Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > prechazite z IExpress 512 a rychlost zustala? Nema smysl tady popisovat cely muj pribeh, vydalo by minimalne na nekolik stranek textu. Proto jen ve zkratce: Pres telefon jsem presel ze sluzby IE Expres 512/128 na IE Optimal. Hned ten samy den mi pri

prechazite z IExpress 512 a rychlost zustala? Nema smysl tady popisovat cely muj pribeh, vydalo by minimalne na nekolik stranek textu. Proto jen ve zkratce: Pres telefon jsem presel ze sluzby IE Expres 512/128 na IE Optimal. Hned ten samy den mi pri

kuba (22.2.2005 02:17:32)

prechazite z IExpress 512 a rychlost zustala? Nema smysl tady popisovat cely muj pribeh, vydalo by minimalne na nekolik stranek textu. Proto jen ve zkratce: Pres telefon jsem presel ze sluzby IE Expres 512/128 na IE Optimal. Hned ten samy den mi prisel mail s potvrzenim a nasledujici den mail o spusteni sluzby IE Optimal. Jake vsak bylo me prekvapeni kdyz mi to stale behalo jen 512!! Bydlim v centru Prahy a dokonce vim kde je ma ustredna (cca 600 m). Navic pri srovnavani mereni na dsl.cz s jinymi uzivateli se pohybovaly me rychlosti temer vzdy vyse nez u ostatnich lokalit. Prislo mi tedy zvlastni ze by metalicke vedeni bylo spatne. Muj router hlasil nastaveni linky 512/128! Pokud i u vas plati tyto body, zde je navod jak z toho ven: Nenechte se odradit tim ze si vas budou prehazovat z administrativniho na techhelp a zpatky, mezi to zamichaji i oznamovani poruch jak pro stanice oznamovani poruch pro internetove programy a jako bonus na zaver si pokecate s duchodkyni na reklamacnim oddeleni. Neverte tem panim na telefonu ktere rikaji ze po resetu ze ctvrtka na patek vam naskoci vyssi rychlost. Neverte tem panim na telefonu ktere rikaji ze mate spatne metalicke vedeni. Neverte tem panim na telefonu ktere se vam budou neustale snazit vysvetlovat a vysvetlovat podminky smlouvy, ackoliv vy se jim snazite rici neco uplne jineho. Velice dulezitym dukazem v me ruce byla zprava od techhelp@iol.cz kde jsem se ptal na technicke aspekty a duvody a on napsal, ze v jejich vlastni databazi je u meho jmena napsano 512 a tudiz linka a DSLAM je nastaven na 512 a tudiz to rychleji bezet proste nemuze. Patrani pokracovalo nekolika smery, premyslel jsem co bylo u mne jinak. Kdyz pominu administrativni chybu zadavani pozadavku na zvyseni rychlosti do databaze, nebo fakt ze jsem bezel na IE Expres a tudiz nikdo nehledal zavadu protoze "....to bezi..." a oni preci nezarucuji tuto rychlost. Nevim nakolik to muze byt dulezite, ale v dobe kdy byla ma linka premerovana jsem stahoval data. Zrovna vypadl FUP tak jsem to nastavil pres den i noc. Mozna to je duvod, mozna ne, spis bych ale vsadil na administrativni chybu. toto patrani po znovupremereni rychlosti me opet provedlo vyse zminenym kolotcem jednotlivych oddeleni. Pak ale zazvonil u nas doma telefon. Ten telefon ktery nikdy nezvoni, ktery tam jen lezi a ceka protoze ho nikdo nepotrebuje, ale kazdy s ADSL ho proste musi mit. Zvednu sluchatko a misto drsneho cernoskeho hlasu pana Morphea (nazev filmu snad nemusim zminovat) ktery by rekl: "Neo, take the blue pill and stay in wonderland...." se ozval hlas jedne pani s velmi prijemnym tonem, ktera mi po nekolikanasobnem bombardovani mailu administrativniho oddeleni (dva dny se mi od nich vracely maily, nejaky smtp error pri odesilani z jejich vlastniho serveru webmail.iol.cz heh) a konecne mi poradila. zkracene - nekdy dochazi k chybam v promerovani. rikala ze pristi tyden (tento) mam zkusit pres web objednat "navyseni kapacity" Pro mne neznamy pojem, ale alespon neco... tento tyden jsem na webu nic nenasel tak jsem volal administrativni oddeleni - a vsadil na hru "budu predstirat ze vim o cem mluvim" - jsem vypalil ze zadam navyseni kapacity a tato mlada slecna ochotne vzala mou objednavku... O sluzbe "navyseni kapacity" jsem nikde nenasel ani zminku, nevim na jake sluzby se to aplikuje, nevim kde bych si o tom mel neco precist, ale viditelne to existuje. A dikybohu to i funguje! prislo mi potvrzeni a po par hodinkach zprava o spusteni sluzby. od te doby mi to bezi tak jak ma takze vsichni ve stejne situaci nevahejte a volejte a objednavejte na webu (neptejte se me kde na tom webu) NAVYSENI KAPACITY vaseho pripojeni. preji vam hodne stesti a uspechu v nasem boji s telekomem "we are all in it together" jak by rekla jedna postava z bajecneho filmu Brazil

