Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Kdo již má přepojeno z 2MBit na 4MBit u TN-NEXTRA?

Kdo již má přepojeno z 2MBit na 4MBit u TN-NEXTRA?

Aleš MAJA Slabý (3.5.2005 13:53:57)

>>PIŠTE POUZE KDO MÁ TELENOR a NEXTRu (ČTc nás nezajímá!) Lokalitu, pokud máte tak screen pripojeni rychlosti na modemu, rychlost kterou vypisuje www.rychlost.cz a ping. Mohou psát i ti, co mají stále ještě 2MBIT, ale bude se to přepojovat na 4.

jirin (3.5.2005 14:31:50)

di do haje

Anonym (3.5.2005 20:29:22)

Praha Pankrac z 512 uz 1MB :)

Anonym (4.5.2005 04:42:39)

zadali ste o to nejak nebo to udelali automaticky????

dog (7.5.2005 14:12:04)

praha 3, stale bez migrace... :/

y2k (7.5.2005 20:31:47)

Potvrzuji, zatím nic...

y2k (9.5.2005 21:52:30)

y2k (9.5.2005 21:59:38)

Teda, já tady na sebe vybleju heslo do Emailu, to jsem LUMA !!!! Tedy k věci, P3 stále nic .......

Anonym (27.5.2005 16:04:01)

aspon neco

Trouba (3.5.2005 15:07:42)

Praha 2 - ustreda Vaclavska, porad 2Mbit

Anonym (11.5.2005 10:30:24)

Vcera jsem dostal mail "prepojime do 48 hodin". Dneska jeste porad 2Mbit - tak snad zejtra :)

Laky (3.5.2005 15:58:17)

Praha - Vinohrady, porad 2M

Anonym (3.5.2005 16:06:42)

Bude to probíhat po vlnách, určitě v průběhu května tam kde to půjde bude rychlost zvysena...

Righti (3.5.2005 18:33:09)

Praha 9 Vysocany (Sazka Arena) - NEXTRA ADSL 2048/384 by Telenor - porad dvoumegabit zatim nic nezvysily....pocitam ze tam do konce kvetna uz by to melo urco bejt...

xtom (3.5.2005 19:52:45)

Me to uz jede 4mbit. P4-Nusle, u kongr. centra. Neni to uplne 4 mbit, jede to tak 430kb/s

Kokoška (4.5.2005 06:06:15)

hlupacii z PRAHY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pepíci tupí....

HollyG (4.5.2005 06:23:30)

Ano ted si skutecne dokazal ze jinde sou lidi mnohem inteligentnejsi....

Jarda (4.5.2005 08:44:06)

Já sú pepík tupé z Prahi a zatim mi to fachá furt 2 Mbit

David (4.5.2005 11:49:21)

Že by Ostrava nebo Brno, bašta mindráků? :) Když tuhle "úroveň" vidím, tak jsem rád, že jsem tupej pepík z Prahy a ne ještě tupější odjinud :)

y2k (4.5.2005 19:19:09)

Také pozoruji, že u převážné většiny Moraváků panuje rasismus naruby. Neustále se navážejí do jiných, že nejsou Moraváci a když to někdo již neustojí a pošle dotyčného do řitního svěrače, tak je hned oheň na střeše a okamžitě se karta otáčí proti neMoravákovi :-))))) Je to jako Rómská menšina zastoupená v mnoha částech ČR ve většině....... Pak se ale tito subjekti nesmí divit, že občas je někdo prostě ne příliš přátelsky poplácá po úsměvu :-)

David (4.5.2005 19:31:25)

AMEN! :)

Jan (5.5.2005 05:40:44)

Jsem z Brna a asi nemindrak, i kdyz jsi me radost s prirovnanim k Romum neudelal, ba naopak, resme radsi veci k nadpisu diskuze a ne vylevy slaboduchych jedincu at uz odkudkoli.

y2k (5.5.2005 19:02:11)

Jj, souhlasím, jinak za to přirovnání sry, nebylo to myšleno nijak zle ............. K tématu, zatím je rychlost stále stabilní na 2048/384. Jsem zvědav, kdy s tím začnou ......, docela se těším, dost možná to ještě zlepší latenci, tipuju to tak na 6 až 8ms, když teď mám 9 až 11 ms :-) Tu rychlost vem čert, ale latence, ta mi udělá radost....

