Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Co si myslite o DSL 2048 / 384 kbps od Nextry?

Co si myslite o DSL 2048 / 384 kbps od Nextry?

Mark (7.10.2004 14:58:28)

Kdyby jim to slo,alespon z pulky tak dobre jak rikaji,za tu cenu a datovej limit,tak bych se na ten trapnej expres okamzite vykaslal a sel k Nextre. Jestli si to nekdo objedna,tak sdelte sve zkusenosti at vime jak to jede:)

dorf (7.10.2004 15:04:05)

Nedůvěru ve mně vzbuzuje nejen to, že je to od Nextry, ale navíc i to, že i když je to služba s limitovaným objemem dat, je u ní navíc ještě aplikováno FUP - přinejmenším trochu podivné. Inu Nextra...

Mark (7.10.2004 15:12:11)

Jako nic proti,ale FUP je na kazdym ADSL. Datove limity maj take temer vsechny nabidky ADSL,krom telecomu. Jediny cos nam tu rekl je to ,ze ma tahle sluzba stejny podminky jak ostatni adsl. Jo a vlastne ,ze nemas v nextru duveru.Gratuluji ti za skvele ohodnoceni,ktere nam je vsem na nic :o)

dorf (7.10.2004 15:14:43)

Kecáš, jsou provideři, kteří FUP neaplikují!

Anonym (7.10.2004 16:38:02)

dorf (7.10.2004 18:11:36)

Kdybys byl trochu pozornější, věděl bys, že je řeč o počítaných datech + FUP. A jsou provideři, kteří při službě s měřeným množstvím dat FUP neaplikují. Navíc jsou i tací, kteří FUP neaplikují vůbec, a to i při neomezeném přístupu (např. http://www.newtel.cz ).

kix (7.10.2004 18:51:30)

Myslím že jste to nepochopil, ta data jsou měřena jen z důvodu aplikace FUP!

dorf (7.10.2004 18:55:39)

Kdyby to tak skutečně bylo, uvedla by to Nextra i na svých stránkách - takhle se možná řada lidí bude opět divit...

kix (7.10.2004 19:14:02)

Však si to přečtěte, je to tam hned několikrát, http://www.nextra.cz/dynamic/news.php?id=14&PHPSESSID=d2f45defb6640378eff9a0e0c57b4673 Plus můžete nahlédnout do podmínek služby...

dorf (7.10.2004 19:46:12)

No jo, dříve Nextra také nabízela neomezené připojení k internetu - a jak to dopadlo... Navíc toto v ceníku napsáno není.

kix (7.10.2004 19:55:15)

Pravda, ceník je divný, ale podmínky služby uvádějí: " pro službu NEXTRA ADSLink Fun platí omezení definované Providerem v podobě tzv. Fair Usage Policy, tj. politiky omezení nadměrného využívání přenosového pásma. Toto omezení opravňuje Poskytovatele omezit efektivní přenosovou rychlost přípojky Uživatele po přenesení v Ceníku definovaném objemu dat dle cenovém programu dané přípojky (a to jako součet přenosů dat v obou směrech, tj. upload i download). Poskytovatel je oprávněn při aplikaci takovéhoto omezení snížit přenosovou rychlost počínaje okamžikem, kdy došlo k překročení definovaného objemu do konce daného kalendářního měsíce nebo do okamžiku, kdy si Uživatel dokoupí dodatečný objem dat v poskytovaných s efektivní rychlostí v úrovni maximální přenosové rychlosti přípojky. Za tento dodatečný objem dat je Uživatel povinen zaplatit cenu stanovenou v Ceníku.

Mark (7.10.2004 20:45:21)

Jj,to je ono.Jako Expres od telecomu, s rozdilem ze Nextra ma 30giga na mesic pri maximalni rychlosti a expres 4giga na mesic pri 2giga pri max rychlosti,2giga pri 256 rychlosti.. A to to ma jeste rozkouskovany po tejdnech ! A podle ty smlouvy co tam maj uvedeny fup aplikujou jen kdyz se prekroci celkem drsne velkej limit 30giga,coz je hooodne solidni za ty prachy! Jestli to nextre pojede tak jak to definujou = ty dve mega..,(me by stacila klidne polovicka) Tak okamzite prestupuju.