kuba (22.2.2005 02:19:31)

viditelne to nechce vzit nazev meho postu. jelikoz k nemu odkazuji i v textu, pripojuji ho alespon touto formou

Jan Walter (23.2.2005 22:22:41)

Hejjj Mam to same ... Vedeni 2Km Nastaveno 512 a to jsem zrizoval primo 1024!!!! Jedna kikina - prej se jmenuje Pravdova - mne na 800 123456 rekla doslova ... Mate 512 a hotovo pokud mate nekoho kdo to umi prehodit at Vam to prehodi. Stal jsem si za svojim a nedal se korunovala vystoupeni ,,No mne je to jedno mne telekom neplati je to Vas problem,, Bozeeee to snad neeeee !!! Mno kolecka jsem jel 4 az na paty pokus jsem kapnul na cloveka ktery prej neco udela. A udelal zavesil telefon a zatim ticho po pesine ... Muzes mi rict jak si docilil vysledku ? Kam si volal neb zrejme je nas vice a telekom si z nas vsech dela srandu...

Karel (23.2.2005 22:29:16)

Mám ten samý problém a to jsem od ústředny asi 300m a prý to u mě nejde a systém to nastavil sám na 512 taky jsem vzteky bez sebe.

Jan Walter (23.2.2005 22:40:56)

Pockej jak nejde ... Mne rekli ze to zaridej !!! :-((( Co ti presne rekli kdyz jsi 300metru od ustredny ?

Karel (24.2.2005 09:33:48)

A co ti řekli,že to zařídí? Mě napsali mail že po mnou vyvolaném tech.řešení není možno zavést 1024 ale jen 512 z důvodů rozvodů směrem ke mě a vzdálenost od ústředny je až na dalším místě...Jsem tak nasraný...A to ještě nevíš co jsem musel všechno absolvovat než jsem se před 6měsíci vůbec "DOPROSIL" ať mi dsl připojení milostivě vůbec zapnou.Od žádosti do zapojení to trvalo 2!!! měsíce a to jsem musel asi 15 urgovat.Je mi z Telecomu nablití a to pořádně velkého..Tak co ty?

Jan Walter (24.2.2005 10:47:41)

Jeste nevim :-)) Ale to musej vedet dopredu tak at se jim neprasi od huby !!! Jaky rozvody ? Drat je drat delka je delka no a mel jsi slibenou 1024 ? Protoze ustni prislib kvality sluzby je stejny jako ustni objednavka. Momentalne jeste jsem neodeslal smlouvy jak na tel tak na inet. Pokud poprou telefonni prislib tak ja jsem ve stejnem hovoru udelal objednavku tak to asi vystornujeme jsem zvedavej. Tohle uz ale necham pravnikovum. Kazdopadne je to nehorazny. Kdybych vedel ze to jede max 512 beru WiFi za stejny penize a by by Zluta potvoro. Zatim cekam az nekdo pohne zadkem a pujde to presetrit. Kazdopadne typek rikal aha vy tu mate nastavenu rychlost 512.

Karel (24.2.2005 10:57:11)

Mě to ženská důležitá jak prase taky řekla "ano vidím tady,že máte nastaveno 512.ale já s tím nic neudělám" Psal jsem na techhelp@iol.cz ale tam se ani neobtěžují odepsat a poslední ženská co jsem volan na tu 800123456 mi řekla,že to dá prověřit technikům a že mi zavolají,ale z jejího hlasu jsem poznal,že na mě sere a myslí si ta p..a co ji vůbec obtěžuji a ať jdu do pr... a přesně tak NIKDO nevolal.Jsem naprosto přesvědčen,že to nikam nepředala...Jsem úplně nasr..,že se to nedá ani vyjádřit...Tomu se říká přístup k zákaznikovi...