Anonym (5.5.2005 23:47:32)

Tobe bych chtel poskytovat pripojeni. Takze by ti stacil 64kbit s touhle latenci?

y2k (7.5.2005 20:30:18)

Mno, 64kbit by mě asi nestačilo, ale co si budem povídat, ty 4MB využiji asi velmi málo......., jestli se Fprot a Ad aware aktualizuje za 1sec nebo 20 sec mi je celkem jedno......, navíc takovej Fprot stejně většinou nedává ani 2MB. A tahat balíky dat jenom proto, že to jede rychle, fakt nemusím a koukat se na bajtíky, jak lítaj ethernetovými rámci jen proto, abych si tady u toho mohl honit přirození taky nemusím. Takže, je to hezké, udělá mi to radost, občas to i využiju naplno, ale hlavně mi dělá radost nízká latence, protože na administraci je toto krok správným směrem.

Adin (5.5.2005 19:07:17)

Teda ja jsem z Prahy, ale myslim ze strilis vedel. Znam osobne par moravaku a jsou to super lidi. Pozvou te k sobe domu. Popijis to jejich vinko, ktere je v cechach nejlepsi. Navic ten kdo to vyprovokoval nepise ze by byl z moravy.

Anonym (18.5.2005 02:27:04)

kurvy prazske, at vas mrdka poskace!

Martin (5.5.2005 22:48:10)

Ponizene prosim za moznost tady taky neco napsat... Nauc se psat tak, autore, aby ti pak lidi nepsali ze se chovas jako ultimativni hnup. S takovou se totiz na tebe kazdy se screenama vykasle. A ja i moji kamaradi taky... Nevim za koho pises ty (pises v mnoznem cisle), ale ja pisu za ne. Jdi se vycpat a informace si shanej jinde.

Anonym (6.5.2005 00:01:26)

Asi tak...

Anonym (6.5.2005 21:40:36)

Oni dávají hnup za vsechno .Já v jednom přispěvku napsal idiot a druhý dent tam byl hnup

Martin (7.5.2005 01:42:23)

aha... ale to je chytry... Asi to hodim do pravidel fora taky... Misto tecek davat za vybrana slova jejich zamenu... :-)

Martin (6.5.2005 10:37:42)

LOL, musim snad poprve pochvalit redakci DSL.cz za jejich CENZURU... V te druhe vete jsem nepsal "hnup" ale "pica" a oni to zcenzurovali na "hnupa". To je dobry. Je fakt ze me hnup nenapadl... Jinak bych ho tam asi taky napsal.. stacilo by to... :o)

David (7.5.2005 10:58:29)

No já bych jen možná zvolil něco jiného než rychlost.cz, protože třeba pingy jsou tam VELMI zkreslující min:188.7ms průměr:2043.5ms max:9291.1ms Což je opravdu ptákovina, protože hraju dost pravidelně FPS (Třeba Wolfensteina ET) po netu a s takovým pingem bych z toho měl fotostory ala bravo :) Takže až (jestli) mi to přepojí, tak sem screen z rychlost.cz nebudu házet ani náhodou, je to test na dvě věci...

Anonym (9.5.2005 16:48:33)

Praha - Bila Hora prevedeno

Anonym (9.5.2005 19:34:10)

Praha 5 Hlubočepy -převedeno

kix (9.5.2005 18:10:37)

Praha 4 - převedeno

HollyG (9.5.2005 18:35:41)

Praha 1 - Dlouhá prevedeno

Anonym (9.5.2005 19:01:51)

Brno-mesto sever - prevedeno

PRAHA (9.5.2005 23:45:51)

A co je to to Brno ?????? Zadal jsem to do internetového vyhledávače a vypadly na mě dva odkazy, tak nevím, poraďte : 1- indiánská rezervace na severu Kamčatky 2- nový Hypermarket na Kladně Tak co, nebo C je správně ??????????????????

