Igor (7.1.2004 20:51:18)
Jsem jeden z prvních zákazníků Nextry. Stahují málo, 3 Gb měsícně pro mně bohatě stačí, proto nová nabídka levnějšího tarifu Lite byla bych pro mně akorát. Ale... Ti lakomci z Nextry chci poplatek za změnu tarifu taky od těch zákazníků, které objednali své stávající tarify za časů, kdy žádné „Lite“ neexistovali!!!!!!!!!! Nu není to pitomost? Dokonce i Č.Telekom na moment zavedení nových tarifu hlasových služeb pro pevnou linku dal možnost bezplatného přechodu na nové tarify na určitou dobu. Je to přece logický- nemohl jsem dřivé vybrat tento tarif, tak proč ted´ musím platit za přechod??????? Oni prostě mají nás za debily a chci vymačkat z nás jak nejvíc št´avy! I vůbec jím nejde o stalou klientelu. Někdo odejde, ale vždycky se dá přilákat nové tlupy novým reklamním tahem. A je to... Jsem úplně nasr**ý a mám chut´ hned jím vypovědět´ smlouvu a hledat nového poskytovatele. Výpovědní lhůta trvá 3 měsíce (i když rád bych našel zamínku vypovědět jím to dřív, ale nevím jak na to), jsem si jist že za tuto dobu objeví se mnohem lepší nabídky...