Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Slevomaty: Rekordní tržby a rostoucí stížnosti klientů

Slevomaty: Rekordní tržby a rostoucí stížnosti klientů

Anonym (9.1.2012 00:00:00)

Slevomatů nabízejících různé slevy na zboží a služby se v nedávné době vyrojilo jak hub po dešti. S tím se pojí dvě fakta: Jednak slevomatům vzrostly roční tržby na rekordní cca 2 miliardy korun, jednak úměrně tomu vzrůstá i počet stížností uživatelů.

anonym (11.1.2012 18:32:34)

Dvě miliardy, prostě lidé jsou nepoučitelní a tedy dobře jim tak.

anonym (12.1.2012 12:41:52)

svatá pravda rozumná řeč

BLOKLIST.cz (20.7.2012 15:44:46)

Víte o tom, že existuje společný projekt slevových portálů www.bloklist.cz. Kde se můžete dozvědět o podvodných a problémových nabídkách. Můžete zde i sami nahlásit podvodné jednání pokud se s ním setkáte. Chráníme tak Vás zákazníky a nám pomáháte, aby se nestávali situace kdy si nebudete moci užít svůj zážitek, produkt či službu. Děkujeme.

anonym (12.1.2012 13:51:24)

naviac tie servery si za uverejnenie inzeratu beru nehorazne poplatky. znamy co predaval kurzy cez zlavadna.sk im platil tusim az 25% z ceny ktoru kupujuci zaplati. sa divim ze sa ludia radsej nenakontaktuju priamo na predajcu, kde by mohli mat mozno aj lepsiu cenu, lebo nemusia platit poplatky tymto serverom.

BEERMAN (15.1.2012 01:38:43)

Si srandista vraj nehorazne poplatky ? V US si beru servery 50-100% poplatky. Ide o megareklamu a poplatky v SR v porovnani s US a zvyškom sveta su tak smiešne.

Antonín Volný (14.8.2012 15:52:40)

Dobrý den, rozhodně Vám nedoporučuji slevový portál Megasleva.cz - neustále se odkazují na to, že oni jsou pouze zprostředkovatel, že nic nemusí řešit a máte si to vyřešit s poskytovatelem. To, že restaurace na 14 dní zavře (mají dovolenou a jsou nekontaktní) a poté zbývá poslední týden na vyčerpání voucheru (kdy jsou samozřejmě termíny plné) řešit podle jejich slov nebudou, že to není jejich věc. Otřesný přístup a paní Stečinská na infolince je slušně řečeno "neochotná" a mluví jako ohranná deska stále dokola. Bohužel na nikoho jiného se nemůžete dovolat, nikdo jiný Vám nevyjde vstříc, takže zbývá pouze doufat v ochotu a pochopení ze strany restaurace/poskytovatele služby s prodloužením termínu voucheru za nemalý peníz... Megasleva.cz již nikdy více! Sbohem Antonín V.