Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Krátkozraká politika (nejenom) Nextry

Krátkozraká politika (nejenom) Nextry

Igor (7.1.2004 20:51:18)

Jsem jeden z prvních zákazníků Nextry. Stahují málo, 3 Gb měsícně pro mně bohatě stačí, proto nová nabídka levnějšího tarifu Lite byla bych pro mně akorát. Ale... Ti lakomci z Nextry chci poplatek za změnu tarifu taky od těch zákazníků, které objednali své stávající tarify za časů, kdy žádné „Lite“ neexistovali!!!!!!!!!! Nu není to pitomost? Dokonce i Č.Telekom na moment zavedení nových tarifu hlasových služeb pro pevnou linku dal možnost bezplatného přechodu na nové tarify na určitou dobu. Je to přece logický- nemohl jsem dřivé vybrat tento tarif, tak proč ted´ musím platit za přechod??????? Oni prostě mají nás za debily a chci vymačkat z nás jak nejvíc št´avy! I vůbec jím nejde o stalou klientelu. Někdo odejde, ale vždycky se dá přilákat nové tlupy novým reklamním tahem. A je to... Jsem úplně nasr**ý a mám chut´ hned jím vypovědět´ smlouvu a hledat nového poskytovatele. Výpovědní lhůta trvá 3 měsíce (i když rád bych našel zamínku vypovědět jím to dřív, ale nevím jak na to), jsem si jist že za tuto dobu objeví se mnohem lepší nabídky...

Miroslav Šilhavý (8.1.2004 08:06:57)

Tohle bývá běžná praxe, že při přechodu na nižší službu se vybírá poplatek. A nehraje roli, jestli ta nižší služba vznikla dříve nebo později... Nevím, přijde mi to vcelku logické a zcela standardní.

Igor (8.1.2004 10:37:32)

Protože, Například, já souhlasím s poplatkem a objednám nový tarif (zaplatím 2500 kč). Ale za několik měsíců oni nabídnou ještě novější tarif, a potom ještě (tento trh pravě se rozhoupl ...). Tak to bude znamenat že já budu pořád platit a platit, když budu chtít používat nové tarify... A tímto pádem tito nové „levnější“ a „výhodnější“ tarify pro mně (pro stávajícího zákazníka) nebudou levnější a výhodnější. Takže, z hlediska logiky já bych musel odejít od stávajícího operátora a hledat jiného, protože objednaní nového tarifu je levnější za změnu tarifu (a to je, u Nextry objednaní nového tarifu muže stát i jenom 990 kč. A nejenom u Nextry). A myslím že postup, který děla pro zákazníka možnost odejit logičtějším něž možnost zůstat, není logický :-) Takže, když Nextra nic ne změní ve svém postojí, já budu nucen odejít a vyhledávat nového poskytovatele ADSL-služeb, přičemž ted´ podle mých zkušeností pro mně kritickými budou následující požadavky: 1. Minimální výpovědní lhůta 2. Možnost bezplatné změny stávajícího tarifu na nový pro zákazníky které neměli možnost objednat nové tarify. Ví někdo pro takové poskytovatele ADSL-služeb?

Miroslav Šilhavý (8.1.2004 10:55:30)

Jenže všechno co popisujete je sice hezké, ale naprosto proti obchodu. Pokud očekávám, že se bude situace měnit, musím podepisovat smlouvu bez závazku a s malou výpovědní lhůtou. Naopak, když si myslím, že nabídka je supervýhodná, je to ta pravá chvíle vzít na sebe to riziko. Příkladů je opravdu tuna - začněme tarify mobilních operátorů, kteří Vás zadarmo taky nenechají jí na žádný výhodnější (vždy je to za cenu něčeho nebo zpoplatněno), nebo např. letenku si také koupíte dopředu za jinou cenu, než za jakou ji seženete později, neřku-li těsně před letem (platíte za to, že od chvíle objednání máte jistotu, že poletíte). Když objednáte jakékoliv zboží s delším dodacím termínem, tak Vám taky nikdo nekompenzuje to, že během dodací lhůty šly ceny dolů. Když do auta natankujete drahý benzín v pondělí, tak Vám taky v pátek nikdo nevrátí peníze jen kvůli tomu, že jste tu celou nádrž nevyjezdil... Ale bylo by to hezké, kdyby to fungovalo jinak, ne? ;-)

Igor (8.1.2004 11:12:56)

No jo, ale nakupený benzín já ne vyhodím a letenku taky. Ale od poskytovatele odejít můžu. Mně ta situace připadá divná pravě z hlediska poskytovatele. On se snaží sehnat nové zákazníky na nové tarify ale svou politikou nutí odejít stávající zákazníky místo toho, abych dal jím možnost v klidu přejít na nové tarify bez poplatků a dál v klidu „sestřihovat“ s nich měsíční platy. . Pravě v tom já vidím fakt že ze strategického hlediska poskytovatel prohraje i když taktický možná něco vyhraje (když se najde někdo, kdo zaplatí za přechod na nový tarif).

Miroslav Šilhavý (8.1.2004 11:15:13)

Zaprvé se najdou ti, kteří zaplatí, zadruhé se najdou ti, kteří si nechají původní (dražší) službu... A těch, kteří jen ze zásady vypoví smlouvu bude minimum...

Trouba the MicroWave (8.1.2004 08:35:14)

Ja uz jsem tohle Nextre psal, odpoved byla ve smyslu "V tomto pripade kopirujeme pouze nabidku CTc". Takze ten zly je v tomhle pripade CTc, ne Nextra. Ze je to nelogicke a ze to diskriminuje stare zakazniky, to je vec jina, ale bohuzel u CTc nijak prekvapiva - zisky se generovat musi :-( Mimochodem, me na konci unora vyprsi vypovedni lhuta, a za aktivacni poplatek bez instalace chce Nextra jen 990 (za snizeni rychlost/objemu dat 2500 Kc). Taky reseni.