Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! P R Ů S E R !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! P R Ů S E R !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

y2k (2.10.2005 00:17:42)

http://zpravy.centrum.cz/ekonomika/clanek.phtml?id=402808&b Vím, že sem tento příspěvek již nenápadně jednou vložil jistý anonym, ale je to tak důležité, že to vkládám ještě jednou. Telenor a Nextra odcházejí, nevím, jak bude vypadat trh z ADSL dál......asi průser !!!! Co vy na to ?????? GTS ???, snad ne :-(

Anonym (2.10.2005 00:37:59)

aby se nestalo ze to koupi telecom a prevede vsechny zakazniky na svoje sluzby :-D

TheIF (2.10.2005 11:28:52)

Pořád lepší než GTS si přečtěte aplikování jejich inteligentního FUPU Počet FUP dnů (cd) stanovuje vzorec cd = (pd-dm)*2. V něm znamená pd celkový počet dnů v měsíci a dm je pořadí dne v měsíci, kdy byla FUP na zákazníka aplikována. Čím dříve uživatel dosáhne limitních hodnot přenesených dat, tím déle na něj bude aplikována FUP.

Anonym (2.10.2005 12:50:51)

Uz jsi dosahl?

TheIF (2.10.2005 17:41:51)

Si to šetřím ne :-) 9,3 GB z 10GB :-(

y2k (2.10.2005 20:06:35)

:-)

Anonym (2.10.2005 23:11:55)

A co veverka z ICE AGE

TheIF (3.10.2005 07:37:32)

Tak v sobotu (1.10.05) ten FUP ještě zaplej nebyl - mám 12,25GB z 10GB FUP limitu a jedu pořád naplno :-) http://img82.imageshack.us/img82/8169/schrnka026rp.jpg

y2k (2.10.2005 12:40:36)

OMG ! , jenom to ne !! :-))), ale GTS není o moc lepší, dokonce bych řekl, že je o dost horší !!! No, jdou mi služby ČRA, tak je pravděpodobně vyzkouším. Již tu byl Telecom (přes třetího operátora), teď je tu Telenor, tak tu bude ČRA, ale co bude pak, až půjde i ČRA do háje ????

Xerxes.ip (2.10.2005 01:08:23)

ja bych se nebal niceho hroznyho. telefonica podle me nebude chtit investovat tolik penez (a zatim bez vysledku) a kdyby jo tak to by preci nevadilo jedna se o moznost kvalitniho internetu(a rek bych kvalitni prisun penez) tak to by si nikdo nedovolil zabit(napriklad FUPem nebo limitama) a kdyby jo tak jeste jsou na trhu Ceske Radiokomunikace. ja bych se vyraznyho zhorseni nebal. uznavam ze je to skoda a ze lepsi by to bylo jak to je ale ...

David (2.10.2005 12:10:03)

IMHO se nechystá nic zas tak dramatickýho ... FUP bude tak jako tak, takže tady si asi nepomůžeme i kdyby Telenor a Nextra zůstaly... A v situaci, kdy na trh vstoupily i ČRa se svými DSL službami, IMHO nedojde k návratu někam dva roky nazpět, kdy tu bylo v podstatě jen telecom shitDSL na dost příšerné úrovni... Vem si když Paegas tenkrát koupil T-Mobile nebo teď Oskara jak koupil Vodafone... Zaznamenali jste nějaké drastické snížení kvality služeb? Ne... A stejně to IMHO bude i s DSL... Nový majitel prostě nemá důvod bořit něco, co funguje... Telenor a Nextra nejsou žádná charita, takže služby jsou určitě nastaveny tak, že přinášejí poskytovateli ZISK a normální firma, má-li všech pět pohromadě, nemá DŮVOD překopávat službu, která je zavedená, populární , a zisková... A pokud jde o "zrcadlový" FUP u GTS, tak to IMHO nebude mít taky dlouhého trvání..

Anonym (2.10.2005 17:34:49)

Co řveš? V čem jsou tak nepostradatelní? Když jsem se ptal zelené lince volny.cz, tak ADSL přes Telenor nabízí až od 1Mb a místo paušálu za linku Telecomu chtějí poplatek za údržbu linek jen asi o 40 Kč nižší. Takže nula od nuly pojde. Jejich normální cena je 1 171 Kč oproti 1 280 Kč Telecomu, při nesrovnatelné kvalitě služeb a když se podíváš na ceník sankcí, tak vypadneš z gatí. Např. za marný servisní výjezd chtějí bezmála 9 000 Kč a za storno objednávky 6 000 Kč!!! Žádný z alternativních operátorů není důvěryhodný. Pro Telekom nejsou žádnou konkurencí, ale jen parazité těžící ze zmatku, který na trhu vyvolává ČTÚ. Jakmile ucítili vnesení řádu vstupem hráčů a místo dosavadních figurin, prchají jak krysy. Já ty jejich klienty upřímě lituji.

David (2.10.2005 18:10:51)

Jsi clenem top managementu CTc, nebo pises z Bohnic? :)

y2k (2.10.2005 20:05:30)

On není z Bohnic, ale je to určitě zarytý komunista. Je jich bohužel čím dál tím víc, škoda, že je tenkrát někdo nepostavil mimo zákon :-( Navíc je postaven i mimo realitu, nejspíše nemůže mít přípojku přes síťě Telenoru, tak svoji závist přenáší na veřejnost svým malomyslným mozečkem přes hloupé výblitky. ANONYME, nebýt Telenoru, ČRa a kabelovek, tak by velmi pravděpodobně nikdy ČTc nezvedl rychlost až na 2MB !!

