Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Stiznost na CTU proti vyrizeni reklamace ze strany CTc

Stiznost na CTU proti vyrizeni reklamace ze strany CTc

danik (16.9.2005 14:26:54)

ahoj, kdyz zasilam stiznost na CTU, kde si stezuji na spatne vyrizeni reklamace ze strany CTc, mam zaslat kopii i nekam na telecom nebo si to prehodi oni sami?

Mungo (16.9.2005 21:00:46)

Zaslat kopii druhé straně je slušnost.

Anonym (16.9.2005 21:34:24)

Blbost. To neni slusnost bureauacrate. Vsak jim prijde od CTu taky papir.

Anonym (18.9.2005 20:32:37)

Mival jsem obchodni korespondenci na obchodce a pravidla spolecenskeho chovani. Nikdy jsem o tomhle neslysel. Na zaklade techto kurzu jak prezit v kravatakove prohlasuji tohle za BLABOL.

Anonym (17.9.2005 10:03:28)

beztak to je nejaká bezpředmětná stížnost, kterou CTu ani neotevře :-)

Anonym (17.9.2005 10:37:31)

A na copak si stezujes?

Danik (18.9.2005 16:35:35)

stezuju si na zpusob, jakym mi zmenili tarif z Mini na Express. Poslali mi oznameni, ze se meni tarify a muj novy bude Mini,ale pak mi tam prdli Express o 130 drazsi.... Nestezuju si na cenu, ale na zpusob jednani, oznami, ze mi daji tarif za 200 ale pak mi uctuji jiny za 330.....

y2k (17.9.2005 10:55:11)

ČTu do řešení reklamací nic není a nijak Ti nepomohou. Stížnost můžeš poslat v předmětném důvodu (nedodržení zákonem stanovených předpisů, nedodržení lhůty 30 dnů, atd.) pouze na ČOI a nebo na úřad pro ochranu spotřebitele. Ale tyto dva úřady Ti nijak nepomohou, maximálně dají pokutu ČTc, ale Ty se svých práv stejně nedočkáš. Opačně máš jedinou zákonou možnost a to podat proti rozhodnutí ČTc žalobu u soudu a sečkat, jak dopadne stání. Jinak můžeš psát stížnosti třeba na lampárnu.

Anonym (17.9.2005 11:39:14)

Pokud je reklamace u ČTc zamítnutá,je možné do 15 dní podat rozklad k ČTU a ten závazně rozhodne,zda reklamace je oprávněná nebo není.Tento postup je také popsán v odůvodnění reklamace,které dostane člověk od ČTc.

Galvan (18.9.2005 06:02:17)

Neposílej stížnost ale odvolání proti výsledku uzavřené reklamace.

peta (1.5.2010 13:34:54)

myslim si ze asi nejlepe to je popsane na Jak podat stížnost na telefonního operátora? http://www.jaknatoo.blogspot.com/2009/11/jak-podat-stiznost-telefonniho.html