Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > nextra dotaz-odpoved thx

nextra dotaz-odpoved thx

nokia (16.6.2004 13:39:51)

pouze by me zajimal rozdil mezi sluzbami ADSLink start 512/128 1:50 3Gb limit a ADSLink Basic lite 512/128 1:50 3Gb limit. Myslim tim jiny rozdil nez cena. Dekuji za odpoved...

Michal (16.6.2004 14:15:14)

Start je tarifem, kterym se snazi Nextra potrestat sve stare zakazniky. Jinak si tu snizenou cenu vysvetlit nedokazu protoze rozdily jsou smesne (30 MB weboveho prostoru misto 50 MB) a rozhodne nevyvazujou 260Kc (s DPH) cenoveho rozdilu. Sprostarna. Kvuli necemu podobnemu jsem migroval k jinemu operatorovi mobilni site a ted zvzjuji i prechod k jinemu ISP.

karel (16.6.2004 16:27:31)

proč by to mělo být potrestání? myslím že tímto reaguje spíš na současný stav u ostatních ISP (IOL, Contactel, GTS, Volny), kteří nabízejí své služby pod skutečnou nákupní cenou a hrají na kartu cenového rozhodnutí a propojovací dohody. A pokud vím, tak nikdo z nich plošně nesnížil cenu všem svým stávajícím zákazníkům.

Honza (23.6.2004 21:19:50)

No nevim, me to same delal Pegas, resp. TMobile. Misto aby si me predchazel jako stareho a slusne platiciho zakaznika tak porad delal ruzne akce pro nove zakazniky a ja platil furt stejne. Kdyz jsem jim sdelil ze toho mam dost a ze odchazim tak se me snazili udrzet nejakyma srandovnima decentne nabityma twist kartama a podobne. Nextra dela to same, nejdriv zakaznika nalakaji a pak maji veskere vyhody jen novi zakaznici. Ja liny prechazet nejsem, "odmenuji" tak "slusnou" firmu za jeji pristup k zakaznikovi. H.

Lock (24.6.2004 13:29:20)

Jak ale bylo již výše, tak odmenu "novému" ISP spojuješ s trestem pro sebe, protože na transakčních poplatcích zacvakneš tolik že se ti to v horizontu roku nevyplatí ....... No co, masochizmus je take způsob cesty životem

nick (25.6.2004 07:33:04)

ano, masochismus je zpusob zivota, ale nekomu nic jineho nezbyva. samozrejme bych nekolikrat radsi bral kabel, ale dostupnej ho nemam, nemam ani zadnej slusnej bezdrat ani kamarada u providera hned za rohem, kterej by mi neco zilou upustil (tim nerikam, ze neco z toho mas). ja mam dostupne len ADSL...nic vic, nic min...tak se s tim musim nejak vyrovnat, ikdyz me to obcas sere... nick

tonda (24.6.2004 13:38:19)

Kdyby jsi se tady možná podíval ještě do jiné debaty, tak tam je o tom docela dost napsáno. Ve zkratce to lze napsat asi tak, že teď nelze pod nákupní cenou snížit cenu všem zákazníkům (a platí to pro všechny ISP), protože ČTc svojí VO cenu ještě nesnížil. Jelikož někteří ISP v agonii cenového rozhodnutí spustili dumpingovou cenovou válku, jsou nuceni i ostatní ISP je následovat. Pokud se podíváš okolo, tak zjistíš, že žádný z ISP nabízející NOVÝM zákazníkům služby pod VO cenou (707,- Kč bez DPH) nesnížil plošně cenu všem stávajícím. Byla by to sebevražda. Až dojde k snížení VO ceny, věřím tomu, že dojde i k snížení cen stávajícím.

Nargon (24.6.2004 13:54:37)

No az dojde ke snizeni VO ceny tak bych nerekl ze ISP slevi vsem jeho uzivatelum. Ve smlouve je vetsinou napsana i cena sluzby a ISP neni povinen cenu snizit, pokud se mu snizi naklady. Pro nove uzivatele uz jiste bude mit ceny nizsi, ale tem stavajicim nevim jestli slevi.

tonda (24.6.2004 14:09:44)

záleží samozřejmě na isp. Pokud budu hodnotit podle nextry, o které je tady řeč, tak ta v lednu snížila všem a ještě před platností dle ceníku. na druhou stranu bych se vůbec nedivil, kdyby to nebylo tak rychle, protože se asi všichni isp potřebují trochu spravit ...

