Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Zřízení služby - oznámení

Zřízení služby - oznámení

Honza (10.9.2004 12:54:54)

Chtěl bych se zeptat uživatelů, zda znění mailu: "Timto potvrzujeme, ze Vam byla dne 09.09.2004 dokoncena konfigurace sluzby Internet Expres Start v systemech Ceskeho Telecomu, o dalsim postupu budete nasledne informovani." je tím posledním sdělením, že jsem byl zapojen do zásuvky na DSLAMu? Ptám se, jelikož pokud ano, netuším, o čem jiném mne chce ještě Telecom informovat?

Pavel (10.9.2004 13:08:22)

To by mě taky zajímalo. Jsem na to m stejně. A připojení ASL ti funguje?

Nargon (10.9.2004 13:11:54)

No uz napichnitej na DSLAM, ale mozna jeste nema vytvoreny "Ucet" tak je mu adsl nanic.

Jirka (10.9.2004 13:44:26)

V tuhle chvili by melo byt podle objednavkoveho systemu Telecomu jiz zrizeno i konto, nic po technicka strance by teoreticky nemelo branit, aby se Honza pripojil pres ADSL. Po tehle fazi se akorat ceka, az se zakaznik poprve uspesne pripoji a spusti se uctovani. Ovsem vyskytnou se chybicky :/ Napriklad konto je zablokovane, coz je chyba, kdyz k ni obcas dojde, chce to zavolat na TCS do Telecomu, oni zjisti a odblokuji. Nebo presto nemusi byt dobre dokonfigurovane na DSLAMech, ale to jsou vsechno ojedinele chyby.

Mira (10.9.2004 13:27:36)

no pokud jsi dal na sebe i mobil, tak ti poslou SMS, jinak je tohle predposledni mejl. Kdyby me takhle pravidelne a casto nekdo informoval co dela manzelka, tak bych byl spokojeny...;-)) Posledni ma subject: Informace o zrizeni sluzby timto potvrzujeme ze Vam byla dne XX.XX.2004 uspesne zrizena sluzba Internet Expres. Dojde ti asi tak za 12-xx hodin ...;-)

Fafan (10.9.2004 13:46:36)

Presne jak rika Mira! Pokud sis obednal po telefonu (jako ja) a nechaval's jim tam tel a email, v den zprovozneni ti prijde sms a email stejneho zneni o zrizeni sluzby...

Honza (10.9.2004 14:02:58)

Díky všem - sice jsem do objednávky napsal i tel. číslo mobilu, ale mimo těch 5 mailů mi nepřišla ani jedna SMS. Vyzkoušet ještě nic nemůžu, jelikož mi balíček s modemem odesílali (aspoň dle tvrzení v mailu) až dnes. Pak teda fakt nevím, o čem mne Tc chce ještě informovat....

Honza (10.9.2004 19:44:27)

Tak naposled - nakonec mi (s posledním mailem) přišla i ta SMS o zřízení účtu, teď teda počkám na ten slíbenej balíček s modemem, co mi poslali zítra :D (přehlídl jsem datum v mailu:" Čtvrtek, 9. září 2004 - 16:06:01 Timto potvrzujeme, ze Vas samoinstalacni balicek dne 11.09.2004 byl predan k odeslani" Doufám, že to nebude poslední důvod k úsměvu.....

Rhino (10.9.2004 22:31:02)

Přijde ti ještě jedna zpráva, kde bude potvrzení, že byla provedena instalace. Až pak bude služba funkční. Nyní zbývá poslední krok propojit vše na HR na ústředně. Operátor IOL

Honza (12.9.2004 14:58:38)

Dík za odpovědi - ještě jedna otázečka: na své stránce u IOL mám službu IExpres označenu jako aktivovanou k 27.9.2004 - tzn. že do té doby trvá moje zkušební doba?(Nezruším-li službu v Telepointu?) A další - počítá se do bezplatného přechodu na vyšší kvalitativní tarif i změna z IE Start 256 na IOL Broadband 512 s datovou kvótou nebo lze jen na IE 512? Poslední - v podmínkách služby je účtována položka za vyzvednutí pronajatého koncového zařízení, v případě, že si modem zakoupím (což plánuju) a v budoucnu se rozhodnu službu zrušit, je to s výpovědní lhůtou 1 měsíc - bezplatně, nebo jsem něco přehlídnul a zatáhnu i zrušení služby? Děkuji předem za odpovědi.

Rhino (12.9.2004 19:50:47)

1. Ano, poplatky by ti začaly běžet od 27.9. Doporučuji modem vrátit např. o den dříve, aby to vše proběhlo systémy. Ale lépe je využívat nadále:o) 2. Bezplatně můžeš z 256/64 přejít kdekoliv. 3. Za zrušení nic neplatíš. Vrácením modemu se myslí, že máš např. modem pronajatý a chceš ho vrátit. Za to, že se technik dostaví a modem odebere se počítá 1600Kč. Operátor IOL