TomM (2.7.2005 13:30:40)
no ty si vážne kus vo*a, to sem ještě nezažil , tady v čr je jistá konkurence, a pokud by se rychlosti na linkách telekomu pohybovali na 50% objednané ceny, tak ti garantuju, že drtivá většina tzv. "kritické masy" (což sme všichni my, co tady na tomto foru diskutujeme) odešla od telecomu k alternativcům, ale té "kritické masy" není tolik, takže si řekneš že by to telekom tak nebolelo, jenže tahle "kritická masa" hodně ovlivňuje výběr ostaních uživatelů, takže jakmile by se někdo někoho z kritické masy zeptal, jaké ADSL si vybrat, tak ten člověk z kritické masy, neřekne nic jiného než "hlavně né telecom". Této situace by okamžitě využil nějaký alternativec. Proto telekom musí poskytovat služby na vysoké úrovni (bez výpadků, s nízkým pingem, s stabilní rychlostí, bez jakých koliv dalších závad), aby si udržel pozitivní hodnocené kritické masy. Takže na závěr, jakékoliv díry v kvalitě služeb telekomu využije konkurence, proto jim telekom, tuto díru nesmí dát, ale tohle asi takové přiblblé pako jako ty nepochopí, takže spy dál.
David (3.7.2005 09:02:52)
No ty jsi zase zřejmě velmi tolerantní zákazník, a jelikož takových jako ty je zřejmě víc, tak asi i proto se telecom chová jak se chová... Nikdo není dokonalý a beru , že u ADSLka není nic garantované, tedy ani minimální rychlost, ale jakousi rozumnou funkčnost služby jsem myslím i v tomto případě oprávněn požadovat... Stalo se mi minulý víkend něco podobného a věr, že to není nic extra. Když tě to vykopne při online hraní , tak dobrá, počkám chvíli, třeba se to umoudří atd., nicméně když se prostě nedostanu na internet abych si stáhl 10kB soubor který potřebuju další den do práce, je to trochu jiná káva... A to mi vůbec nešlo o rychlost, aby to bylo "doma" za desetinu sekundy, jako obvykle, ale prostě jsem se na mail,kde ten soubor byl, ani nedostal... A "Symptomy" byly obdobné, velký packet loss a drastický pokles rychlosti... Dle help line mého ISP problémy s linkou, které se řešily a díkybohu včas vyřešily...
Jsem celkem rád, že všichni nejsou jako ty, tedy tupá a pusu držící masa, která "trpí" leccos... Ono totiž kdyby ČTc měl všechny zákazníky tvého typu, tak ho "jaksi" nic nenutí služby alespoň minimálně zkvalitnit...