Anonym (2.10.2005 20:17:46)

To by mě zajímalo co bude dělat konkurence až ČTc spustí TV přes IP,zda také něco takového zavede konkurence,zda také zareaguje stejně jako ČTc když zaved 2Mbit/s jako reakci na Telenor.

David (2.10.2005 20:43:06)

Mozna kdyby CTc misto picovinek ala TV delal radsi na tom, aby jeho internet byl ne pod urovni , ale NA UROVNI sluzeb telenoru, a to jak rychlosti a kvalitou, tak cenou, bylo by lepe :) BTW CTc pokud vim ma stale 2mbit jako maximalni, zatimco Telenor vesele slape na 4MBit... Takze mi neprijde, ze by CTc nejak "pruzne reagoval na vyvoj trhu", bylo to jedine reseni, proste by tu blitku od zluteho moru uz VUBEC NIKDO nekupoval... A s CTc mam tedka pomerne velmi negativni zkusenost co se jejich pristupu k zakaznikovi v pripade pruseru na jejich strane tyce, takze Telecom jako SOLIDNI OPERATOR opravdu NENI DOBRY PRIKLAD, kasparku!

Anonym (2.10.2005 20:52:46)

No on ty picovinky mily davide pousti aby naoko vypadal jako pokrokovy operator. Televizni prenosy jedou pres sit telecomu uz leta a tak telekom nevytrhne jeden zreplikovanej datovej tok kor kdyz este kdyz sit zatezuje stejne 1 nebo 1000 tlustych fotru s pivem u fotbalu(pardon televiznich divaku).

David (2.10.2005 20:57:35)

Jenze to ze je CTc pokrokovy operator snad muze tvrdit snad jen opet ten fotr s pivem :) Ostatni kdo maji oci, usi a zbyla jim v hlave aspon pulka mozku, vedi sve :)

TheIF (2.10.2005 21:01:02)

Já bych na to TV vysílaní uplatňoval FUP :-)

pepik (2.10.2005 21:08:56)

to by vypadalo fakt zajimavě :-)

Anonym (2.10.2005 21:40:48)

Nóó, třeba u fotbalu po prvním poločase bys měl místo TV jen rádio :))) Je nám líto FUP...

y2k (2.10.2005 22:05:13)

Vy se tomu smějete, ale ČTc je nějké podobné prasárny schopen............

David (2.10.2005 23:33:13)

Po aktualni zkusenosti s nima uz se nesmeju nicemu a uz mi nic neprijde nemozny, pokud jde o CTc a jejich "ADSL"

Anonym (2.10.2005 21:08:38)

Tak mi vysvětli,proč má ČTc cca 80 % všech adsl přípojek.Pokud je tak mizerný,tak by to mělo být podstatně méně a rozdíl způsobený masivní reklamou by byl tak max. 15 % a ne takový propastný rozdíl.

Anonym (2.10.2005 21:15:29)

Telenor nebo CRa ma velmi malou dostupnost a CTc nastavil svoji velkoobchodni nabidku tak vysoko ze temer neni mozne mu konkurovat ani jako preprodejce.

David (2.10.2005 23:32:45)

Ty me vazne bavis, odkud jsi sem spadl? :) No tak treba proto, ze CTc ma tak nejak "prirozene" vedeni, takze kdyz da dostatecne restriktivni pravidla a ceny pro alternativni operatory, tak se do toho nikdo nepozene :) Driv tu bylo JEN CTc a alternativci se diky vzorne spolupraci CTU a CTc rozvijeji jen pomalu, takze je celkem prirozene, ze CTc ma (doufejme ze jen ZATIM) majoritu :)

Martinek (11.10.2005 22:04:34)

tak na televizi over IP na 3Mbit lince jsem opravdu, ale opravdu zvedav. Pokud ctes i IT portaly, doctes se ze Telenor neco takoveho chtel, potreboval na to ovsem 8mbit linku, takze zavedl nejdrive 4Mbit a pak mel na nich problemy kvuli 20-ti a vice letym dratum CTc, ktere to proste nedokazali prenaset... Ja jsem bohuzel take jednou z obeti, koupil jsem 2Mbit Nextra/Telenor a vsechno jelo jako po masle, pak to automaticky zvedali na 4Mbit a tam zacali moje problemy, zacalo se to rozpadat, s hotline jsme to zkouseli bez splitru, vymenit modem, nic nepomahalo... pak prisel CTc, rek "no jooo, to je tema dratama, jsou stary" a zase odesli, tak jsem urgoval vyvolaval, Nextra taky, pak prijeli znova, odmontovali zasuvku, zase ji zamontovali a rekli, "no jooo, vase draty jsou v pohode, ale od baraku po ustrednu je to stary a vzduchem". Pak mi zavolala Nextra ze se moc omlouvaji, ale proste to nepojede, a kdyz chci muzu zrusit smlouvu, nebo to dat spatky na 2Mbit za nizsi cenu... tak ted jedu 2Mbit a zase je vsecko relativne v pohode, vypadek jednou za dva tri dny, co je podle CTc uuuplne normalni, i kdyz podle mne to az tak normalni neni

Anonym (3.10.2005 14:06:42)

Opravdu kvalifikovaný příspěvek. Rudý jsi Ty jak je vidět. Vztekem. Proč?

y2k (3.10.2005 18:30:29)

Děkuji za projevenou úctu, ta vždy potěší. TWE, Tvé příspěvky silně zavánějí Šilhavým, že by měl svého nástupce ?????

