Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > "Neplatné uživatelské jméno či heslo" u Internet express

"Neplatné uživatelské jméno či heslo" u Internet express

Peril (3.10.2004 13:49:35)

U telecomu jsem si objednal službu Internet Epress s modemem Sagem fast na 14ti denní zkušební dobu, ač jsem si už víckrát ověřoval na jejich Infolince či Helpdesku jméno = telefonní číslo a heslo = referenční číslo z vyúčtování. Službu mám už aktivovanou přes týden. Nepomohlo ani když jsem před referenční číslo přidal 4 nuly,jak jsem někde četl. Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Díky za rady.

Aiax (3.10.2004 14:19:09)

Mrkni se na modem, máš tam dvě diodky. Svítí obě? Jestli levá nesvítí a kabely máš dobře zapojené (znovu si to zkontroluj) je chyba na ústředně (nedostáváš synchronizační signál).

Peril (3.10.2004 16:15:03)

svítí obě diody, v tom problém není. Napadlo mě, zda není chyba v modulaci toho jména a hesla,ty výrobku od Sagemu nejsou moc kvalitní...Ten modem stejně vrátím a od Telecomu ruce pryč..

Aiax (3.10.2004 17:48:52)

Hele moc se mi nezdá, že bys měl mít jako jméno telefonní číslo a jako heslo referenčku. Já to měl taky a oni mi při zřízení (jak tady píše už Honza) poslali mail s loginem a heslem, které jsem si sám při objedávání služby vybral. Jak sis to pořídil ty?

Anonym (4.10.2004 14:21:26)

Klid. Sagem=alcatel. Vsechny tyhle USB modemy maji stejnej chipset Alcatel Dynamite akorat pokazdy jinej obal. Takze je jedno esli je to Alcatelackej Rejnok,Sagem neo Zyxel 630, vzdycky je vnitrek stejnej, Lisi se akorat grafickym ztvarnenim instalatoru.

Honza (4.10.2004 15:18:17)

No já měl původně kvůli vyzkoušení Sagem Fast 840 USB a teď Zyxel Prestige 650R-E3 a nevím, ten Sagem byl velikosti mýdlenky a rozdělat nešel (teda šel by, ale chtěl jsem ho vracet), v Zyxelu je chipset ST Microelectronic a tišťák je tak 12x10 cm,takže proti tomu Sagemu tam musí být něco navíc (jasně,LAN rozhraní, napájecí konektor a filtry, ale i tak).Většinu funkcí, které hardwarově provádí externí modem sám,emulujou u USB modemů ovladače. Jinak jsem ale ani se Sagemem neměl zvláštní potíže.

Anonym (4.10.2004 15:42:12)

Hahehm eeeeeehm. Ja mluvim o zyxelu 630. Zyxel 650 je uz diametralne neco jinyho. STcko je tam akorat nakej stabilizator, jinak CPU je Samsung ARM7 architektura, DSP chip je Alcatel dynamit. Ethernet iface je integrovany v tom Samsungu. Je tam nakych 8MB flashky od AMD. Kdezto USB modemy jsou absolutne pitomy imbecilni veci s USB interfacem a tim DSP chipem. Vsechno de softwarove,designy so povetsinou vsude stejny.

Honza (5.10.2004 05:46:18)

Pardon - přehlíd jsem tu 3 v označení typu.(I když oni mají na case stejně "600 series...") V tom podrobným osazení se zas tak neorientuju, měl jsem jen na mysli to, co píšeš - že u USB modemu většinu HW funkcí emulují ovladače přes CPU PC.

Anonym (5.10.2004 12:26:37)

Ted jsem se spletl zase ja. To mela byt 330 tj 300 serie. 600 jsou slusna zarizeni s routerem

Honza (3.10.2004 15:24:57)

Už jsem to psal jinde - jméno a heslo sis sjednal při objednávce služby a mělo by být v mailu od Telecomu.U balíčků, koupených v marketech je to asi jinak, ale mrkni do mailů od ČTc, ty bys měl dostat každopádně.