Anonym (10.5.2005 00:19:52)

Uspokoji te Brno 21 ? Asi ne co? Radsi uz nepokracuj, ztrapnil by ses jeste vic.

PRAHA (10.5.2005 19:38:08)

Furt jsi mi ještě neřek, co je to to Brno ????

Houmles (11.5.2005 07:07:33)

Cajzl. :)

Milan (12.5.2005 08:47:49)

Brno je zlatá loď ...

Anonym (13.5.2005 19:43:11)

To je prej nejaka vesnice v africe v busi :)

VIR (10.5.2005 00:49:34)

Jak je to s pingama v síti TELENOR plánuju pořídit nextru 4m telecom, nebi SkyNet, a chci vědět jaký má co pingy "hraju hodně hry.." a taky jestli ten FUP je po tejdnu nebo po měsíci (ale snad nejsou jako telecom že když něco neuvedou tak se nemusí počítat stim nejhoršim :)) Jak rychle stahujete stěma 4M - Bydlim na Praze 6 Břevnov..

tom (10.5.2005 16:05:04)

Praha 5 Košiře převedeno z 2 na 4Mbit Termin kupodivu dodržen :-) rychlost presne 4096Kbit/s

p3 (10.5.2005 16:52:13)

praha 3, ohrada. prevedeno, rychlost cca 2,5 - 3 :( :( stara ustredna, nebo jsem daleko?

Nargon (10.5.2005 17:36:27)

Ja bych to typnul ze kvalita vedeni vyssi rychlost neumoznuje. DSLAM si umi nastavit takovou rychlost aby to fungovalo.

Adam (10.5.2005 21:33:56)

Praha 5/13 - Stodulky II (u Plzenske), 2048/384, porad nic. Mail jsem dostal vcera, v jedne casti se tvrdilo, ze uz to je, a v druhe ze to 48 hodin :) Takze jeste cekam..

David (11.5.2005 09:50:28)

Kdybys to četl pořádně, tak se tam dočteš, že jsou rádi že využíváš jejich služeb blalblabla , a v rámci zvyšování kvality... Blablabla ... Zcela zdarma zdvojnásobují rychlost BĚHEM PŘÍŠTÍCH 48 HODIN. .... kdyby problém, volejte tam a tam :) Dostal jsem to včera taky, tak čekám, kdy to bude, už sem napjatej jak dámský spodky :)

HollyG (11.5.2005 15:50:48)

No me tenhle mail prisel az kdyz bylo hotovo :)

Adam (13.5.2005 09:29:22)

Jo, ale taky tam psali "K uvedené změně došlo formou vzdálené rekonfigurace Vaší přípojky, a to dnešních nočních hodinách. V rámci této změny došlo ke krátkodobému výpadku v řádu několika minut. ", tak me to zmatlo :) Ale to je jedno. Kazdopadne to porad nejede :(

David (11.5.2005 12:29:13)

Lokalita Praha 1 ,Národní. Přepojeno dnes asi v poledne :) Rychlost tady na dsl.cz mi to ukazuje tak kolem 850 kbps... Což mě celkem těší :)

kix (11.5.2005 19:45:24)

nerozumím té rychlosti 850kbps

Nargon (11.5.2005 20:41:13)

Asi migrace z 512 na 1M ale i tak je ta rychlost nejaka nizka, nebo tam spis neni tech 10% navic. a je to rychlost jako u telecomu.

David (12.5.2005 09:10:39)

Jojo, omlouvám se, je to migrace z 512 na 1Mbit, nějak mi ušlo že vás tady zajímá jen 2-4 :) No měřil jsem to včera, když mi to na jejich sajtě ukazovalo ještě "Upgrade in progress"... Jinak ad deset procent navíc : Je mi to celkem jedno, pro mě je hlavně podstatný, že mám upload 256, takže je to o mnoho větši pohodička třeba při tvorbě fotogalerie na webu někam ty fotky posílat. Pingy jsou taky supr, ne li ještě o fous lepší a za stejný prachy to mám o 80 pct rychlejší, já si nestěžuju :)

Anonym (11.5.2005 15:40:03)

český telecom, prostějov, stálé výhodných 512/128 :))))))) serete mě :)

Nextrak (11.5.2005 15:56:36)

Tak pred chvili prevedeno, P3 Vinohrady... ale nejede to ani 3Mbit, vyuzita sila signalu 61 procent takze vzdalenosti od ustredny to nebude.

