Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Co dělat, když máte Internet Expres a váš e-mailový server nemá SMTP

Co dělat, když máte Internet Expres a váš e-mailový server nemá SMTP

Jake (29.10.2004 11:45:25)

Lidi, přišel jsem na to, jak odeslat poštu bez toho, aniž byste museli mít schránku u IOL.cz. Pokud používáte Outlook nebo tak něco, tak dejte účty -> ten váš -> vlastnosti -> servery -> POP3 podle vašeho e-mailáka a SMTP nastavte na smtp.iol.cz, ALE dole zaškrtněte Server požaduje ověření -> Nastavení... -> nastavte přihlašovat se jako -> a dejte tam vaše uživatelské jméno a heslo, které používáte k připojení ADSL. Možná o tom už víte, ale osobně musím říct, že na stránkách ČTc jsem to opravdu nenašel. Ta za-raná monopolní společnost si myslí, že se k lidem bude chovat, jak k prasatům! Přes 2 týdny jsem nemohl odeslat důležité e-maily... musel jsem lízt do webového rozhraní Centrumu. Ale ČTc se teda vytáhl. Jediný, co jsem tam našel, bylo nastavení, pokud máte schránku u IOL.cz. Jsou to pěkný s-ině!!!

Anonym (29.10.2004 12:20:49)

Sorry, ale nechtěl bys, aby tě ještě učili, jak spouštět počítač apod.? Samozřejmě, že se běžně používá smtp providera, ke kterému jsi připojen...

Jake (29.10.2004 17:58:54)

Jo, ale to bys jeste musel pochopit, ze telecom ho podporuje, jen pokud mas schranku u IOL.cz... kdyz nemas u IOL, tak mas smulu, a ja opravdu nemam cas ani energii menit si e-mailovou schranku, a nerikej, ze je to prace na 5 minut. Pokud nejsi zamestnanej u Telecomu, tak se vyznat v jejich strankach trva roky... :(

Anonym (29.10.2004 18:48:35)

Chce to umet hledat. Hodne lidi si nechava stale stejnou adresu, bez ohledu na to kam zrovna prejdou.

Jake (29.10.2004 19:01:36)

Ja hledat umim! Tak mi napis adresu, kde to jeste je a uvidime...

Anonym (29.10.2004 19:07:15)

Typickej pripad byla zrovna ted CDMA. V diskuzich na CDMA foru (neni to ADSL - ale je to stale Internet) se to probiralo stale znova a znova. Vetsinou si nastavovali volnyho.

Anonym (12.9.2006 17:58:53)

vyhonit

Matej (1.11.2004 12:28:06)

Hele, kazdej provider, ti dava pristup ke svymu smtp serveru, kdyz se pripojujues prez nej, vyplnis jak jsi popsal, nijak to nemusi souviset s pop3 serverem. Ameriku si objevil trochu pozde. pri trose snahy to de ochopit i z tohohle: http://www.iol.cz/zakaznicka_podpora/konfigurace_sluzeb/smtp_autorizace/ms_outlook_2002_xp.php

Jake (29.10.2004 18:03:56)

A ještě něco, nepoučuj mě, jak se zapíná počítač... nejsem žádný nováček, internetem žiju už skoro 5 let... mám vlastní webový server, a vyhledávat umim, a na žádný diskusi jsem to nenašel!!! :|

es te be (30.10.2004 08:36:38)

říkaš že nejsi nováček ale tohle ví opravdu každý ty zkušený počítačový inteligente

Anonym (31.10.2004 10:45:26)

Pochopil jsem to i já, mám počítač a internet teprve týden a moje babička mně to za 5 munut naučila!!!

Anonym (17.5.2006 07:17:49)

Ty jsi lepší než porno. A zadax ;-))

Kamil (29.10.2004 12:22:27)

Tento příspěvek naprosto nechápu!??? Žádnej provider neurčuje kde máte mít emailovou schránku. Vše je o nastavení, IOL vám poradí pouze jak nastavit aplikaci, když používate jeho server. Máte-li poštu jinde, musí vám poradit tam.

