Paul (27.9.2005 20:02:53)
Znamy si objednal IE Impuls. Z telecomu mu volali, ze na jeho lince sluzbu nelze zprovoznit, ze pry ji nemohou garantovat, a mozna ze snad za mesic. Da se to nejak resit? Nekde jsem tu cetl o promereni z druhe stany (od ucastnika)?
Anonym (28.9.2005 07:20:32)
dostupnost si muzes overit tady: http://cweb.core.telecom.cz/Expres/ChangeLocale.do?lang=cz&country=CZ&source=CheckDslam
Paul (28.9.2005 16:21:54)
Overeni dostupnosti napsalo ze OK. Ma smysl platit technika a promerovat linku od sebe?
Anonym (28.9.2005 13:20:22)
Garantovat ?? Co by jsi chtěl garantovat ? ADSL je kompletně negarantované :DDD.
Pokud ti již na TELECOMU prověřovali linku a výsledek byl negativní , tak holt máš smůlu .(Ten odkaz dole ti s největší pravděpodobností ukáže totéž ).
Když si zaplatíš technika , tak ti klidně proměří i linku od tebe :DDD .
Anonym (28.9.2005 16:27:27)
Ty ses hnup vid? A blbej k tomu prastenej. ADSL je garantovane , neni garantovana IP konektivita. Nejsou zkratka garantovany sluzby PRES ADSL. Rozumis? Layer 2 - dslam - modem. Musi zarucit ze ti to bude davat rychlost kterou ta sluzba potrebuje jako TEORETICKY MAXIMUM a naka rezerva na rezii. A musi zarucit ze linka bude stabilni a promerena. To musi garantovat. Co ale presto projde na IP to uz telecom negarantuje. I kdyby jeden paket za mesic.