Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Nextra aktivace-hluchý telefon

Nextra aktivace-hluchý telefon

nicon (22.4.2005 12:20:37)

Včera mezi 12 mi přišel email že mi nextra gratuluje k adsl atd. přijdu domů a linka kompletně hluchá,splitter ještě daný nemám a na telecomu mi říkali technici že ton mají a problém je asi u mě,vyzkoušel jsem vše ale tel. je uplně hluchy,nemohl by být problém že když jsem mi aktivovali adsl tak jsem měl telefon přesměrovaný na mobil?Poraďte prosím. Telecom mi nabídl poslat ke mě technika tak nevím je tohle zvlášť placená služba popř. kolik si berou Díky

Anonym (22.4.2005 12:24:20)

A proč se nezeptáš Telecomu? Tipnul bych, že neco poku.....

nicon (22.4.2005 12:25:13)

to jsem udělal ale prej u nich problém není a chtějí mi poslat technika domů

Miloš (22.4.2005 12:37:42)

Pokud máte obyčejnou telefonní přípojku, tak byste měl mít oznam. tón i bez splitteru. Normálně nahlaste poruchu Vaší stanice na 13129 a oprava by měla být zdarma.

nicon (22.4.2005 12:40:10)

Dobře díky zkusím,doufám že to nebude dlouho trvat a nebudu platit za službu kterou nemám

Milan (22.4.2005 13:23:07)

Budete platit, o tom jsem 100% přesvědčen, Vy totiž tu službu máte !! Jenom Vám nefunguje a to je sááákramentskej rozdíl !

nicon (22.4.2005 13:36:27)

Tady v tom státě jsem ani nic nečekal,zbývá mi než doufat v brzké vyřešení

kurt (23.4.2005 20:17:10)

me se stalo to same, po zapnuti adsl FUN preestal jit telefon, pokud jsi z P8 tak bych rek, ze tu ma telecom nejakeho hnupa technika co to neumi prehodit. spravili to do 2 dnu zdarma (telekomunisti)

kix (24.4.2005 14:53:39)

Koukám, že máte smysl pro humor!

Petr (22.4.2005 13:11:13)

Já se ptal proč se nezeptáš Telecomu na případnou cenu, když ti pošlou technika domů.

nicon (22.4.2005 13:13:53)

To víš že zeptám,myslel jsem setli nemá tady s tím už někdo zkušenosti,pak dám vědět co a jak

TomM (22.4.2005 16:12:54)

u mě to bylo zadarmo

Alsiik (22.4.2005 21:02:17)

Zdá se to být obecnější problém. Úplně to samé se stalo i mně při zavádění ADSLink Fun 512. Telefonní linka byla hluchá, i když samotná služba ADSL ještě zavedená nebyla (pouze přišel mail od Nextry že blablabla gratulujeme blabla). Volali jsme normálně na Telecom a nahlásili poruchu, druhý den to bylo vyřešeno - technik zavolal z napíchnutého telefonu (u nás doma fyzicky nebyl:) k nám domů a řekl že to bude trvat asi 10 minut. Po 10 minutách zavolal znova s tím, že to je zprovozněno a že chybu udělal "alternativní operátor při zavádění ADSL" Od té doby telefon funguje v pohodě, ADSL bylo funkční asi po 3 dnech dnech od té události.