Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Důrazně varuji před Tiscali

Důrazně varuji před Tiscali

doom (18.2.2005 16:51:35)

varuji každého před připojením od Tiscali.Jejich služba vůbec nefunguje.Na emaili vůbec neodpovídají.Na technické podpoře(placená linka)se s vámi nikdo nebaví.Jeden den mi řekli že to nejede protože mám v počítači vira(nebylo tam nic).Druhý den to svedly na Telecom(jejich oblíbená písnička)a dodnes mi to nejede Poslal jsem okamžitě výpověd a přestávám platit faktury.Zaroven posílám stížnost na živnostenský odbor pro klamavou reklamu.Viz jejich stranky.Máte rádi rychlou jízdu pak zvolte Tiscali a dokonce nabízejí neomezená data

Anonym (18.2.2005 21:07:38)

zadna novinka ze tiscali sou gamstri

Tukancheez (20.2.2005 18:02:52)

koukam tady se rozjel peknej flame ...:))) ja bych spis rekl ze problem je na obou stranach ....poskytovatele internetu sou jen lidi a furt je to o lidech ... vubec internet ADSL je jeden velkej omyl kterej tezi z toho ze ma moznost pokryt vetsinove CR... podivejte se treba na internet pres kabelove televize ...sve rychlosti stale zvysuji a hlavne dodrzuji pravidla ;) ... jeste sem se docetl ze kabelovy internet jede na starsich technickych jak bych to rekl technologiich ...ale jaktoze stale zrychluji internet? to spolecnosti ktery nabizeji ADSL nedelaji, ale cim je to zpusobeno? ... ze by tim ze proste ADSL muze vetsinove pokryt CR..? ale jeste se vratim k tem help linkam ..vim co to je zac ...sam mam ADSL od tiscali a nic horsiho nez aroganci od tiscali sem nezazil ale v podstate si za to muzu i sam upsal sem se na 2 roky( zbyva mi par mesicu do konce a pak prejdu na kabelovku ) dalsi vec byla ze muj milovany tatinek podepsal neco co si necely precetl protoze tomu nerozumi (bylo to s tim zavedenim onoho prosluleho FUP u nasi tzv unlimited verze premium ...:( ...v poslednich dnech uz ten internet jede dobre naucil sem se jak moc si muzu dovolit stahnou a dokazal sem se krotit tak proto mi internet jede stale Rychlost stahování dat: 53.8 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 430.4 Kbps lokalita Brno ale zazil sem i dobu kdy to nejelo ani 1KB/sec ... a s tim ze si lidi jen stezujou ...to bude furt protoze cesky narod bude vzdycky nadavat ...protoze to srovnanva s cizinou :) ti sou daleko napred... ale verim ze se jim casem priblizime :)

Anonym (18.2.2005 21:45:59)

Stezuj si i na lamparne ... takove urvance mam rad :(

doom (19.2.2005 15:59:06)

Anonym je zřejmě zaměstnanec Tiscali protože přesně takhle se chovají na placene helplince.Kecají pořad o něčem o čem nevědí nic.o internetu už něco vím nejsem žádná lama ale lamy sedí v Tiscali

Anonym (19.2.2005 18:59:44)

Jiste, jsi rozhodne chytrejsi, nez poskytovatele ADSL :))) Jak ja takove lidi zeru :))) A nejsem z Tiscalli, ani z zadne jine ADSL poskytovatelske firmy.

Anonym (18.2.2005 21:49:39)

Co to je, "jejich sluzba vubec nefunguje" ? Muzes to specifikovat ?

doom (19.2.2005 16:08:43)

Když se službou 512/128 stahuješ 1-3kb/s tak to podle mne je služba která nefunguje.A to je přesně ono když se s takovímhle jako jsi ty setkáš na helplince tak tě musí ranit mrtvice

Nargon (19.2.2005 16:46:05)

Tak tohle je sluzba, ktera funguje velmi spatne. Kdyz vubec nefunguje tak nepoznate rozdil mezi tim, kdyz ji chcete pouzit a tim kdyz vytahnete kabel. Tahle velmi spatne fungujici sluzba 512/128 s agregaci 1:50 funguje podle vsech predpisu zcela v poradku a to je ten hlavni problem. Stacila by i minimalni garance a vsechny pripojky by byly pouzitelne stale.