Bukaj (7.10.2004 22:11:47)

moje rec ale jestli to pojede tak jak ma tak du dotoho navíc je to vlastne sít telenoru a taje kvalitní takze to muze lítat i 1,8 mbs cos je dost ale jak je to nextra tak nato nalakaj lidi a pak snizi treba data pro fup atd proste to osuli a nebudem se moct branit proto si raci pockam.

dorf (7.10.2004 22:18:17)

Jen si dejte pozor, aby ve specifikaci nebyla obezlička o tom, že rychlost není garantovaná a že nemusí dosahovat zmiňovaných hodnot. To by mohli přiškrtit na nulu a potom se touto obezličkou ohánět, jako to dělají...

kix (8.10.2004 07:18:03)

samozřejmě že to tam je, že jakkoliv nízká rychlost je v pořádku....

dorf (8.10.2004 07:36:01)

:-))) Tak to hovoří za vše...

Nasranec (8.10.2004 12:55:12)

Bezva. Tudiz dalsi pseudosluzba...

Kroutící hlavou nad tupc (8.10.2004 13:13:29)

Poslyšte vy koumáci, kdo vám GARANTUJE rychlost za 690,- resp. 1190,-Kč????? Sdělte mi to. Díky...

Jirka (8.10.2004 14:30:07)

No garantovanou 64 (se sdílením do 512 nebo 1024) není problém sehnat pod 1000 korun měsíčně i včetně dph... Konkrétní jména firem tady nebu psát, abych jim nedělal reklamu, ale zkus se trošinku porozhlédnout po internetu a nevycházet jen z letáků a nabídek a ceníku služeb českého telekomu.

Jirka (8.10.2004 14:31:46)

Koukám, že to je trošku jinde, než mělo bejt - ten můj vzkázek byl pro "kroutícího hlavou nad tupc"

Adin (8.10.2004 17:06:15)

No jaksi tenhle vyrok obsahuji vsechny smlouvy ADSL a je jedno od jakeho ISP. Jedinou vyjimku tvori ADSLink proffesional od Nextry.

Anonym (8.10.2004 17:16:25)

Zapoměl jsi na telecom a nepoužitelnou GTS

Axiom (11.10.2004 17:57:48)

DO 1000 každej druhej wi-fi poskytovatel, když nepočítám kabelovky.

A (10.10.2004 23:11:12)

Ty jsi dobrej magor co? :o))))

dorf (11.10.2004 16:46:05)

Ty jsi špatnej magor, co?

nick (10.10.2004 10:27:22)

kdyz podeposijuses smlouvu, tak podepisujes i cenik a kdyz si objednas ADSLink FUN s 30GB limitem, tak mas 30GB limit nafurt, resp. do te doby, nez podepises novou smlouvu. A na to snizeni efektivni prenosove rychlosti ma Nextra pravo az po preneseni tech 30GB, presne jak se pise v ob.spec.sluzby. nick

dorf (10.10.2004 10:47:21)

Chceš tedy tvrdit, že do 30 GB dat Nextra garantuje plnou rychlost? :-))))))))))))))))))))))

nick (10.10.2004 11:28:21)

ne, to fakt ne:))))) 1)dneska nehodlam flamovat ;) 2)jedine, co rikam, je, ze nextra nesnizi datovej limit pro aplikaci FUP... ;) nick

dorf (10.10.2004 11:54:36)

Nemusí nasadit FUP, když stejně přiškrtí kohoutky na 64/64.

nick (10.10.2004 12:34:35)

svet je svinskej, ale ty ho vidis az moc cerne ;) nick

Zabar (10.10.2004 12:46:55)

A otazka zni priskrti je ? Co by z toho v tomhle pripade mela ?

dorf (10.10.2004 13:02:02)

To si piš, že přiškrtí - zatím to tak bylo u všech negarantovaných rychlostí. A co by z toho měla? Nextra nabídne vysokou rychlost, aby nalákala zákazníky, a potom jim to přiškrtí - když se zákazník ozve, odkáže ho Nextra na specifikace služby, podle nichž může klesnout rychlost (u mne mnohdy na nulu) a je to v pořádku. Běžná praxe Nextry.

