Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Na každý prase se vaří voda

Na každý prase se vaří voda

ISP (21.5.2004 18:25:06)

Selekce která v současné době probíhá mesi poskytovateli internetového připojení bude krutá.Monitorování uživatelů ,kteří nadměrně užívají jejich služby,jsou a budou monitorováni,postupně odkázáni na dražší varianty připojení.V případě ,že si nebudou chtít připlatit,bude jim vypovězena smlouva.Dokonce existuje dohoda o předávání info o těchto uživatelých v rámci ISP.Takže sosáči sosejte,normální lidi vydržte,neboť na každý prase se vaří voda.

Patrik_ (21.5.2004 18:35:55)

Pokud tomu tak je, tak je to v poradku. Chces sosat, prosim, tady mas 1:20 ... Souhlasim.

Dylan (21.5.2004 18:36:45)

ha ha ha,no to by bylo skvělí!!!!!!!!Je fakt že mi to na GTS lítá za poslední 4 dni o 70% rychlejc než dřív,tak se asi něco děje.

GTSman (21.5.2004 22:16:03)

NEROZUMIM: Příkaz PING na www.seznam.cz [212.80.76.18] s délkou 32 bajtů: Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=881ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=1042ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=821ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Statistika ping pro 212.80.76.18: Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 3, Ztracené = 1 (ztráta 25%) Přibližná doba od odeslání požadavku do příchodu ozvěny v milisekundách: Minimum = 821ms, Maximum = 1042ms, Průměr = 686ms Pred chvili GTS, Praha 4

Anonym (21.5.2004 22:22:03)

To je divny: Taky GTS, taky Praha, posledni tyden fakt lepsi, prestoze k idealu daleko, ale maj v tom teda asi koukam peknej bordel..... Příkaz PING na www.seznam.cz [212.80.76.18] s délkou 32 bajtů: Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=79ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=74ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=87ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=48ms TTL=120 Statistika ping pro 212.80.76.18: Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 48ms, Maximum = 87ms, Průměr = 72ms

GTSman (21.5.2004 22:39:57)

A jakou mas variantu ? Ja 512/128 no limit. A jsem v Nuslich - ty ses kde presne ?? Je to divnost, protoze FUP urcite neuplatnujou - dnes mi to osobne rikali a na webu maj uvedeno ze to oficialne zacne az od 1.cervna.

Anonym (21.5.2004 22:48:08)

Ja stejnou, samozrejme, taky 1:50. A v cely Praze to MUSI bejt stejna agregacni skupina, ale cosi s tim asi patlaj, tak to zrejme blbne ruzne. A necekej, ze ti prozradej neco konkretniho. Prestoze mi to tedka jakztakz chodi, stejne od nich jdu pryc, uz jsem si uzil dost.

Anonym (21.5.2004 22:51:19)

Ted teprve jsem si vsimnul, jak se ten titulek da vlastne pouzit i obracene:) Na GTS uz mam vody navareno kyble......

Dylan (22.5.2004 11:15:40)

Mám stejnou variantu a jsem taky z Nuslí: Příkaz PING na www.seznam.cz [212.80.76.18] s délkou 32 bajtů: Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=33ms TTL=121 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=23ms TTL=121 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=21ms TTL=121 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=22ms TTL=121 Statistika ping pro 212.80.76.18: Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 21ms, Maximum = 33ms, Průměr = 24ms

GTSman (22.5.2004 18:38:37)

Tak to nechapu, tady jsou delsi vysledky - pred chvilkou, GTS 512/128 1:50, Nusle Praha 4: HROZNE TO KOLISAAAAA !!!! Příkaz PING na www.seznam.cz [212.80.76.3] s délkou 32 bajtů: Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=180ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=121ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=200ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=321ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=170ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=241ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=250ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=281ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=40ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=20ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=611ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=260ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=231ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=190ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=230ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=90ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=80ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=501ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=220ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=111ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=100ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=460ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=260ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=100ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=310ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=371ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=500ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=381ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=591ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=20ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=10ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=130ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=160ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=160ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=901ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=271ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=471ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=60ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=60ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=30ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=440ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=451ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=71ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=130ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=210ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=80ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=60ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=40ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=491ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=80ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=250ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=131ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=371ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=420ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=541ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=290ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=110ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=490ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=90ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=151ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=190ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=171ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=140ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=61ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=190ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=70ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=150ms TTL=120 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=111ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=150ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=160ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=70ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=401ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=100ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=210ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=421ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=110ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=141ms TTL=120 Statistika ping pro 212.80.76.3: Pakety: Odeslané = 100, Přijaté = 77, Ztracené = 23 (ztráta 23%) Přibližná doba od odeslání požadavku do příchodu ozvěny v milisekundách: Minimum = 10ms, Maximum = 901ms, Průměr = 174ms TO JE NAREZ, CO ???? K A T A S T R O F A ...