Nextrak (11.5.2005 15:59:21)

Aha, tak jede, jenom schema.mistral.cz/speed a speedmeter tady na strankach jsou asi moc pomale :D

Hooonza (11.5.2005 17:38:43)

Před 4 hodinami. IP (host):195.70.138. (195.70.138..adsl.nextra.cz) datum a čas:11.05.2005 17:29 stahování:3308.976 kbps (413.622 kB/s) upload:310.56 kbps (38.82 kB/s) odezva:min:40ms průměr:52ms max:79.3ms ping seznam.cz 10 ms, google.com 48 ms Stahování ovladačů z www.ati.com jede 440-450 kB/s, odesílání velkého emailu asi 48 kB/s. To je kapku víc, než na rychlost.cz.

Hooonza (11.5.2005 17:39:50)

ještě dodávám Praha 6 - Břevnov

Joo? (13.5.2005 20:01:42)

Hm...tak nevim, na pingy telenor uplně stejne jak telecom iol 1024/256, lokalita zapadakov... a Microsoft Windows XP [Verze 5.1.2600] (C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp. C:\Documents and Settings\XXX>ping -t www.google.com Příkaz PING na www.l.google.com [216.239.59.104] s délkou 32 bajtů: Odpověď od 216.239.59.104: bajty=32 čas=46ms TTL=241 Odpověď od 216.239.59.104: bajty=32 čas=46ms TTL=241 Odpověď od 216.239.59.104: bajty=32 čas=45ms TTL=241 Odpověď od 216.239.59.104: bajty=32 čas=45ms TTL=241 Odpověď od 216.239.59.104: bajty=32 čas=47ms TTL=241 Odpověď od 216.239.59.104: bajty=32 čas=46ms TTL=241 Statistika ping pro 216.239.59.104: Pakety: Odeslané = 6, Přijaté = 6, Ztracené = 0 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 45ms, Maximum = 47ms, Průměr = 45ms Control-C ^C C:\Documents and Settings\XXX>ping -t www.seznam.cz Příkaz PING na www.seznam.cz [212.80.76.18] s délkou 32 bajtů: Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=12ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=12ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=13ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=11ms TTL=120 Statistika ping pro 212.80.76.18: Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 11ms, Maximum = 13ms, Průměr = 12ms Control-C ^C Rychlosti stahovani : 860 kbps odesílání : 230kbps

Jolinar (13.5.2005 20:02:47)

Prostě pingy do čech většinou kolem 10ms a pingy do zahraničí jako anglie, německo kolem 27-33

titan (13.5.2005 20:42:12)

:)) fanda stargate ? :)

Anonym (13.5.2005 21:55:15)

vypada to tak :) avsak musim se pridat stargate RULEEEZ .-)

Jolinar (13.5.2005 23:05:03)

jojo :) akorát by to chtělo neomezenou přípojku abych si stahnul nějaké díly co neběží u nás :)

Anonym (13.5.2005 23:51:48)

ja mam deset dilu rady ATLANTIS :) ty voe ted envim jestli si tu nepletu s CSS serverem :-)

titan (14.5.2005 17:29:02)

Ja mam celou sedmou celou osmou a celej atlantis sem stahoval kdyz telecomu nefachal fup :)

kix (13.5.2005 20:36:51)

mně to jede krásně, aspoň teĎ (Praha) Příkaz PING na www.seznam.cz [212.80.76.18] s délkou 32 bajtů: Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=8ms TTL=122 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=7ms TTL=122 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=7ms TTL=122 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=7ms TTL=122 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=8ms TTL=122 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=9ms TTL=122 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=8ms TTL=122 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=8ms TTL=122

y2k (11.5.2005 17:43:27)

