Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Nextra Start 512-hrůza,děs

Nextra Start 512-hrůza,děs

bob (7.11.2005 17:17:21)

mám asi 5 měsíců start 512.až do teď v poho 750 kbps,posledních 14 dní 100 kbps(už ani nic nestahuju).nejprve mě bylo sděleno ,že je chyba u dsl brány Brno,dnes zase koktal něco jiného.nevíte,jestli by se dalo odstoupit od smlouvy?

Petr Borecek (7.11.2005 17:40:09)

Neni to jen Brno. Jsem lokalita Ostrava take 512 Adslink Basic 3 G limit. Zacalo to 31.10. a fak des. Dnes od rana uz jen 134 - 150kbps. No mame trochu rychlejsi isdn :-)

Anonym (7.11.2005 19:15:27)

a co teda.musíme čekat?

snake (7.11.2005 21:47:38)

mam adsl nextra start 256/64 uz skoro rok a asi tyden uz to dost desne jede pomalu (down 5-10kB/s)...psal jsem pred 3 dny na hotline nextra, a vysvetlil jsem, co se deje a zeptal se, kde je problem, ale jeste neodpovedeli...takze zatim vubec nevim :( necham jim jeste tyden a pak volam tam...

Anonymni_admin_z_jedny_vetsi_firmy (7.11.2005 22:08:18)

Vetsinou se nevyplaci hltit support telefonama nebo emailama. Tyhle lidi kteri otravujou sou fakt magori. Ono je desne prijemny kdyz minutu po vyskoceni critical eventu na terminalu zazvoni sto magoru na helpdesku ze TO nejde kdyby to nase parta adminu nahodou nevedela tak upozornujou. Cervene to blika a pipa na terminalech. Kdyz je admin doma v pohotovosti tak mu chodi stavovy smsky nebo vola automat. A to klidne v takovou zabijackou hodinu jako sest az dvanact rano kdy vetsina adminu vyspava. Takze o problemech se vi. A jinde maji velky dohledovy centra kde kazda cast a kazda sluzba je dohlizena. Tyhle lidi nereklamujou sluzbu. Tyhle lidi otravujou ze to nejde jako kdybysme to nevedeli. Ted si vem tu situaci ze mas dost vaznej problem a musis uvazovat ve spouste souvislosti a hlavne rychle. Ja nekdy rikam ze prace high level admina se podoba praci chirurga. Akorat sit je znovuozivenischopna. V realu to vypada tak ze za deset minut zacina invaze prepojovani z helpdesku na techniky. Vetsinou tam hodim praktikanty, ale nekdy vyslechnout ty lidi to je fakt o zdravi. Pak se divi ze sem neprijemnej. Proste je tam nakej reakcni cas na reseni problemu. Kdyz ho nedodrzime tak teprv volam a zadam svy penize. Je to tak tezky pochopit?

Anonymni_zakaznik_jedny_vetsi_firmy (7.11.2005 22:21:40)

Nojo takze snakemu blbne net uz 4 dny, nevi co se deje, tak posle mail. Pocka tri dny, stale ovsem nevi co se deje. Takze si pocka jeste asi tyden a pak zavola. Cca reakcni doba od zjisteni chyby do jejiho nahlaseni telefonem 14 dni. Promin, ale to mi prijde jako docela slusne velka reakcni doba.

snake (7.11.2005 22:52:45)

jaka by mela byt podle Vas reakcni doba? 14 dni nestaci? nevim, proc je spatne se zeptat, kdyz jsem nic nenasel na strankach nextry ani nikde jinde (nejsem ten typ, ze hned brecim a nadavam proc to nejde...nejdriv se snazim najit problem sam! za ten posledni tyden jsem hledal tolik moznych pricin, ze jsem si uz nevedel rady, a tak jsem se rozhodl udelat i format PC z domenky, ze mam v PC nejakeho vira, ktery me antivir neodhalil...jenze nepomohl)....jen tady jsem omylem zahlidl dosti podobny problem, tak jsem to sem postnul a tim jsem chtel ziskat uzitecne informace do doby, kdy zavolam. a jeste.. kdyz je tam mail na hotline nextry, tak proc toho nevyuzit a nezeptat se...jenze ted uz stejne vim, ze se tam odpovedi asi nedockam...ikdyz tam jsou udajne 24/7/365

Anonym (8.11.2005 20:36:59)

JE POTŘEBA SE OBRÁTIT NA ČESKOU OBCHODNÍ INSPEKCI!!!