Anonym (3.10.2005 20:54:50)

Proboha jen to ne!!! O nějakém projevu úcty ke kreténovi přece nemůže být ani řeči. To bych si nikdy nedovolil. Omlouvám se.

David (3.10.2005 21:42:37)

Hele ty zazraku, co se ani neumis podepsat, ja nevim , komu z CTc jsi zrovna vylez ze zadku, kazdopadne y2k tu ma na foru celkem slusny renome, narozdil od tebe, kterej jsi se zatim prezentoval jen par nesmyslnejma blabolama jak vystrizenejma z propagacniho letaku CTc :) Tak uz nas nenapinej a rekni, jakou funkci ty nebo tvoji pribuzni v CTc mate... Vzdyt kazdej delame neco, ne? Nekdo pece housky, nekdo slape chodnik, nekdo dela v telecomu :))

třeba pepa (3.10.2005 23:33:33)

ježiš nepiš zase někomu, že se neumí ani podepsat.... omg... sme si to už vysvětlili ne?

David (3.10.2005 23:59:03)

To jsem si jen tak rejpnul, s tim podpisem, nicmene zbytek plati ...

mmm (10.10.2005 15:27:17)

Přípojku od Telenoru nemůže mít skoro nikdo - to jejich směšné pokrytí je akorát pro zasmání. Není to pro Telecom naprosto žádná konkurence.

A (11.10.2005 11:19:21)

Myslim, ze 25% pokryti uz je konkurence ... kor kdyz je to ve velkych mestech = bonitnejsi zakaznici

Anonym (11.10.2005 16:15:16)

Mozna by ses divil jak jsou na vesnicich lidi bohaty. Bohatsi nez ve meste protoze maj jeden obchod a jednou tydne jezdej do supermarketu. Zadny utraceni za blbosti na kazdym rohu.

y2k (11.10.2005 17:12:24)

ehm ... potrefená husa :-)))))) Si trošku mimo téma, to sem nepatří. "A" evidentně nemyslel bonitnosní movitost, ale aglomeraci. Raději si strč vídle pod vestu, ať o ně v Hypernově nepřijdeš :-)

Anonym (3.10.2005 14:04:37)

Co bys raději?

Eser (2.10.2005 18:24:11)

kua, ty si ale panikář, ještě ani nevíš kdo to opravdu koupí a jak s tím naloží a už řveš průser, to se prostě stává, že někdo něco prodá, či koupí.

Anonym (2.10.2005 18:51:42)

Jistě, nevím kdo to koupí, ale když takhle silná a slušná firma tady balí kufry, mám pocit, že doba rychlého a levného netu v Česku pomalu končí.

y2k (2.10.2005 20:01:49)

Moje řeč !!!!!

Eser (3.10.2005 08:06:59)

no tak co, jako charakterní člověk se zajisté raději vzdáš ADSL, než jej používat od monopolního poskytovatele, nebo se pletu? Nejspíše ano, pověsíš se na linku ČTc a budeš kolem sebe šířit zášť a blbé poznámky, nebo se opět pletu ?

David (3.10.2005 09:29:39)

Jenze ne kazdej potrebuje internet jen na porno a sosani warezu. Nekdo ho potrebuje i k praci/studiu a nekdy i rychlejsi nez 128kbps... ver, ze ne vsude je WiFi... A paskvil jmenem CDMA je podle toho co slycham od lidi ze sveho okoli taky nic moc, takze ADSL od CTc pak bude jedina varianta... Ale to pochopis, az pro tebe pripojeni k internetu i doma zacne byt nutnosti, a ne jen vitanym, ale nikoli nutnym , zpestrenim...

Eser (3.10.2005 10:25:58)

od dial up, přes GPRS a WiFi, jsem se dostal k ADSL, pro mé potřeby je nabídka ČTc mnohem výhodnější, než to co dává konkurence. Pokud vezmu v potaz kvalitu připojení, tak tu nemohu srovnat, ale osobně se domnívám, že spoustě nepatrných chyb se přisuzují zbytečně velké následky a že mnoho LAM své chyby svádí na druhé a ČTc se svou mizernou pověstí se k tomu hodí nejlépe, tím pádem jsou mu mnohdy připsány i ty nedostatky, keré nejsou v jeho kompetenci. Dále nevěřím tomu, že služby ostatních poskytovatelů jsou super, jen ten ČTc v tom má chaos, dle mě je všude naprosto stejný bordel a chaos. Je to jen zbožné přání davu, že někdo bude lepší a pokud možno zadarmo, BTW cca 1200Kč, vždyť to je dnes pár peněz, takže už je to skoro zadarmo.

David (3.10.2005 10:46:06)