Beam (22.5.2004 21:14:08)

Příkaz PING na gw.nix.cz [194.50.100.245] s délkou 32 bajtů: Odpověď od 194.50.100.245: bajty=32 čas=394ms TTL=250 Odpověď od 194.50.100.245: bajty=32 čas=348ms TTL=250 Vypršel časový limit žádosti. Vypršel časový limit žádosti. Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 194.50.100.245: bajty=32 čas=848ms TTL=250 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 194.50.100.245: bajty=32 čas=474ms TTL=250 Odpověď od 194.50.100.245: bajty=32 čas=480ms TTL=250 Odpověď od 194.50.100.245: bajty=32 čas=831ms TTL=250 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 194.50.100.245: bajty=32 čas=686ms TTL=250 Odpověď od 194.50.100.245: bajty=32 čas=694ms TTL=250 Odpověď od 194.50.100.245: bajty=32 čas=377ms TTL=250 Odpověď od 194.50.100.245: bajty=32 čas=104ms TTL=250 Odpověď od 194.50.100.245: bajty=32 čas=285ms TTL=250 Vypršel časový limit žádosti. Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 194.50.100.245: bajty=32 čas=307ms TTL=250 Statistika ping pro 194.50.100.245: Pakety: Odeslané = 19, Přijaté = 12, Ztracené = 7 (ztráta 36%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 104ms, Maximum = 848ms, Průměr = 485ms A takhle to jede dneska od rana.. :( GTS 512kbps (1:50) Praha 5, Smíchov

Jeden z Vašich operátorů (22.5.2004 21:19:03)

Změň ISP!

GTSman (23.5.2004 12:00:54)

Tak to jsme na tom tak stejne ... ;) Konecne mam partaka ... jsem hned pres reku ... v Nuslich.

Dylan (23.5.2004 08:31:55)

Tak já schválně ještě jednou: Příkaz PING na www.seznam.cz [212.80.76.3] s délkou 32 bajtů: Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=21ms TTL=121 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=23ms TTL=121 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=21ms TTL=121 Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=21ms TTL=121 Statistika ping pro 212.80.76.3: Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 21ms, Maximum = 23ms, Průměr = 21ms Kolik máš stažených dat ze květen???

GTSman (23.5.2004 11:55:24)

Jeste jednou opakuju: GTS zatim neuplatnuje FUP. Zacne to az od 1.cervna 2004. Cili otazka kolik jsem stahl, je irelevantni. Ale bylo to kolem 7 GB. Dylane fakt cumim, ze mas v Nuslich takovy hodnoty. Nejde mi to na rozum. Kdyztak mi prosim napis na mail muz@email.cz jakej mas modem, jak to mas nastaveny a jak dlouho ses pripojenej ke GTS a pro zajimavost (myslim, ze to ale nehraje roli) kolik jsi stahl za jednotlivy mesice. Dik. Zacina me to totiz fakt stvat ... clovek plati 1500,- a za ty prachy nedostane vic nez dial-up ....

Jeden z Vašich operátorů (21.5.2004 18:42:07)

Správně řečeno! Už na tom všichni usilovně pracují! Lépe bych to nevytihl ani já! Hitparády se prostě fiknou!!!

Boban (21.5.2004 21:09:59)

Ciste pro tvou informaci, jakekoliv predavani informaci o zakaznicich bez jejich vedomi je nastesti uz i v nasem bananovem state nelegalni. Takze jestli se neco takoveho zacne dit, budu s radosti sledovat ty mastne flastry za neopravnene nakladani s osobnimi udaji klientu. A to se vsadte, ze kolik konkretni klient prenesl dat je zcela jasne osobni udaj.