Anonym (3.10.2004 19:57:40)

Já Internet Epress používám a moje jméno je telefonní číslo a heslo je referenční číslo z faktury. Při sepisování smlouvy v Telepointu jsem jim dal kontaktní email adresu na kterou během 2 dnů přišly 3 mejly. Že přijali mou objednávku, večer že služba je ve stavu zřizování a na druhý den že byla zřizena. V ní byly loginy a kontaktní číslo pro případnou komunikaci s hotline. Nainstaloval, zapnul jsem modem a hotovo. Na Sagem jsem se vybodnul rovnou jsem ho tam nechal a rovnou jsem si koupil Alacatel 510i 1 portový protože jedu sám. Rozhodně bych ti doporučil je informovat na zelené lince 800184084

Aiax (3.10.2004 21:17:03)

Jen k tomu Sagemu - nevim co proti nemu nekteri lidi maji, ja s nim nemam nejmensi problem a ani jsem jeste nikde na foru necet, ze by nekdo mel.

Anonym (4.10.2004 15:15:28)

souhlas ....

Lukas (5.10.2004 11:15:24)

Mě taky šlape bez jediný chybičky.. Ping v Praze na centrum.cz kolem 27ms

Anonym (4.10.2004 13:57:18)

Mam uplně stejnej problem jako ty, po asi pěti telefonátech s Help linkou telecomu jsem se dozvěděl že jsem byl zablokován z důvodu zavirování mého počítače, že prej jim ode mě chodilo hodně spalmu, přitom antivirus mam, musíš poslat žádost o doblokování, emailem nebo faxem, posílal jsem to v pátek a ještě to nejede, sou to kokoti, na ty help lince jednou řekli že to odblokujou do pár minut, pak zas do 24 hodin, pak do 48, fakt kokoti, a asi po deseti telefonátech jsem se dozvěděl že o výknedu nedělaj, telecom nikdy víc. Fak super zážitek snad to dnes pojede. Jinak ...

Anonym (4.10.2004 14:19:20)

Promin.(censored) jsi ty! Kdyz je nekdo takovej eda a nevi co v compu ma tak byt ISP taky blokuju. Navic to neni zadna specialita a laaa CTc. Delaji to i jini ISP. Jenomze ty aspon zavolaji predem.

Anonym (4.10.2004 14:31:57)

náhodou ja vím co kompu mám, šlo snad o to odpovědět na tenhle problem a to je zablokováni od operátora, spiš mě vadí že jsem tak několik dní bez netu a taky mohli brnknout.

MuLe (4.10.2004 15:34:46)

tady neslo o viry, ale o technicke problemy na jejich straně, jak mi zavolali pred pul hodinou, takze na tom jejich IE

modrásek (5.10.2004 21:32:24)

Zkus jim znovu zavolat. Pravděpodobně nezaktivovaný konto. To by odpovídalo když ti jméno a heslo odsouhlasili.

Zdeněk (7.10.2004 12:36:02)

Taky mám podobný problém. Objednával jsem přes internet, tudíž mám přihlašovací jméno i heslo takové, jaké jsem si sám v objednávce zvolil. Přihlásit se ale nelze. Na hot-line mi řekli, že můžu zkusit přihl. jméno: "tel. číslo" a heslo: "referenční číslo". Tohle taky negunguje. Když se ale kouknu na http://user.iol.cz, kde je správa konta, tak tam se v pořádku přihlásím (s přihl. jméném a heslem, které jsem si sám zvolil), ale mám tam napsáno, že je můj účet zablokován - toto jsem jim říkal i na hot-line, že tam mám "účet zablokován", ale furt mi tvrdili, že to mám aktivované, fakt je nechápu. Nakonec po čtyřech telefonátech si vzali mé tel. číslo na mobil a má mě kontaktovat jejich technik. Myslím si, že ten technik mě kontaktuje a nakonec mi řekne, že ten účet nemám opravdu aktivován. Abych to ještě objasnil, nepřišel mi ani email ani SMSka o aktivaci služby, zato mi ale přišel samoinstalační balíček - proto jsem taky zprvu na hot-line volal, abych zjistil, jak jsem na tom s aktivací, bylo mi řečeno, že to můžu zapojit no a pak přišly výše popsané problémy. No, jsem celkem zvědavý, jak to dopadne. Ještě dodatek: na email se taky nemůžu přihlásit.