Anonym (16.6.2004 17:04:04)

Pokud vím, tak je na každým ISP, jestli do těchto cen půjde a pokud se tak rozhodne (že ano), tak určitě nebude tak blbej a nebude snižovat cenu všem.

Michal (16.6.2004 17:28:28)

Pak se ovsem nemuzou divit, kdyz zacnou zakaznici migrovat k nekomu jinemu protoze tam budou novymi zakazniky se snizenymi cenami...

karel (16.6.2004 17:38:39)

to je otázka, kterou si musí zvážit každý sám ... co takhle? - poplatek za zrušení služby, případně vrácení modemu, případně odkoupení modemu ... - zřizovací poplatek u nové služby - změna smluvních podmínek - převod domény, změna email kontaktů atd. - je to s FUP nebo bez? - jaká je zahraniční konektivita a další parametry - je pevná IP v ceně nebo ne? - je tato nová cena skutečně garantována na dobu neurčitou? Myslím že u většiny ne ... Když si to tak propočtu, moc důvodů pro změnu není, cenové rozdíly nejsou zase tak zásadní resp. nemám garance, že tomu nebude náhle jinak -> žádný ISP ještě nemá podepsanou propojovací dohodu s ČTc a nezná tedy poplatky za propojení, což může vést k následnému zvýšení ceny a většina z ISP nabízejících sníženou sazbu to tam má také zakalkulováno ... "v případě, že dojde k zásadnímu zvýšení velkoobchodní ceny, může Poskytovatel jednorázově upravit cenu za poskytovanou službu" .... A co takhle loajalita k ISP? Většina z nich 15 měsíců svým zákazníkům připojení dotuje!

Nargon (16.6.2004 14:18:33)

kazda sluzba ma jine Obecne specifikace, ani jedny sem necetl, ale kdyz si je prectes tak asi nejaky rozdily najdes.

B (16.6.2004 16:20:48)

Pokud budeš číst všechny související dokumenty, tak zjistíš, že rozdíly jsou tři: - menší www prostor - výpovědní lhůta je 6 měsíců - na službu Start nelze přejít z jiných služeb

Anonym (22.6.2004 22:41:12)

kde je zakotveno, že na Start nelze přejít z jiné služby?

B (23.6.2004 07:36:54)

V Dodatku ke smlouvě. Změnit službu lze jedině písemným Dodatkem ke smlouvě a zde tato varianta není, tudíž nelze si to objednat a tak přejít.

nick (23.6.2004 09:53:06)

ten dodatek ke smlouve uz je nejakej patek starej, brzy urcite vydaj novej a bude mozne na Start prejit...si zavolej na hotline, on Ti to nejakej (S)lovak povi :D (slovak je od slova Love :D)))

B (23.6.2004 11:04:47)

Nevydaj, ale to je jedno. No a kdyby náhodou ano, tak to tam bude, teď prostě není a dokud to tam nebude, tak to nejde. Jak jednoduché ...

kix (23.6.2004 17:23:31)

To bych se ani nedivil... Je to samozřejmě podfuk, protože ceny se řídí aktuálním ceníkem. Když chtěj zvýšit, tak prostě změní cenu. A když chtěj snížit ale né stávajícím zákazníkům, tak udělají jakoby novou službu s kosmetickými úpravami a novou, nižší cenou.

B (23.6.2004 20:17:25)

To není ale samozřejmě pravda.Už jsem to tady psal. Když v lednu ČTc snížil zásadně cenu u služeb 1:20 snížila se cena všem zákazníkům ještě před platností ceníku dle OSS (a nikdo se neozval :-) že jsme porušili Smlouvu). Až ČTc sníží ceny i u služeb 1:50 o víc jak kosmetických 5%, bude s největší pravděpodobností upravena cena všem stávajícím zákazníkům.

kix (23.6.2004 21:03:44)

Myslím, že to, co píšete, není v rozporu s tím, co píšu já. Jestliže u 1:20 se s cenou stalo, co píšete, ok. Ale s službou 512k/3GB, se kterou přišla nextra nyní, tomu tak není. Máte téměř ekvivalentní služby s různou cenou, nižší pro nové zákazníky. Já přesněji řečeno tuším, že čekáte, až skutečné propojovací poplatky poklesnou, a zatím to risknete a pod náklady to nabídnete jen novým zákazníkům ve snaze je získat, protože dát to stávajícím není výhodné pro Nextru.