Patrik_ (21.5.2004 21:19:18)

Pro tvoji informaci, to, kolik prenasis dat, to neni osobni udaj, na ktery se tento zakon vztahuje. ISP se mze na tebe dotazat u jineho ISP, zda nejsi hrisnik a o tom to asi je. Srovnal bych to s tim, kdyz firmy sdileji udaje o neplaticich, dokonce je pro vystrahu uvadeji na svych webech volne pristupne ... take to neni pro paragrafum ... takze radeji stahni zadek :)

Patrik_ (21.5.2004 21:19:48)

melo tam byt: proti paragrafum

Jeden z Vašich operátorů (21.5.2004 21:27:07)

Myslím si že je to tak. Jinak doplním že banky si smějí vyměňovat pouze negativní informace podle zákona.

Zajda (22.5.2004 09:48:04)

Vskutku prenesena data nejsou osobni informaci. Stejne jako osobni informaci neni pocet uskutecnenych hovoru nebo pocet odeslanych SMS. Osobni informaci je naopak druh prenasenych dat popr. jejich obsah. Osobni informaci u telefonu je vypis voleni s cisly originace a destinace. Doufam ze je to jiz jasnejsi.

kix (22.5.2004 14:46:12)

Jste zcela mimo mísu. Objem přenesených dat sám o sobě (!) není osobním údajem - to je sice pravda - ovšem tento údaj by stejně byl bezcenný. Ovšem cokoliv by k tomu přidali, pokud by to identifikovalo osobu (ke které se objem dat váže například), již by se jednalo o osobní údaj. Chápete?

martin (22.5.2004 12:30:24)

Na to, aby si o me ISP mohl vymenovat informace, musel bych porusovat nejake smluvni podminky, zakon, vyhlasku, dohodu. Pokud tak necinim, nemuze me dat na web ani do zadne databaze bez meho souhlasu. Nemuze tam dat me, a to staci a na tom to stoji a pada. Prenesena data tady nehraji roli... Takze este pro vetsi debily: Muze dat preneseno 256GB, ale nemuze dt kym, pokud to neni viz to co jsem psal v uvodu. V otazce "neumerneho zatezovani" a podobnych formulaci ve smlouve nebo podminkach musi pro nejasnost tohoto pojmu ISP sveho zakaznika informovat ze "neumerne zatezuje" a to "prukazne". Tedy nikoliv treba emailem ale doporucenym dopisem. Pokud po teto prukazne informaci zakaznik v dane lhute anebo bez zbytecneho odkladu od sveho jednani neupusti, muze to byt povazovano za poruseni podminek a moznost toho tzv. BlackListu je opravnena. Kurva to sem se rozepsal picovinama, co? :-)

Anonym (21.5.2004 22:26:42)

Prase je spise ISP, ktery se chova a ma nazory jako Vy.

Jeden z Vašich operátorů (21.5.2004 22:35:44)

No takže ten můj návrh s tou 1. skupinou přece někoho zaujal. Jste další adept. Bude to opravdu bez limitu a ochran. Pro takové jako vy to padne jako ulitý. Kéž by se to prosadilo. Je vidět že jste anonyme očividně proti jakémukoli opatření ke zlepšení kvality služeb.

Anonym (22.5.2004 02:16:45)

Ne vas adept skutecne nejsem, to vas musim zklamat. Zkvalitneni sluzeb, proc ne. Kdyz si tu narikate na stahovace co stahnou 60 GB proc probuh od zacatku nedate nejaky slusny limit treba 20-30 GB? Jen kdyz vidim totalne vidlacky neurvaly projev "ISP" na zacatku diskuze, hruza me jima jaci retardati a hulvati jsou v Cesku predstavitele ISP. To se pak ani clovek nedivi jejich casto nekorektnim praktikam.

Jeden z Vašich operátorů (22.5.2004 13:41:10)

Limit 20 - 30 GB/měs být nemůže. Prostě to neutáhne.

Anonym (22.5.2004 13:58:30)

Mozna, ovsem kdyby od zacatku byl, tak tu nebude dochazet k tomu nejhorsimu nad cim nejvic placete za ten a ten uzivatel stahnul 60 GB a ten a ten 100 GB. Fakt je to trochu vase blbost, dat rozumny limit hned, aspon by situace nebyla tak katastrofalni jako byla tim ze jste nechali uplne volna vratka a sit by nikdy nepotkal takovy kolaps jako potkal. Jenze to byste zase nenalakali tolik zakazniku jako na udajny neomezeny objem. To radsi v reklame lzete o neomezenem objemu a ty kteri tomu uveri pak sproste odpojujete. To je proste etika ceskych ISP, kteri by sice chteli vydelavat jako jini ISP v civilizovanych statech, avsak uroven jejich chovani a pristupu k zazkaznikovi je nekde na urovni vychodni Sibire roku 1980.