Anonym (9.11.2005 09:59:07)

přesně tak ještě týden a když se to nespraví,tak česká obchodní inspekce to jistí.

mynames (9.11.2005 16:31:10)

Tak koukam ze jsem si pekne nasral do bot vcera jsem podepsal s mlouvu na OFFICE 1M... to bude veselo.. :-/

Petr Borecek (9.11.2005 16:54:08)

Neboj minimalne pul roku ti to pofici. Nextra udrzuje nove sluzby na dobre urovni, at nalaka nove uzivatele.

A (9.11.2005 16:45:18)

... asi bys mel vedet, ze regulacnim a kontrolnim organem pro telekomunikacni sluzby je CTU ... COI to opravdu "jisti" :-) ... az prijde mamka z prace tak se ji zeptej, ona Ti to vysvetli :-)

y2k (9.11.2005 23:09:49)

Tak nějak nevím, ale po pročtení dvou vláken mi připadáš nějak naštvaný až odevzdaný všemu :-) Co takhle dovolená ???

A (10.11.2005 11:29:53)

Dovolena byla a dobry ... k ostatnimu: obcas je tu fajn prolachnout nejaky zarputily ksichty, co resi COI, DC++ a tak :-))

Anonymni_zakaznik_jedny_vetsi_firmy (8.11.2005 16:31:23)

Je to velmi proste ... Nextra sve marketingove tahy okoukala od Telecomu, tzn. namastit na sve neomezene a zvyhodnene lákadla co nejvice zakazniku, pojistit se co nejdelsi vypovedni lhutou a jedem ... Samozrejme se sit pretizi a lidi zacnou řvat, jenomze nemuzou odejit kvuli te lhute a nez se diky drahemu predcasnemu ukonceni smlouvy rozhodnou, "poskytovatel" zvysi konektivitu a najednou to je ok, ale kolobeh bezi dal, lákadla prinaseji dalsi a dalsi zakazniky a do mesice se situace opakuje a ti "magori" musi opet aspon mesic zvonit a otravovat, nez se s tim zacne neco delat.

A (9.11.2005 08:36:31)

Mozna bys mel vedet, ze na platforme CTc nejde nijak konektivity "zvysit" ...

Anonym (9.11.2005 09:53:03)

Mozna bys mel vedet, ze CTc ma spoustu temnych vlaken. Jen zakonektorovat a nandat krabicky. Holt ale managori mini neco jinyho.

A (9.11.2005 16:43:54)

Tak to urcite souhlas, mel jsem na mysli "zvysit pruchodnost agregacnim bodem" pro nejakej ISP ... tj. "zlepsit"

Anonym (10.11.2005 11:47:43)

Jinak řečeno, porušit smlouvu tim, že sníží jednomu agregační poměr, že? Jaká pokuta by asi následovala od ČTU?

Taky u nextry (8.11.2005 16:59:31)

Hele ty chytrolíne admine velínu. Já mám 512/128 taky a už posílám reklamační maily na NEXTRU 1 měsíc a jede to čím dál pomaleji, jsem taky napojenej na Brno. Tobě by se líbilo platit 820 Kč za net a mít doma měsíc podělanou nestabilní 128čku ? A nikdo s tím nic nedělá. Už nenakešuje ani internetový rádio ! To je ta reklama Nextry v TV a teď ty davy co jste nabrali zdarma platí ubohým připojením stávající platící zákazníci, tak to vidím já !

petr (8.11.2005 20:08:32)

nevim jake z tim mas zkusenosti ty, ale ja osobne mam wifi sit (pode mnou je kolem 25 lidi) a staci kdyz net vypadne na par minut (zacne se resetovat nejake zarizeni a nez nazkoci (maximalne 5 minut) tak se najda dycky parta blbcu ktera zavola co se deje, a kdyz se jich zeptas proc nepockaji tak kazdy rekne ze mu to nejede nekolik hodin( vetsinou sou to vsechno decka ktere nemaji co robit a jenom nadavaji) normalni lidi kteri maji net na to ze neco potrebujou zjistit si klidne pockaji i pul hodiny nez se to rozjede a pak pokracujou v tom ci zacali, a napsosto souhlasim s uzivatelem ktery napsal o kousek vys ze : "Ono je desne prijemny kdyz minutu po vyskoceni critical eventu na terminalu zazvoni sto magoru na helpdesku ze TO nejde"

taky u nextry (8.11.2005 20:17:30)

A zase znovu píšu to samé dokola nemám žádné wifi ale DSL za 820 Kč za linku 512/128, ale jede naho*no nějakých 128 to se mě teda fakt nelíbí !!! Celý měsíc a kousek absolutně bez reakce, na písemné stížnosti. Je tu jasný tržní pravidlo. REKLAMA - ZÁKAZNÍK - KVALITNÍ PRODUKT , ne klamavá reklama !!! Tohle proboha nemá nic společnýho s nějakým občasným výpadkem ! chápeš ?

