Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Český Telecom

Český Telecom

Jake (29.10.2004 18:22:49)

Co si myslíte o postoji a chování Českého Telecomu k zákazníkům využívajících jejich ADSL služby?

Smoker (29.10.2004 18:59:30)

No, nechci tu nějak dělat velkou reklamu českému telecomu, ale je fakt, že nikdy jsem s něma problémy neměl, mám iol broadband a jsem úplně spokojenej, kdykoliv mi náhodou vypadl net, jakože to není zas až tak často, jenom sem tam, tak jsem jenom zavolal na tefchnickou podporu iolu a během půl hodiny net zase šlapal. Takže v pohodě. Na rozdíl u gts, kteří se vymlouvali furt na agregaci a jiné podobné kraviny, to jede úplně supeeer a přístup taky maj podle mě dobrej. Ale je to asi hodně individuální.

Thomas (30.10.2004 10:51:15)

Musim s Tebou souhlasit. Kdyz nekde chvalim CT a ze jsem snim do ted 100% spokojen tak na me kazdej kouka jak na blba. Me treba vice rozciluje CEZ a na ten tolik lidi neremtaj.

tatik (30.10.2004 11:04:45)

no kdyz jsem si porizoval adsl tak jsem se dlouho rozmyslel od koho to vezmu a nakonec vyhral Telecom a jsem spokojenej.hodne lidi nadava ze telecom nejak omezuje jine operatory ale muj nazor je ze si to ti operatori delaj tak s 90% samy:-)) no nevim mozna se pletu ale hodne prispevku me tady o tom presvedcuje treba Volny atd.ja potrebuju funkcni adsl a ten mi Telecom zatim 100% poskytuje

Dom (30.10.2004 21:19:09)

Je zajmavé co to tu čtu!Minulý čtvrtek jsem si pořídil na 14ti denni zkoušku internet expres 256/64 první den to bylo dobré kolem 30kB/s tak jsem vyzkoušel abych to trochu protáhl cca 230MB sevice pack 2 XP vše bylo relativně dobré cca 20kB/s.ještě večer téhož dne přijdu k počítači s tím že si stáhnu nějaké ovladače a rychlost byla 2 až 3 kB /s.Dnes tj.týden a něco to běhá uplně stejně i když jsem se snažil soft.upravy reinstalace softu atd...Je až z podivem že vždy když restartuji počítač tak takových 5 minut to běhá kolem 10kB/s ale pak to zase spadne.S tímto bych vás prosil jaké máte žkušenosti z ostatními poskytovaleli GTS,NEXXTRA jak například šlape telenor 512/128 1:20 od nextry.Dík D:-/

Anonym (30.10.2004 22:13:18)

S Nextrou mám jen velmi špatné zkušenosti, a to jak s rychlostí, tak s přístupem zaměstnanců Nextry. Když si zákazník Nextry stěžuje na nízkou rychlost, tak ze strany Nextry slyší jen to, že rychlost není garantovaná. A tak si může zákazník platit třeba dvoumegabit a běhat ve skutečnosti na 64/64, nic s tím neudělá - rychlost není garantovaná. Proto bych ti radilNextře se vyhnout.

Anonym (3.11.2004 08:30:06)

ZKUS TELENOR, KDYŽ ZI TELECOM FUCKUJE SPOJENÍ

Anonym (3.11.2004 13:25:10)

Telenor je super,mimochodem neni vsude!

Mark (30.10.2004 02:12:07)

Telecom je strasne nenasytna spolecnost pohanena statem,monopolista,brzdic rozvoje internetu u nas. Ale Tech supportu se neda nic vytknout.