Anonym (10.10.2004 13:58:37)

A co z toho bude mit ? Nic, protoze jede na svojim. Pokud sosas u nextry na pripojeni pres CT, tak to samozrejme musi regulovat, protoze preprodava jen to co doda CT.

Anonym (10.10.2004 22:55:47)

A tady preprodava to, co doda Telenor, v cem je rozdil? :))

Nargon (11.10.2004 00:11:52)

Asi v tom ze Telenor rozprodava i laicky receno prenosou kapacitu a pokud si isp koupi 10Mbit tak je muze vyuzit jak chce, treba 20x 512kbit ktery budou garantovany nebo 40x 512kbit s garanci 256kbit a agregaci 1:2. Takze tady je velkej rozdil. Ovsem isp si urcite nekoupi 10Mbit ale vic.

werwe (11.10.2004 16:26:46)

mimochodem kolik by stála taková 10Mbit lajna , i u bezdrátu ?

Anonym (11.10.2004 19:48:10)

nepřiškrtí, když se budou chovat korektně

dorf (11.10.2004 20:38:46)

Ale přiškrtí, Nextra to tak dělá pořád.

ARow (14.10.2004 20:44:20)

dorfe ty si fakt trochu moc jednoduchej clovek co ?

nick (14.10.2004 21:01:07)

arow: ne, to ne...omezenej inet omezenym uzivatelum ;) nick

Anonym (7.10.2004 15:22:40)

Haha, Nextra jsou pekny loupeznici zlodejsky.

Jirka (7.10.2004 15:28:21)

Rozhodně ne v takový míře jako telekom, který si za jednu stomegovou lajnu, jejíž měsíční paušál je okolo 120 tisíc účtuje 14 miliónů.

Mark (7.10.2004 15:16:35)

FUP bude aplikovany az po tom,co se vyplejtva ten datovej limit 30Giga,jestli sem to teda dobre pochopil. Kdyz si clovek veme ze s expresem stahnes za mesic pri trose stesti 10giga (+elekrika za 7kb/s v nocnim provozu).Tak je to dost znatelny.

Anonym (8.10.2004 23:38:44)

no :) 10 giga a to mam 256/64 iol express :) 01.10.04 0.744 GB 24.09.04 0.384 GB 17.09.04 10.226 GB :) 10.09.04 5.195 GB 03.09.04 2.151 GB

Anonym (9.10.2004 17:39:57)

Jenže jsi zapomněl říct, že těch deset giga jsi stáhnul, když Ct neměl kvůli poruše zapnutej FUP, hmmm, to jsi nás teda dostal.

nick (10.10.2004 10:22:06)

muhehehehehe!!!! tak teds mu to vpalil! :) klobouk dolu :)) nick

titan (10.10.2004 13:12:06)

kurna koukam ze sem predtim zapomnel vyplnit nick no to je jedno . jo ale to je jejich problem :) ne muj ja ho jenom vyuzil :)

eLBen (9.10.2004 18:22:55)

08.10.04 0.420 GB 09.10.2004 18:13:07 01.10.04 1.782 GB 09.10.2004 18:13:07 24.09.04 2.182 GB 09.10.2004 18:13:07 17.09.04 12.402 GB 09.10.2004 18:13:07 10.09.04 3.813 GB 09.10.2004 18:13:07 03.09.04 2.133 GB 09.10.2004 18:13:07 27.08.04 2.575 GB 09.10.2004 18:13:07 20.08.04 1.724 GB 09.10.2004 18:13:07 13.08.04 2.212 GB 09.10.2004 18:13:07 06.08.04 2.443 GB 09.10.2004 18:13:07

Jirka (7.10.2004 15:25:23)

Nojo, ale podstatný je, že mluvíme o FUP, které nedělá telekom. Takže nehrozí, že někde to pojede skvělě (praha) a někde to nepojede vůbec (ostrava), ale pojede to všude dobře. Tedy tak, jak je to běžné v jiných zemích a ne jak si diktuje náš soudruh telekom jeho vícenež vtipným řešením FUP a ostatně i celou mizernou koncepcí ADSL.

