Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > nextra dneska

nextra dneska

kubson (5.6.2004 10:42:38)

kwa nevim co se deje ale dneska mi nextra 512 1:50 s FUP jede nasledovne 108.9 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 871.4 Kbps zeby odmena za to ze jsem malo tahal? :o)

martin (5.6.2004 10:51:40)

Nedelej si prdel!

Karel (5.6.2004 10:55:30)

Neska to jede super a ten ping 13 ms :) ,pocitam ze nextra honi statistiky na dsl.cz meraku.

Jolinar (5.6.2004 11:11:17)

Hele a nejste oba nahodou z Prahy?:o) a nejste nahodou v dosahu Telenoru?V klidu si vas tam muzou na chvili prehodit aniz byste neco poznali :o) nebo to nejde?Já myslim, že jo...

Mates (5.6.2004 11:58:04)

jak to myslis ? no jedine ze by je vytahli z lamu CTc a dali na Telenor ... ale o tom pochybuju .. hehehe

Anonym (5.6.2004 14:05:37)

To by byl jiný traceroute a ten je furt stejný...

Anonym (5.6.2004 14:24:10)

Dovolil bych si tvrdit, ze mirovali 512/128 linky na 1024ky. Na user.nextra.cz jsem mel jeste predevcirem napis "Upgrade in progress" nebo tak neco, pritom jsem o zadnou zmenu nezadal. Vcera v noci jsem mel dva delsi vypadky a potom tyhle rychlosti.

B (5.6.2004 18:29:00)

Tak se fakt asi někdo ukliknul :-)

Anonym (5.6.2004 19:43:50)

Já to tam měl taky

kix (5.6.2004 20:16:14)

Já to tam mám taky... Že by záměr a Nextra se pochlapila a zvýšila nám rychlost??

A (5.6.2004 20:52:27)

Pockej jeste dneska a zitra ... uvidis na kolika se to stabilizuje ... tak uz by to pak melo zustat ;o)

Karel (5.6.2004 23:34:53)

Pocitam ze nextra schvalne nakoupila linky 1024/256 s 6gb (hlavne u starych unlimited linek), v pondeli zakazniky "orezou" zpet na 512/128. Stim ze defakto umele snizi agragaci, teoreticky z 1:50 na 1:25.

A (6.6.2004 08:13:44)

A nebo taky ne? :-)

Garfield (6.6.2004 16:23:52)

Tvarite se (resp. mi se alespon zda), ze vite vic nez ostatni, tak proc se s nami nepodelite o Vase informace ?

A (6.6.2004 18:29:40)

Je rozdil mezi usmernovanim nazoru a ventilaci :o) .. ne vazne ted, uvidime na cem se to stabilizuje po pondeli

kix (7.6.2004 18:15:45)

hmm tak je pondělí a v průbehu dne zmizelo to "Upgrade in progress" a v názvu služby se zobrazje "Nextra-ADSLink Basic i512/128". Podle mě to "i" tam nebylo. Rychlost je stále dvojnásobná...

Harrier (7.6.2004 18:29:49)

upgrade in progress mi zmizelo v nedeli.. ale stale stahuju nejakych 110kb/s :)

Anonym (6.6.2004 10:58:38)

Je to možné a taky asi nastaví maximum na prodávaných 512 a ne na 420. Vlastně tohle je dobrej tah. Oni si teď nasadí svůj QoS a FUP a v tom případě by se mohlo skutečně jednat o "nejsofistikovanější" řešení na našem trhu, jak jsem někde četl a telekom poslat s těma jeho nesmyslnýma restrikcema a kvalitou někam.

Trouba the MicroWave (6.6.2004 20:09:56)

Bylo bu to fajn, ale obavam se ze by se jim to ekonomicky nevyplatilo :-(

kix (6.6.2004 20:50:37)

Proč? Propojovací poplatek stanovený ČTÚ je 628 Kč, oni nabízejí službu 512 unlimited za 1333. Tam je dost vaty in na nadlimitní data...

B (5.6.2004 18:26:37)

Ne, tak snadno to nejde, bohužel. Musíš ukončit stávající službu od ČTc a znovu zřídit službu od Telenoru, tudíž min. 21 dní bez netu :-((

B (5.6.2004 18:27:40)

A proč by to dělala? Stejně jejich vypovídající hodnota je opravdu hodně mizivá ...