Anonym (30.10.2004 03:37:56)

Co si myslite o pouzivani dev virtualniho filesystemu v linuxu? Treti forum za dnesek. Uvital bych uz konecne neco prinosnejsiho do fora.

radek (30.10.2004 09:42:54)

Jsou to smejdi a kdo chce na ADSL nekoho jineho nez CT tak mu delaji problemy pru odchodu od CT

Sahyb (3.11.2004 03:02:45)

Plně souhlasím, ale zase na druhé straně - mám (měl jsem) Internet na zkoušku od 3. září jede to pořád i po ústních i písemných urgencích o odpojení a ZADARMO!!!

domek (3.11.2004 16:15:51)

Těm již nevěřím ani ten jejich úlisný pozdrav "Jak vám mohu pomoci?". Leda do hrobu. Například i to jejich ohlašování jménem není nic platné. Prostě Ti při problému oznámí, že nikoho takového neznají. A víc se s tebou nebaví. Takže jejich jakékoliv sliby nemají vůbec žádnou váhu. Já být tebou, tak trvám na písemném potvrzení, že je ta služba deaktivovaná. Jinak se budeš moooooc divit.

domek (3.11.2004 16:02:27)

No to mi povídej. ADSL na zkoušku je promyšlená past. Den po objednání jsem našel výhodnější nabídky a tak jsem to chtěl stornovat. To nejde, i když nic ještě neposlali ani neaktivovali. Tak se domlouvám na tom, že nepřeberu zásilku a zavolám jejich zákaznickou linku, která aktivaci ADSL zruší. Chci ale upozornění na aktivaci e-mailem, nebo jejich linkou co na ní mám mít to ADSL. Operárorem přislíbeno. Připojili to 1.11.04, telefon 1x zazvonil a nic, asi za 2 hodiny znovu 1x zazvonil a zase nic, to mělo být to oznámení aktivace! Takže termín 14 dnů běžel, aniž by něco oznámili. 3.11.04 ráno přišlo z pošty oznámení, že balík s modemem je na poště. Oznámím poště telefonem, že s ČTc je dohodnuto zásilku nepřebírat, ať ji tedy vrátí. Poté pokus volat zákaznickou linku ČTc k deaktivaci ADSL, jak bylo přislíbeno. Zelená linka se je ozve automatem uvítáním a dál nic. Následuje oznámení poruchové službě, ta přepojuje na zelenou linku manuálně. Po doporučené volbě na příslušnou službu automat oznámí poruchu na lince. Znovu poruchovou službu s manuálním přepojením a konečně hovor s operátorem. Po počáteční neochotě svolil k deaktivaci ADSL s tím, že to bude hotovo asi za týden. Po dalších deseti minutách kontrola pro jistotu. Zelená linka již funguje, operátor oznámí že mě musí přepojit jinam a po dalších pěti minutách se konečně ozve operátorka. Na dotaz o stavu deaktivace mě oznámí, že to kolegovi nešlo provést a že to vůbec od nich nelze provést. Proč mě to hned neoznámil, nemíní zkoumat. Totéž platí o její kolegyni se kterou jsem tatový postup dohodl. Nikoho toho jména nezná. A není tudíž jisté, jestli měla k takovému kroku oprávnění!!! Je prý nezbytné balíček osobně předat na telepointu (akce na půl dne) a zde službu deaktivovat. Takže nezbývá než balíček na poště vyzvednout a je tu problém. Pošta sice balíček ješte má, ale nevyzvednutí je nevratná operace již zadaná do počítače! Ještě že vedoucí byla ochotná dotázat se nadřízených co s tím. Ukázalo se, že operace je vratná i když dost složitě. Takže balíček již mám a vyzkouším ho. Jsem zvědav co za problém vznikne při jeho navracení, protože od ČTc již ADSL nechci. Takže pozor. Akce ČTc jsou takřka nevratné. Rozhodně ten kdo normálně pracuje, by to nebyl schopen absolvovat. Teď jdu testovat funkci dodávky.

Radek (3.11.2004 20:37:59)

Co te ceka dal??? Mozna to co me, balicek jsem vratil na telepoint, stihnul jsem to dokonce i tyden pred koncem "zkusebky" a ejhle, uz mi prisel modem v uctu za telefon. Co na zelene lince??? Podejte reklamaci. Maj v tom peknej bordel.

