Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Referenční číslo

Referenční číslo

roba (17.12.2004 14:57:32)

Neví někdo jak získat referenční číslo jinak než z faktury? Mám novou linku, takže žádnou fakturu ještě nemám a ADSL se bez toho blbýho čísla nedá objednat. Zkoušel jsem volat na 800123456, ale řekli mi, že to číslo neví... mě se snad ani nechce věřit že musím jak blbec čekat měsíc na fakturu abych si mohl objednat ADSl....

Mark (17.12.2004 15:14:48)

budes muset

Zdendas (21.12.2004 09:17:05)

operátorky to samosebou vědí...akorát vám to nezdělí a sám nevím proč a to jsem jim volal z HICOMU což je vnitřní linka Českého Telekomu a ujištoval je, že me to říct můžou, ale prej nemůžou a telefony mají odposlouchavané...nicméně je možné, že narazíte na nebojsu, kterej vám to řekne:-)Já když jsem zřizoval ADSL na nové lince, tak jsem si to musel zjistit sám přes kamarady na ustředně.Dělal jsem v Telekomu :-)Naštěstí už nedělám :-)

Anonym (21.12.2004 09:19:17)

a mimochodem ta linka byla dokonce zaměstnanecká a stejně mi řekli prd.Tohle a mnoho dalšího mě na Telekomu stvalo.Bez protekce nemá člověk šanci...Prohnilá firma

rhino (21.12.2004 20:26:21)

Referenční číslo slouží jako ověřovací údaj zákazníka, který se používá pro veškeré objednávky po internetu atd. a není jej možné v žádném případě sdělovat. Jistě by se někomu nelíbilo, kdyby tak došlo díky sdělení neoprávněné osobě zneužití linky.

Honza (23.12.2004 12:19:28)

No jo, ale nerict tohle cislo ani majiteli linky ktery ho potrebuje k OBJEDNANI sluzby? Resp. on ho ani nepotrebuje, chce ho opet zase jen CTc! To je proste idiocie na ntou.

Miroslav Šilhavý (23.12.2004 15:52:30)

;-) pořád je lepší mít jakštakš zabezpečené referenční číslo, než aby potřebovali kvůli každé objednávce a změně vidět Vaši občanku, nemyslíte?

roba (21.12.2004 18:00:07)

Tak jsem se to referenční číslo konečně dozvěděl. V Telepointu na Kodaňský (Praha 10) mi ho řekli naprosto bez problémů a bez identifikace. Jediný co chtěla vědět je rodný číslo. Proč ho přes telefon neřeknou když osobně mi ho řeknou jen na základě odpapouškovanýcho rodnýho čísla, to je pro mě záhada.

Flamer (17.12.2004 15:20:26)

Ja jsem mel taky novou tel.linku a normalne jsem se s pani domluvil na Telepointu, ze az bude mit to cislo, tak posle objednavku na aktivaci adsl... tehdy jsem bral tu akcni nabidku za 1Kc. Trvalo to celkem asi maximalne 10dni od porizeni tel.linky... vcetne aktivace apod.

Pavel (17.12.2004 15:35:48)

Mas ho na smlouve kdyz ti to zapojoval tak jsi mu to podepisoval na tom uz je referencni cislo

roba (17.12.2004 16:16:24)

Technik si obě smlouvy odvezl a nechal mi jen předávací protokol. Říkal ze ji potvrzenou pošlou zpátky poštou. Asi to nemohl potvrdit, protože nebyl přímo z ČTc ale z nějaký najatý firmy.... no uvidíme, pokud to číslo opravdu bude na smlouvě, tak to snad nebude trvat tak dlouho.... Jinak neni problem zřídit si ADSL od ČTc i bez ref. čísla, taky mi řekli "že se to nějak udělá". Jenže já chci Internet od jinýho ISP a ten to bez ref. čísla nemůže udělat. Každopádně díky za reakce.

Anonym (18.12.2004 15:04:47)

tak to je prekerka...:)

ollleeeee (18.12.2004 19:55:15)

Musis pockat jak ten trouba nez ti prijde prvni faktura od telekomu.

Anonym (19.12.2004 11:02:22)

Mam dojem ze v tehle pupulaci bude jedinym.

ollleeeee (19.12.2004 11:17:43)

Jak si muzes byt tak jisty

Anonym (19.12.2004 20:55:45)

Nectes pozorne prispevky. Je tam napsano: MAM DOJEM

ollleeeee (21.12.2004 07:38:34)

Dojem si nech na doma fakta jsou rozhodujici.

Anonym (21.12.2004 13:19:49)

Takze fakta: Ja napisu mam dojem...... ....a ty reagujes: kde jsi vzal tu jistotu? To je jasna znamka toho, ze u tebe byly prsty rychlejsi nez hlava. A tohle tvrdim s naprostou jistotou!

ollleeeee (23.12.2004 15:47:52)

Tak proc to vubec pises k cemu je nam tvuj dojem. Jak koukam tak tvych jistot se asi ridit nebudem.

Anonym (23.12.2004 16:58:42)

Jojo, nejdřív si to přečti, pak se nad tím zamysli a až se ti bude zdát že to pochopíš reaguj. Dřív ne.

ZD (19.12.2004 12:24:42)

Je divné, že Ti ho neřekli na 800123456 mne to tam bez problému řekli, akorát musíš volat z te dané linky pro kterou to chceš vědět.

roba (19.12.2004 13:31:08)

A byla to nová linka, tj. neměl jsi ještě žádnou fakturu? Pamatuješ si na jaký oddělení jsi se nechal přepojit? Já na 123456 volal už třikrát a všechny ty ženský mi řekli že neni způsob jak mi to číslo říct.... zkusim to ještě z toho telefonu - myslim že jsem pokaždý volal z mobilu...

Honza (20.12.2004 12:53:07)

No me ho komunisti taky na 800123456 nerekli, curaci. Rekl mi ho az na nekolikatou prosbu clovek, kteryho sem uplatil aby mi konecne po 3 mesicich zridili telefon. (A to mi JEJICH KABEL koukal v MEM DOME).

Anonym (21.12.2004 08:03:33)

Pro kontakt na 123456 je podstatne volat z linky na ktere neco chete.V zadnem pripade nejste povinni jim davat rodne cislo ktere porad chteji.

ALois (22.12.2004 12:59:25)

Pánové, referenční číslo se generuje ve fakturačním systému Českého Telecomu při prvním účtování nově zřízené linky. Myslím, že je to logické, a celkem je jasné, že bez první faktury není referenčního čísla.

Anonym (22.12.2004 13:05:51)

Prvni fakturu platis(vyskoci ti na ucte)pri zrizeni linky,takze ji mas ihned priteli,nebo si myslis ze zrizeni uctujou klukum z Kacerova?

*** (22.12.2004 14:49:31)

když o tom nic nevíš tak nemluv, je jasný že ref.č. je známo hned nebo +- do 2 dnů od zřízení linky, ale faktura ti může přijít až za měsíc teoreticky a tam ho zjištíš

Anonym (22.12.2004 21:20:17)

Vim o cem mluvim cislo je ti prideleno okamzite se zavedenim linky do domu.Fakturu jsem jen uvadel jako priklad pro ty co nevedi.Pro zasmani: Prijde technik do domu kam maji vest dve linky,z rozhrani koukaji 2 pary kabelu ktere pokracuji do domu jsou oznacene pro lepsi orientaci L1 a L2.Pokud uhadnete k cemu ty kabely L1 L2 jsou jste lepsi nez technik od Telecomu :D ktery to nedokazal zapojit.