Kolem poledního to převedli. Latence zůstala bohužel shodná :-( NIX 9ms, Europe 60ms, USA 148ms. Up zůstal shodný, což i měl, jen jsem doufal :-) Down zvednut na max. 4096, ale k mému údivu již není připočítáno 10% konektivity navíc, jak udává smlouva... Takže modem pracuje s max. rychlostma 4096/448kbps Up jede naplno, ale down se plíží někde kolem 3,44Mbps a více ani ťuk, domnívám se, že by výsledek mohl být někde na max. hodnotě 3,6Mbps, ale co i takto to celkem ujde :-) Takže, Telenor ruleeeez :-)

y2k (11.5.2005 17:44:19)

Také jsem zapoměl, sry, PHA 3 - Vinohrady

Lukie (11.5.2005 21:42:10)

dnes, strašnice, 3,2 MB myslíte že to pošlape rychlejc nebo je to konečná?

Anonym (12.5.2005 00:23:34)

Konečná stanice, prosíme vystupte! Tato souprava dále v jízdě nepokračuje.

Anonym (13.5.2005 08:21:58)

Bude se zvedat!

kix (13.5.2005 19:50:49)

jakože zase uplatní navýšení o těch cca 10% jako rezerva? dřívě bylo 2240 kbit oproti 2048 jmenovitých teďka 4096 při 4096 jmenovitých :(

TomM (14.5.2005 14:16:52)

já být vámi tak kvůli tomu podrazu se na Telenor vykašlu :) telecom je fakt lepší u 512 mi to valí 468 :)

kix (14.5.2005 20:10:44)

jaký podraz?

titan (15.5.2005 10:36:19)

lol zas nekdo bez smyslu pro humor :)

David (15.5.2005 15:07:11)

Jo, jenže 512ka FUN mi vallila 550 stabilně :))))))))

Lukie (15.5.2005 15:39:02)

to je to co mi právě taky vadí. před zvýšením to běhalo nádherně a po už nic moc. Ale doufám, že se to změní až zapnout FUP. každej to teď asi vytěžuje skoro na max, tak se neni čemu divit. spíš tomu, že to běží aspoň na těch 3.3 :)

Anonym (15.5.2005 16:09:02)

a pockej az se tam nahrneme z expresu zatim vas tam moc neni

Anonym (14.5.2005 20:22:31)

hele kolik vám to na těch 4m fakt běhá? mne pořád kolem 3m a hodně to kolísá. lítá to tak mezi 2.5 - 3.3 víc to snad ani nešlo. Je to normální?

Hnizdo (14.5.2005 20:34:57)

No, me to beha uplne stejne.

Nargon (14.5.2005 21:55:02)

No asi jen projev agregace 1:40

Anonym (14.5.2005 22:01:36)

mno když sem měl 2m tak bežel stále fakt na 2m bez velkýho kolísaní. snad max v rozmezí 1.8 - 2

JP (14.5.2005 22:14:59)

Hoši vzpamatujte se. Polovina internetového národa běhá na dialupu 40kbps ai vy sami jste určitě donedávna měli max. 512 kbps. Místo toho abyste si teď užívali jak vám to pěkně frčí, tak si stěžujete že to běží jen 3 MB a furt o tom do kola melete. Až budete mít 20 MB internet a bude to běžet jen 19 MB, taky z toho asi nebudete mít žádnou radost a budete mamonářsky nervózní ... Komu nestačí to co má, bude se vždycky trápit (třeba i u stomegové linky)

Hnizdo (14.5.2005 22:30:28)

Mas castecne pravdu. Ja jsem s 3mbps naprosto spokojeny, avsak je to o neco mene, nez by mohlo byt. Tak proc se neozvat. Lepsi nez drzet hubu:)

y2k (15.5.2005 14:19:57)

Moje řeč, jsem plně nadmíru spokojen, je to báječné a zcela dostačující... Ale, není to ta služba, jaká byla deklarovaná a ve smluvním vztahu přislíbena, vadí mi pouze klamavá reklama.....nic víc.