Telefin (5.6.2004 11:14:19)

Fajn, tedka nekdo zjisti ze se 'ukliknul' a pujde to zas do p*dele :/

Anonym (5.6.2004 14:00:23)

No jasně no... hnedka to musí vytrubovat, aby v tom začal někdo vrtat... Kubsone, opravdu si promysli, cos udělal za hovadinu. Všichni ti tímto děkujem.

wojta (5.6.2004 16:00:21)

Nebuďte tak paranoidní.

Aaron (5.6.2004 17:34:48)

tak to je urcite na ukor mojeho pripojeni! me to od vcerejska vubec nejede :(

Harrier (5.6.2004 18:29:33)

ja sem na tom uplne stejne snad se v tom nikdo nezacne stourat :) mam bezlimitni verzi a jak vy ? :D jinak mi to asi tak 4x za den vypadne ale to je detajl :)

Hlemyzd (5.6.2004 21:59:34)

Skoda ze se to deje jenom kolem prahy......

Harrier (5.6.2004 23:00:14)

Hlemyzd: ja nejsem z prahy.. sem ze sumavy ale agregacni bod mam nekde v Praze 2

Ice (6.6.2004 18:54:46)

Hmmm... ja mam update in progres od 3.6 a furt nic....nekdo rikal, ze zvysuji rychlost, jinej, ze snizuji agregaci z 50 na 25 :-) oboji je velmi dobra zprava ,jelikoz se mesicne vejdu do objemu ,na ktery FUP neni uplatnovan :-)

B (7.6.2004 11:59:28)

Agregaci ovládá ČTc, takže to asi dost těžko ...

kix (7.6.2004 12:50:35)

To sice ano, ale pokud Nextra nakoupí 1Mb 1:50, a sama pak omezí přípojky na 1/2 a prodá to tak, pak tím fakticky snižuje agregaci na polovinu. Samozřejmě to má význam, když jich nakoupí mnoho, protože se agregují společně ostatními.

Jolinar (6.6.2004 20:09:55)

Jak Vám to teda jede Nextraci?Pochlubte se rychlostma na rychlost.webprovider.cz a dsl.cz a uvedte co máte za službu :o).

Adin (6.6.2004 20:31:35)

Tak ja se pochlubim :-) Podle posledního testu (06.06.2004 20:24) je rychlost připojení vašeho počítače DOWN: 849.776 kbps (106.222 kB/s) UP: 189.328 kbps (23.666 kB/s) odezva(min,avg,max): 41.4ms / 43.9ms / 45.7ms Máte rádi rychlou jízdu? Pak potřebujete ADSL! Rychlost vašeho internetu: Rychlost stahování dat: 106.7 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 854 Kbps Nextra 1024/256 1:50 20GB, Praha

Ice (6.6.2004 21:44:14)

Brno 512/128 1:50 Podle posledního testu (06.06.2004 21:34) je rychlost připojení vašeho počítače DOWN: 549.056 kbps (68.632 kB/s) UP: 197.264 kbps (24.658 kB/s) odezva(min,avg,max): 45.6ms / 86.6ms / 131.6ms

Anonym (7.6.2004 06:44:19)

Brno 512/128 unlimited (zrizeno 4/2003) vzorek 800kb Rychlost downloadu: 115.26 kB/s 922.12 kbps vzorek 600kb Rychlost uploadu: 27.88 kB/s 223.07 kbps nice work Nextra....mozna na ten karneval neprejdu, jestli je tohle akce pro verne a hodne zakazniky, tak to beru :-)

A (7.6.2004 08:19:04)

Tak tak, jen vernostni program ..