Chtel jsi to, takze priklad za vsechny... Babicka ma cerstve podnajemnika - studenta. Je u ni zavedeno ADSL od Telecomu, verze 512/128 (tusim IE Ideal, nepamatuju si ty nazvy tarifu z hlavy)... Dne 14.9. volali z telecomu, ze dojde k prepojeni na jinou ustrednu... Do DVOU DNU to bude fungovat... Do dvou dnu to nefungovalo kdyz to bylo ctyri dny, tak se me ten clovek (je to cizinec) ptal, jestli bych nemohl zjistit, co a jak... Po nekolikere urgenci a komunikaci stylem "my vam zavolame do hodiny" a neozval se nikdo ani do dalsiho dne jsme se dohodli, ze dne 26.9. v 8:30 rano na danou adresu prijde technik, ktery vse vyresi. Ja si udelal volno, abych tam mohl byt taky... Misto toho (ackoli se pan na lince techniku tvaril, ze jich je tam pet a pul a maj jeden volnej termin do mesice) dorazili technici v sobotu (!!!) 24.9. na misto, samozrejme nic neopravili, nicmene pondelni schuzka se nekonala... Dalsi urgence nasledovala, zatim je vysledek takovy, ze jsem se dovedel, ze maji bordel v dokumentaci, protoze PUVODNI prepojovani bylo kvuli tomu, ze posr... adresu a prepojili to omylem na jinou ustrednu... Od te doby se schovavaji za technicke problemy, uz ej to skoro tri tydny a NEFUNGUJE to... Pricemz "technik" pokazde rekne ze to bude "fungovat do dvou dnu"... Pripadam si jak Alenka v risi divu... a ty sem pak napises, ze CTc je SOLIDNI FIRMA s KVALITNIMI SLUZBAMI? Jdi do pr..., nezlob se na me, ale takhle si solidni firmu nepredstavuju! BTW a tohle neni jediny pripad, mohl bych tu vylicit jeste "anabazi" kolem toho, kdyz jsem si ja sam zrizoval DSL pres telenor plus jeste prihodu kamarada s "JEJICH" ADSL... Porad si myslis, ze je CTc tak skvely operator? BTW gratuluju ti k tvym vydelkum, ale ver, ze jsou stale lide, pro nez cena 1200 neznamena "skoro zadarmo", ale treba 10pct platu...

Eser (3.10.2005 10:54:19)

tak se nebav s kusovkama a chtěj šéfa, sice ti budou tvrdit, že na něj není kontakt a momentálně není v práci, ale dopátráš se ho, a pak už to jde. Já jsem nenapsal solidní firma....,ale, že je všude stejnej bordel a chaos. No a pokud 1200 Kč = 1/10 platu, je internet pro takového člověka opravdu nepostradatelnou životní nutností?

David (3.10.2005 10:59:42)

Hehe, no tak "sefku" jsem chtel prirozene taky, ovsem jeji univerzalni tvrzeni "ted to resi technici, vic vam k tomu BOHUZEL nemohu v soucasne dobe rict, protoze toho vic nevim" bylo tak roztomily, ze jsem mel chut ji narvat sluchatko do ... A ten plat - tady to neni otazka jestli je to pet nebo deset procent, slusny nonstop internet by mel byt v DNESNI dobe uz spise dostupnym standardem, nez vysadou bohatych... BTW koukni se treba do okolnich vyspelych statu, za kolik tam je to "DSL" co prodava Telecom tady za tezky vypalny? Tam ti daj 128/64 pomalu zadarmo k rannim novinam, tady za to platis 399 ,- + DPH...

Eser (3.10.2005 11:15:41)

hele sousedovic pes má taky více blech, než ten můj a jsem v klidu. Je sice pěkné co kde mají ve světě, ale žiji tady a pracuji s tím co momentálně je na trhu. Mně osobně pokaždé podpora od ČTc pomohla, prostě musí chtít obě strany.

David (3.10.2005 11:49:24)

Tak to asi delas primo v Telecomu nebo ja nevim... Nepovazuju se za konfliktniho cloveka a KROME CTc mi v podstate vzdycky na vsechn telef. podporach bylo pomozeno... Takze nevim jestli je problem ve me... A ano, zijeme a pracujeme s tim, co je tady, nicmene i v ceskych podminkach uz zacina byt ADSL od CTc za 1200 trochu predrazene...

Eser (3.10.2005 12:05:23)

vidíš a to je ta naše česká povaha, jseš spokojen s tím čím já ne? Tak to jsi komanč, nebo u nich pracuješ, nebo obojí. U mne neplatí ani jedno, prostě jsem spokojen.

David (3.10.2005 12:30:29)

Co to proboha kecas? Prosimte zacni hulit jinej model, tohle ti nejak nesedi...

Eser (3.10.2005 13:03:57)

cca o 5 příspěvků níže, stačí číst

Anonym (3.10.2005 14:02:51)

ja bych se taky pridal ted uz sem u telecomu pryc spokojenej s nolimit megabitem od CRa ale moje zkusenosti s CTc techniky byli vzdycky bez problemu. Joo jedna vec je ta jejich hotline jednou nemohla slecna na hotline ani nahodou pochopit jaktoze muzu mit net od nekoho jinyho nez od nich ale to je fuk. Zrovna nedavno mi vypad net a zjistil sem ze nefunguje ani linka tak sem volal na Telescum na poruchy. Volal sem tam vecer pred osmou a rano zavolal technik ze se stavi stavil se zjistil ze problem je po ceste a do hodiny vsechno opet jelo. Je fakt ale ze Telekomanc HotLine (TM) je kapitola sama o sobe

Anonym (3.10.2005 12:37:38)

Jenom 399 + DPH? A co ten paušál, bez kterýho to nejde? Je jedno, esli platím 330 korun navíc za paušál nebo 260 za pronájem celý linky. Abych to upřesnil, tak 399+dph=475+260 je cca 735 korun za "nejlevnější" službu. Dyt to je k smíchu. Tak prosím nepište tady už to 399, není to pravda.