Tomáš (7.10.2004 15:10:02)

Zdravim.Mám podobnej problém a myslim, že vim, v čem je chyba. V manuálu k modemu (Sagem 840) se dočtete, že se nedoporučuje připojovat model k USB ?řadiči? a pokud jo, tak aby nebyl samonapájecí. V tom je nejspíš ten problém-podle mě většina počítačů (jako ten můj) má USB ?řadič? samonapájecí a proto nejspíš ten modem nefunguje... Takže řešení je jedině koupit si USB HUB (takovej rozbočovač) v ceně nejmíň 300 Kč (např. alasoft.cz), nebo jinej modem či počítač...

Honza (7.10.2004 15:26:15)

Já jsem na webu Sagemu viděl jen doporučení nainstalovat modem do USB "onboard", tj. osazených na základní desce PC.Problémy mohly být při použití přídavných portů vyváděných pomocí kabelu třeba na čelo skříně nebo u hubů s vlastním napájením. Onboard porty jsou ovládány řadičem v chipsetu a napájeny ze základní desky a s těmi problém na 99% nebude (já aspoň neměl).

Zdeněk (8.10.2004 09:53:26)

Pokud u modemu svítí obě diody (myslím tím Sagem), modem je synchronizován ("zeleně svítí šipka ve Windowsech") a přesto to hlásí např. "přístup odepřen" při přihlašování, tak problém není s modemem, ale pravděpodobně s kontem/účtem. Nejlepší možností, jak si ověřit účet, je kouknout na http://user.iol.cz a zadat tam přihl. jméno a heslo - zobrazí se správa konta. Tam zjistíte, jak je na tom váš účet. Pokud tam máte napsáno, že je účet blokován, tak je prostě blokován - i když vám na hot-line budou tvrdit, že váš účet je aktivován, ale ve správě konta máte napsáno, že účet je blokován, pravda je taková, že ten účet je opravdu bloklý (vlastní zkušenost). Proto se raději s hot-linem domluvte (stejně vám to nakonec navrhnou), ať vám zavolá jejich technik - on vám řekne úplně přesně, jak je na tom váš účet a případně vám ho odblokne.

Tomáš (11.10.2004 20:53:22)

Zdravim. Tak jak sem psal minule ohledně toho USB, tak se omlouvám na nepravdivý informace. Jak se nakonec ukázalo, tak chyba nebyla v tom. Pořád sem se nemoch připojit (modem nebyl synchronizovanej), a tak mě navštívil technik. Ani jemu nešel ani jeden z modemů, tak se mrknul někam na ústřednu či kam, zavolal ať to zkusim a už to šlapalo. Prej že tam byl nějakej ?swot? či co. Takže chyba byla na straně Telecomu... Ještě sem se chtěl zeptat – pro jistotu – za to připojení se ve zkušební lhůtě nic neplatí, že ne? Pořád mi přijde divný, že by Telecom něco nabízel zadarmo – i když jenom na zkoušku:-)...

