Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Jaký je postup Telecomu při aktivaci Expresu?

Jaký je postup Telecomu při aktivaci Expresu?

Olda (17.9.2004 07:56:34)

Objdnal jsem 13.9., dostal jesm již pět mailů, kde je potvrzeno, že služba byla nainstalována a nakonfigurována, ale při pokusu o připojení mí pořád bliká synchronizace. Operátorka podpory tvrdí, že služba není aktivována. Jaké s tím máte zkušenosti?

Mira (17.9.2004 08:33:21)

musis vydrzet. Prijde mejl o tom, ze sluzba je zrizena. Jestli jsi zadal i mobil, takzaroven dorazi sms.

Olda (17.9.2004 08:52:14)

Mail o zřízení služby jsem dostal 15.9. Znamená to, že přijde ještě jeden mail s oznámením o aktivaci služby, nebo je čas pro zahájení reklamačního řízení :) ?

Mira (17.9.2004 10:59:58)

jak psal Pavel, mejl je o zrizeni sluzby ..predtim chodi spousta mejlu o konfiguraci, aktivaci...pokud ti uz prisel, tak prekontroluj pripojeni modemu, uz se to tu probiralo, dej hledat sagem f@st

Pavel (17.9.2004 09:48:05)

Poslední e-mail má v předmětu: Informace o zrizeni sluzby... Od objednání po spuštění služby jim to trvalo 3 dny. V úterý jsem to objednal s tím že jsem měl už koupený modem a spliter. V pátek jsem jel naplno!

Honza (17.9.2004 12:41:45)

Dostal jsem celkem 6 mailů, s tím posledním i SMS na uvedený mobil a to bylo právě oznámení o spuštění služby.Máš-li možnost dostat se nějak na net, zkontroluj si na "user.iol.cz" svůj účet, tam bys měl mít podrobnější údaje.