Anonymni_admin_z_jedny_maly_firmy (8.11.2005 20:21:57)

Ale kdybyste hrali takove TG treba v CS a odpojite jich od netu tak maji depky ze by jeden pad :D Tak se nedivim .. Ja taky spravuji wifi/lan sit a kdyz neco klekne tak si zacne hned polovina stezovat a nevis co mas udelat jako prvni ... Nejlepsi by bylo si sednout a cekat :) Jenze nekdo musi prolitavat mezi routery a servery aby se nahodou nekdo nepo...

Anonymni_admin_z_jedny_vetsi_firmy (8.11.2005 20:39:06)

Presne tohle jsem chtel napsat. Ze to nextra hati uz peknou dobu a ze useri maji pravo zadat vypalny o tom neni proc diskutovat. Ja jenom ze tady nekde v nudli byla zminka o obtelefonovani supportu. Protoze jsem ten den zazil zase tenhle tyden neprijemnej exces s tim ze nam silnicari prekopli kabel tak mi to nadzvedlo ze zidle. Pochopitelne na terminalech link down a ani ne 30sec po tom parta magoru vola co se deje. Pochopitelne to mame zalohovany vyhrazenou mikrovlnou, ale je tam proste nejakej cas nez to sit zaznamena a naskoci zaloha. Ta doba naskoceni je i v SLA od obou nasich provideru a to je promitnuty i do zakaznicky smlouvy.

Petr Borecek (9.11.2005 16:23:02)

To o cem pisete je pekne, ale rec je ne o nejake pidi siti, ale o mnohem vetsi. Nextra by si usetrila mnoho zbytecnych dotazu kdybi vyuzila sve www stranky a informovala v sekci stav site. Jinak na technicke podpore nejsou zadni admini, ale normalni operatori kteri vec podstupuji dal. A je jen na jejich vyskoleni, jak snaseji v dobe nefukcnosti site jejich zamestnavatele ktery je samozrejme i za totot plati reakce uzivatelu.

snake (9.11.2005 17:16:21)

napsal jsi, aby informovala o stavu site...jenze kdyz jsem se vcera dival na jejich stranky, tak ejhle a "stav site" nikde...radeji odkaz smazali ;)

Petr Borecek (9.11.2005 18:09:45)

Mas pravdu v pondeli tam jeste byl. :-)

tramvaj (8.11.2005 20:25:46)

třídní boj : admini proti uživatelům //sem na straně uživatelů :-)

Anonym (8.11.2005 20:36:45)

Jsem admin a zaroveň uživatel :)

imatri (8.11.2005 20:47:17)

az do dneska jsem byl naprosto spokojeny, zadne lagy, ktere pro hrani cs nepotrebuju, proste nadhera, uz asi dva dny mam ping 400-2200ms kamkoli a jeste rychlost stahovani a netu z dsl.cz : vase rychlost stahovani: 39.5 Kb/s, rychlost pripojeni k internetu : 354.8 Kbit/s???!!!! doufam, ze to daji do kupy, protoze me to zacina stvat, ze mi stranky nabihaj pul hodiny a ani pulhodinu si nezahraju natoz odehrat zapas

imatri (9.11.2005 07:53:28)

mno tak je 7:47 rano zkousim ping nadhera opet mam 15-17ms. DSL.cz rychlost ukazuje 851 Kbit/s doufam, ze to vydrzi a ze se to uz neposere

Anonym (9.11.2005 17:34:18)

Napojal nekdo podezreni ze to ma cosi spolecnyho se schramstnutim nextry vodafonem?

A (9.11.2005 18:38:49)

Jojo, myslim, ze jsi na to konecne prisel ... a protoze Vodafone ma "pomalejsi IP adresy" a "horsi agregace" tak uz se to zpomaluje predem :-))

----ReZ---- (9.11.2005 18:48:11)

Spíš to bude tí monitorováním toho co stahujete (viz. téma "jeden rekordman byl dokonce schopen za měsíc přenést 814 GB") A NEXTRU koupilo BSA :-) ne vodafone

A (9.11.2005 18:50:39)

Jojo, top 5% stahovacu ted dostane videokazetu :-))

----ReZ---- (9.11.2005 18:54:46)

A jakou ? stahování škodí zdraví varuje ministr informatiky :-)

A (9.11.2005 20:20:54)

.. no preci tu od BSA :-) .. nebo BSE? :-P