Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Zrušení smlouvy

Zrušení smlouvy

piff (24.6.2005 15:08:59)

Chci zrušit smlouvu u Contactelu! Nevíte někdo jak se postupuje?

Anonym (24.6.2005 15:33:31)

Nevím proč chceš zrušit smlouvu u poskytovatele nejkvalitnějšího připojení minimálně přes DSL v Česku, ale prosím: Služby nebo jejich části se ruší po uplynutí výpovědní doby za podmínek specifikovaných v bodech 10.6 až 10.13 obecné části Všeobecných podmínek poskytování služeb společnosti Poskytovatele.

michal (24.6.2005 18:25:30)

Taky sem chtěl od nich odejít, protože po 1.6.2005 měli nejdrazší ADSL, ale po 20.6.2005 slevnili na úrovenň ostatních, a ve většině případů jsou jedni znejlevnějších! Kvalita služeb je v pořádku. Zrušení smlouvy? Pokud na tom stále trváš, tak si zavolej na info linku tam ti to určitě rádi řeknou !

shadow (24.6.2005 20:12:33)

Ehm, co tim mas namysli "nejlevnejsi ",sluzba 2048:256 stoji 2100 ,bez dph!

JirkaB (24.6.2005 20:34:59)

Nevím proč tam teď je uvedeno, že ceny jsou platné od 20.6. Nenašel jsem totiž jedinou změnu oproti ceníku platnému od 1.6. kdy některé tarify naopak zdražily. Můžeš Michale uvést nějaký příklad?

Michal (25.6.2005 03:44:29)

no ja teda sem porovnával prevážně službu POWER (1:20 bez limitu) a ta šla ve všech případech dolů. Zkus porovnat např 256/64 1:20 v ceníku od 1.6.2005 - tam byla cena cca 1600kc bez DPH! od 20.6.2005 je cena 1090kc bez DPH! ATD. Navíc tarif 128/64 nebyl v nabídce od 1.6.2005, protože se určitě nejednalo o novou velkoobchodní nabídku ČTc. Jinak ADSL v agregaci 1:50 to sem se nedíval! Může někdo prosím Vás uvést příklad? Už nemám ceník od 1.6.2005. díky

JirkaB (26.6.2005 14:11:16)

No dělaj v tom akorát šílenej bordel. Ceníky od 1.6. jsou pořád ke stažení na jejich stránkách, nový (od 20.6.) je tam akorát jeden , ten první "Ceník ADSL Contact" a tam jsou teda uvedené i ty ostatní tarify s novými cenami.

Michal (26.6.2005 18:18:25)

No asi sem slepej, ale starej ceník tam nikde nevidím. Ano je tam ceník od 1.6.2005, ale ten je pro Telenor. A pro platformu Telecomu je tam od 20.6.2005. S tím bordelem, ale souhlasím !!!!

Michal (25.6.2005 03:54:25)

No dobře! Všeobecně pokud se podívám na ADSL 1:50 tak sou dražší a tvého připadu 2048/256 s 15GB limitem dražší než ČTc a to o poměrně hodně. On telecom je teď docela levnej. Ale Contactel v 1:20 je pořád levnější než Skynet. Nevím co si mám myslet o Contactelu, ale ceník od 21.6.2005 mě příjde jako stavěnej hodně na rychlo, jen aby zákazníci nerušili smlouvy. Třeba to ještě v Contactelu někdo pořádně spočítá a ceny půjdou tam kde je má ČTc, nebo dokonce níž, jak jsme byli zvyklí.

doRm (26.6.2005 10:33:15)

Opravdu, 990 Kč za 1024/256 přes Telenor se mi zdá dost i přesto, že je to neomezené....

Michal (11.7.2005 15:47:01)

Ctěl bych co nejdřív ukončit ADSL 512/3GB od CONTACTELU,ale bylo mi na infolince řečeno,že musím poslat písemnou výpověď a že to bude trvat 3 měsíce. Přitom se stěhuji, takže mám platit 3 měsíce zbytečně? Nejde to nějak urychlit? Modem jsem měl svůj a ničím nejsem k nim vázanej.Dostal jsem od nich pouze přihlašovací údaje, ani nemám podepsanou žádnou smlouvu.

Anonym (11.7.2005 16:11:23)

Zruš telefonní linku,pak je to okamžité zrušení adsl,protože nemá po čem běhat.

Anonym (11.7.2005 16:14:57)

ale to isp nezajima poplatky za vypovedni lhutu budes platit furt

Michal (11.7.2005 16:33:38)

A co by se stalo, kdybych jim třeba ty poslední tři měsíce nezaplatil, jelikož bych jejich službu nepoužíval? Daj mě k soudu kvůli 2000kč? Neodpojili by mě sami kdybych neplatil?

JirkaB (11.7.2005 22:11:00)

Jednak nechápu, jak můžeš mít DSL bez smlouvy s poskytovatelem ??? Ale kdybys tu smlouvu měl, tak by ses tam dočetl, že tři měsíce je prostě výpovědní lhůta a ta se nedá nijak zkrátit.

Anonym (12.7.2005 10:01:44)

a proc by, chytraku, nesla, ("pokud se smluvni strany nedohodnou jinak")

Anonym (12.7.2005 20:50:45)

To je fakt, na druhý straně je tam NEDOHODNOU, tzn. že musí obě strany souhlasit s dohodou. A to může být problém.

Anonym (12.7.2005 21:31:50)

jo ja vim, ale me tam nastvalo to slovo "nedá"..

Anonym (11.7.2005 22:13:37)

odpojili by te kdybys neplatil ale uctovali by ti to dal voni ti nemuzou nic uctovat pokud sluzba nebyla dostupna jejich vinou ne pokud nebyla dostupna tvoji vinou

D. (12.7.2005 11:27:19)

Obrat se pokud mozno primo na cloveka, s kterym jsi smlouvu podepisoval. Mam tu zkusenost, ze je s nimi lepsi jednani nez s roboty na infolince a jsou schopni zajisit dohodu o zkraceni vypovedni lhuty - zvlast kdyz je duvodem stehovani.

Anonym (11.7.2005 17:02:23)

Podívej se do všeobecných podmínek,všichni tam mají,že poskytování služby je ukončeno,pokud je zrušena telefonní linka.

Anonym (11.7.2005 21:25:19)

Ukončeno je určitě (to plyne z podstaty situace), otázka je, jaké to má důsledky ohledně placení.

Anonym (11.7.2005 22:14:10)

poskytovani jo smlouva ne

Anonym (11.7.2005 16:54:40)

V každém případě musíš dát písemnou výpověď, jinak s Tebou nebudou vůbec jednat. Teprve po potvrzení výpovědi z jejich strany můžeš požádat o zkrácení výpovědní lhůty s uvedením důvodů, proč o zkrácení žádáš. Obojí musí být pisemně buď dopisem, nebo faxem.

karel (12.7.2005 11:33:03)

pisemne + doporuceny dopis

Anonym (13.7.2005 10:24:41)

jj

Michal (13.7.2005 21:28:03)

Co všechno má v té písemné výpovědi být, aby ji uznali?