Jake (29.10.2004 18:00:11)

Ale snad vsechny portaly (Seznam, Centrum, Atlas) pisou, ze smtp mame nastavit podle providera, a Telecom ho ma jen pro uzivatele IOL.cz...

Anonym (29.10.2004 17:07:50)

Nebudu říkat nic o tom, že tohle vím už víc než rok, ale spíš to, že podobných dotazů a odpovědí jsem viděl na diskuzních fórech už minimálně dvacet. Příště se normálně zeptej a nedělej pak ze sebe chudáčka, co si nemůže čtrnáct dní stahovat maily.

Anonym (29.10.2004 17:18:34)

Gratuluju, prave jsi objevil Ameriku. (Tohle zjistit je prace zhruba na 5 minut - na Internetu v diskuzich se to pro "novacky" resi stale). Ovsem ze to nekomu trva 14 dni, tak to je unikum.

y2k (29.10.2004 19:27:47)

Proč bys to dělal ??? Nebo snad IOL blokuje porty ??? Tomu nevěřím ..... Takovou věc by si nedovolil ani Telecom. Prostě nastav smtp a pop3 providera, u kterého máš E-mail a vykašli se na iol. U seznamu : příklad smtp.seznam.cz -nebo- 212.80.76.43 pop3.seznam.cz -nebo- 212.80.76.45 A nezapoměň na kolonku : "Server požaduje ověření" Pak zadej jenom Tvůj mail, Tvé jméno a přihlašovací údaje : příklad default@seznam.cz Petr Novák default heslo A poštuj si, jak je Ti libo. A vykašli se na rady porady o odesílání přes IOL, pěknej blábol !!! Snad jedinej provider kterej mi teď napadá, který si hlídá rozsah svých IP adres pro ověření je Tiscali, u něj to asi fakt nepůjde, ale chyba je u Tiscali a ne u ČTc !!!

Jake (29.10.2004 19:33:30)

Centrum.cz smtp nema... ten mi rika, at si ho nastavim podle providera, ale u telecomu nic takovyho nemuzu najit. Nic jako: SMTP server pro odchozi postu je ... NE. Na strankach Telecomu to fakt neni... Jestli to nekdo najdete, tak mi dejte adresu a ja se podivam.

y2k (29.10.2004 20:36:27)

Ale má, je to 213.29.7.229, ale je to pouze pro rozsah jejich IP adres přístupný server. Tedy SMTP má, ale nenabízí ho ven. Jsou to stejný šmejdi jako Tiscali. Jejich POP3 je přístupný zvenčí a má IP 213.29.7.230, pak maj ještě "nějaké" servery na poštu s IP 231,232 a 233. To nevím co jsou zač, ale jako SMTP zvenčí se použít nedají. Já osobně bych takový xindl nepodporoval a vytvořil bych si maila jinde, na který bych si nechal z Centrumu poštu automaticky přeposílat. Nebo holt musíš odesílat přes již zmiňovaný IOL, ale to není úplně ono, stejně jako volba s přeposíláním..............

Anonym (29.10.2004 22:26:31)

No ty jsi mi génius...

Anonym (30.10.2004 03:35:15)

A krystof kolumbus. Prochazim fora jedno po druhym a udivem mi vyskakuji bulvy. No jen tak dal ziv... teda dsl.cz

Anonym (30.10.2004 11:31:29)

Pokud máte Internet Expres,tak taky máte zřízenou emailovou schránku na IOL a tím pádem přístup do smtp serveru IOL.Ostatně všechny na www.iol.cz je přímo na titulní stránce odkaz zákaznická podpora a v něm je odkaz konfigurace služeb ,kde je popis nastavení smtp autorizace a emailu atd. .Tak se nevymlouvejte.Ono hledat to na www.telecom.cz opravdu nejde,je to uvedené na stránkách internetové divize IOL.Na stránkách Telecomu je pouze odkaz na stránky IOL.