Anonym (7.10.2004 16:38:34)

zase debile blekotáš o něčem co neznáš. di do pr***

kix (7.10.2004 18:48:09)

Ne, myslím že tak to není. Ta hranice 30GB jen říká že při překročení je FUP=zpomalení. Data nad tuto mez nejsou zpoplatněna ani omezena (resp. omezena jsou jen tím zpomalením...)

Bukaj (8.10.2004 17:17:12)

A co kdyby to byla vsecko pravda a telenor dal proste nextre tak dobrou nabídku aby mohla poskytnout takovydle pripojení ???

ARow (9.10.2004 22:16:04)

kdyby si umel cist tak je tam napsano ze na sluzbu je aplikovan novy druh FUP coz je omezeni limitem dat a potom zpomaleni...

Bukaj (7.10.2004 15:43:18)

Hele mam napad nekdo do toho dete a jestli to pude podle predpokaldu tak dotoho du taky na 100% ja se totis bojim jedne veci velkej paketloss a velky pingy ale zase to sprostredkovava si telenoru ne a to je dobra sit ne vsichni si ji jen chvali

Nargon (7.10.2004 18:40:20)

kdyby na moji ustredne vedli draty Telenoru tak bych do toho sel ihned, ale bohuzel :( a asi ani za par let tady ty draty nebudou :(

B (8.10.2004 14:48:11)

Tak od dnešního dne je TN ADSL dostupné i v Ostravě ...

Anonym (8.10.2004 17:34:54)

NANIC NABÍDKA ale určitě se najde dost blbých, kteří si ji koupí, nebo budou obhajovat, nebo doporučovat a už neřeknou, že za tu cenu je u jiných ISP k máni nepočítaná a nefuckovaná varianta.

Anonym (9.10.2004 17:58:33)

FUP tam je až po stáhnutí 30 GB, jestli tolik dat stáhneš bez omezení za měsíc u kteréhokoli jiného poskytovatele aDSL, máš u mě flašku. A platit za data navíc můžeš, pokud chceš aby ti to jelo po těch 30 GB stažených dat pořád stejně rychle, jinak máš grátis 64/64 do konce měsíce a ještě k tomu nepočítanou, ale ty si tu 64 evidentně radeji vychutnáváš u Ct po 500 stažených MB týden co týden. Holt každý podle svého gusta.

dorf (9.10.2004 19:51:35)

Ale ta rychlost není garantovaná, tak se dá očekávat, že podpisu smlouvy Nextra opět přiškrtí kohoutky a bude se hájit negarantovanou rychlostí...

Anonym (9.10.2004 21:52:04)

Rychlost přeci u aDSL negarantuje nikdo, tak proč by Nextra měla?

ARow (9.10.2004 22:14:51)

Nikde na svete nikdo negarantuje rychlost u ADSL jelikoz to proste nejde .... nabidka je to perfektni 2mbit za 1100kč je hodne ferove

Nargon (9.10.2004 22:35:44)

Garantovat rychlosti na adsl jdou, ale nikdo to nedela, protoze adsl je spise pro domacnosti a lide v domacnostech garantovany sluzby nepotrebuji. Pokud nekdo potrebuje garanci a tim padem i kvalitnejsi linku tak si veme spise SHDSL, kde ma i rychlej upload.

