni a porizeni Wi-Fi.

tripe-x (11.3.2010 15:03:38)

předem se omlouvám za chyby(dislexie):( hihi jak sem si početl celou tuto diskuzi tak je mi jasné co seděje prosivás lidi kašlete na jakékoliv vysvětlování tomuto pánový takovy nám na infolinku kde pracuju volají deně blabolí blbosti o spiknutí vyhrožují žalobamy a ohání se rádoby technickými znalostmi je to obžas fakt zajímavé co jsou podobní lidi schponi vymyslet:DD