Jake (30.10.2004 13:10:44)

Ano, to mate pravdu... to tam je, ale smtp.iol.cz mi Centrumovskou schranku odmita... A NENI TO UZ SAKRA JEDNO??? FUNGUJE MI TO, TAK CO?

Anonym (30.10.2004 21:10:48)

Co to pises? Centrum budes mit POP3! Co proboha ma podle tebe spolecnyho smtp.iol.cz s Centrumovskou schrankou.

Anonym (31.10.2004 09:36:05)

Přesně. Mám taky email na centru, pop3 je nastaveno na centrum a smtp na tiscali a jede to bez problému.

Maverick (30.10.2004 12:29:10)

Pokud vim, tak SMTP servery si kazdej provider chrani, duvody jsou snad jasny. To, ze kdyz jste pripojenej pres IOL a nemuzete pouzivat SMTP server napriklad Tiscali nebo VOLny nezavisi na Telecomu, ale na ISP kterymu ten SMTP server patri. Naopak, POP3 schranky muzete vybirat bez ohledu na to, pres koho jste pripojenej. To znamena napriklad (narozdil od SMTP), ze POP3 schranku VOLnyho nebo Tiscali si vyberete i pokud jste pripojenej pres Internet Expres od Telecomu. Zaver - svou emailovou adresu NEMUSITE vubec menit, muzete mit stale tu stejnou (trebe zrovna na Centrumu) bez ohledu na vaseho ISP. Jedine, co je treba vzdy zmenit v zavislosti na ISP je SMTP server. Telecom SMTP porty zcela jiste neblokuje, tipnul bych si, ze SMTP server Seznamu vam projde, kdyz nastavite spravne autorizaci.

Jake (30.10.2004 13:12:02)

Tak mi sem teda nekdo napiste smtp Telecomu pro VSECHNY uzivatele bez ohledu na pouzivanyho e-mailu... smtp.iol.cz to neni, to vas ujistim... TAK CO TEDY?

es te be (30.10.2004 13:54:59)

pokud máš placenou službu od IOL tak je to opravdu smtp.iol.cz > odchozí pošta < to tě ujistím zase já

Maverick (30.10.2004 14:09:54)

Pouzival jsem akorat IE na zkousku, SMTP byl opravdu smtp.iol.cz, ovsem bylo treba nastavit autorizaci (jmeno a heslo pro SMTP, stejne jako pro ADSL). Bez problemu jsem moh odesilat emaily jak s domenou quick.cz tak volny.cz.

Anonym (30.10.2004 21:39:09)

Myslim, ze jsem tvy problemy pochopil. Podstata je v nazvu tehle diskuze (cituji: Co dělat, když máte Internet Expres a váš e-mailový server nemá SMTP). Ten problem je v tom, ze ty nechapes ucel tech serveru. Ty totiz nemas e-mailovej server, ale 2 servery. Jeden pro odesilani, tj.smtp a jeden na nejz ti posta chodi tj.POP3. Smtp je od tvyho providera - v tvym pripade iol, POP3 si zvol jakej chces - v tvym pripade Centrum.

Kacka (1.11.2004 17:47:33)

Neni lepsi nez tohle vsechno vlastni smtp? Bohate postaci freeware Free SMTP Server (http://www.softstack.com/freesmtp.html), (jako dns nastavit 194.228.2.1). Velmi jednoduche, bez problemu.

herr weltklasse (19.2.2005 17:31:10)

A dyz mas linux tak to posles pres sluzbicku sendmail co ti bezi na lokale a mas po starostech ... a vsichni ti muzou polibit zadek

Nargon (19.2.2005 18:02:56)

Tak tohle nastaveni je pro me samozrejmost.

