Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Tak jak ADSL jo nebo ne??

Tak jak ADSL jo nebo ne??

Pepe (28.11.2004 11:47:47)

CO si myslite jak ste s adsl spokojenim a do toho clovek jit nebo je to pomaly jako ....

Anonym (28.11.2004 12:34:37)

Záleží co o toho čekáte,každý ISP má různé parametry služby a různé služby.Stanovte si parametry které požadujete a podle toho si najděte typ připojení,který je splňuje.

Anonym (29.11.2004 11:35:41)

Já jsem nespokojen velmi - šel jsem do připojení od Nextry a hrůza! Pomalý, navíc jednání zaměstnanců Nextry se podobá jednání arogantních hlupáků.

A (29.11.2004 16:28:54)

Kdyz tak ctu Tvoje dementni prispevky, myslim, ze mas problem spis Ty a obecny, nez Nextra ...

B (29.11.2004 18:07:19)

Dementni jsi ty, nextrovni z m r d e! Taky jsem mel sluzbu od vas, hroznej shit!

tatik (29.11.2004 12:21:09)

IE expres 512/128 spokojenost.hlavne hraju online hry.web,aj na dc++ se stim da somozrejme ze si musis rozlozit nejak rozumne tahani ale me to nevadi

BigB (29.11.2004 14:35:17)

Zalezi, co od toho chcete. Rychlost je pro domacnost neprosto dostacujici. Zalezi ale na poskytovateli. Ja sem u Contactelu a 90% casu to jede 425 kB. Pokud prechayite y dial-upu, tak to bude pro vas (jako pro me) tak rychle, ze nebudete vedet kam driv browsnout.

BigB2 (29.11.2004 14:39:27)

samozrejme 425kb - 53kB :-)

Petr (29.11.2004 15:12:30)

mam adsl 256 / 64 od telecomu , protoze cekam na kabel, a jedine telekom ma vypovedni lhutu 1 nebo 2 mesice, porad mi to jede 64 respektive +/- 60 protoze omezeni 250mb je behem 1 dne hned fuc (a to nemam ani pusteny DC), coz je hruza, za tu cenu je kabel u kohokoliv 100% lepsi rychlejsi. ADSL jen pokud neni jina moznost.

charles (29.11.2004 17:03:52)

Máš recht.Na výpovědní lhůtě docela záleží.Mám to samý co ty a FUP mě taky sere.Překročím po pár dnech i když nestahuju.Až najdu něco lepšího tak hned udělám telecomu pá pá. Jeden čas jsem pracoval u wi-fi providera a ten měl 12 měsíční výpovědní lhůtu. Měli to tak ošéfovaný,že i když zákazník si stěžoval na rychlost a vyhrožoval výpovědí, tak neměl šanci odstoupit od smlouvy.Musel totiž dokázat,že mu to běží pomalu a na to nějaký měřiče rychlosti běžně dostupné na internetu nestačí.Některé zákazníky jsem i docela litoval,protože to jejich připojení fakt stálo za prd.Ale dělat jsem s tím nic nemohl,protože vedení na to sralo.Hlavně,že zákazníci platili :(Proto si myslím,že někdy ta výpovědní lhůta je hodně důležitá.