Zajda (7.6.2004 11:26:59)

To jak prepinali bitstream-viz.muj prispevek.Nejdriv se navysili bitstream a pak nastavi policovani na SSG. Zrejmne jste se vesel do casu kdy navysili bitstream ale jeste nespolicovali na urovni ip.

elina (6.6.2004 21:01:42)

jsem z olomouce a jede to jak o zivot.mam unlimited 512/128 a rychlost pres 800kbps. navic po ctyrech mesicich v prvni fronte

martin (6.6.2004 22:01:06)

Me ani h..., agrg. bod ostrava... Lidi, piste taky co mate za sluzbu, jeto jen na unlimited? Ja mam 512/128/10gb.. Mate to nekdo i na tomhle programu? Vdaka, bye all

A (7.6.2004 13:42:06)

Ne a nebude

dark (7.6.2004 11:42:39)

Rychlost vašeho internetu: Rychlost stahování dat: 21.4 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 171 Kbps Statistika ping pro 212.80.76.3: Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 102ms, Maximum = 150ms, Průměr = 134ms 256/64 1:20 sem asi pred mesicem presedlal z 512 1:50 neomezeny... no to me poser jakmile prejdu tak to daj do kupy a posere se ta 1:20 takovy stesti muzu mit snad jen ja...

B (7.6.2004 11:58:34)

Není důvod, proč by neměla 1:20 jet. Pokud máš problém, tak to nahlaš na Hotline ...

dark (7.6.2004 18:29:13)

nahlasil odpoved agregace

Michal (7.6.2004 12:12:53)

Tak se zda, ze se to vsechno tyka jen unlimitaku :-( SSG Ostrava 3GB limit a zadnou takovou zmenu jsem nepozoroval. Ostatne myslim, zeby mne to muselo behem zmeny odpojit coz se nestalo (jsem pripojeny uz 9 dnu). Mam Annex A Speed Touch Home ktery spojeni sam nenavazuje takze bych to poznal.

Petr (7.6.2004 16:09:10)

Jo Ostrava Unlimited aktuální rychlost stahování dat 666kb/s na lince 512.

Petr Borecek (7.6.2004 17:53:16)

Ve dne stale v tomto prumeru : Rychlost vašeho internetu: Rychlost stahování dat: 14.6 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 116.7 Kbps V noci 447 kbps. Ostrava Nestra 512/128 3 G limit.

Petr Borecek (7.6.2004 17:54:05)

Pardon za tu Nestra = Nextra.

Anonym (7.6.2004 18:45:43)

Uplne stejna situace u mne: taky nextra 512 1:50 FUP Rychlost stahování dat: 97.1 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 776.6 Kbps

Cain (7.6.2004 22:32:06)

Rychlost stahování dat: 101.1 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 808.7 Kbps nextra 512/128 no limit

dark (7.6.2004 18:50:16)

a jak ste na tom co se tyce pingu a pl ?

Nargon (7.6.2004 19:01:38)

Rychlost mam podobnou: Rychlost stahování dat: 103.6 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 828.6 Kbps a pingy taky hezky: Příkaz PING na newweb2.nextra.cz [195.70.130.163] s délkou 32 bajtů: Odpověď od 195.70.130.163: bajty=32 čas=31ms TTL=250 Odpověď od 195.70.130.163: bajty=32 čas=15ms TTL=250 Odpověď od 195.70.130.163: bajty=32 čas=31ms TTL=250 Odpověď od 195.70.130.163: bajty=32 čas=15ms TTL=250 Odpověď od 195.70.130.163: bajty=32 čas=15ms TTL=250 Odpověď od 195.70.130.163: bajty=32 čas=31ms TTL=250 Odpověď od 195.70.130.163: bajty=32 čas=15ms TTL=250 Odpověď od 195.70.130.163: bajty=32 čas=31ms TTL=250 Odpověď od 195.70.130.163: bajty=32 čas=31ms TTL=250 Odpověď od 195.70.130.163: bajty=32 čas=15ms TTL=250 Statistika ping pro 195.70.130.163: Pakety: Odeslané = 10, Přijaté = 10, Ztracené = 0 (ztráta 0%) Přibližná doba od odeslání požadavku do příchodu ozvěny v milisekundách: Minimum = 15ms, Maximum = 31ms, Průměr = 23ms me to zacalo vcera kolem 2hy hodiny odpoledne. a mam Nextra 512/128 unlimited SSG Praha, a trafic sem mel minulej mesic asi 12GB

Nemo (7.6.2004 19:01:46)

Celkem v Ostrave adsl stoji za par poradnych facek. Pingi skacou do 600. Mam czechonline.Uz nigdy v zivote.