Jeden z Vašich operátorů (22.5.2004 14:22:36)

V podstatě máte pravdu! Většina vedení ISP si myslela že službu tzv. jen "přeprodá". Limity se budou nabízet od 1.6.2004 u mého ISP.

A (22.5.2004 15:45:01)

Takze Aliatel?

Jeden z Vašich operátorů (22.5.2004 17:46:51)

Huhehe! Zase špatně!

A (22.5.2004 23:31:51)

I kdybych ho dal spravne, reknete, ze je to spatne...takze uz na to kaslu:))

B (23.5.2004 00:44:21)

A, nic si z toho nedelejte, vsichni stejne vi ze takto sprizneny s GTS je jedine Spinet, ackoliv to pan zahadny samozrejme popira. Vsem je ale jasne ze to tak je.

Mates (23.5.2004 11:12:16)

mate asi blbe informace ..

B (23.5.2004 12:01:10)

Nene, jen se jako maly deti snazite hrat na tajmene, ale uz to nevychazi :).

Arnošt (22.5.2004 18:57:11)

60GB=60000megabajtů 60000/30dnu/24hodin/3600sekund=0,023148 MB/s Tj. stahovací rychlost 185,2 kilobitů/s! Takže jen z této jednoduché aritmetiky je vidět, kde je chyba. Áno, je to na straně ISP, kteří nejsou schopni třeba jen kešovat požadavky na vláknech a jen ty vlákna stříhají a tím ten objem dat následně donekonečna jen zdvihají. Pro dokreslení, 512 linka udělá za měsíc trafic, když jen stahuje, 165,88gigabajt což je aritmeticky na jednoho z 50 3,2gigabajt. Neschopný operátor vymyslí dobře živený mýtus stahovače v těchto fórech a FUP, ti vzdělaní a s umem funkční připojení.

Jeden z Vašich operátorů (22.5.2004 19:12:16)

Tak něco navrhni když myslíš že dělám svojí práci špatně. Rád si vyslechnu tvůj názor.

Arnošt (22.5.2004 19:35:39)

A Ty za to budeš vybírat peníze ne;-) Spravuju v serveru se 2GB RAM 260GB HDD 4 konfiguráky a ve výsledku asi takto. Priorizace služeb podle odhadnutého poměru od nej až po soubory. Teprve nyní přichází na řadu uživatelé, které zvýhodňuju podle uzlu, kde jsou. Základem všeho je to kešování požadavků a dokupování rychlostí. Lidi si v klidu namlátí stahování a to se jim rozběhne akorát v nevytíženosti větším 25% a zastaví se při prioritnějším požadavku. Dokolečka dokola. A hlavně, a hlavně jsou lidi v síti akorát na doporučení druhých, že to u někoho viděli v akci, nikoliv, že viděli jen reklamu. Na druhou stranu je nás málo, jen 36 a zhruba po třech měsíčně vzrůstáme. Asi se to s Tebou nedá srovnat, tak relevance není žádná.

Jeden z Vašich operátorů (22.5.2004 21:09:32)

A co si myslíš že dělám? Smart QoS které bude řídit ty priority. FUP je bude jako poslední ochrana.

Mates (22.5.2004 19:23:27)

ehm ... 60GB=60000MB ;) nevim nevim

Arnošt (23.5.2004 11:37:03)

1 giga se rovna 1000 mega Kde je chyba?

Anonym (23.5.2004 11:40:11)

Asi dělá machry, že je to 1024MB, ale je to wariot.

Washek (23.5.2004 11:45:58)

Co kdyz ma pravdu? Predpona giga je dle SI soustavy 10^9, takze giga = mega x 1000. IMHO se pro vyjadreni "pocitacovych" jednotek pouzivaji veliciny jako MiB, GiB - tady skutecne plati ze GiB = MiB x 1024.

