Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Podvodné a obtěžující telefonáty - jak z toho ven?

Podvodné a obtěžující telefonáty - jak z toho ven?

Anonym (18.8.2011 00:00:00)

Asi to zažil každý z vás. Zazvoní mobilní telefon a displej ukazuje číslo, které není obsaženo ve vašem seznamu. Zvednete jej s očekáváním nejistoty či překvapení. Než stačíte zalapat po dechu, na druhé straně se představí mladá příjemná paní a nabízí výhodný tarif nebo pojištění. Časem vám ovšem tyto hovory začnou lézt na nervy a vy nevíte, jak z toho ven.

Artur Breen (18.8.2011 08:57:28)

pracuju v telemarketingu, a volam pouze svym zakaznikum. Volam jim z toho duvodu, ze spoustu let od nas vyuzivaji ruzne sluzby a tim padem dostavaji odmeny za vernost:) nemuzete takhle vsechny telemarketingovy hovory hazet do jednoho pytle. Vsechno nejsou jenom podvodny a obtezujici telefonaty ;)

Sulla (18.8.2011 09:59:16)

Ale jo, dělal sem v obchodě taky. A to se nejednalo o takovýhle prodeje prkotin, ale stroje za miliony a v podstatě se využívají všude stejně trapný metody. Takže vše směle hodit do jednoho pytle a zavěsit... Sulla

Artur Breen (18.8.2011 11:56:01)

:D ale tady nejde o prodeje prkotin.jde o to, nabidnout zakaznikovi neco co lepe vyuzije.napriklad proc ma platit vic za pausal kdyz ho nevyuzije? ;)

Jirka (18.8.2011 12:51:09)

Dobrý den.Tak to mě teda vysvětlete že když nabýdnete pro zákazníka levnější a pak zase levnější služby,tak z čeho potom žijete?Logicky vzato :Ať nabýdnete sebelevnější službu tak vždycky je to pořád pro tu danou společnost výhodné a přínosné.Jinak by to přeci nedělali !!!!!! Mobil je jednoznačně stráta soukromí a zase to nahrává některým lidem či společnostem aby nás mohli teroryzovat a obtěžovat.To přinejmenším !!JH.

Artur Breen (18.8.2011 14:03:35)

Zdravím. Jestli Vaše logika stejná jako Váš pravopis, tak jste s ní na štíru. Já teda v o2 nešéfuju, ale funguje to tak,že když chce zákazník službu samostatně,vyjde ho dráž. tzn. samostatnej internet - 750 kč. internet k mobil. tarifu - 400 kč. a pokud má někdo pevnou s volnýma minutama,tak mu tam ten internet dáme zdarma. Řekl bych,že vydělat si vzhledem k počtu zákazníků není absolutně problém. a taky tu jsou ty korporátní služby že ano :)

OSPF (18.8.2011 23:05:05)

Zdravim, pracuji pro GTS - tusim, ze pro vas budem VIP zakaznik a musim rici, ze obcas na nase linky ktere si od vas prekupujeme pekne serete :) Ovsem to asi bude tim, ze naky chytrak v sacku ktery za to dostal tezky prachy vymyslel, ze budeme zakaznikum prodavat linky jako garantovane s opravou do 4/16/24 hod a od vas je kupovat s casem na opravu 5 dni :)

Artur Breen (19.8.2011 09:58:15)

Dobry den, bohuzel o korporatni zakazniky se nestaram ja,takze vazne nevim jak to je. Ovsem samozrejme ze neco nekdy mouchy ma,prece jen zvladat s prehledem mezinarodni spolecnost nezvlada asi nikdo ze ano :)

hh (3.11.2011 17:05:02)

a co kdyz mam zajem o jednotlive sluzby ale z jistych duvodu je chcu samostatne -> ma to svoje vyhody v moznosti ukonceni kterekoliv z nich a pod... (vzhledem k tomu jaky je bordel u O2 , tak bych se bal ze kdyz budu pozadovat zmenu tak nebudu mit internet telefon televizi a cokoiv jineho nasledujici dva mesice) mimochodem mi zadny posrany balicek nevyhovuje - vzdy je tam neco co nechcu a naopak tam neco chybi...

OSPF (18.8.2011 23:02:48)

A co dneska neni ztrata soukromi? Dulezite je, ze se muzete svobodne rozhodnout, jestli si mobil/internet/tv atd poridite a budete pouzivat nebo ne.