Jan Walter (24.2.2005 11:33:22)

No jo no ... Je to sileny pritom ping mam cca 12ms coz neni spatny na to ze mam udajne ,,SPATNE VEDENI,, uz je to fakt na pest. Nevim jak dlouho bude TELE-EUROTEL delat z lidi blbce. Klasika je jak fotr na letisti bez externi anteny na CDMA sleduje zavod sveho syna :-)) Kdyby se mu uz to nedejboze podarilo pripojit mel spravnou verzi ovladacu a dobrej signal tak uvidi slideshow. Jenze pak clovek zaslechne v hospode hele Eurotel ma ted neco a muzes koukat na video po internetu fakt nekecam :-(( No jo no a vsichni budeme IT oni skonci nebo se zacnou chovat jinak. Do te doby skoncime asi my... Bojuj ja delam to same...

Karel (24.2.2005 11:41:40)

Ale co podnikneme dál? Kam se obrátit? Volat na 800123456 mi připadá,že se akorát ztrapňujeme... Ondrovi aspoň odepsali,ale mě se ani neobtěžovali...

Jan Walter (24.2.2005 11:50:12)

No jedine to neplatit :-( Ty si jim uz odesilal ty podepsane smlouvy ?? Ja je mam stale predsebou :-)) A asi je hned tak neposlu !

Karel (24.2.2005 12:19:17)

Ještě mi nic nepřišlo,žádná smlouva. Už jste zjistili co to znamená to "navýšení kapacity"? Ptal jsem se mailem a ještě mi z admin oddělení nikdo neodepsal...Musím se přiznat,že nevím co s tím dál...U mě ta 512 šlape ašlapala od zapojení bez jediného problému a jedu skoro pořád kolem 420 FUP někdy nemám i týden v kuse,ale i tak mě to sere,že platím stejně jako soused od vedle,který celý vysmátý mi včera hlásil,že jede 840...Kuva práce

Jan Walter (24.2.2005 13:29:24)

No problem je v tom ze soused ma asi jine vedeni... Prud prud prud. Tady nejde o zavist tady jde o princip. Jinak ja mam taky cca 420 prumer...

Corsar (24.2.2005 13:39:36)

Já mám trochu jiný problém.Mě to hned druhý den zapli.Takže mě to běží 840, ale pořád mám službu express ne optimal.To znamená 1G na týden .To už je dnes 10 dní.Takže služba na půl za vyšší cenu.

Karel (24.2.2005 17:08:54)

Víš co mě ještě napadlo...Jaký jsi sosač? Já udělal tak 2GB týdně,ale pravidelně,tak mě napadlo jestli nechcou lidi co mají nadprůměrné stahování takhle předem omezit,jelikož se předpokládá že s rychlejší linkou půjde i sosání nahoru..Co myslíš?

Anonym (24.2.2005 17:22:33)

A víte vy stěžovači,že díky tomu že máte jen 512 a ne 1024 máte mnohem velkorysejší limit než spadnete do FUP oproti běžné 512?U normální 512 je limit 1 GB/týden a tady máte 2,5 GB/týden.U 1024 je limit 2 GB/týden.Už vám to domáklo?

Martin (24.2.2005 18:53:58)

Jo, a po 1,25GB jedou už na 256, kdežto při 1024 by v té době byli teprve na 512, kde oni začínali. To je opravdu velkorysost!!! Až to bude 2,5GB na 512, potom to bude alespoň trochu náhrada za nižší rychlost na počátku.

es te be (24.2.2005 20:22:52)

asi si myslel po 2,5 GB na 256 viď

Martin (24.2.2005 23:27:38)

Myslel jsem to, jak jsem napsal - 2,5GB na "pětsetdvanáctce" a potom snížení na 64. Tzn. 1GB na rychlosti 512 by byl pro všechny stejný. K tomu by někteří měli 1GB na rychlosti 1024 a ostatní, kteří mají horší dráty by měli 1,5GB na 512. Tak jak to má telecom, tak dává za horší dráty postih, který nemusí (ta rychlost 256 tam nemá důvod).

Ondra (24.2.2005 17:34:48)

Tak jsem se opet dotazal na techelpu a pry si mam zase zavolat na 800123456. Proste odpovedi se clovek nedocka, mam si pozadat o dalsi technicke presetreni stavu linky.

Karel (24.2.2005 21:20:18)

napiš svůj e-mail budem si psát o spolupráci přes ně,ať nebavíme další lidi,jakoby mě(nás) to bavilo.

Ondra (24.2.2005 11:51:09)

Mě sice odepsali, ale je mě to uplně k ničemu. Proč nemám megabit se prostě nedozvím, mě zajímalo proč to technicky nejde, podmínky si člověk přečte, že to negarantují. Když jsem to objednával, přišel mě výsledek technického šetření že službu lze realizovat, ale stejně nenapsali jakou že to rychlost člověk bude mít. Takže mu stejně nezbyde nic jiného, než buď nepodepsat nebo podepsat. A až mu to zapojí, tak se vlastně člověk dozví jakou rychlostí pojede...