Michal (12.10.2004 09:16:44)

Mám podobnej problém se 14 denním internetem na zkoušku. Mail od telekomu mi nepřišel ani jeden, ačkoliv se všichni z Helpdesku dušovali, že posílali čtyři. A adresu jsem jim dal správnou. A nikdo z nich mi nebyl schopnej po pravdě říct, jestli už mám službu aktivovanou nebo ne (jedna slečna tvrdila, že jo, další dva hošani zase že ne). Nakonec jsem zjistil, že už mi uběhlo asi polovina zkušební doby, aniž bych se vůbec připojil. Pokud se nedaří připojit, možná pomůže resetovat modem, ten se pak znova synchronizuje a už je to ok. Posledních pár dní se mi to stává pravidelně, že první prihlášení po spuštění počítače se nikdy nepovede a pomůže až právě resetování připojení. V každým případě bych teda čekal lepší přístup lidí z Č. telekomu, takhle si totiz nový zákazníky nezískají (aspoň teda mě ne).

PetrK (16.10.2004 04:24:20)

"....V každým případě bych teda čekal lepší přístup lidí z Č. telekomu, takhle si totiz nový zákazníky nezískají (aspoň teda mě ne)...." No já bych taky čekal při nejmenším alespoň fundovanou zákaznickou podporu, když už nabízejí samoinstalační balíčky. Vše jsem nainstaloval dle návodu, LED diody na modemu svítily přesně tak jak mají a při připojování mě to stále házelo hlášku že spojení nebylo možno dokončit, at si zkontroluju konfiguraci, chyba 645. Operátorka na tom jejich čísle mě neustále tvrdila že aktivované to mám u nich OK, že chyba je u mě ale poradit s ničím pochopitelně neuměla. Zkoušel jsem tedy tu jejich placenou help linku ale zcela bezvýsledně, takže jsem operátorku na neplacené lince 800184084 otravoval každých čtvrt hodiny dokud mě konečně nezavolal nějaký technik at to zkusím, zkusil jsem a šlo to, prý byla malá chyba u nich. Takže doporučuju pokud opravdu modem svítí jak má, tak nedělat to co já že jsem studoval, lezl po kabelech a já nevím co všechno několik hodin a připadal jsem si jak idiot, ale prostě bombardovat tu jejich linku dokud nepodlehnou, nezaštrachají tam u nich několikrát do klávesnice a neodstraní chybu u sebe. Byl jsem opravdu překvapený že prostě není možné se telefonicky spojit s někým kdo tomu opravdu rozumí, operátorka pouze předá na vaše naléhání vše technikům a ti mají prý 48hodin na to aby se s Vámi spojili, to je tedy dost dlouhá doba si myslím. Samotná existence placené help linky za 16,-Kč/min. mě taky docela překvapila, protože jsem to ale potřeboval vyřešit rychle byl jsem ochoten i to akceptovat. Bohužel ani jeden z mých cca 30 pokusů v průběhu 10 hodin nebyl úspěšný, pouze jsem si vždycky vyslechl automat že jsou momentálně všichni zaneprázdněni at zavolám později.

IOLák (24.7.2005 16:07:35)

a představ si že přesně takový prudiče si tu vychutnáváme, protože se stane jenom to, že oddaluješ svoje řešení tím, že se stavíš vždycky s aktualizovaným požadavkem na konec fronty.

Charlie (23.7.2005 12:08:58)

Pokud je prob s přih. údaji Ch.691 u převážně u Win XP .Dojde k přidání zabezpečené masky k heslu. Stačí přihl udaje přepsat v síťovích připojení.

rosi (24.7.2005 11:29:58)

podivejte se jak je ten trejd starý vy chytráci

domek (24.7.2005 10:51:53)

Nemá to žádnou logiku. Prostě to někdy nejde. Mě se to stalo včera odpoledne, kdy to napřed šlo a za pár hodin nešlo žádným prohlížečem. Kromě Netscapu, který si to jméno a heslo pamatuje a to prošlo. Pak za chvíli to šlo normálně i na těch ostatních. Prostě i stroje mají duši, jak jsem si již dávno ověřil a reagují na duševní stav obsluhy. Nebo je jim jen smutno a chtějí si pohrát-;)

Josef (24.7.2005 18:03:19)

TELECOM NEBRAT!!!!!