Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Tiscali

Tiscali

DR2XP (8.1.2004 19:16:44)

Vazeni pratele. Dnes jsem mel velice zajimavy pohovor s nekolika lidmi z TISCALI. Po te, co jsem obchodimu rediteli rekl, ze se mi nelibi jejich lenost, kdyz mam adsl objednano 3 mesice a neuraci se mi ani napsat. Vite co mi odpovedel? "Ted to lezi na strane Telecomu"--- hahahah, kecy kecy kecy... Potom jsem mluvil s technikem. Ptal jsem se, jestli zavedou nekdy QoS... Odpoved: ne, nezavedeme, nedavno jsme totiz zavedli neco jineho. Ja na to: mno, nepomohlo nic_ vasi technici nic nedelaji. On: vime o tom, vime. Ja: ale hovno delate. On: hmmm, nashledanou____

Miroslav Šilhavý (8.1.2004 19:20:52)

roztomilé...

Oscarius (8.1.2004 20:07:01)

Spise bych to videl an smutnou roztomilou realitu :)DD

Anonym (9.1.2004 09:06:14)