HollyG (16.5.2005 13:21:53)

No me to beha stabilne na nejakych 3400kbps, jenom uz je nemozny merit na dsl.cz, neb me to pravidelne hlasi ze mam 1,5Mb :) Na rychlost.cz me to napsalo dokonce ze mam 48kbps, takze ted merim tak ze dam stahovat pres flashget nejakej soubor z tiscali. Jenom to trochu kolisa (400-440KB) ale tezko rict jestli je tohle moji linkou nebo jejich...

Anonym (14.5.2005 23:07:06)

JP: kdybys koukal, tak bys viděl, že sem se ptal jestli to tak běží všem. A vzhledem k tomu, že 2m mi opravdu stále běžel na těch 2m, tak je mi divný že tohle na 4 neběží a hodně to kolísá. Jestli je to u všech tak se nedá nic dělat, ale nerad bych byl jedinej kterýmu to třeba kvůli blbý lince nebo čemukoliv běhá pomaleji než by mohlo. howg

kix (15.5.2005 09:31:30)

Co ukazuje modem? Tam by měla jít vyčíst skutečně nastavená rychlost. Pro 4Mb činí 4096 kb. Pro 2Mbit činila 2248 kbit. Podle toho zjistíš, zda tě už přepnuli či ne, popř. zda je tedy zpomalení z jiné příčiny. Těm, kteří byli převedeni, to určitě jeden rychleji než 2Mb, tak 3.3Mb /což se zdá být strop/

y2k (15.5.2005 14:16:29)

Ano, 3.3Mbps je opravdu strop. Mě osobně tato rychlost nekolísá a jsem s ní spokojen. Pouze mi krká, že je v reklamě klamavě udávaná jako 4096Kbps. Kdyby narovinu řekli, že přípojka bude mít skutečné maximální dosahované rychlosti 384/3430Kbps, tak bych jim klidně za 1416,-Kč s DPH políbil i ruce a pěl bych jen chválu ..... Pouze mi trochu mrzí, že už i Telenor se snížil ke klamavé reklamě :-( Jinak přípojka od přepojení (a vlastně ani před ním) nespadla alespoň u mě ani jednou !!!! Pouze 4x změna IP na tu samou s odlognutím na 10sec.

Anonym (15.5.2005 14:21:01)

Rychlosti ADSL atd. jsou udávány jako MAXIMÁLNÍ, ne garantované. 70-80% takové rychlosti je v praxi velmi dobrý výsledek

Anonym (15.5.2005 14:54:43)

Ano to je pravda. Jen to bohužel u linky 1 GB dělá jen 200 Kb a u linky 4 GB znamená 80% pokles 800 Kb.

Anonym (15.5.2005 15:03:34)

Tak u 2 nebo 4GB linky by mi 20% pokles ani moc nevadil :-)))

kix (15.5.2005 17:41:27)

Bohužel právě tomu tak není, udávaná rychlost 4Mbit není maximální rychlostí :)

TomM (16.5.2005 23:06:34)

no tohle říká telekom, telenor říká že to jsou NORMÁLNĚ dosažitelné, ba i překročitelné rychlosti :)

Anonym (16.5.2005 23:39:26)

Telenor má vlastní sít a kabely nebo jede též přes Telecom ?

Anonym (17.5.2005 08:36:34)

Samozřejmě poslední míle je vždy přes telekom, protože má monopol, krom pár kousků prahy a pár velkofirem...

TomM (17.5.2005 23:12:45)

datová síť by měla být jeho, ale poslední míle (vedení od ústředny k zákazníkovi je telekomu)

y2k (24.5.2005 23:21:10)

Ano pane moudrá kniho, ale Telenor doposavaď maximálně dodržoval své maximální rychlosti a tyto byly většinou dosažitelné, což u 4M není, ani omylem. Zde již modem pracuje s nominální rychlostí 4096Kbps , tedy není rezerva pro zapouzdření protokolu PPP, tedy je tato rychlost pro skutečný transfér nedosažitelná. Proto brblám, začínají mít praktiky jako ČTc a nebo třeba AMD se svým XXX+ :-)

Laqy (24.5.2005 23:49:32)