Petr69 (19.2.2005 19:34:00)

Já na svůj IE stahuji poštu z 5 e-mailových adres, ale mohu odepisovat pouze z mé výchozí adresy?! Nevím co s tím! Přijde mail na jednu adresu a já bych potřeboval na něj odpovědět jménem té adresy, ale to mi poštovní server IOL vrátí! Musím odpověď zaslat z mé adresy, ale to se mi nehodí. U některých jdu odpovědět přímo na servr, např. volný, seznam atd., ale mám i takovou adresu kde bohužel nemohu takto postupovat, musím přes IE a to je na prd!!! Díky za pomoc! Petr

Martin (19.2.2005 19:53:19)

U každého ze zmiňovaných účtů v OE nastav jako smtp server smtp.iol.cz a do přihlášení k serveru pro odesílání zpráv dej jméno a heslo, kterým se hlásíš na ADSL. E-mailovou adresu, server příchozí pošty a přihlašovací údaje pro příchozí poštu v nastavení účtu neměň. Mělo by potom být možné poštu odesílat. (Už jsem teď nějakou dobu OE nepoužil, mám MS Outlook, ale myslím, že nastavení je stejné nebo hodně podobné, takže vše popisované tam budeš mít).

Anonym (19.2.2005 21:12:33)

Bohužel, stále se to vrací zpět! Nastavil jsem to jak jsi psal a stále nic. Má to asi něco společného s AVG! Protože ta zpráva otom že nelze zaslat poštu je určena pro AVG. Když jsem odstavil funkci AVG kontrolovat odchozí a příchozí poštu, tak pak nešlo už vůbec nic. Koukal jsem i na čísla portů servrů, ale i tam je vše v pohodě. Takže nevím! Pokud si pošlu sám sobě nějaký test a použiji jako odchozí IOL, tak pohoda, pokud to chci poslat jako od napr. Seznamu, tak se to vrátí s tím, že servr odchozí pošty to odmítl!!!

Petr69 (19.2.2005 21:25:58)

Tak takhle se mi to vrací. "Zpráva z programu AVG pro E-mail. Bohužel nemohu doručit vaši zprávu. Poštovní server vrací následující chybu: ----------------------------------------------------------- restaurant.andy@tiscali.cz: : Relay access denied ---------------------------------------------------------- Původní zpráva je přiložena k tomuto hlášení. Zkuste ji znovu odeslat

Anonym (19.2.2005 22:11:58)

Řekl bych, že nemáš nastavené ověřování na SMTP serverech. Všude musíš použít jméno a heslo ze smtp.iol.cz

Petr69 (20.2.2005 00:43:35)

To mám nastaveno u každého ze svých účtů. To bylo první co jsem udělal. Účty-Servery-Server odchozí pošty-Servr požaduje ověření-Nastavení- a tady je jméno a heslo co používám na připojení k netu!! Prostě vše jak má být, a stále nic!!!

neo (20.2.2005 08:23:35)

to co tady tvrdíte je sice pravda, ALE jen na půl, smtp.iol ověřuje podle jm./hesla k schránce na @iol.cz !!! který je většinou stený jako k netu, ale jakmile změníte heslo k netu musíte použít k autorizaci udaje k mejlu !!!!

Anonym (20.2.2005 09:53:15)

mám 4 email účty a ze všech mš jde odesílat a nemám v serveru pro odesílání IOL ale příslušný smtp pro danou schránku .... Vše je rukama

Petr69 (20.2.2005 12:52:47)

Tak jsem vyzkoušel snad všechny možné nastavení, kombinoval jsem smtp i serverové ověření a stále se to vrací! Pokud posílám poštu z IOL adresy, tak pohoda, pokud z jiného účtu danou e-mailovou adresou tak stále žádný úspěch!!!! Vrací se to pokaždé s jinou hláškou. Např.: 412530018@iol.cz: sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1) atd. atd. Už jsem z toho naprášky! Když jsem používal dialup, tak to šlo, teď přes ADSL od telecomu né a né!