ARow (14.10.2004 20:41:14)

to mate sice pravdu ze to jde ale garantovat agregovanou sluzbu v takovem pomeru (1:40) je hodne nerealne(o drzku) samozrejme shdsl s garantovanou rychlosti je pro male a stredni firmy :)

dorf (10.10.2004 00:32:12)

Férové? Já bych dokázal nabízet třeba 10megabit, když bych věděl, ža každému pustím maximálně 64 kilo. Naoko házet megabity umí skutečně každý, ale skutečnost je potom úplně někde jinde. Nakonec jsou na tom nejméně biti ti, kteří objednají linku 256/64, protože jim to běhá úplně stejně jako těm, kteří platí 1024/528, ale platí podstatně méně. Kdyby jeden z operátorů ve světě to udělal tak, jako Nextra u nás, zákazníci by ho poslali do horoucích pekel.

Porubák (8.10.2004 21:05:18)

Super, jenomže jenom v Mariánkách...asi kolem pošty. A my v Porubě máme kulový!

Jirka (8.10.2004 21:25:36)

V porubě je přece UPC, ne? :-))))

Porubák (8.10.2004 21:30:06)

Ale já bych raději surfoval, než čučel na bednu. Nic jinýho totiž UPC v Ostravě neumožňuje!

Jirka (9.10.2004 12:18:10)

Vím, vím... právě proto sem tam dal toho smajla, protože všude slyším, jak je to na sídlištích super, že tam je všude kabelovka s internetem. Ale v ostravě tak možná za dvacet let :-D

ARow (9.10.2004 22:25:25)

kazdej druhej kdo pise do teto diskuze mele nesmysly a jediny cemu rozumi je ze nema rad Nextru.... Telenor je jedna z nejvetsich evropskych telekomunikacnich firem takze asi vi jak na to hlavne kdyz je to svedska firma a pokud ste si vsimli tak svedsko je internetova velmoc evropy... Telenor narozdil od CTc potrebuje vydelavat a tak si nemuze dovolit delat stejny smela jako CTc... btw uz pred 2 mesicema sem mel prejit na sluzbu Plus(na nextre mi rekli ze mi okamzite zrusi stavajici pripojku adsl a do par tydnu zavedou novou) ale kvuli **** CTc od ktereho jsem mel do tohoto patku ISDN jsem si nemohl sluzbu Plus objednat protoze bych musel mit ISDN s rozhranim U a me se nechtelo absolvovat zarizovani s isdn kdyz jsem to chtel do 2 mesicu zrusit... doufam ze my sluzbu FUN zavedou co nejdrive a ja uz nebudu otrok u CTc

Bukaj (9.10.2004 22:28:46)

Tak schvalne pak rekni jak ti pude jo

Tele jako Tele (9.10.2004 23:04:56)

Až na to, že to není Teleswed ale Telenor...

Petr Borecek (9.10.2004 23:37:50)

Ponevadz mate dost mezery v prehledu zahranicnich telekomunikacnich spolecnosti. Doporucuji vam prostudovat zahranicni studie a profily techto spolecnosti. Nejvetsi severo evropskou spolecnosti zabyvajici se datovymy sluzbami je Telia, hlavne jako dodavatel connectivity vcetne coloevropskeho pokryti. Telenor ani ve sve domovine nevlastni nijak velkou sit a vyuziva nadpolovicni vetsinu s pronajmu od ostatnich mistnich mensich ISP. V ostatnim s vami souhlasim Telenor neni spatna spolecnost, ale je treba si uvedomit ze v CR pracuji mistni zamestnanci kteri maji jine vzdelani a navyky v chovani k zakaznikum nez zamestnanci z Telenoru v EU. I kdyz se vam muze zdat malickosti typu neodpovidani na emaily s konkretnimi dotazy na nefukcnost sluzeby (i velmi hloupe a laicky popsanymi) , si tato spolecnost lepe receno jeji konkretni zamestnanci v EU nemuzou dovolit. Nemluve o zmene parametru sluzby i 2 za rok ac z vlastniho pricineni, nebo oklnostmi sveho dodavatele.