Anonym (19.2.2005 18:57:24)

Aaaaa, pan Vsechnoznam, Vsudejsembyl ... pise se "s takovymhle" a ne "s takovimhle". Uz podle tveho psaneho projevu si umim predstavit, jake bude s tebou pokecani na helplince, jeste kdyz to bude umocneno tvym vztekem :))) To ti tak pomalu jede hodinu, dve, pulden, tyden nebo mesic ? Ze hned vyhrozujes stiznostma, vyhruzkama, ze nebudes platit faktury a podobne. Komu myslis, ze uskodis ? Jen a jen sobe, protoze jeste zaplatis penale za dluzne castky :) Precti si, co jsi podepsal a pak se placni do cela a rekni si ... "To jsem ale vool" :( A nejsem z Tiscalli, ani z zadne jine ADSL poskytovatelske firmy a ani nedelam na zadne helplince (nastesti, jak to tak ctu). Jen jsem to proste nemohl nekomentovat.

doom (19.2.2005 22:57:48)

Zapni mozek a zkus přemýslet nebavým se jak se piše s takovimhle.Ale že na tiscali jsou neprofesiialní grázlove je pravda.takhle mi to jede třetí měsic ale pořadně to nejelo vlastně nikdy

Anonym (19.2.2005 23:19:08)

Hmmm ... zkus jim to napsat primo, nervi jen tady. A podepis se pod to. Koncim diskusi, stejne to nema cenu. Baj Baj.

Natál (20.2.2005 20:57:53)

Možná odsuzuješ předčasně všechny na hotline. Ale je pravda, že pán se trochu přepsal a češtin není jeho obor. Jinak ovšem nechápu, proč tu všichni ze sebe děláte neviditelné Bondy?? :-(( Ty Anonym autory - jako by jsi se nechtěl pod svůj názor podepsat. Ale je to tvá věc. Tak se měj a trochu tolerance helplinám:-)

Franta (20.2.2005 21:41:48)

Ale ja neodsuzuji nikoho na help lajnach, precti si to poradne :))) A uz jsem se podepsal, pomaha to ? Tim chci jen ukazat, ze je naprosto nepodstatne, jak se kdo zde nazve.

Anonym (20.2.2005 21:50:47)

Vite jaka bude nejlepsi reklama pro T-mobil a Oskara? Az tiscali koupi Telecom.

Anonym (19.2.2005 00:44:29)

Tvuj vyjev mi pripada jak vyjev nějakého machýrka z ulice. Chyba je predevsim na tve strane idiote! To si o tobe myslim a hodlam ti to rici i z oci do oci. Resim denne problemy z takovymi pochybnymi existencemi jez ani poradne neumi vyjadrit problem. Popsat cinnost. Co pro vyreseni problemu udelali. A hned si stezuji na lamparne. A ze to pozenou vys. Typicky priklady techto likvidatoru hotline operatoru: ON:Nejde mi internet. JA:Co se vam ukazuje za chybovou hlasku? Jaky mate modem? ON:Ja nevim ja tomu nerozumim. Mam tu nakou krabicku. JA: Z te krabicky vedou dva ci jeden kabel. Podivejte se jestli jsou zapojeny a jestli krabicka sviti. Ta krabicka se jmenuje modem. Muzete mi sdelit typ modemu? ON:Jak to mam zjistit? JA:Je to vetsinou na te krabicce nekde napsane. ON:Jo je tam Zyxel Prestige 650R-33. JA:Zkusíme se tedy podívat na stav vašeho modemu. ON:Já nechci aby jste mi hacknuli modem!!! JA:Já se do vašeho modemu dívat nebudu, to ani nemohu. Já vám budu říkat krok za krokem jakým způsobem se podíváte na stav vašeho modemu. ON:Dobře co mám dělat? JA: Spustě si webový prohlížeč(už mně tři uživatelé machrovali za to že přeci oni ten špatný IE nepoužívají) a do adresního řádku(dle školitelů máme používat správné pojmy:) napište -výchozí ip zyxela- a stiskněte enter ON:Jaký prohlížeč? Nic takového jsem neinstaloval! JA: Podívejte se na Plochu. Měla by tam být ikonka Internet Explorer. To je webový prohlížeč(cca 80% času stráví operátoři výukou práce s počítačem a vysvětlováním základních pojmů). Klikněte na ní. ON:Už se mi otevřelo okno. Co že ta mám napsat? JA:-vyhozi ip zyxela- ON:Objevilo se mi nějaký okno. Co tam mám napsat? JA:Do horního řádku napište admin a do dolního vaše heslo. ON:Jaké heslo? Já žádný heslo nezadával. JA:Tak zkuste jako heslo zadat 1234 a stiskněte Enter(ano je třeba říkat stisknout enter. Pro některé lamy je stále záhadou jakto, že počítač neví, že mu chci danou informaci předat ke zpracování) ON:Ukazalo se mi znovu prazdny okno. Uz mne s tim stvete. Takovych penez to stalo a nejde to! JA:Nastavoval vám někdo modem nebo připojení k internetu? ON:Kamarad mi tu neco nastavoval. JA:Zkusime smazat heslo stavajici. Vzadu na krabicce je zapustene tlacitko reset. Pomoci tuzky nebo propisky to tlacitko podrzte na 5 sekund a vypnete a zapnete modem tlacitkem vzadu.(Skutecnym duvodem bylo vylouceni spatneho nastaveni modemu) ON:Uz je to hotovy. ---probrani konfigurace modemu od zacatku, dostavame se k uzivatelskemu jmenu--- JA: Do polozky username zadate uzivatelske jmeno a do polozky Password vase heslo. ON:Takze tam mam zadat Admin a 1234? JA:Ne to jsou udaje pro pristup do vaseho modemu. Udaje pro pripojeni k internetu jste dostal spolecne s instalacnim balickem. ON:Ja ty papiry ale vyhodil. JA:I fakturu od nas? Mělo by tam byt referencni cislo zakaznika.

