Radous (2.7.2005 18:43:31)
Včera 1.7. v 9.30 jsem si na infolince EMEA Telecom objednal navýšení rychlosti ze stávající 512/128 na 1024/256. Bylo mi řečeno, že pro stávající zákazníky platí nový ceník od 1.8., o změnu služby se musí žádat 1 měsíc dopředu a že můj požadavek předávají na vyřízení ČTc. Vyšší rychlost jsem tedy měl mít zapnutou od 1.srpna. V 17.hod. jsem zapnul PC a používal internet asi do 20.hod. kdy došlo k výpadku, tak sem přestal internet používat. Dnes ráno opět nešel tak jsem zavolal na infolinku a technickou podporu zda není nějaký větší výpadek. Bylo mi řečeno že ne a že nechají můj problém prověřit, ale bude to prý trvat do pondělí. Jaké bylo ale moje překvapení když jsem opět v 11 hod. zkusil reset modemu a ten se najednou přihlásil a ukazoval mi připojení rychlostí 2048/256 kb/s! Ve skutečnosti jsem však připojen rychlostí 1024/256 o kterou jsem také žádal. Máte také někdo takovou zkušenost, že vám byla služba změněna do několika hodin od podání žádosti? A to i když není váš ISP ČTc, který prý musí změnu provést! Na infolince i technické podpoře mi pak řekli, že něco takového slyší poprvé. Většinou to prý trvá několik dnů až měsíc. Zvlášť když byl pátek a před námi pět dnů volna :-). Jak dlouho trvala změna parametrů služby vám?