David (3.10.2005 12:40:05)

Jezis ty jsi ale detailista... Ano, mas recht... Ja jsem psal holou cenu internetu... Zcasti je to zpusobeno tim, ze pevnou linku stale jeste pouzivame, takze bych ten pausal platil tak jako tak... Takze cena POUZE ZA PRIPOJENI K INTERNETU je 399,-, ale v pripade nepouzivani pevne linky jsuo CELKOVE NAKLADY jeste o par set vyssi, OK? :)

Anonym (3.10.2005 17:03:35)

Noooo, jako v pohodě... :-D Kdyby to byl rozdíl pár korun, tak neřeším, ale to je 85 procent navíc, takže o drobáky se nejedná, když tu linku mám pouze a jenom kvůli adsl žejo ;-)

David (3.10.2005 11:02:07)

Jeste k tomu bordelu , tak to bych si dovolil nesouhlasit... Pres veskere "humorne prihody" se slovenskou hotline mi vzdycky pomohli ... Kdyz slovacisko na hotline Nextry reklo, ze mi zavolaj do hodiny zpatky s resenim problemu (ty problemy byly pro ilustraci za pul roku asi DVA v trvani asi DVE HODINY CELKEM), vetsinou mi volali za pul hodiny a internet zase jel... Takze ono to JDE, ale holt se nesmime bavit o monopolistickem molochu jako je CTc...

Anonym (3.10.2005 12:23:30)

By ses divil hochu že je. Ono těch 1200 Kč měsíčně ti ten plat třeba generuje. Osobně si myslim že je to lepší než prochlastat a prokouřit.

Anonym (3.10.2005 12:27:13)

To je jen tvuj osobni nazor. Trochu se vozrat a pak si dobre zaprcat je lepsi nez celej posrane j internet.

Anonym (3.10.2005 18:01:39)

Tak že, internet jen pro bohaté a mocné! Dobrá cesta. Taková Kuba už tak kráčí a jak se jim žije!

Anonym (3.10.2005 10:48:13)

Jestli to chces pro praci a ke studiu tak ti CDMA staci. HTTP na nem jede dobre.

David (3.10.2005 10:50:50)

Zvlastni, ze si kazdy pod slovem prace predstavi jen stahovani mailu ze seznamu...

Anonym (3.10.2005 17:50:23)

Já jsem teď ke studiu stahoval 1GB LEGÁLNÍHO softwaru . Jak myslíš, že by to šlo třeba po CDMA?

Harry (3.10.2005 19:35:20)

Zalezi kde bydlis atd. Ja kdyz taham z HTTP (to bude asi ten legalni soft) tak kolen 120KB (to B je fakt velke) pres den a v noci klidne i 200KB. Jinak pres den je ostrej fup na p2p, ale pres rapishare diky neverejne IP muzes sosat kolem 80 - 120KB TheIfovi videoklipy. Vymazes cookies a nemus cekat hodinu. Ale jsou oblasti kde se nedostanes nad 30KB. Na tom fakt hodne zalezi.

TheIF (2.10.2005 19:27:16)

:-) Budou to vůbec vysílat ??? Nextra spouští 1.10. novou televizní kampaň na podporu ADSL služeb. Použité spoty naleznete v sekci TV reklama Celkem povedé kousky :-) --Spot "Posel" (.mpg) -- http://www.nextra.cz/cz/content/download/13451/177662/file/reklama_Nextra_1.zip --Spot "Spojař" (.mpg) -- http://www.nextra.cz/cz/content/download/13452/177665/file/reklama_Nextra_2.zip

naWry (2.10.2005 21:43:39)

Zdravíčko,mam ADSL od jak říkáte " žlutýho moru" a fakt mě to už krapet štve drahý a ne moc fofr a uvažuju hodně o Nextře,ale jak tak koukám,na tohle téma,tak sám nevím.Poraďte mi,nebo takhle,šli by jste do toho? A pak tu mam dotaz,je možný ject na ADSL od nextry s modeme od Telecomu,abych nekupoval novej modem?Předem díky za reakce..

Anonym (3.10.2005 10:46:13)

To jsi sjetej nebo co? Nextra konci, tak nikdo nevi co bude dal. Jo a modem si klidne nech.

Anonym (3.10.2005 10:44:33)

Jsou na prodej a zacali poustet reklamu? Docela dobry tah.

TheIF (3.10.2005 07:38:05)

Tak v sobotu (1.10.05) ten FUP ještě zaplej nebyl - mám 12,25GB z 10GB FUP limitu a jedu pořád naplno :-) http://img82.imageshack.us/img82/8169/schrnka026rp.jpg

y2k (3.10.2005 18:23:58)

Hele, jestli ho ještě nezapli, tak ho kvůli Tobě zapnou :-)))))

Anonym (4.10.2005 18:40:13)

Chcete vydělat hodně peněz jen tak za nic.Ani na to nepotřebujete žádný program.Stačí jen zapnout počítač,otevřít stránku a začít vydělávat.Stránka se každých 30 sekund sama obnovuje,takže ani nemusíte být u počítače.Na začátku budete dostávat 0.45$ za hodinu,později to můžete vytáhnout až na 0,75$ za hodinu,jen to musíte mít zapnutý co nejvíce."Vydělané" peníze se vám vždy mezi 1 - 15 každého měsíce automaticky přičtou na virtuální účet E-Gold ( https://www.e-gold.com/ ) a odtud si pak můžete vystavit šek až na vaší adresu. Já si měsíčně takhle přijdu na něco kolem 300$,ale to ještě nemám zapnutý počítač pořád,asi jen 14 hodin denně,pokud byste to dávali i na noc,můžete mít i přes 500$ nejdriv se zaregistrujte na www.e-gold.com a vytvorte si ucet pak se zaregistrujte na tehle adrese a v nastaveni si nastavte cislo toho uctu kde vam budou posilat penize http://www.surfjunky.com/?r=valdow fakt to facha nekecam potrebujem aby se 3 lidi zaregistrovali podemne a budu mit jeste penez z toho je to fakt pecka jo a nechte tam vyplneny to moje jmeno v kolonce referals diki

Anonym (4.10.2005 18:48:38)

To je starý....