Anonym (19.2.2005 00:44:48)

ON:To jsme asi taky vyhodili JA:V tom případě budu potřebovat alespoň vaše osobní informace(totiž ISP neznají telefonní číslo na kterém je ADSL zřízeno, ČTc tuhle informaci nepustí) ON:Já nejsem povinen ze zákona(ano idiot si vždy veme po ruku zákon, ten idiot byl snad dokonce JUDr. nebo asistent) vám nějaké osobní údaje sdělovat. ON:Už se na to vykašlu! Dvacet minut a pořád to nejde! Oni ani neznají moje uživatelský jméno a heslo a porád to nefunguje. Ten váš internet je pěkně složitej a vy ani neumíte člověku kterej tomu nerozumí rychle poradit. Od čeho tam sedíte prosimvás? beep-beep-beep Hovor ukončen a další tři lamy v pořadí... Snažím se uklidnit ale vzteky se klepu. Tady si můžete udělat obrázek co všchno musíme odtrpět. Lidi jsou hovada, neumí se chovat a neumí se vyjadřovat. Každej je chytrej jak rádio. Do IT se sere každý děcko co umí editovat registr. Ve svých pětadvaceti toužím po důchodu...

Anonym (19.2.2005 05:55:06)

Pekne napsane, souhlasim s tebou :) Obcas se taky bohuzel nachomytnu k hotline v zamestnani a to pak stoji za to. Jeste dobre, ze to neni ma primarni pracovni pozice, uz bych mel po trech infarktech :)))

Anonym (19.2.2005 11:24:30)

Po sdeleni zakladnich informaci Ja:Blbne mne net mam vysoky upload 110KB/sa down skoro 0 On:Mate tam vira Ja:vylucuju pouzivam antivir firewall a adaware On:musite tam neco mit jinak by ste nemnel takovy upload Ja:No prave ze upload je moc vysoky On:skontrolujte si to a zavolejte znova Ja:Uz sem kontroloval nic tam neni On:Skuste jeste jine antiviry (Ton na urovni ty debile) Ja:Uz se snazim vam 20 minut vysvetlit ze pri 512/128 nemuzu mit upload 110KB/s!! (zvysuju nevedomky hlas) chyba je u vas On:Skusime se na to podivat ale pro jistotu si skontrolujte vase PC jeste jednou a pouzijte i jine antiviry Ja:Dobre naskle Do pul hodiny to zaclo fungovat normalne a podobne proskolene helpy jsem uz parkrat zazil.Unavuje mne nekomu vysvetlovat neco co je zrejmne na prvni pohled uz ze zakladnich informaci ktere davam automaticky hned na zacatku protoze vim ze je to potreba.Ja jen aby lidi videly i druhou stranu mince.