M (30.10.2004 13:55:55)

Používám internetexpres delší dobu-bez problémů..nyní mi nefunguje již měsíc(není chyba na mé straně!)Dovolat se na call centrum je dost komplikované, a když už se dovoláte tak vám stejně nepomůžou, technici se neozvou...mají totiž plno práce s reklamacemi stejného typu..nereagují ani na e-maily a faxy....Přemýšlím o přechodu na jiného poskytovatele...

titan (30.10.2004 18:04:01)

No ja sem volal na jejich technickou linku s problemem jednou. Dalsi den mi volal technik a probral se mnou problem. Cili z moji strany spokojenost.

los_adios (31.10.2004 10:29:14)

Taky si nemůžu na chování ČT stěžovat, jednou jsem se byl podívat na jejich stránky, měl jsem problém s rychlostí připojení... Využil jsem jejich formulář a odeslal... Za pár dní mi přišel mail, že mam očekávat hovor a po několika minutách mi zazvonil telefon a v něm příjemný hlas nějakého technika... A ohledně rychlosti, u Telecomu není garantovaná, mám 256/64 a když nepřekročím limit, jede stabilně 29-30kB/s, po překročení kolem 8kB/s - takže přesně jak píšou...

Anonym (1.11.2004 09:34:22)

Doporucuji volat na help IOL pokud mate aspon trochu prehled o PC po 22 hodine.To uz to berou jen technici s kterymy to muzete probrat.

Rhino (3.11.2004 20:47:45)

To již není pravda. Linka již není směrována na techniky po 22 hodně. Operátor

Anonym (4.11.2004 10:16:10)

Tak to je spatna zprava,takze i po 22 budu diskutovat s pani ktera bydli v horni dolni vesnici v pohranici o problemu Prazseke site a tom co s tim delat.Kurna poslete klientum kristalovou kouli vyjde to levnejs :(

F. (3.11.2004 16:17:59)

Mno já mám od Telecomu Broadband 512 a spokojenost maximální. Dwnl. 54kB/s . ( alespoň pro mne dostatečné ) Ale přesto to má jednu chybičku. Mám mail na Postu ( dost dlouho a sem spokojen ) a nejsem schopen v Outlouk Expres jakkoliv nastavit odesílání pošty. Stáhnout poštu problém není pop3.post.cz , ale odeslat (smtp.iol.cz, smtp.volny.cz,....) prostě nejde. Operátorka mi opravdu "poradila-pomohla", abych mail zrušil a používal ten na IOL který mám v ceně. Ale to mi nevyhovuje. Nevíte náhodou čo s tým ? :-) Díky

Thomas (3.11.2004 20:22:34)

Zkus Outlook v tom učty v internetu pak v konkretnim uctu servry nastaveni a tam dopln pripojovaci jmeno a heslo, ktere mas od IOLu.

Radek (3.11.2004 20:31:41)

Musis zapnout polozku - smtp server pozaduje overeni v nastaveni uctu, vyplnit jmeno a heslo pro overeni stejne jako pro pripojeni k internetu a jako smtp server dat smtp.iol.cz. Potom to jede

Anonym (3.11.2004 20:48:30)

Jses-li pripojenej pres Telecom, samozrejme nemuzes jako smtp nastavovat smtp.volny.cz. Musis nastavovat smtp.iol.cz. (viz dalsi rady)

Fortimbras (3.11.2004 17:31:19)

z názorů,co tady čtu,je celkem jasně vidět,jak je na tom širší internetová veřejnost s informovaností... Uvědomte si,jak se ČT ty dva roky chová,k zákazníkům, k vám všem, proboha,v severských státech nebo v Koreji se operátoři předhánějí v nabídkách ADSL- cenově naprosto normálně dostupného - s přístupovou rychlostí v násobích Mb/s a my?Nabídka 2mbit domů za cca 1/15 průměrného měsíčního platu(btw tahle nabídka vznikla PŘES veškeré snahy ČT,ne díky nim) je u nás revoluční nabídka,ale v broadbandově vyspělých státech by se s masovou nabídkou jako je tahle operátor nechytal! "...po překročení(limitu) kolem 8 kB/s - takže přesně tak jak píšou" .Opravdu pokládáte službu,která je už dopředu každý měsíc omezená několika málo GB přenesených dat za kvalitní? btw...pro F: nejsem si jistý,ale zkusil jste v nastavení účtu zapnout autorizaci při odesílání - doslova " přihlašovat se zabezpečeným blablabla" ?Myslím,že smtp server iol to vyžaduje...

Anonym (3.11.2004 20:44:30)

Obavam se, ze podobny vypocet se da udelat i na jiny sortiment zbozi. To neni problem pouze ADSL ale cele ekonomiky.