TheIF (4.10.2005 22:48:16)

A nic stejně nedostanente, možná tak na virtualní kontu budete mít balík $$ ale to je trochu na nic :-)

Anonym (5.10.2005 00:36:03)

hh ja sem todle presne zkousel nedavno a hned jak sem dosah 25$ (minimum pro vyplaceni) tak me zabanovali za podvadeni a takhle to delaj se vsema (kdo neveri at zagoogluje)

TheIF (5.10.2005 01:15:55)

To je snad jasný, že je to PodFUCK, takhle jednoduše si vydělat měsíčně 500$ tak nemusím chodit do práce :-) a nebyl bych jedniný komu by běžel PC 24hod deně a otvítral reklamní okna

David (4.10.2005 20:02:00)

Pani cenzori, ted je vase chvile... Nechapu, ze tu tenhle prispevek jeste stale visi...

y2k (4.10.2005 20:46:23)

Moje řeč, pryč s tím spamem !!!!

Kamila Vítrová (10.10.2005 11:36:18)

Dobrý den, ráda bych Vás ujistila, že probíhající proces prodeje nemá žádný vliv na stávají provoz společnosti Nextra a její nabídku služeb.

Tlama (10.10.2005 12:01:13)

hm, stavajici, ale co rozvoj do budoucna (ADSL2+, TV po netu...)

David (10.10.2005 12:35:19)

Stavajici ne, ale kdovi, jak to bude za dva, tri mesice... do budoucna... No uz se zacinam poohlizet po jinem ISP, kdyby neco... Smlouva u Nextra mi konci v unoru, tak pak kdyztak prchnu jinam, kdyby to nestalo za nic...

y2k (10.10.2005 16:01:49)

Pevně věřím, že máte pravdu a rád bych, aby to tak skutečně bylo, ale moc tomu nedávám. Hlavně v případě Novery GTS, která je opravdu kvalitativně na úrovni snad ještě pod ČTc. No, mě se to dotkne maximálně tak, že přejdu k jinému ISP, pravděpodobně i na jinou technologii, ale Vás by to mohlo eventuélně stát pracovní místo...... Pevně věřím, že mé obavy budou liché, protože jak je z mojich výroků zde na fóru citelné, mám Vaši společnost hodně rád a hodně ji preferuji a doporučuji ostatním. Teď se bojím, aby mě v budoucnu naštvaní klienti nezlinčovali.

Anonym (10.10.2005 16:41:19)

Doufám že to dostane aspoň(nejmenší zlo) Vodafone. Je to sice mezinárodní koncern ale ne takový vysavači peněz a voice robotics se skládkovou sítí jako T-Mobile. Ale pokud by GTS Novera nějak moc rozvrtala kvalitu,cenový nabídky atd. tak asi bych od nich odešel. Co je na tom nejblbější je dlouhá výpovědní lhůta. To znamená v reálu měsíc až dva bez internetu a to ještě pokud mi nějakej bídák neobsadí port.

y2k (10.10.2005 18:03:01)

Jj, máš recht .... Musel bych tu dobu alternativně překlenout nějakým WIFI nebo kabelovkou, tam se dá vypovědět rychle. Ale souhlasím s Tebou, že s toho zla bude asi nejlepší VODAFONE, ale stejně se bojím, věřím tomu, že kdyby Telenor neodešel, tak by příkladně FUP vůbec nezapli .... Nevím, co je pravdy na tom UPC, ale to by mě osobně vycházelo nejlépe, provozuje TV a určitě by tímto chtělo dále prostoupit na trh, proto by pravděpodobně ponechali kvalitu služeb.

TheIF (10.10.2005 19:02:28)

Proč by chtěli jít UPC do ADSL, když by tím konkurovali své kabelovce ? Všechno kromě GTS a TISCALI ty jejich Inteligentní FUPY mě dostali :-) No už jdu tvořit email koordinatorovy jak je to ze zavedením FUPU u 1M OFFICE když to koupí jíný operátor, nerad bych měl ADSL za 2000Kč s FUPEM PS: viděli jste ten tarif telekomu Internet Expres Profi za 3000Kč a ještě je tam datový limit oni se snad zbláznily ne ?

David (10.10.2005 23:06:37)

Kde je UPC, tam vetsinou po ADSL ani pes nestekne a UPC by takhle ziskala dalsi zakazniky bez nutnosti "dratovat" dalsi baraky :) IMHO by to nebyl tak spatny tah :)

Filip (10.10.2005 12:58:16)

Zdravim, mohl by mi nekdo slusne napsat o co se vlastne jedna. Kdy "odejde" Telenor ? V tomhle tom super usranem foru jsem zatim neprecetl zadnou "informaci". Link v prvnim postu nefunguje. Diky moc.

Anonym (10.10.2005 15:07:07)

Pro všechny "super usrane" co neumí hledat. http://zpravy.centrum.cz/byznys/clanek.phtml?id=403070

Kohn (11.10.2005 00:59:49)

Platičům prodejcům internetu. Co furt na těchto diskusích fňukáte? Přiložte tam kde je to možné ruku k dílu a pořiďte si vlastní síť. Př. typ testu aktuální propustnost propustnost 435 kB/s = 3480 kbit/s Pinging www.fbi.gov with 64-byte packets Start time: 11.10.2005 0:49:48 5 packet(s) transmitted, 5 packet(s) received, 0% packet loss Round-trip (ms) Min/Avg/Max = 12/14/16 Za 600.- Kč je to jak zadarmo a půjdeme na cenu 490.- Kč, žádné omezení, vlastní email, vlastní herní server, funkční VoIP, 300Mb pro www zdarma aj. legrácky. Poměr výkon/cena nedostižná v okruhu 300 Nm.