A (10.10.2004 23:03:18)

Ale Petre, Tebe tenkrat ten FUP docela znicil co? :-))))

Petr Borecek (11.10.2004 02:45:29)

Ne tak jak jsem, uz psal v ostanich starsich prispevcich natlakem donutil prejit na mene pro mne vyhodnou finacne sluzbu. Jinak fup nic neresilo co se tyce trafiku porad stejne hodnoty 20-30 G.Jen pres den se pripojeni rovnalo vyple lince. Ve starsich prispevcich si muze kazdy dohledat, ze stahuji jen pres noc do rana, nebot je hloupost si pres den blokovat linky, kdyz muzu parit Cs ;-).

A (11.10.2004 07:42:52)

No ale byl prece cil FUP - 1) dostat do uzivatelu jine navyky a 2) presunout downloady do nocniho pasma ... ;-)

Petr Borecek (11.10.2004 16:39:08)

Zkuste si najit ty me starsi prispevky z lonckeho roku. Me navyky jsou stejne od zavedeni adsl v CR. Nemluve o tom ze jde jen o finacni prospech ted na placenych datech muzete stahovat ve dne v noci 24 h 30 dni v mesici a jede to porad tech 420 kb. Prave ze pred fup se clovek snazil chovat tolerantne k ostatnim uzivatelum ted je to jedno jen musi zaplatit data.

Nasranec (11.10.2004 23:29:19)

Presne tak Petre!!!!!!! Slusny uzivatel vi, kdy co a jak zobstaravat s daty. Tudiz aplikovane FUP na nej, je naprosto scestne, dokonce i nesmyslne. A tam kde by "zafungvat" melo, se ucinku nedostane.........

Bukaj (10.10.2004 13:09:27)

Jetu nekdo kdo si to chcporidit ??

Nargon (10.10.2004 13:19:31)

Ja bych chtel, ale na moji ustrednu nevedou draty Telenoru. A stehovat se kvuli tomu nebudu.

Sekáč (10.10.2004 13:53:58)

Doufám, že to k nám do Plzně do Vánoc dorazí. FUP od VOLnýho mě strašně ničí, výpověď už mám v obálce...

Bukaj (10.10.2004 19:14:03)

NO tak se uvydí telenor ma dobrou sít tak kdys to pude aspon 500kbs tak du urcite dotoho protoze 30Gb je holt 30Gb ale spis mi de o ty pingy nez o cokoli jinýho

nick (10.10.2004 20:48:28)

myslim, ze 30GB ti na stazeni pravidel spisovne cestiny bude stacit;) nick

Bukaj (10.10.2004 20:52:37)

No nevym nevym myslim ze ty maj 31Gb

Anonym (10.10.2004 21:30:26)

Respekt! Ze to berete s humorem. (sorry za offtopic vsem zarytym odpurcum Nextry)

nick (11.10.2004 22:00:32)

njn, humor ma prednost, odpurci necht se jdou bodnout! :D nick

Zabar (10.10.2004 14:00:57)

Ja si to chci poridit, ale jeste nejsem poktytej. No zatim si vklidu vypovim GTS a v listopadu by me meli pokryt.

Trouba (12.10.2004 12:55:30)

Vazeni, vsiml jste si nekdo v podminkach ze vypovedni doba smlouvy je 12 mesicu? Pri vsi ucte, nevadil by mi mesicni vypadek, nevadilo by mi ze si musim koupit novy modem (Alcatel USB "rejnok" pry neni podporovany), ale podepsat na rok neoverenou sluzbu, to zatim neudelam. Je to skoda, jinak ta nabidka vypada docela dobre.

Anonym (12.10.2004 13:01:00)

Nevím jak Trouba, ale já počkám, až někdo příjde s nezpoplatňovanými daty. Když může expres nepočítat filmy ze starzone, proč by nextra nemohla nepočítat filmy ze svého DC+

Anonym (12.10.2004 14:49:23)

aby si se dočkal :-) a Nextra má v nabídce nepočítaný služby na TN technologii, takže nemusíš čekat.

nick (14.10.2004 15:06:25)

lol takze nextra je podle tebe provozovatel DC++ :)) BTW: uzivatele netu v cechach jeste nejsou na takove urovni aby bezlimitni inet snesli. nedovedes si predstavit, jak by to nejelo, ked by kazdey od rana do vecera zhavil svoji linku agregovanou 1:40 a nemel pri tom zadne zabrany... nick