Anonym (8.6.2004 00:32:44)

vysvetli mi nekdo jak ste dosli k ty teorii snizeni agregace... vzdyt bude stale pripojenej stejnej pocet lidi(pripojek = agregace zustane stejna... akorat umoznej lidem dosahovat vyssich rychlosti...

Anonym (8.6.2004 00:37:30)

jedina moznost by byla kdyby nextra nakoupila dalsi 512 a ty by nechavala ladem.. to je jediny reseni jak se k 1:25 dostat... fakt me to vrta hlavou ;)

A (8.6.2004 07:57:15)

Staci ty 1024 shapovat na 512 a volny pasmo ve kterem nikdo neni snizi agregaci na min, ne uplne na polovinu, ale na zasadne min ..

Anonym (8.6.2004 09:01:52)

ale vzdyt se 1024 agregujou spolecne s 512 a pasmo je stejne velky at sou tam jen 1024 nebo jen 512 z toho plyne ze kdyz nashapujes 1024 na 512 tak te to vyjde na stejno jako bys tam mel jen 512 :F

Toman (8.6.2004 09:15:22)

Tady je nekdo tezce nechapavy :-) Na 2MBit lince visi budto (v extremnim pripade) 200 lidi s 512 nebo (v opacnem extremu) 100 lidi s 1024. Pokud vytvoris umele ten druhy extrem, oshapujes na 512Kbit/s tak visi na 2MBit lince 100 lidi s 512. Z toho vychazi 512 s agregaci 1:25. Co je na tom tak tezkeho k pochopeni? Stejne to je ale nesmysl. Spocitejte si jaka je velkoobchodni nabitka Telesvini a vyjde vam, ze by to musela Nextra dotovat...

Anonym (8.6.2004 10:19:53)

aha ja zil furt v domnence ze se je 2MBit lince 50 lidi a to nezavysle na tom jakou rychlost maj... :F tzn ze u me 256/64 1:20 je 22(19x1024, 1x512, 2x256) -80(80x256) pripojek na 2MBit pochopil sem to dobre?

kix (8.6.2004 20:57:44)

Jste vedle, žádná "2Mb linka" není. Kde jste na to přišli? Kde by jako byly ty 2Mb linky? Agreguje se ve 4 agr. bodech, na 1:50 prodané kapacity. Nic víc v tom není.

Toman (8.6.2004 21:25:12)

Smankote ty jsi vazne zabrzdeny :-) Ty 2Mb byl jen priklad chapes to? Kdyz koupi pro vsechny 1Mbit tak dostanou proste 2x vetsi celkovou propustnost od telecomu (ten tvuj agregacni bod propusti 2x vice dat). Doufam ze se na tom shodneme. Nyni umele omezime rychlost kazdemu na 512. 1+1 si uz snad dohromady dat umis.

kix (8.6.2004 22:09:47)

bohuzel anonym výše je mimo a díku tomuhle blbýmu příkladu vypadáte že jste oba mimo...

kix (8.6.2004 14:52:32)

Když nakoupí od CT 1mb 1:50, pak dostává 1M:50= 20kb na přípojku v průměru. Když nakoupí 512k 1:50, pak jen 10kb (zaokrouhluji). Když nakoupí 1Mb, nashapuje ho na 512, tak má 20 kb na 512 přípojku, čili virtuálně menší agregaci. Ale v čem máte pravdu: agregují se společně se všemi ostatními, takže pokud tam nebude nějaké chytré QoS, pak to má šanci projevit se až od určitého většího počtu přípojek, které takto přeprodají. Ale celá diskuze je hypotetická, co mají v úmyslu, nevíme...

Toman (8.6.2004 08:37:38)

JJ kamos ze SSG Ostrava na unlimited 512/128 variante ma take 850KBit/s. Limited zatim nic. Asi si Nextra sve stahovace hycka ;-)

Ice (8.6.2004 09:50:49)

jo jeste vcera to fakt ten 1Mbit jelo, ovsem dneska rano: Podle posledního testu (08.06.2004 09:44) je rychlost připojení vašeho počítače DOWN: 74.44 kbps (9.305 kB/s) UP: 129.136 kbps (16.142 kB/s) odezva(min,avg,max): 284.4ms / 885.2ms / 3264.6ms parada...by nextra....karneval wellcome :-) a co znamena i512/128 by me teda zajimalo, zmenu sluzby jsem si neobednal

