Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Expres Klik - problem

Expres Klik - problem

Miky (3.10.2005 08:13:49)

Ahoj, uz je to 18 hodin co cekam na zvyseni rychlosti z 512 na 1024 a stale se nic nejede :( Limit uz mam vycerpany a jedu tak 64/64... Na strankach "sprava konta" mi to porad pise "sluzba v procesu zmeny". Nemate nekdo tuseni zda to telecom opravdu zvysi a pokud se tak stane tak zda to budu jeste platit? Dekuji

Tomas.M. (3.10.2005 10:17:02)

LOL 18 hodin :o))) Nema to byt nahodou aktivovane do 10minut?

David (3.10.2005 13:52:15)

Taky jsem na to čekal dlouho, když si vlezeš do svého konta budeš tam mít napsané... V procesu změny...vydrž, stojí to za to :-)

Anonym (3.10.2005 15:07:13)

Co jsem tady cetl, tak pokud ti to neaktivuji do 10 minut tak ti nic nenauctuji, jinak zname reklamacni oddeleni ;)

Noname (3.10.2005 15:10:46)

Pozor! Pokud ti to neaktivuji do 10min. tak ti to uz potom ani nepusti a musis si o KLIK zazadat znovu a doufam, ze uz budes mit stesti. Tzn. zadne takove, ze kdyz to pusti az za 15min tak to mas zdarma. Nemas nic.

David (3.10.2005 15:34:41)

To není pravda, taky jsem čekal dlouho a nakonec to aktivovali.

Noname (3.10.2005 15:53:17)

Me prislo mailem napr. toto a zadost byla kompletne stornovana a musel jsem zadat znovu(zadne takove, ze jsem to mel zdarma). Vazena pani, vazeny pane, dovolujeme si Vas informovat, ze se nepodarilo realizovat Vasi objednavku na sluzbu Expres Klik z duvodu vnitrni chyby aplikace. Omlouvame se, tato objednavka nebude promitnuta do Vaseho vyuctovani S pozdravem CESKY TELECOM, a.s.

David (3.10.2005 15:58:46)

nic není zadarmo, to vím už od svých 5 let :-)

Noname (3.10.2005 16:04:29)

Nj, ale podle teto citace by si clovek mohl myslet, ze pokud to nestihnou aktivovat do 10min ma to zdarma... "Pokud se nepodaří službu Expres Klik do 10 minut aktivovat, je služba zpoplatněna? Pokud zákazníkovi není nová rychlost nastavena do 10 minut, nedochází ke zpoplatňování služby Expres Klik. V měsíčním vyúčtování za telefonní služby je zákazník informován, kolikrát službu Expres Klik v daném měsíci používal." Uz nenapisou, ze to vlastne nema vubec a musi zadat znovu :o) Nebo ma nekdo opacnou zkusenost? Ze mu to aktivovali napr. za hodinu - bezelo mu to rychleji 24hodin a nemel to pak ve vyuctovani? :o)

duffioso (3.10.2005 17:45:39)

znam par lidicek kterym to aktivovali az za par hodin a meli to zapojene a neplatili ani hak navic!!!Me to treby nejde vubec a pise mi to porad,ze se vyskytla chyba..uz jsem to reklamoval pred vic nez mesicem a stejne nic!!Nekolikrat jsem to urgoval!!Volal mi operator a rekl,ze to dal technikum,kteri se na to mrknou a zavolaji!!!Ale ze do 48 hodin to bude fachcit!!Nic a i po nekolika dalsich urgencich jsem se na to vy...!!!!Kamarad to taky zkousel a bylo to 24 hodin v procesu zmeny a pak to ukazalo,ze je sluzba aktivni,ale nebyla a na vyuctovani ji mel zapocitanou!!!Musel reklamovat