Jirka (14.10.2004 15:29:44)

A to je problém lidí? já myslím že spíš telekomunikačních firem... teda jedný monopolní firmy, která není schopna pokrýt poptávku a snaží se stále přeprodávat svoji konektivitu 1400x dráže, než se obvykle prodává v zemích se zdravým nemonopolním konkurenčním prostředím. Pak není divu, že takto předražené produkty lidi nechcou a valí se na produkty, které jsou pro ně cenově přijatelné, ikdyž nevhodné.

nick (14.10.2004 16:12:50)

ano, mas pravdu...z casti... je to totiz problem kombinace cesky narod + agr. 1:40 a vice lide to zacnou dusit a je po srande...respektive po rychlosti :( nick

hadrián (14.10.2004 16:15:26)

to není, protože agregace jak tu už někdo psal je u TN služeb jinak než u ČTc ... pro každého uživatele je vytvořenej samostatnej virtuální kanál a tudíž neovlivňuje přímo ostatní uživatele v agregačním bodě ... TN služby nemají agregační body resp. jeden bod spojení TN a ISP ...

nick (14.10.2004 16:21:07)

podle mych informaci: jedine, cemu agr. od TN zabranuje, je aby nekdo, kdo uziva vymenne systemy P2P sosal pasmo pro ostatni... tj. on by mel 2048 porad a ostatni treba jen 100kbps takhle kdyz to bude vytizene naplno, tak se rychlost rozdeli podle pripojek a ne podle datovych threadu... nick

Anonym (12.10.2004 14:51:03)

zaplatí za tebe TN a ten ČTc zřizovák 10.000,- a od tebe chce jen 990,-, takže těch 9.000,- si musí nějak pojistit. Ty by jsi jako podnikatel to neudělal jinak ... a ta služba ověřená je, má ji už řada lidí, někteří tady už o tom psali

Trouba (13.10.2004 08:20:29)

Ale jo, ja chapu ze s tim ma Nextra velky porizovaci naklady - ale nechapu proc neni ve smlouve ze smlouva se uzavira na 12 mesicu s tim, ze potom bude vypovedni lhuta 2 mesice. Predstavte si ze bych chtel presne za rok sluzbu odhlasit - to mam platit dalsich 12 mesicu za neco co nechci?

Bukaj (12.10.2004 15:42:52)

Tak nekdo tady dole mlel otom ze to us rada lidí má ja sem otom zatim nic nezaslech jestli to nekdo ma tak mam par otazek a to sou pingy rychlost jakou to doopravdy jede a pket loss prosim jetli to us nekdo opravdu ma prosím zodpoveste mou otazku

Tlama (12.10.2004 15:44:08)

A krom těch keců tady, už to někdo má? Jak to chodí skutečně?

Bukaj (12.10.2004 18:03:49)

Tak ma to us nekdo krucis

Bukaj (12.10.2004 20:28:59)

Tak poridil si to us nekdo a ma to doma ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Tlama (13.10.2004 14:52:30)

Tak uz sem někdo napište, kdo to má.

Nargon (13.10.2004 16:19:34)

A co kdyz zrizeni trva tak dlouho, ze to jeste nikdo nema?

Anonym (13.10.2004 16:28:59)

Mají ale jiné služby na technologii TN

Nargon (13.10.2004 16:39:43)

Jo ty uz par lidi ma, co jsem tady sem tam cetl tak pry 512/128 1:20 jede 512/neuvedeno :) Ale ty jsi se ptal na FUN a tu asi jeste nikdo nema.

Anonym (13.10.2004 17:01:34)

Ale podle těch ostatních TN služeb se dá odvodit, jak to bude běhat obecně. Na službě jako takové až tak nezáleží.

BDs (13.10.2004 18:07:34)

Jasne, je to uplne to samy, az na to, ze je tam dvojnasobna agregace a vzhledem k cene se tam nahrne trosku vic lidi ... Mne se to taky libi ta sluzba, ale 12 mesicu? Mam jeste soudnost ...