Harrier (8.6.2004 10:14:48)

na DSL meraku mam download nejakych 29kb/s ale skutecnost je jina.. kdyz zapnu download tak stale stahuju problizne 100kb/s z toho plyne webovym merakum neverit :) a nebo ze by to bylo tim ze ho sponzoruje tiscali ? :D

Harrier (8.6.2004 10:17:40)

i512/128 uz tam mam delsi dobu.. a myslim ze to je oznaceni pro nelimitovanou verzi ?

petr (8.6.2004 14:20:07)

mě se to "i" objevilo až dneska po poledni a taky zmizelo "uprgade in progress" -> docela by mě zajímalo co se děje, na webu nextry neni ani zmínka ...rychlost mi teď klesla na dial-up cca 4-7KB/s

Nargon (9.6.2004 02:08:48)

"i" mam v nazvu stale, "upgrade in progress" zmizelo, ale rychlost zustala stejna, teda krom spicky tam rychlost klesla nekam na 400kbit

Anonym (9.6.2004 07:12:08)

jste mimo všichni!!! Dva megabity jsou na každou ústřednu.

Nargon (9.6.2004 09:24:23)

tak jestli sou 2Mbit na ustrednu tak to mam vyhrazeny 2Mbity protoze na ty moji ustredne sem vazne sam.

Washek (9.6.2004 09:28:13)

Nenechte se blbnout, na ustredne se nic neagreguje. To se deje na 4 agregacnich bodech v republice, kde je vzdy minimalne 2Mbit kapacita pro vsechny lidi od jednoho ISP. Pokud tam jsou pripojeni 4 lidi s 512kbit (coz je nerealne), maji to opravdu garantovane. Do 200 lidi se ty 2Mbity nezvysuji, pri 201 uzivatelich tam bude pro vsechny 2Mbit + padesatina zakoupeny rychlosti (od teto chvile je tedy agregace naplno 1:50).

Miroslav Šilhavý (9.6.2004 09:56:36)

Upřesnění: do 200 lidí PŘI 512/128 se ty 2Mbity nenavyšují Každý jeden člověk s 1024/256 už od 5. uživatele na SSG rychlost navyšuje.

Ice (9.6.2004 14:36:18)

no jeste je podporujte v tom, ze tam naejaky 2Mbity opravdu jsou....pokud vim, takzech 2Mbit je krok po kterem se da navysovat konektivita(nepo spise jeden z nejcasteji pouzivanych kroku) mezi ustredmani...vetsinou tam vede ATM, coz je jaxi jina vesnice :-)

Miroslav Šilhavý (9.6.2004 14:48:25)

Nemáte pravdu; 2 Mbity jsou orpavdu minimum které v "nejhorším" případě je k dispozici. Viz RAO, tam je to popsané přesně. Rychlost agregovaná se navyšuje zcela plynule každým dalším uživatelem.

kix (9.6.2004 21:42:10)

Nevím proč tady pořád propagujeme různými formami ten mýtus dvou megabitů. U nextry lze celkem s jistotou předpokládat, že má na každém agr. bodě o dost víc uživatelů bež 200. Zapomeňte tedy na ty 2 Mbity už....

Miroslav Šilhavý (10.6.2004 09:16:36)

Já taky mýtus 2 Mbitů nechápů; je to jen teoretické minimum na SSG a službu.

Ice (9.6.2004 09:21:51)

Tak to ted zase jede skoro 1Mbit, na TP nextry mi rekli, ze to je ok a ze to opravdu muze kolisat mezi 1mbit a nulou, ikdyz mam zaplaceni 512, docela bych ale uvital, kdyby to jelo tak jako doposut stabilne a nelezlo to na nejakych 40-80kbit jako vcera i za cenu, ze to pres tech 512 nemreleze...potrebuju hlavne STABULNI spojeni a to kdyz to spadne na 80kbit a odezvy k 1s teda nejni :-(...uvidime, jestli se to stabilizuje, jinak prechazim na karneval.

Anonym (9.6.2004 10:31:35)

Mě by ani těch 80 kbit nevadilo. Spíš pingy aby byly pod 100 ms, at se ty stránky trochu živějí načítají.