Anonym (20.2.2005 13:53:16)

Jen tak mimochodem. Jakým způsobem se připojuješ k internetu. Skutečně využíváš některou ze služeb Telecomu? Udělej si schránku na seznamu a jako smtp server nastav smtp.seznam.cz, vyplň jméno a heslo pro odchozí server a máš po problémech. Jestli ale používáš Telecom, tak bys na tom měl být úplně stejně s smtp.iol.cz.

Petr69 (20.2.2005 14:06:40)

Mám Internet Expres Start a zažádáno o optimal. Připojuji se přes modem Sagem F@st 800-840 (USB). Co se týče účtů v OE, tak tam mám 5 různých účtů: jeden na hotel (ten má svou vlastní WWW adresu), druhý na restauraci u Tiscali, třetí u Volného z dob dialupu (poměrně frekventovaný!), čtvrtý má synátor na Seznamu, a ten pátý mám momentálně od IOL (jako vých. poštu). Přijde rezervace na hotel a já musím odpovědět nic neříkajícím 412530018@iol místo jménem hotelu!!! Atd. Pokud někdo poradí, budu rád. Můžete i na e-mail, ať tady neotravuji ostatní!!

Anonym (20.2.2005 14:26:28)

Nu dobrá, i když by možná bylo jednodušší dát někomu pár korun za nakonfigurování. Předpokládejme, že používáš Outlook Express. Pak při definici každého účtu se nastavuje pop3 server (pokud nepoužíváš třeba IMAP) a smtp server. Dál se nastavuje heslo pro vybírání pošty a dál se dá zaškrtnout, že odchozí server požaduje ověření. To stačí v případě účtu i IOL. U ostatních se ještě musí otevřít okno Nastavení a tam zadat heslo, které používáš na IOL. Ten poslední krok Ti tam podle mého názoru chybí.

Petr69 (20.2.2005 14:53:41)

OE mám, předpokládáš správně, účty mám nastavené tak jak popisuješ i to ověření a nic. Zkoušel jsem do smtp odchozí pošty dát smtp příslušného serveru i iol a také nic. Pošta mi de stáhnou ze všech účtů bezproblému, ale když chci odpovědět, tak v okénku od koho si mohu vybryt z které adresy chci odpovědět a pokud tam nastavím jakoukoli jinou než tu co mám od IOL, tak se to vrátí! Ty účty už jsem nastavoval v různých kombinacích, poslal jsem si snad více jak 50 různých testovacích zpráv a výsledek je 0!

Anonym (20.2.2005 15:04:51)

Stahování a odesílání spolu vůbec nesouvisí, proto také může jedno fungovat a druhé ne. Upřímně řečeno si myslím, že v nastavení řihlašování pro SMTP server nemáš zaškrtnuto Přihlašovat se jako a správně vyplněné jméno a heslo pro přístup ke schránce IOL. Schválně jsem to teď vyzkoušel a to nejsem připojenej přes žluťáky a smtp.iol.cz mi zprávu ochotně doručil. Jak odchozí, tak i cílová adresa s ním nemají nic společného. Přihlásíš se s údaji, které používáš pro smtp server na poštovní schránku přes web (www.iol.cz)? Jestli ano, tak by se na problémech mohl podílet ještě antivir nebo firewall.

Petr69 (20.2.2005 15:20:16)

To heslo mám naprosto stejné jak na přístup k netu, tak i k e-mailu, tzn. i na www.iol.cz. To otom antiviru je asi nejpravděpodobnější! Mám tam AVG7 (koupenou!) a firewall používám ten který je součástí servis packu2 ve WinXP Profesional. Zkoušel jsem i vypnout v avgčku kontrolu pošty a to pak nešlo odesílat poštu vůbec. Vím, že ta kontrola pošty přečísluje čísla portů servrů, ale tam mám běžné 25 pro příchozí a 110 pro odchozí. Předtím jsem používal jiný antivir a ten si ty porty přečísloval!