Anonym (11.10.2005 06:59:51)

Neodsuzuj masturbaci. Je to sex s někým, koho máme rádi.

petr (11.10.2005 07:22:45)

Já mám neco podobného, průměrná rychlost 1.5-2 Mbit, pingy na seznam sou pod 30, na google pod 50, platím za to 400, neomezené stahování a to mám jak tady někde bylo wifi

Anonym (11.10.2005 18:26:33)

A kde ta vaše síť je?

Anonym (11.10.2005 18:31:41)

Pavilon 6a - Bohnická léčebna. Nedostižná v okruhu 300 m (k plotu areálu).

Anonym (11.10.2005 19:02:42)

100Mb od Net4Netu (jeden z nejlevnějších s touto rychlostí) stojí 100.000,- bez daně. Tak musite mit agregaci jako prase, nebo to dotujete. :-)

pepik (11.10.2005 21:24:50)

A přoc by se to mělo dotovat?? když třeba garantovaný 3 Mbit stojí u 802.cz zhruba 11 000 + DPH, tak když zapojíš jednoduchou matiku tak při ceně 600 Kč za jednho to zaplatí asi 19 lidí, a agregaci maš 1:19 taže jako ADSL a ještě máš věttšínou ftp servery v místní siti které jedou rychlostí minimálně 11 Mbit(ale taky i méně když nekdo zapne net limiter )

Anonym (11.10.2005 22:27:01)

lol agregaci 1:19, spise SDiLENI mezi 19 lidmi !

A (12.10.2005 09:41:55)

Souhlas, to nema s agregaci nic co delat .. statisticky se agregace rozumne projevuje tak od 400-500 uzavatelu, takhle 20 lidi na jedny lince bude peklo kdyz to zapnou dva nejdnou, natoz pet lidi ...

Anonym (12.10.2005 09:50:48)

Presne tak u wifi je agregace 1:8 kurevsky poznat.

Anonym (12.10.2005 09:53:31)

No tak to zase prrr... Já si myslím, že pustit na jednu linku více než tři lidi bez alespoň základního QoS nelze. A pokud je QoS implementován, dokonce tomu někdo věnoval trochu času a ladil, tak není problém na to napojit i 50 spokojených uživatelů.

A (12.10.2005 13:34:47)

.. ale jo, ale on o nejakem rizeni QoS vubec nemluvil a pochybuju, ze na wifi s 19ti lidma neco takovyho maji ...

y2k (12.10.2005 14:50:36)

Tak, situace kolem Nextry se dle nejmenovaných zdrojů vyvinula tak, že ji prodaj pravděpodobně kompletně se všemi ostatními společnosti firmě VODAFONE. Ten nebude moci po dobu jednoho roku nikterak zasáhnout do standardům připojení. Tudíž minimálně rok máme tak nějak jistotu. !! ALE !!, již druhý nebo třetí den pozoruji rapidní zhoršení kvality služby. Odezva již není ustálena na hodnotách okolo 9ms, ale pohybuje se v průměru okolo každého pátého packetu kolem 55ms. Výsledný 24 hodinový průměr tímto stoupl na 23ms, což je dle mého názoru moc. Také jsem dříve nevídal hodnoty v maximu 1560ms jako teď, dříve toto maximum bylo někde na 900ms. Linka je celkově horší a rapidně méně kvalitnější. Řekl bych, že server, který do cesty vřadili bude asi hodně dýchavičnej a jeho zaneprázdněnost se takto promítá do zhoršení kvalit připojení. O maximální rychlosti se raději rozvádět nebudu, protože ta je již dosažitelná jen občas. Je již nejvyšší čas se asi poohlédnout po jiném providerovi ..........ČRa, těšte se na příliv nových zákazníků :-) Současná Nextra si již slova chvály nezaslouží. Co vy, jaké máte zkušenosti ???

HollyG (12.10.2005 15:19:22)

No po vypnuti jejich klienta na inet telefon :) jsou pingy 11-13 alespon podle poslednich 50 vysledku nikdy mene (na seznam), rychlost stale tech cca 3,3Mb...

TheIF (12.10.2005 19:17:24)

Spíš to zhoršení bude tím, že NEXTRA už nenakupuje tak velkou šířku pásma, proč by taky když jim traffic po zavedení FUPU musel spadnout aspoň o 50% :-) VODAFONE. Ten nebude moci po dobu jednoho roku............ Tak ať jdou do FUCKU z prioritami, já chci neoemzenej NET (NEXTRA 1M OFFICE) a vždyť jim může být jedno na čem si kdo vyplácá své datové limity nebo si připlatí a bude sosat jak o život :-) Sakra vi se máte já mít možnost tak hned uteče z linek ČT a pořídím si něco od ČRa nebo TELENORU těch neomezených tarifu je tolik, ale najděte něco přes ČT :-(

Anonym (12.10.2005 21:22:22)

Tak pojd k nam Eurotel CDMA (od 24.00 - 8.00) jedem neomezene. A pres den omezujem jen p2p a castecne ftp. :-)

TheIF (12.10.2005 22:53:21)