Fana (26.8.2011 23:37:18)

Musíte si uvědomit, v jaké době a ekonomickém systému žijeme. Každá společnost chce mít co nejvíce zákazníků. Veškeré snižování cen je boj o zákazníka - zákazník bude spokojen a společnost rovněž, protože bude klient jejich = mohou snížit cenu a stále být v profitu. Spokojenost bude na obou stranách, ne jenom na straně společnosti. To je přece logické. Ta Vaše "stráta soukromí" je jen Vaše osobní volba. F.V.

vasjo (19.8.2011 11:13:21)

Mám přesně opačné zkušenosti. Když už mi někdo volá, že mi nabídne levnější službu, než kterou u nich využívám, nakonec se dopídíme toho, že by oproti stávající byla v určité oblasti (na kterou vás nikdo neupozorní, pokud se toho nedopídíte, a na které operátor vydělává) značně nevýhodná. Vždycky je v tzv. levné nabídce skryt háček, který nijak levný není a operátor na tom vydělá zas o trochu víc. Pak se není co divit, že máme nejdražší mobilní služby v celé Evropě.

Zdenek (19.8.2011 09:10:49)

Jednoduché když hned nezavěsím zeptám se jste ze společnosti za kterou voláte nebo dealer, tak nashledanou.A to jen když mám náladu.Bohužel telefonáty už jsou i třikrát za den což mi přijde neúnosné.Ale není proti tomu obrana jen znepříjemňovat.

Martináč (16.11.2011 00:11:07)

Tak to ses trochu posral, ne?? Na to seš hrdej, že pracuješ v telemarketingu, ty znrde? Když budeš každý ráno jezdit s popelářským vozem, tak pro společnost uděláš milionkrát víc. Být tebou bych se styděl, že pracuji v t.e.l.e.m.a.r.k.e.t.i.n.g.u. Jak vznešené, ty ubohá nulo!

Houba (23.5.2012 11:37:51)

A už si někdo s tebou zahrál hru "jak tytočit telemarketera"? Už jsem si to vyzkoušel, tady je návod: http://blog.tellows.cz/2012/02/dokazete-vytocit-telemarketingove-zamestnance/

jakaf (19.8.2011 10:46:13)

Tak já tyhle telefonáty řeším jednoduše:Řeknu nemám zájem,sbohem a ihned zavěsím,ono to snad ani jinak nejde.

KOPY (19.8.2011 12:24:01)

Je to snadné. Děkuji, nemám zájem. Ostraňte prosím mé číslo z Vaší databáze. Už jste ho odstranila? Ne? Tak ho prosím odstraňte ihned. Už to je? Tak Děkuji a na neslyšenou. Mobil mám od doby první analogové sítě a za celou dobu jsem marketingový hovor měl snad jen dvakrát.

Petr (19.8.2011 22:38:11)

Je to ještě jednodušší. Jelikož s podobnými panáčky nemám nic k řešení, zavěsím okamžitě, ani dotyčný nestačí doříci svoje jméno. No a - už mi nikdo nevolá.

Artur Breen (22.8.2011 13:50:22)

:D to si jen myslis.takovym chytrym debilum jako ses ty to davame na ,,zaznamnik",coz znamena,ze za dalsi 2 hodiny zhruba ti zavola nekdo dalsi ;D

Petr (22.8.2011 18:53:28)

Pojď mi říct do očí že jsem debil, ty potrate. A že mi nikdo nevolá tak to je pravda. Takže já problém nemám, na rozdíl od chytrého zmrda jako jsi ty.

Artur Breen (25.8.2011 15:14:17)

Klidne :) uz jenom podle tvy agresivity jsem te oznacil spravne. DEBIL :)

Fana (26.8.2011 19:23:34)

Arture V., vzhledem k tomu, že jsi ho označil jako debila, se mu vůbec nevidím a vzhledem k Tvému vyzření pochybuji o tom, že bys ho konfrontoval osobně. Mimochodem, když se do někoho navážíš kvůli gramatice, měl bys ji sám ovládat ;) F.V.

Fana (26.8.2011 21:57:28)

Abych ještě navázal k tématu. Telemarketing určitě není vždy "čistý", ale to neznamená, že nabízený produkt musí být nutně špatný nebo neušetří peníze. Podle mého jde především o to, že lidé mají s telemarketingem spojeny podvody a nekalé praktiky, tak jak tomu dříve bývalo. V dnešní době je to trochu jinak a hlavně mají lidé určité záruky, protože vždy mluví i se zastupovanou společností (od které jim v případě služeb, jako je např. internet, TV, hlasová služba, kreditní karta atd. přijde smlouva). Hlavně se nedivím, že tyto názory většina populace má, když k tomu přistupují klišé stylem "hned jim to položím" a nevyslechnou si nabídku celou (samozřejmě netvrdím, že je nabídka vždy výhodná pro každého). Když to člověk vidí z obou stran, tak má názor přece jen přesnější. Čísla mluví jasně - denně si přes call centra objednají produkty stovky lidí. Pokud připustíte, že určitá část těch lidí má obdobné znalosti a inteligenci jako vy všichni s tímto přístupem, tak musíte připustit, že to opravdu není takové zlo. Za dobu svého působení v telemarketingu (nejen jako operátor) jsem skutečně spoustě lidem peníze ušetřil a k tomu byl nabízený produkt kvalitnější než jejich stávající. To, že se někdo skutečně spálí, je jen a jen jeho hloupost, měl se detailně informovat a bezhlavě nepodepisovat smlouvu, přece jen se nějaké podvody a šmejdy najdou. A poslední věc, určitě je otravné, když vám volá několikáty operátor s téže nabídkou, nicméně se to dá řešit kultivovanou cestou a operátorovi oznámit, že je s touto nabídkou seznámen a nemá o ni zájem. Operátor je také jen zaměstnanec, který jen dělá svou práci. F.V.

