Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Neplatné uživatelské jméno nebo heslo u Českého telecomu

Neplatné uživatelské jméno nebo heslo u Českého telecomu

Honza (29.8.2005 21:23:54)

Dnes mi asi 6 hod nešlo adsl a psalo mi to neplatné uživatelské jméno nebo heslo. Udělalo to dnes i někomu jinému?

skřítekXXX (29.8.2005 21:34:31)

Taky mi to dělalo asi 4h(rozjel sem to teď o půl desátý). A ještě předtím odpoledne (13-17)to psalo chybu 711(vzdálený počítač neodpvěděl nebo něco takového). Teda docela mě to nasralo. Vypadáto že problém je na straně Telecomu.

Anonym (30.8.2005 14:14:31)

mne to neslo od rana do cca 16:00, celkem by mne zajimalo, co se vlastne stalo...

ondracch (30.8.2005 17:47:19)

Mně to nešlo od 8 do 16 pak se to na půl hoďky chytlo a do 21 zas nic. Z rána to psalo že vzdálený server neodpověděl a pak že heslo není OK

Zabar (29.8.2005 21:37:18)

Ja se dnes pokousel zprovoznit jedno ADSL od CT a krachlo to taky na heslu a jmenu. Tak jsem volal na podporu a tam byla hlaska, ze je vypadek na celem uzemi republiky. Ale ta 1. hlaska co tam maj, je jeste lepsi. Odkazovat uzivatele s nefunkcnim pripojenim, at se podivaj na webovou stranku jak to opravit je fakt drsne...

B@RT (29.8.2005 21:44:30)

měl jsem dnes stejný problem dal jsem opakované vytáčení a pak se to chytlo ....

rosi (29.8.2005 21:57:20)

telecom udajně přechází na nový systém,tak to asi bude blbnout víc než jindy.

Soulfly (29.8.2005 22:25:01)

Taky jsem se s tím dneska trochu mordoval...Taky máte modem SAGEM F@ST 840 ??? Zkusil jsem tohle jak píšou na webu Telecoumáci pro ty, jenž mají Win98 : Tam jsem si všiml, že můj config modemu je trochu jinej než je znázorněno na obrázku. Spusťte DSLMON a po jeho spuštění stiskněte Alt+D. Dostanete se do konfigurace modemu. Na záložce config musíte mít : Encapsulation type: PPPoE LLC , ADSL standard: G.DMT a USB zkuste změnit na ISO, nebo jenom BULK. TAHLE NASTAVENÍ MŮŽETE DĚLAT POUZE PŘI ODPOJENÉM MODEMU OD INTERNETU !!!! Více informací je na stránce http://www.internetexpres.cz/docs/sagem.pdf Pokud budete mít štěstí a budete onlájn :-) Zřejmě je chyba na straně poskytovatele, protože přecházejí na nějaké novější technologie....

David (29.8.2005 22:29:56)

Tohle obcas dela i Nextra over Telenor, ale ne pul dne, teda... :) Na help lince mi rikali, ze je to bordel na ustredne, proste to nedorazi korektne na server...

ZeXx86 (30.8.2005 09:38:10)

Stejný problém jsem mněl taky , ale asi jen půl hodiny ...

Sergej (30.8.2005 10:34:05)

Já tento problém měl hned po zrízení a trvalo 10 dní než jsem je přesvědčil aby to opravili.