Anonym (20.2.2005 16:44:48)

Jen tak pro zajímavost. Můžeš zkusit změnit e-mailovou adresu u účtu iol a poslat nějakou zprávu? Nové antiviry už porty nemění.

Petr69 (20.2.2005 18:59:33)

Už to jde! Musel jsem ještě změnit heslo na www.iol.cz! Díky všem za trpělivost.

Pěčka Jan (11.3.2007 13:58:14)

Neustále mě vyskakuje "okno" s textem "zadejte své uživatelské jméno a heslo pro následující serve Uživatelské jméno: heslo: Pro Pop.3.iol.cz Udělal jsem to tolikrát i v obměně, že v současnosti nevím už vůbec nic, ani jak se jmenuji.

František (11.3.2007 14:48:47)

Servery pro přístup k e-mailovým schránkám IOL a QUICK jsou od půlnoci (z 10. na 11.3.2007) nepřístupné, a to jak protokolem POP3, tak přes webmail rozhraní. Servery pro odchozí poštu (protokolem SMTP) jsou funkční (odesílal jsem přes smtp.iol.cz poruchové hlášení na IOL Techhelp).

Nargon (20.2.2005 13:56:10)

V outloku Nastroje, ucty, vyberete svoji postu a vlastnosti. Zalozka servery Jako odchozi postu nastavte smtp.iol.cz (snad ma tuhle) Dole je zaskrtavaci okynko Server pozaduje overeni, to zaskrtnout a velde nastaveni. Prihlasovat se jako Nazev uctu vase uzivatelske jmeno pro prihlaseni do internetu (to co jste zadaval do modemu) A heslo, take to co pouzivate do internetu. A vsechno to potvrdit. Pokud to nepujde, tak tam jak jste zadaval jmeno a heslo, zaskrtnete Prihlasovat se zabezpecenym jmenem a heslem.

Petr69 (20.2.2005 14:25:52)

Tak jsem to (již po několikáté) udělal přesně tak jak jste psal, bohužel stále nic, stále se to vrací zpět!! Jediné co se změnilo po zaškrtnutí Přihlašovat se zabezp...., je to, že to po mně chce ještě jednou napsat heslo a jméno, jinak nic! Napíšu, mail se odešle a za chvíli je zpět z hláškou: "Bohužel nemohu doručit vaši zprávu. Poštovní server vrací následující chybu: ----------------------------------------------------------- restaurant.andy@tiscali.cz: : Relay access denied ---------------------------------------------------------- Původní zpráva je přiložena k tomuto hlášení. Zkuste ji znovu odeslat" !!!

Nargon (20.2.2005 14:38:45)

Tak zkuste nastavit smtp.tiscali.cz A jmeno a heslo, ktere pouzivate na ten mail u tiscali.

Petr69 (20.2.2005 15:02:23)

To jsem taky zkoušel. Už mne nenapadá žádná kombinace, kterou bych mohl zkusit! Nasatavil jsem smtp tiscali, do ověřování IOL, pak to samé a do ověřování tiscali, pak smtp iol, do ověřování tiscali a pak iol, různé kombinace se zaškrtnutými políčky, dobu čekání serveru atd atd. Nakonec to bude mít dočinění možná něco s tím AVG a já se picnu! No nic, díky, asi budu posílat poštu v klasických obálkách přes Českou poštu:)))

neo (20.2.2005 15:13:15)

to co tady tvrdíte je sice pravda, ALE jen na půl, smtp.iol ověřuje podle jm./hesla k schránce na @iol.cz !!! který je většinou stený jako k netu, ale jakmile změníte heslo k netu musíte použít k autorizaci udaje k mejlu !!!!