Ondra (24.2.2005 11:33:50)

Mám také Optimal jen 512/128, když jsem volal na 800123456, tak mě řekli, z jsem do ústředny 850 m a že neví proč tam nemám megabit, přepojili mne jinam a tam bla bla o technických parametrech že to nejde, ale proč to mě vlastně neřekli. Tak jsem psal na techhelp a jednou větou me odpověděli že nikdo z jejich oddělení neví proč mě to jede jen 512/128, že to prostě změřil technik na DSLAMu a hotovo. Prostě v podmínkách je že vlastně nikdo nic negarantuje.

Jan Walter (24.2.2005 11:38:13)

Tak tuhle verzi taky znam... Cece voni to snad maji v ISO smernicich. Skoleni jak vyfakovat customera... Rikaji furt to same. Koukam ze ja jsem z Vas nejdale a nejde to. 800metru tak to je uz narez. Co ale stim. Nikde se nedovolas. A kdyz je naseres uz moc vyhodej te a volej znova nekomu jinemu atd atd. Pokud ma nekdo reseni sem s nim. Ale step by step. To chce asi navigatora jako pri rallye :-))

es te be (23.2.2005 22:31:25)

tak o nějakým navýšení rychlosti si ani nemohl vědět, je to tak že maj problémy s prověřováním linek, a když jim to prostě nejde tak tam bouchnou 512/128, a víc se s tím nemažou, ty si byl dost "otravnej" (neuraž se) a jak si sám psal davál si milion urgencí a proto ti vyšli takhle vstříc, jinak každýmu dalšímu to vysvětlej že podle pod všeob.podmínek a parametrů služby (což je pravda nikde neříkaj že tam budeš mít na 100% megabit) a víc se s tím nemažou, pak jsem slyšel že jak je to v tom pilotu tak ten megabit už moc zatěžuje sít proto tam dávaj rovnou 512 ale to nevím na stopro

pepado (26.4.2005 20:01:10)

To co tu píšeš je nesmysl - pokud to technicky je možné, tak tam ten megabit dostaneš - není pravda, že by se tam nastavovala automaticky 1024. Problém ale může být taky v tom, že si člověk na megabit koupí slabý USB modem a pak si stěžuje na rozpady spojení a hledá chybu jinde - doporučuji nešetřit na modemu kupte si 510i Thomson a tutově to bude OK - to jen tak mezi řečí

Anonym (24.2.2005 10:17:24)

A ten kdo neprudí - na toho se vy...... Rada od známého: Nedali mu Internet Optimal 1024 - hromada keců o nemožnosti zřízení - nabídka 512 - zrušil to a dal si žádost na stejnou službu u Contactelu - a kupodivu už tam má 1024 šlo to jako víno. Má to o 40-50 měsíčně dražší, ale jede jako drak - kdepak je asi chybička???

Vilik (26.4.2005 18:16:25)

Přečetl jsem všechny příspěvky a nestačím se divit. Objednal jsem Optimal Expres, během 3 dnů jsem měl doma instalační balíček a aktivovanou službu. Jediný problém byl, že mě padalo spojení. Po několika telefonátech (volali mě oni z TechHelp se to vyřešilo (blbé ovladače USB ). Ještě za týden, kdy to jelo jak dráha volali znovu, zda je vše v pořádku. Takže z mé strany spokojenost.

TomM (26.4.2005 18:31:00)

jestli vám můžu nestraně poradit, tak zkuste zavolat 13129 (nebo jak se ta poruchovka jmenuje) řekněte že vám nefunguje telefon, nebo nějak tak. Borec přifrčí a vy na něj rázem vyklopíte, že vám zprávně nefunguje adsl, ten zavolá kámošovi na ústředně, který to znovu proměří a máte zas větší šance

Anonym (26.4.2005 19:27:14)

A pokud se zjistí, že Vám telefon fungoval a vy jste zkusil jenom tuto fintu - tak to máte za 500Kč - tzv.marný výjezd v příštím vyúčtování :-)

TomM (26.4.2005 19:39:13)

no myslím že neí problém poruchu nasymulovat, ale těch 500kč by za to stálo

Anonym (26.4.2005 19:39:42)

To je pravda proto kdyz bydlim v Centru neobjednavam ADSL od Telecomu ale Telenoru nebo GTS kdyz tam ma vlastni draty!