Mates (23.5.2004 12:35:57)

tohle oznaceni se tak nejak nikde nevyskytuje ... ale je mi to u pr .... ja si chtel jen rejpnout ...

Washek (23.5.2004 13:43:46)

Ja taky ;-)

kix (23.5.2004 09:40:14)

To je ale váš problém, ne? Nastavte tedy službu, aby jela na 128/64 (např.) a takto jí prodávejte , když víc nezvládnete.

kix (22.5.2004 13:47:27)

To je fakt zoufalý...místo toho, aby se snažili nabídnout rozumnou službu, tak 1) vymýšlejí, jak zjevně nedostatečnou kapacitu rozdělit mezi zákazníky 2) vymýšlejí, jak jim to co nejlépe vysvětlit. A jde vám to - vyymslel jste nový marketingový pojem - služba "s ochranou". :-))))))))))))))))))

Arnošt (21.5.2004 22:59:01)

Kreténe, mýtus zvaný stahovač rozbil shitcom svým expresem. Takže se probuď. Ten mýtus je jen jiný název pro neschopnost řešit vlastní problémy, tzn. aby infrastruktura stíhala s přílivem klientů oblblých klamavou reklamou! Lidi nežerte mu to, dávám mu pravdu v jediném, proč platit někoho kdo neumí.

Jeden z Vašich operátorů (21.5.2004 23:32:37)

Pro pravdu se člověk zlobí co? No jak je vidět budeme muset stahovače prosit na kolenou aby nestahovali. Nevím jestli stahovači jsou mýtus, a pořebuju vědět kdo to ten stahovač je. Máme zákazníky na 1:50 kteří ´přenesou několik MB za měsíc a pak taky 60 GB i více. To nejsou stahovači?

Prober (22.5.2004 09:16:35)

Ne. Jsou to jen obyčejní zákazníci, a pokud ti opravdu není 14 a jsi od nějakého ISP, tak byste si měli zamést nejdřív před svým prahem.

Jeden z Vašich operátorů (22.5.2004 13:39:37)

Uklízí se jak nejrychleji to jde!

karel (22.5.2004 13:41:58)

Ale jo, jsou to stahovači. Problém je ale jinde. V tom, že aby ISP nalákali zákazníky, inzerovali nepravdivé údaje. Kdyby hned od začátku Telecom řekl, že 512 v řádném případě nepojede 512. Ale to ne, to bylo všude: "Vysokorychlostní Internet, filmy přes ADSL" atd...

LOU-GTS (22.5.2004 08:41:39)

Myslim, ze stahovac neni "nepritel" internetu, ale proste jen zvolil nevohdnou sluzbu. 1:50 neni pro stahovace a to je potreba naplno rici zakaznikovovi hned na zacatku. Reklamy jen rikaji: ADSL uz za 850kc, vysokorychlostni, neomezena jizda! Pokud si stahovac ty data zaplati /vyssim pausalem/, tak at stahuje vzdyt je to business - nabidka/poptavka! Nekonec je to vsecho otazka ceny napr: 1:50 za 300kc - 1:20 za 500kc a 1:2 za 900kc s tim, ze 1:50 bude pouze s datovym limitem a nemame problem. /ceny jsou neralne vuci nakladum, ale odpovidaji kupni sile cechu/

wojta (22.5.2004 15:37:40)

Plně souhlasím. Když už datové limity nebo FUP nedají do reklamy, což je pochopitelné, tak by to aspoň měli mít u každé služby dobře vyditelné na jejich webu. Nikdo prostě stahovačům neřekne, že by se měli poohlédnout po jiné službě. Ale i tak je agregace dost vysoká a jiné služby dost drahé.

martin (22.5.2004 12:31:58)

Tak to svihnu i tady :-) : Na to, aby si o me ISP mohl vymenovat informace, musel bych porusovat nejake smluvni podminky, zakon, vyhlasku, dohodu. Pokud tak necinim, nemuze me dat na web ani do zadne databaze bez meho souhlasu. Nemuze tam dat me, a to staci a na tom to stoji a pada. Prenesena data tady nehraji roli... Takze este jednou: Muze dat preneseno 256GB, ale nemuze dt kym, pokud to neni viz to co jsem psal v uvodu. V otazce "neumerneho zatezovani" a podobnych formulaci ve smlouve nebo podminkach musi pro nejasnost tohoto pojmu ISP sveho zakaznika informovat ze "neumerne zatezuje" a to "prukazne". Tedy nikoliv treba emailem ale doporucenym dopisem. Pokud po teto prukazne informaci zakaznik v dane lhute anebo bez zbytecneho odkladu od sveho jednani neupusti, muze to byt povazovano za poruseni podminek a moznost toho tzv. BlackListu je opravnena.