Klokan (19.2.2005 11:53:52)

No asi takový lidi jsou. Na druhou stranu mě jel ADSL normal asi 3 dny, po 3 dnech jsem byl vrátit vánoční balíček protože co s USB modemem. Ale byl jsem aspoň rád, že jsem to mohl zadara testnout. Pak jsem si koupil ADSL router. Opět asi 2 dny vše jelo jak mělo. Pak jsem jeden večer chtěl surfovat a ono to sice jelo, ale některý stránky nejely (třeba seznam.cz). A to né tak že jednou ne a jednou jo ale pořád ne. A pořád ty stejný. Na technické podpoře telecomu problém vyslechli, ale až do té doby než jsem řekl že nemám modem made in telecom a odkázali mě na placenou linku .... říkal jsem si, že jak to přesdtalo fungovat, tak to třeba zase začne. Čekal jsem 3 týdny a vždy po týdnu jsem poslal mail do telecomu kde jsem popsal problém. Vždy mě přišla odpověď že je to mým modemem a že za ten oni nemohou. Protože mně končila měsíční doba na možnost vrátit, rozhodl jsem se to řešit radikálně. Koupil jsem si tenkrát za 1499 Kč ten nejvobyč.modem posvěcený od telecomu (dělalo to s ním to stejný) a večer opět volal na telecom kde už jsem zdůrazňoval, že modem je jejich. Po asi 3 dnech a deseti telefonátech, kde jsem posílal i výpisy z tracert mě konečně zavolal technik a sdělil, že chyba byla skutečně u nich a že už vše funguje :-)) Tak mě na závěr napadá ..... nechcete někdo modem na USB Asus ??? :-)))))

Zajda (20.2.2005 12:22:45)

Ano i takovi opertori jsou. Ale kdyz uz operatorovi vola sty ucastik a operator zachyti jen slovo vysoky upload hned mu zapoji jakysi zkusenostni predurceny seznam odpovedi a je s vami hned hotov. Navic operatori jsou si taky vedomi, ze uzivatelum se casto pletou bity a bajty takze udaje o rychlosti proste ignoruji. Je treba trochu se vzit do prace operatora. Dalsim faktorem je ze vyberova rizeni na operatory mohou byt spatne stavena. Kdyz to reknu na rovinu tak spise je vybrana naprosto tupa ale s prijemnym hlasem a sexy operatorka, nez obezitou trpici nicmene ucenliva ale trochu huhlajici operatorka. I zde funguje system kamaradicku a znamosti. V nekterych firmach si musi vedouci pracovnici na vlastni kuzi vyzkouset praci svych podrizenych aby mohli lepe rozhodovat(hlavne administrativni zamestnani). To same bych zkusil u nekterych uzivatelu;) Mozna by se potom na praci operatoru divali jinak. Asi rok a pul zpatky jsem delal u maleho ISP. Bylo nas malo(20 lidi+externi pracovnici) a tak jsem se o prazdninach dostal i ke kolegy nenavidenemu sluchatku s tycinkou. To co jsem zazil nepreji nikomu. Jsou horsi lide nez ten co popsal anonym.

Natalka (20.2.2005 20:50:08)

Ahoj, máš recht. Jako bych slyšela někdy to samé, akorát jsme každý u jiného lana. Proč mi to nejede???Připojil jste si rozbočovač, nebo máte modem rovnou v PC?? Jak Vám jdou kabely??? " Já jich tu mám moc, nějak se v tom nevyznám. To kdyby jste tu viděla " Přeju pevné nervy:-)) Chce to trpělivost a fajn lidi kolem sebe, aby dokázali povzbudit. Natál

VOŘÍŠEK (19.2.2005 01:19:24)

jako nic proti, ale musím se zastat DOOMa, ten anonym je ale nějaký divný .... :-) P.S.: nejsem lama a myslím si že doom taky ne, jedinej lama tady bude asi Anonym, když se neumí podepsat ... BUUUUUUHAAAAAAAAAAAAHHAAAAAAAAAHAHAAAAAAAAAAA

Anonym (19.2.2005 05:56:10)

Hlavne, ze ty ses podepsal :))) A email mas taky hezky. HIHIHI :)

Kamacho (20.2.2005 14:07:36)

Mám Tiscali ADSL512/128(50) zhruba rok. Po celou dobu se pohybuji pod hranicí FUP (10GB) a až do tohoto týdne jsem byl docela spokojen. A teď, jak by řekl Kainar: "Už mu to začlo"... Stáhl jsem ve čtvrtek asi 500MB za 24 hodin a ti pošuci (sorry neznám vhodnější pojmenování) mě už třetí den dusí. Na jejich infolince se mi už v pátek operátor v podstatě přiznal, že to je jejich nová "služba" zákazníkům. A že její následky pocítím tak maximálně den - dva... Hmm, nevím co teď. Ping je úplně šílený. Nefunguje mi kvůli tomu ani internetbanking. Žádné takové omezování samozřejmě ve smlouvě není...