Artur Breen (29.8.2011 15:19:16)

Samozrejme ze ovladam,proc bych se ale mel psat s hacky a carky? :D Docela me dostava,ze takova nicka jako ty si vyskakuje i tady. :D Radsi hezky pracuj at nam nekurvis objednavky ;)

Artur Breen (29.8.2011 15:22:02)

Jo,a btw,k tomu tvymu falesnymu jmenu - je my pravy,az na to,ze sem ho dostal z prvniho manzelstvi,pote co si mamka vzala dalsiho,tak se holt zmenilo i jmeno :) to ze sem porad zvyklej se vsude podepisovat takhle je docela dost dobre muj problem.navic kdyz tak mam i vic sluzeb a profilu,to se mam jako kvuli vrtochum mejch rodicu porad prejmenovavat? Aspon se nebojim uvest jedno ze svych jmen ty F.V. :))

Fana (29.8.2011 19:53:42)

Tak, promiň, o Tvém jméně jsem skutečně nevěděl. Ty ovládáš gramatiku? Víš, že interpunkce, malá a velká písmena apod. jsou její součástí? Jsem zvědav, jestli mě nazveš nickou osobně!! Rád Ti k tomu dám příležitost. Mimochodem, Tobě určitě objednávky kurvit nebudu, už na nich není co kurvit ;)

Fana (29.8.2011 19:55:08)

Abych nezapomněl, moje příjmení je Vaněk. Och, ta odvaha to sem napsat.

Fana (29.8.2011 20:44:13)

Pardon, tu příležitost Ti dám až v sobotu ;) Nevěděl jsem, že máš volno.

Petr (22.8.2011 18:54:57)

Pojď mi říct do očí že jsem debil, ty potrate. A že mi nikdo nevolá tak to je pravda. Takže já problém nemám, na rozdíl od chytrého zmrda jako jsi ty.

Honzasl (22.8.2011 20:37:40)

Vždycky zavolají a říkají: "Pomůžeme vám snížit útratu za telefon. Máte zájem?" Odpovídám, že ano. "Kolik dnes platíte?" "180 až 250 korun za měsíc, docela dost..." "Hm, tak to pro vás žádnou nabídku nemáme, nashledanou."

Kocmi (12.9.2011 08:39:45)

Chtěl bych přidat svou zkušenost : většinou takový hovor začíná větou "Dobrý den, jsem ten a ten z fy té a té, měl byste chvilku na monitorovaný hovor ?" . Na tuto otázku odpovím, že nechci, aby mne někdo nahrával. Volajícímu pak odpoví "Tak to musíme hovor ukončit". Jednoduché, prosté. Tuto metodu nelze použít vždy, ale většinou ano.

Martináč (16.11.2011 00:07:04)

Já si je občas i vyloženě vychutnávám, pořád mi volá jakýsi broker z nějaké zmrdařské investiční společnosti, když mám náladu, tak si ho nechám kompletně vyslechnout, případně se ho na něco zeptám, ale pak mu řeknu, že nemám zájem.... Ať zavolá třeba za měsíc, že se pak rozhodnu.... Furt to zkouší, debil.:):) Takhle se s ním tahám už přes půl roku. Bavím se s ním, protože o investování neví lautr nic, naprostá nula, už jsme málem párkrát vyprskl smíchy, když se mě snažil ulovit na ty svý moudra..... Nejlepší obrana je ale hned zavěsit a nic neříkat!! Když vám dojde na mejl spam, tak taky nereagujete, ale rovnou ho smáznete do koše. Tohle je úplně totéž. Rozmyslej si volat podruhý, protože je to stojí peníze. Nejlepší je rovnou je típnout a vůbec nic neřešit, ani půl slova. Ať jdou do pr...

Dášasá (23.5.2012 11:24:53)

He he, jasně, nejlepší je plýtvat jejich časem, aby se jim to už nevyplatilo, ten jejich telemarketing. Hrát si na blba ... tohle jsem našla na Tellows: http://blog.tellows.cz/2012/02/dokazete-vytocit-telemarketingove-zamestnance/ - hra s bodami, která počívá v tom, že máte zkusit udržet telemarketera co nejdéle při telefonu, aby je to stálo co nejvíce peněz :)))

Lawrence.Tucson@yahoo.com (26.1.2012 14:31:40)

Jaká to jsou čísla, existuje nějaká určitá předvolba takových čísel, a jak poznám taková čísla, když mi např. volají na mobil?? ... mimichodem je možné zadat taková čísla na http://www.tellows.cz . Zdravím, Láďa