Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > výpadek pátek až sobota

výpadek pátek až sobota

Miloš (28.6.2003 11:12:19)

Včera, v pátek 27.6. jsem se nemohl večer připojit na ADSL Nextra, v Plzni. Výpadek pokračoval do sobotního dopoledne, kolem 10.00 jsem volal hotline, kde mi řekli, e je to na straně Telecomu. ADSL naběhlo cca v 10.40. Vadí mi neustálé výpadky a rozhodl jsem se službu písemně reklamovat u Nextry. Budu žádat slevu, protože výpadky jsou dost časté. Sice na straně ČTc, ale to je mi vlastně jedno, já mám smlouvu s Nextrou. Radi bych všem ostatním uživatelům, aby udělali to samé. Jen tak donutímen ČTc k větší spolehlivosti služby. Nextra a další provideři budou jistě také žádat slevu, což už se jednou povedlo, když nešlo FTP. Rád bych se zeptal ostatních uživatelů, jestli některý provider informuje na svých stránkách o výpadcích pravidelně a rychle, jestli je tedy možné někde dohledat přehled všech výpadků. Pokud není takový web, sám bych ho založil a rád bych věděl, jestli by byli ostatní uživatelé ochotni se zaregistrovat (jméno, město, provider, případně id číslo zákazníka) a psát tam o výpadcích, které zaregistrují. Byl by to registr, kterým bychom společně argumentovali při reklamacích. Nebudeme přeci platit plnou cenu za sllužbu, která má 2x týdně několik hodin výpadek.

teleport (28.6.2003 12:02:38)

tak takhle mě to bezi uz 6 den

teleport (28.6.2003 12:04:00)

teleport (28.6.2003 12:05:08)

icq : 173963612

teleport (28.6.2003 12:10:56)

podle miho by to melo byt nejaký redakcni system kam by psali vypadky a problemy s adsl proste ti co se zaregistruji aby proste mohli psat vsichni

Miloš (28.6.2003 12:53:41)

důvod je prostý - právní napadnutelnost ze strany providerů. Pokud na webu zavedeme registraci, omezíme možnost příspěvků od konkurence a "záškodníků" typu - Já mám providera X, tam to jede, známý má providera Y, tam má pořád výpadky, jděte k prov. X, ten je lepší. V příspěvcích by byla zakázaná reklama, pomlouvání, prostě nic takového. Jen výpadek, provider, čas, místo, krátký popis problému, příp. komunikace s hotline. U příspěvků by byla zveřejněna IP adresa a nějaké id číslo z naší registrace (nikoliv id zákazníka providera). Co si o tom myslíte?

teleport (28.6.2003 13:01:59)

teleport (28.6.2003 13:14:30)

teleport (28.6.2003 13:15:03)

http://adsl.czech-on-line.cz

Jirka CV (29.6.2003 08:57:16)

Je to docela fajn nápad, udělat registr výpadků. Sám si vedu záznamy o výpadcích adsl, ale to bych musel sedět u PC nonstop, abych zaregistroval všechny výpadky ADSL. Taky mám už dlouho chut zrušit ADSL (mám NEXTRU), protože jeden čas to bylo ubohý-argumentují stále tím, že za to může ČTc a že ADSL není nic jiného, než dial-up za 1600.-Kč. Taky připravuji reklamaci, ale asi prej nemáme šanci, protože se nemohou IP dohodnout mezi IP a ČTc natož s námi. Jdu do toho taky a poskytnu i své záznamy. ICQ 164779181 a MSN : jfamf@hotmail.com

Kaninchen (3.6.2006 19:33:38)

Výpadek 27.6. - jak to můžete vědět takhle dopředu ???

Nargon (3.6.2006 20:03:49)

27.6.2003 Takze spise dozadu.

Anonym (3.6.2006 21:33:00)

Klid. To zas nějaký IDIOT vytahuje staré debaty.