Washek (22.5.2004 13:24:43)

Mam ten samy pocit, pokud to nema ISP vhodne podchyceno v podminkach, nemel by tyto informace dat dal. Obvykle byva "v pripade ze je uzivatel v prodleni s uhradou faktury .. je poskytovatel opravnen zverejnit jeho udaje a dluznou castku na svych internetovych strankach..", ale imho tam zadny adsl isp nema nic o prenesenych datech.

bubbak (22.5.2004 16:12:57)

Jak si soudruhu poradíte s legálními stahovači ze starzone? Soudruzi mezi sebou se přece neudávají a řeší to po soudružsku ne?

GTSman (23.5.2004 11:42:47)

Bez uz s tou svou teorii do prdele, fasisto. Meles to ve vsech diskuzich furt dokola. Moc sis vyhulil palici. UZ TO NEHUL !!!

ISP (22.5.2004 17:51:11)

Ale no tak......toto vyměňování informací o lidech z jakého-koli důvodu funguje v určitých vrstvách pořád ,stejně jako za bolševika.Musí se to víc krýt,ale za prachy jde u nás všechno.

bubbak (23.5.2004 00:48:46)

Zásadní nepochopení problému soudruhu :-)Telekomunisti lákaj oficiálně na www.starzone.cz "stahovače",dokonce jdou ve své "velkorysosti" tak daleko,že ti pokud jsi jejich soudruh(zákazník)nebudou počítat stahování tamních hitů do datového limitu,dokonce budeš mít prioritu :-)Až se o tomhle dozvědí hospodyňky,pro které se tu nabízí totální nářez "Prima vařečka",nebo zahrádkáři si jistě nenechají ujít božského Přemka s "Receptářem" to teprv český(shit) internet něco zažije :-) Milovníci(e) Kolji se už od počítače ani nehnou,když si ho daj každý den pjekně hezky prioritně k tomu se přidaj včelaři pro nějakej ten Přemkův šlágr to bude maso :-) Určitě se zastydí odporní warezáci a jiní škůdci a vrhnou se na starzone jak zběsilý :-) Koukám že i úchyláky vzali soudruzi na milost a nabízejí "Adultek",ovšem koukám jak to maj dokonale oštřený :"Obsah této části je přístupný jen registrovaným přihlášeným dospělým uživatelům" Muhehe maj tam úplnej mozkovej trust,tímhle mě dostali :-)To je jako by to rovnou nabízeli dětem místo večerníčku :-)) Co vy na to lidičky?Všichni hurá k Telecomu tohle si nesmíte nechat ujít :-))

Jeden z Vašich operátorů (23.5.2004 00:54:46)

Ty jsi hlava chytrá! Nedochází ti ale že telekoministi jsou připojeni ke starzone.cz přímo a myslím že to nebude ani agregovat a nepůjde to vůbec přes bránu. Je sice tahle nabídka k ničemu, ale ty informace co mám si ještě musím ověřit. Snad se najde někdo s expresem aby mi je ověřil a udělal tracert na starzone.cz

bubbak (23.5.2004 01:08:30)

Tak toho kterej na tohle naletí,toho bych chtěl vidět :-) Internet Expres si může tak koupit jen Vladan Crha nebo jinej soudruh genius :-) Tracertujte si mozky :-)

Jeden z Vašich operátorů (23.5.2004 01:12:06)

Wole! Vím že je to kravina a já bych si to neobjednal ani v nejmenším! Jen s chci ověřit tu mojí informaci.

Washek (23.5.2004 01:48:22)

No ja bych rekl ze je to technicky nerealizovatelne. Jak chcete vyjmout urcity provoz, aby se v SSG neagregoval? Dle meho je to cista utopie. Snazsi je upravit agregacni pomer globalne ;)