A po zbytek dne to nemá ani cenu zapínat, že :-) RAdši zustanu u ADSL a počkám co mám NEXTRA ukáže a budu radši platit dva litry za pořádnej megovej neomezenj net, než litr za 20KB/s CDMU

A (12.10.2005 16:50:40)

ad prodej - nesmysl ad ping - delas si asi legraci, ze ping 23-55 ms je RAPIDNI zhorseni :-)) navic neni vrazen zadny server ale hodne vykonny Cisco box, takze "problemy" ktery popisujes nemaji s FUP nic spolecneho. Myslim, ze kdyz by kazda linka behala tak jako tahle tak jsou lidi spokojeni. Zkus se spis podivat, co Ti tam lezi za programy (viry, atd.)

y2k (12.10.2005 20:05:51)

ad prodej, napiš svojí verzi....., napsat nesmysl umí každej ad ping, zhoršení to je, 24 hodinový průměr byl před kolem 11ms, dnes je kolem 55ms. To je několikrát horší. Spokojený jsem, ale zároveň jsem spruzen, že se kvalita několikanásobně zhoršila. Viry nevlastním, tedy aktivně ..(na DVD jich mám spoustu, je li libo) a umím si udělat na síťi pořádek. Latenci měřím za provozu, protože ta je důležitá. Měřit ping při nevytížené síťi umí každej ňouma, ale mě zajímá ping, při normálním zatížení sítě a ten je v prčicích. Jinak, většinou s Tebou byly plodné diskuze a né to, co předvádíš nyní....škoda. Proto Ciscu nic nemám, je to kvalitní a dobrý hardware, ale záleží na tom, na jaký průtah je koncipován. I dobré zařízení lze udýchat, ale to bys měl vědět nejlépe.

zhulenej (13.10.2005 01:23:19)

bez tak to máš na hry...

y2k (13.10.2005 18:02:15)

Nechci říkat, že nehraju, protože to by nebyla pravda. Ale můžeš si být jist, že bych jenom na hry neprovozoval službu 4M. A když jsme tak u toho, tak zrovinka hry jsou na latenci asi nejvíce náročné ze všech ostatních přenosů. Těsně za nima je VoIP.

HollyG (13.10.2005 02:02:06)

Ted jeste otazka, co povazujes za provoz...

A (13.10.2005 09:33:41)

Kazdy vlozeny prvek zvysi latenci, to je kazdemu jasne, nicmene limity toho zarizeni jsou podle me uplne nekde jinde nez jak je ted vyuzivano a 55ms je porad dostatecne na libovolnou aplikaci, kterou jsem schopen provozovat (samozrejme ted vztahuju k ucelu nakoupene sluzby, tj. levne retailove agregovane ADSL). Merit ping pri vytizene lince umi taky kazdy nouma, a jiste vis, ze pokud nebudes delat rozumny QoS tak Ti pri vytizeni linky klidne pingy vybehnou na stovky ms .. nejsem si tudiz jist na co presne si stezujes.

y2k (13.10.2005 17:58:24)

Ano, souhlasím s Tebou v celé relaci. ALE, když před zavedením FUP (a vřazením toho kouzelného Cisca, které dle všeho i kouří ........) běhala linka diametrálně lépe než nyní, tak je asi někde chyba. Proto se to ozývám. Jsem s připojením spokojen, nemusíš mi vysvětlovat, co platím a jaké mají být kvality, ale, jestliže se linka kvalitativně zhorší o více než 100%, tak je něco špatně. A to i když, je furt takto zhoršená linka mnohem lepší, než 80% jiných přípojek přes různá média v naší zemičce. Pochopil jsi, co se snažím napsat ??? Jinak QoS nastaven mám, nic se nezměnilo, vše je, jak bylo dříve. Proto mi zaráží ten diametrální rozdíl. Jinak, nestěžuji si, to by vypadalo jinak, jsem i přes to spokojen, ale je to již druhá věc, která není úplně košér. Máte rovnou říct : 1,- se zavedením fup jsme snížili přidělené pásmo pro širokopásmový internet. Služby budou dobré, leč se mírně občas vyskytne vyšší latence, dle aktivity ostatních účastníků. 2,- naše služba 4M je již trochu podvod, protože nepřidáváme v Downu smlouvou přislíbených 10% konektivity navíc, pro transport protokolu TCP/IP. Služba ve skutečnosti splňuje kritéria 3420/384Kbps. Vše by bylo OK.

A (13.10.2005 19:40:11)

Dobre, tak jinak .. sladke tajemstvi .. to Cisco je tam uz asi 3 mesice :-) Navic "spusteni" FUP je jen nastartovani urcitych akci na zaklade nejake informace, tj. napr. preneseni daneho objemu dat a pak zasahne. Jinak nic nedela. Druhak (resp. k bodu 2) ... kompenzace overheadu ATM a overhead TCP (o ktere pises) jsou dve ruzne veci!

Anonym (12.10.2005 17:38:23)

Uvidíme. Každopádně chtělo by to nějakej nolimit kolem 1500 včetně DPH s rozumnym FUPem jako má nextra.

Anonym (12.10.2005 23:41:30)

Mozna jste si vsimli, ze nextra zavedla novou funkci zakaznicky FUP. Vcera vecer mi to nedalo a vyzkousel jsem ji. Kredit se prestal odecitat a nejlepsi je, ze rychlost zustala plna :o). Tak jsem toho samo vyuzil. Ted jsem to zkousel znova a speedmeter mi ukazal 20kB/s. Skoda.