Nicmene co je podstatne - pingy jsou stale stejne, spise i nizsi takze at to klidne beha 3Mbit .-)

y2k (25.5.2005 07:49:43)

Ano, plně s Tebou souhlasím. Ping 8ms mi vyhovuje. I ta rychlost mi vyhovuje. Jsem maximálně spokojený zákazník. Ani nechci víc, prostě mí jen krká, proč to rovnou neprodávaj a neudávaj pravdivé rychlosti. Proč neprodávaj 4M s rychlostmi 3340/384Kbps. Stejně by jim lidé utrhali ruce, je to přece za 1416,-Kč s DPH naprostá BOMBA, chodí to výborně a stabilně. Je to super, až na ten matoucí údaj. Podle mě toto neměli zapotřebí !

Anonym (25.5.2005 09:52:34)

Mě to jede i 3,7Mbit, takže ten strop je i o něco dal, takže nemam nic proti označeni 4096, navic něco vezmou i dalši procesy a přenos dat taky nejsou storpocentně čiste a krom samotnych dat se musi přenest i dalši info o přenosech...

y2k (25.5.2005 22:33:20)

Mno, pošli screen, jak Ti to jede 3,7Mbit, to se mi docela nezdá ..... Předpokládám, že myslíš ověřovací součty. Ty ale jsou v rychlosti přenosu již započítané.

a (31.5.2005 09:53:57)

... pokud merite cista data tak tech 3.2-3.5 je realnych ... vzdyt overhead je az 23%

Hooonza (15.5.2005 11:32:18)

Praha 6 - Břevnov. Mám to několik dní. Jak to chodí jsem popsal níže. Ale zaznamenávám časté výpadky. Asi si to nechám sundat.

Anonym (17.5.2005 18:57:40)

"ČTc NÁS nezajímá!" ??? No, že Alešek trpí nějakou duševní poruchou je celkem jasné, ale že rozdvojením osobnosti, to jsem netušil, kolik vás máš v hlavě? Anebo to byl pokus o utopii ukázat že MAJA je něco víc než jeden spamující pomatený jedinec? Moc se nepovedl :).

TomM (17.5.2005 21:03:45)

no přidám se, protože s jednou odpovědí od nextry zaspamoval každý thread aspoň dvakrát, a fakt bych byl rád kdyby si poznámky čtč !!!!NÁS!!!! (jako jeho veličenstvo, nebo jako pár vyvolených) nechal pro sebe.Aldo nezapomeň že na tomhle foru může psát i moje bába, která o tom nemá ani páru, a ty nejsi ani moderátor ani nějaký zástupce aby si napsal že nás nezajímá

Anonym (19.5.2005 14:36:00)

jj, už to mám - Liberec. Jede to jako drak, z dobrých serverů až 420 KBps

Anonym (19.5.2005 15:25:22)

A kdy už to bude v Jablonci ???

Anonym (23.5.2005 14:38:16)

ASi tak

Anonym (24.5.2005 13:20:12)

,,

Anonym (27.5.2005 20:59:14)

potvrzuju ale je to stejně málo 420 kb = jen 3,4 Mb

Anonym (28.5.2005 08:41:51)

No ale když si vezmeš, že 1 Mb jede tak + - 800 kb/s tak ten poměr zůstává stejnej.

y2k (28.5.2005 11:09:55)

Doufám ?!, že ten 1 Mb jede takto "pomalu" přes sítě ČTc a ne Telenoru !!! Nebo tomu tak není ???

kix (28.5.2005 21:57:09)

poměr stejnej ale bohužel malej. Telenor se zhoršil a bohužel rychlostní rezervu cca 10%, jako tomu bylo dříve, již neaplikuje.

gtech (25.5.2005 15:10:05)

Kdo mate po prepojeni na 4Mb dojem ze nedosahujete danne rychlosti a mohlo by to jet lepe ? Ci mate problemy s vypadky,, zajima me Praha a pokud mozno i presna lokalita pripojeni.

