Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Aktivace ADSL CTc a bohužel nic

Aktivace ADSL CTc a bohužel nic

Madhouse (7.10.2005 19:04:51)

Aktivoval jsem si ADSL na Telepointu, vše bez problému bude. Do tří až pěti dnů a druhy den přišel e-mail tohoto znění: vazeny pane, dovolujeme si Vas informovat, ze realizace Vasi sluzby Internet Expres Ideál se závszkem (3 měsíce zs 399,- Kč bez DPH) byla z technickych duvodu prodlouzena. Kabely spojujici Vasi telefonni linku se siti CESKEHO TELECOMU nemaji v soucasne dobe dostatecnou kvalitu pro poskytnuti sluzby Internet Expres Idesz se závázkem (3 měsíce zs 399,- Kč bez DPH). Hledame pro Vas nahradni technicke reseni teto situace. No comment.

neo (7.10.2005 19:23:43)

proste spatný vedení tak co tu řešíš.

Madhouse (8.10.2005 15:49:17)

Co tu řeším? Asi to , že mě ujistili že to půjde, tak jsem koupil modem atd., udělal aktivaci osobně na Telepointu s tím, že to do 3 až 5ti dnů zprovozní a potom přijde E-mail že jsou špatný dráty. To tady řeším a to jsem 1km od ústředny!

Anonym (8.10.2005 18:42:58)

Pouze tě ujistili,že na tvém čísle jde služba zřídit,ale pak probíhá technické šetření,zda jde službu zprovoznit po technické stránce a to v Telepointu neví jak dopadne (nemají křišťálové koule).Poučení pro tebe je,že nikdy nevěř,trochu přemýšlej a modem kupuj až v okamžiku,kdy máš službu zřízenou a plně funkční.Mimochodem špatné vedení můžeš mít i 50 m od ústředny,vzdálenost v tom nehraje roli.

Thorough (10.10.2005 00:29:27)

Píšeš, že ho "jen" ujistili, že na tel. čísle jde služba zřídit? Proč by se měl tedy sám aktivně zajímat o nějaké další technické šetření - není to divné? Na Telepointu byl nekompetentní trouba. Měl sdělit, že je v oblasti pokrytí, zajímat se o situaci kolem ADSL modemu a doporučit jeho zakoupení teprve po výsledku technického šetření nebo navrhnout jiný postup.

Anonym (13.10.2005 11:30:43)

Telepoint se snaží přístroj prodat. Telepoint je předevšim prodejna zboží i když je Českýho telecomu. Ti maníci za to mají určitě provize. Někteří lidi jsou fakt paka.

Anonym (10.10.2005 09:54:04)

Kupí modemu dopředu jsi udělal pěknou blbost. Máš ještě trochu šanci že tě třeba povedou jiným kabelem (jestli bude nějaký volný) ale šance je mizivá

Trex (8.10.2005 19:33:50)

Me poslaly naprosto stejnej mail jako tobe,ale za tyden mi poslali tohle: Vazena pani, vazeny pane, dekujeme za Vas zajem o sluzbu Internet Expres Idesz (3 měsíce zs 399,- Kč bez DPH). Dovolujeme si potvrdit Vasi objednavku na sluzbu Internet Expres Idesz (3 měsíce zs 399,- Kč bez DPH). O dokonceni realizace sluzby Internet Expres Idesz (3 měsíce zs 399,- Kč bez DPH) budete opet informovani emailem, ve kterem obdrzite udaje pro pristup do internetu... preju hodne stesti,treba ti to taky vyjde...

Madhouse (10.10.2005 19:16:19)

Už je to asi na dobrý cestě. Zatím aktivovali účet, e-mail a napsali mi pokud mám objednanou službu s instalací bude mě v nejblizsi dobe kontaktovat pracovnik CESKEHO TELECOMU a dohodne s Vami termin instalace. Instalaci objednanou nemám tak budu čekat až mi pošlou e-mail, že je linka zapojená. Dík za Vaše názory a myslím, že tento thread je u konce.

Madhouse (12.10.2005 17:54:54)

Už to mám od včera zapojený a funguje to. Trochu jsem se zapotil z modemem Speedtouch 510i, ale za dve hodinky jsem to rozběhal k plné spokojenosti.

max (11.10.2005 21:00:25)

Zdravím Vás všechny a přeji pěkný den. U Telecomu jsem si zažádal také o zřízení ADSL, ale bohužel mi řekli že máme linku na pojenou na koncentrátor,že když bude volná nějaká samostatná linka tak mi ADSL spustěj jinak, smůla a modem jsem stejně koupil že prej nebudou konkrétně toho jednodírovýho Alcetela. Koupil jsem ho v Telepointu kde mi řekli at se zatim do krabice s modemem moc nehrabu, že kdyby náhodou tak že ho mám jít vrátit a dostanu prachy zpátky což myslím je rozumní řešení od nich. Tak si myslím že jsem snad takovou chybu neudělal s dřívejší koupí toho modem ? Mějte