Nargon (13.10.2004 18:27:48)

12 mesicu vypovedni lhuta, no kdyz se toho budete chtit zbavit tak za 990 prejit na drazsi sluzbu s agregaci 1:20, kde je vypovedni lhuta kratsi a smlouvu vypovedet. Urcite tohle bude drive nez 12 mesicu. Narozdil od smlouvy, ktera je na dobu urcitou treba 12 mesicu. Tam tohle nepujde.

BDs (13.10.2004 18:31:30)

Prvni vec, co me napadla prejit na vyssi sluzbu jako unikovy reseni. Vzhledem k tomu, jak 512 1:20 bezi podle tech mala relevantnich reakci, co tu clovek mohl vylovit z mori dorfova spamu by ani nejspis nebylo potreba smlouvu vypovidat. Jednoduse by se clovek spokojil s nizsi rychlosti. Pan Stefan z Nextry (koordinator) mi vsak sdelil, ze smlouva, kterou clovek podepise nazacatku zustava v platnosti i po prechodu na vyssi sluzbu (tj. Plusko). Takze bohuzel ...

Nargon (13.10.2004 18:41:37)

V tom propade to udelat obracene :) zridit si 512 1:20 a pak prejit na FUN. Osem nextra asi bude svine a tady vypovedni lhutu 12 mesicu zavede. Ikdyz by nemela.

BDs (13.10.2004 18:47:00)

No nepripada vam to tak trochu nelogicky/nerozumny prechazet z vyssi sluzby na nizsi a pak pripadne zpet? Navic zaplatit 2x 990. Utikam k Bluetone. Pred par dny pokryli moji ustrednu ... 1390 + 500 smluvny hovorny za 512/128 1:20 FLAT. To petikilo se da provolat navic za luxusni ceny za minuty. Mesic bez netu za to stoji. Utikam od IOL ... koukat porad na to, kde prikoupim jakej blbej balicek je na palici.

Fanoušek (13.10.2004 20:10:34)

Dorfe, napiš nám něco o Nextře...

J.G (13.10.2004 22:12:58)

Tak nevim ted sem se koukal na cenik nextry a fun 2048/384 je tam jenom s FUP.Původne tam mel byt limit 30 giga a nextra to vylepsila at pojdou

To není možný (13.10.2004 22:20:02)

Ty neumíš číst, ty blbe? Do konce roku bez limitu i FUPu.

Anonym (14.10.2004 13:51:29)

Ty šišatohlavej kretene ty me vykej.Ja tam volal a dostal sem odpoved ze ke smlouve se vaze a plati aktualni cenik.Tak si ho nech od nekoho precist magore.

rp (14.10.2004 16:06:15)

Ano. V ceníku je uvedeno, že se jedná o službu, která má FUP, nic víc. FUP je popsán samostatně a tam je uvedeno, že nebude do konce roku aplikován. Nevím kde je problém? Nehledejme ho tam kde není :-)

Anonym (14.10.2004 09:06:22)

Ta informace ale stale je v popisu FUP - http://adsl.nextra.cz/?idm=40&iddoc=599&lng=cz

B (14.10.2004 09:36:53)

Do konce roku je to bez FUPu a od 1.1.2005 bude aplikován FUP s kreditem 8/30GB podle typu služby. Po vyčerpání kreditu bude rychlost omezena na 64/64 nebo si může každý dokoupit za zvýhodněnou cenu další kredit, který se převádí do dalšího měsíce, když ho nevyčerpáš ... myslím, že je to v pohodě.

Tlama (14.10.2004 08:49:21)

Tak uz to někdo máte? Všude čtu jed Dorf. Buď je to jen další chudák, s kterým opravdu vyjebali, jak to umí celá naše společnost (ČR) nebo je to reklama na telecomunistu jako dříve Šilhavý.

dorf (14.10.2004 09:33:15)

Dělat reklamu telekomunistům? To už vůbec ne...