Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v srpnu 2011

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v srpnu 2011

Anonym (13.9.2011 00:00:00)

Historicky nejvyšší rychlosti internetu po optice a kabelového internetu. Vodafone již podruhé za sebou s nejrychlejším mobilním internetem. Nejrychleji rostoucím typem připojení k internetu v počtu měření je 3G.

v.machula@atlas.cz (16.9.2011 01:00:00)

Zadam redakci, resp. autora tohoto prispevku o doplneni zasadni informaci. Alespon tak, aby toto mereni melo vubec nejakou vypovidaci hodnotu. Konkretne se jedna o zverejneni struktury, poctu a charakteru dat (vzorku zahrnutych do statistiky), tak aby se dala stanovit chyba jez zverejnenou statistiku zatezuje, smerodatna odchylka apod. Z uvedeneho nevyplyva vubec nic. Prispevek/statistika je zpracovana znacne amatersky a je dobra tak mozna ke zmateni verejnosti. Cimz netvrdim, ze musi byt spatne. Pro priste bych autorovi doporucil zacit studiem alespon nejakych zakladu z oblasti do ktere se vrha formou prispevku. Dekuji.

Tomáš Pětivoký (16.9.2011 09:59:27)

Děkuji za námět. Souhlasím s Vámi, že směrodatná odchylka výrazně zlepšuje vypovídací schopnost zveřejněných dat. Úplně nesouhlasím s tím, že bez jejího uvádění pro každou naměřenou hodnotu nemají zveřejněná data žádnou vypovídací schopnost. Pokud se nemýlím, tak drtivá většina zveřejňovaných statistických dat například o výsledcích veřejných průzkumů, ale i statistických dat ČSÚ směrodatnou odchylku a ani další důležité údaje pro posouzení vypovídatelnosti výsledků neudává. Osobně se domnívám, že je možné až na velké výjimky poměrně úspěšně zpochybňovat vypovídací schopnost téměř všech v médiích zveřejňovaných statistických dat napříč všemi obory. Pro informaci uvádím počet měření měřáku DSL.cz v srpnu: počet všech měření webového měřáku: 843 294 počet včech měření měřáku pro OS Android a iOS: 46 732 počet měření celkem: 890 026 Pro jistotu tedy znovu uvádím: souhlasím s Vámi, pro větší vypovídatelnost by bylo třeba zveřejňovat podstatně více údajů o jednotlivých naměřených datech, ale nejsem si jistý, zda by Vámi navrhovaný obsáhlý dokument byl dostatečně přehledný a pro většinu čtenářů zajímavý. Odhaduji, že se Vám nezdají konkrétní data, která chcete zpochybnit, a tak se případně můžete na mne přes email info@dsl.cz obrátit přímo, abychom se na ně případně podívali podrobněji.

David (16.9.2011 23:22:37)

Já měl u TM na 3G 12,1Mb/s... kde je můj výsledek?

Lol (19.9.2011 09:53:58)

A já měl jednou v penežence milion korun, a pak se probudil :D

eisenacher (24.9.2011 11:33:05)

A to jako pres 3g modem:-) to je jako jet Trabantem 200km/h :-))))

:) (10.10.2011 03:10:07)

Stačí mít vyšší tarif (Premium), který to umožňuje, nižší jsou škrceny na 3,6Mbit u TMCZ. A samozřejmě HSPA+ modem. Běžně měřím 11,5 Mbit.

Toman (18.9.2011 14:26:17)

Dobrý den. Rád bych se zeptal redakce, proč nyní udává rychlosti v obrázcích, a ne v textu, jako dříve? Jsem nevidomý, takže z těchto měření mám... no nulovou informační hodnotu. :)