Petr69 (20.2.2005 18:55:50)

DÍKY!!!!! To bylo ono!!!! Musel jsem jít na www.iol.cz a divil jsem se, že mne to tam nechce pustit! Bylo tam ještě staré dlouhé heslo, které mi původně přidělili!!! Tak jsem to po nalogování starým heslem změnil na to které používám a už to šlape!!!! Díky všem za trpělivost!

Anonym (16.5.2006 19:44:25)

Hello, I`m from poland, change your browser to Mozilla Firefox and GOOD BYE to IExplorer & problems

martin (15.9.2006 22:50:59)

ty si dement... to ze ti to nahodou funguje je sice fajn, ale stejne si tam vyplnil prihl. udaje do svoji schranky na iolu. kazdy ma ten email rovnou zrizeny... zajimalo by me kdybys mel mail ve tvaru dement@iex.cz... co bys delal... tam se to musi vyplnit cele... navic ty inteligenti z podpory by to s tebou vyresili do 5 minut a jeste se ti zasmali:) já su se službou naprosto spokojeny....mam totiz gprs:)

Anonym (15.9.2006 23:32:59)

dement si ty, podívej se na datum tohoto topicu...

KikiCZ (16.9.2006 16:50:20)

tak nevim kdo je tady dement asi ty pac nemas co rict k prispevku pac vo tom vis akotŕat tak velky kulový a akorat tu zabiras misto svoji pripominkou, jinak dal k prispevku.... jede to bez domeny ale jak rikal kolega s *@iex.cz se necapes dalsi vec je to ze si muzes zalozit mail na quick.cz (dnes uz o2active.cz) a nastavit si na nej smtp lamo

guru (12.3.2007 08:51:31)

Teda , vás bych ani jednoho nepustil ke svýmu kompu, to by dopadlo, to by byla jeho rychlá smrt . Dyt si přečtite co to tady vůbec plácáte za nesmysly a o čem se dohadujete. Dyt jste jak puboši z 7 B na základce :-) a konečně , - možná jste :o) :o) :o)

Anonym (29.11.2006 09:13:36)

jsem počítačový laik a je dobré si přečíst názory vás všech.Já jsem to vyřešil takto:V OE jsem otevřel účty-ten můj-vlastnosti-servery-POP3 jsem nastavil na SEZNAM,jelikož tam mám schránku.Zaškrtnul jsem položku Server požaduje ověření-NASTAVENÍ-přihlašovat se jako a opět jsem zadal uživatelské jméno a heslo ze SEZNAM,tudíž SMTP je nastaveno na SEZNAM a pokud máte na kartě UPŘESNIT zaškrtnuto zabezpečení SSL,tak to zrušte.To vše potvrdit a hotovo.Takhle mi to po delších bádáních funguje.Podotýkám,že mám připojení ADSL Internet expres.Nastavit OE dle návodu WWW.iol.cz lze pouze pokud tam máte založenou schránku!!!Tudíž její uživatelské jméno a heslo!!!,které se zadává do odchozího severu(SMTP) Některé detaily návodu jsou špatně popsány,hlavně nastavení smtp.smtp.iol.cz mohu použít tehdy,pokud mám od ČTc schránku a použití uživatelského jména a hesla do odchzího serveru,které je pro vstup do internetu zadané od ČTc nefunguje.

JAPHzilla (11.3.2007 15:27:10)

http://www.cz.o2.com/techzona/cz/navody_a_konfigurace/e_mail/index.html kdybys nebyl blbej a podival se na www.iol.cz tak zjistíš vše.. O2 má vše ok, to že sou lidi blbý, tak to je jejich věc. Nashle Japh

Anonym (12.3.2007 01:05:44)

Kdybys nebyl slepej, tak bys viděl, že jseš málem v jiným století;-))

atoris (11.10.2007 15:23:32)

Chci poslat z mob.tel. e-mail. Chce po mne číslo e-mailového servru? Prosím o odpověď. Dekuji!!!!!!!