Bianka (18.8.2005 16:47:36)
Plně potvrzuji pravdivost výše uved.příspěvku.
V červnu, hned jak Telecom vylezl s novými tarify, jsem měnila z 512 za 870,-bez DPH na Ideal(512) za 599,-bez DPH. Protože zrušili Mini Home, tak zdražení paušálu za tel.stanici se tím vlastně vyrovnalo. Celkový účet za od Telecomu měl být nižžší asi o 208 Kč než dřív.Proto jsem se rozhodla zůstat.
Dnes hledám už jiného operátora. Protože mě na infolince v červnu "zadali změnu do počítače". Na začátku července jsem znovu volala a ověřovala si, že opravdu změna běží, operátor(byl to kupodivu muž) mě na začátku července ujistil, že změna běží a jak na tom vydělám, protože budu platit míň.
Tak vyúčtování mi přišlo o 322 Kč vyšší. Sděleno mi bylo, že "systém to nepobral" a tak žádná změna neproběhla. Musím podávat reklamaci. Od teď s Telecomem jedině vše písemně přes Telepoint, od reklamace až po výpověď.
Bydlím na Smíchově. Když chci utéci k jinýmu poskytovateli přes Telenor (máme na domovních dvěří samolepku, že to jde), nemůže se mi stát, že bude "přeplněno" - na I-Expres jsem musela taky čekat asi 5měsíců, protože bylo obsazeno.