Anonym (25.5.2005 21:45:56)

výpadky nemám, ale běží to jen na 3.2

Anonym (27.5.2005 11:10:04)

hmm

Tomter (27.5.2005 15:59:16)

Jezisi :D bohuzel si ted asi spamnu a bude to trochu OT, ale... Maja!! LOL, myslel sem ze ho po tech vsech jeho inet aktivitach a podvodech uz nekdo zabil a on je porad mezi nami! Tak to je narez tydne :) Kde skoncil ten tvuj slavnej program Trotlik na superzrychleni inetu u kteryho si ukradl koncept z nakyho zahranicniho programu Throttle? A co odkupovani domen? Jak ti slapou obchody s kopirovanim SIMkaret?? lol

Anonym (28.5.2005 09:50:01)

boze co ja budu delat az od cervna bude FUP? :(( za kveten mam jen v DC ! 23GB up a 85 GB down :(( 40 nestaciiiiiiii :(((

y2k (28.5.2005 11:07:56)

1,- Pro takové usery není tato služba vhodná. 2,- Pochybuji, že oněch 85 GB nějak produktivně zůročíš, spíš si jen honíš svoje malé přirození u toku dat. 3,- honíš-li si rád, tak si prostě připlatíš za dodatečný kredit tak, aby sis mohl opět honit rychleji. 4,- 40 GB je zcela OK 5,-Pro takové usery není tato služba vhodná. 6,-Pro takové usery není tato služba vhodná. 7,-Pro takové usery není tato služba vhodná.

Nargon (28.5.2005 17:01:17)

S polozkama 1,5,6,7 zcela souhlasim. 108GB Je celkem dost na 4096/384 s agregaci 1:40 Pokud ti to nestaci, tak si porid garantovanou linku, kde si budes moct tahat klidne i 1TB mesicne.

Anonym (28.5.2005 21:37:40)

mno ale musim říct, že takovej přenos dat sem měl hlavně proto, že net sem před tím doma neměl... takže se snažíám teď dohnat co sem předtím zanedbal. Teď již pomalu nemám co stahovat :)

Nargon (28.5.2005 23:00:23)

Jojo to souhlasim, byl jsem na tom stejne. Ale po nejaky dobe stahnes co "potrebujes" a pak uz takovej prenos nemas. Teda pokud nejses psychycky narusenej a DC si nepletes s chatem. To se toho potom nataha, i to co nechces.

y2k (29.5.2005 02:33:41)

Nerad, ale souhlasím, před rokem jsem taky stáhl u Telecomu namísto 10GB limitu asi 30GB :-)) Také to byl jen mladický výstřelek ......., ono to bylo nové no...

HollyG (31.5.2005 08:52:33)

Nemuzu nez souhlasit, treba za duben sem udelal rekord, stazeno celych 2GB dat :) Jen jestli ono to nebude mit neco spolecnyho s World of Warcraft... :D

y2k (31.5.2005 20:11:52)

To by sis rozuměl s jedním mým kamarádem. Ten u toho prosedí prakticky celý volný čas. Furt mi informuje, v jakém levelu je (teď tuším 41) a jaké zvíře zrovna má (teď nějakého šavlozubého tygra) :-) Minule si psal asi 20 minut s nějakým hráčem (anglicky), s kterým dělal na jakémsi guestu, po této době se ho dotyčný zeptal "We are you from ?", on napsal že z Czech Republic a odpověď byla "Ty vole já taky" :-))))))))))) Asi si budu muset tu hru také zakoupit, vypadá, že to je fakt trhák :-)

HollyG (31.5.2005 22:32:57)

jj tohle se mi nastesti nestava, sem v guilde ktera ma ceskej nazev :) Ale jinak u toho taky stravim co to da :)

Anonym (28.5.2005 21:35:23)

ale houby, jen stahuju filmy a muziku.... Jelikož v práci jen sedím na zadku a čekám jestli se nestane nějakej průser - což naštěstí zas tak často není, tak čumim na notesu na to co sem stáhnul. A jestliže jeden film je tak na 1.5 gb tak to - když připočteš ještě nějaký gamesky a muziku máš překročený hned, takže si nech svoje urážky a radši drž tlamu