Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Jak zrušit adsl u Českého Telecomu?

Jak zrušit adsl u Českého Telecomu?

Forest (18.8.2005 13:25:56)

Zdravím všechny. Poradí mi někdo jak mám postupovat, když chci ukončit smlouvu na adsl od ČTc? Chci přejít k jinému ips, protož mi Telecom nevyhovuje. Paní na infolince mi toho moc neřekla. Nebyla zrovna vstřícná, když jsem jí oznámil, že chci skončit... Díky

Smoker (18.8.2005 13:34:05)

A co Ti řekla? Mně řekla, že musí být podaná písemná žádost, taky chci zrušit adsl. Přešel jsem na wi-fi, takže od žlutého moru pryč.

Forest (18.8.2005 16:48:37)

Taky mi řekla, že musím podat písemnou žádost. Když jsem se ptal, co má ta žádost obsahovat, tak mi neodpověděla nic konkrétního.Chci to rychle, tak jsem potřeboval vědět konkrétní věci, aby to náhodou schválně neprotahovali z důvodu, že v žádosti nebylo vše. Děkuji Anonymu za podrobný výpis...

Anonym (18.8.2005 18:07:07)

Foreste jedine primo na telepointu,ver ze cas ktery stravis cestou a vypsanim primo na miste bude nic proti tomu co se muze zacit dit kdyz to nekam zalozi.

Forest (18.8.2005 23:01:35)

Pravda, asi to tak udělám...

Anonym (18.8.2005 18:09:54)

Jo a pokud mas wifinu a chces si obcas zavolat porid si Voipbuster.Normalne volas 1 minutu a po zaplaceni 1 eura neomezene po nasi vlasti na pevne linky zdarma.

Anonym (18.8.2005 13:58:29)

posli Tc dop. dopis, kde uvedes, ze s okamzitou platnosti vypovidas tu a tu sluzbu. napis na jakem cisle, svou adresu, popr. ref. cislo.....a k 30.9 ji budes mit zrusenou

Anonym (18.8.2005 15:20:13)

Nevim presne ale uz mi ta banda pablbu leze krkem.Od Cervna mam sprint a do dneska mi ty blbci uctujou broadband a ted jeste nadhovorovy pasmo za 159.Navic aby byli z obliga posunuli si zapojeni sprintu o jeden mesic,ale uz minulej mesic uznaly reklamaci.Maj tam nehoraznej neporadek i kdyz se jim neda uprit ze kdyz to konecne zacne fungovat tak to funguje.Dial ten tarif na net sem reklamoval 3 mesice nez pochopily ze ho nemam a situace se po nekolika letech opakuje.Nacpou 100 milionu do noveho systemu ktery je jak se mi jevi z pohledu zakaznika stejna sracka jako ten starej.Doporucuji ti proto diky osobni zkusenosti z natvrdlym Telecomem udelat vse na Telepointu a zapsat si jmeno cloveka ktery to s tebou sepise,protoze i dokumenty se v novem systemu ztraci a nez najdou pisemnou zadost muze uplynout i pul roku.

Bianka (18.8.2005 16:47:36)

Plně potvrzuji pravdivost výše uved.příspěvku. V červnu, hned jak Telecom vylezl s novými tarify, jsem měnila z 512 za 870,-bez DPH na Ideal(512) za 599,-bez DPH. Protože zrušili Mini Home, tak zdražení paušálu za tel.stanici se tím vlastně vyrovnalo. Celkový účet za od Telecomu měl být nižžší asi o 208 Kč než dřív.Proto jsem se rozhodla zůstat. Dnes hledám už jiného operátora. Protože mě na infolince v červnu "zadali změnu do počítače". Na začátku července jsem znovu volala a ověřovala si, že opravdu změna běží, operátor(byl to kupodivu muž) mě na začátku července ujistil, že změna běží a jak na tom vydělám, protože budu platit míň. Tak vyúčtování mi přišlo o 322 Kč vyšší. Sděleno mi bylo, že "systém to nepobral" a tak žádná změna neproběhla. Musím podávat reklamaci. Od teď s Telecomem jedině vše písemně přes Telepoint, od reklamace až po výpověď. Bydlím na Smíchově. Když chci utéci k jinýmu poskytovateli přes Telenor (máme na domovních dvěří samolepku, že to jde), nemůže se mi stát, že bude "přeplněno" - na I-Expres jsem musela taky čekat asi 5měsíců, protože bylo obsazeno.

Nargon (18.8.2005 18:07:23)

"na I-Expres jsem musela taky čekat asi 5měsíců, protože bylo obsazeno." Jestli myslis obsazenej DSLAM tak toho se neboj telenor ma vlastni, takze urcite plno nebude.

Sanger (18.8.2005 20:12:44)

Já jim napsal tohle a klaplo to. Výpověď smlouvy o poskytování služby Internet Broadband. Ve smyslu Všeobecných podmínek pro poskytování veřejných telekomunikačních služeb xDSL vypovídám smlouvu o poskytování služby Internet Broadband. Služba je poskytována na tel.č. Jméno Adresa Referenční číslo Typ služby InternetBroadband1024/256 12GB Poskytování služby ze strany Českého telecomu bude ukončeno . Poslat samozřejmě doporučeně.