Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Telecom Bot Reply

Telecom Bot Reply

Nekrokrator (8.7.2005 17:33:00)

Výpis z mailu: Q:Dobrý den, nedávno jsem byl potěšen změnou informací k dostupnosti ADSL na mé telefonní lince v obci Brandlín (okres JH), a to jak na dsl.cz (zde se ještě před týdnem objevovalo, že ADSL není dostupné; nyní mi však gratulují k dostupnosti služby) tak na vašich stránkách ohledně inetu Express (ještě nedávno "z technologických důvodů nedostupné", navíc napsané červenou barvou; nyní "nelze potvrdit, je třeba provést šetření"). Za pár dní jsem tedy volal 800-184-084, informace o ADSL, avšak zde mi operátorka sdělila, že zatím tyto inforamce neplatí, že služba je stále dostupná pouze do 3,8 km od ústředny a rozšíření k 8 km se plánuje vyřešit do konce roku. A zde začínají moje otázky: proč poskytujete dsl.cz informace o "dostupnosti" ADSL s takovým předstihem? Mnoho lidí si ADSL zřizuje právě přes dsl.cz a nyní mohou být trochu rozladěni, když se na vaší bezplatné lince dozví o tom, že "je všechno jinak". Druhá otázka se týká umístění ústředny, na kterou by měla být - co se ADSL týče - napojena obec Brandlín. V jejím okruhu se nachází pouze 2 větší města: Dačice (13 km od obce) a Studená (5 km). Ve vzdálenějším městě ADSL běží už delší dobu, ale vzdálenost je zřejmě neslučitelná s dostupností v obci Brandlín. Studená je pak velkým otazníkem: ten náhlý "skok" z nedostupnosti na dostupnost (viz úvod mého příspěvku) by logicky měla mít na svědomí právě ona. Je tedy ve Studené ústředna uzpůsobená pro ADSL? Jestliže ano, budu potěšen, jestliže ne, pak mi určitě napište, v jaké tedy obci v okruhu 8 km od obce Brandlín se taková ústředna nachází, že už poskytujete informace o dostupnosti. Děkuji a přeji hezký den. -------------------------------------------------------------------------- A:Vážený zákazníku, děkujeme za Váš dotaz. Na internetu na ověření dostupnosti na www.iol.cz je po zadání Vašeho telefonního čísla hláška: Pro telefonní číslo 384499XXX nelze nyní dostupnost služby potvrdit. Nejdříve je třeba provést technické šetření vaší telefonní linky, které proběhne hned po odeslání objednávky. Můžete uskutečnit vaši objednávku. Ústředna, na kterou jste připojen, je vybavena potřebným zařízením. Problém je nyní ve vzdálenosti, která by měla být letos vyřešena. V případě jakýchkoli dotazů k užívání či provozu služeb, poskytovaných naší společností, nás prosím kontaktujte na bezplatné lince Telefonického centra služeb 800 123 456 . S přátelským pozdravem ČESKÝ TELECOM - Telefonické centrum služeb

Nargon (8.7.2005 19:10:53)

Jojo, neco podobnyho znam. Me ten test take donedavna psal ze z technickych duvodu neni mozne zridit, a pritom adsl mam jiz 3 roky a i 1Mbit tu jede v pohode, ikdyz ted mam 256, protoze mi staci. No od ustredny jsem vzdalen cca 6-8Km.