Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Zkušenosti z Českým Telecomem

Zkušenosti z Českým Telecomem

KLINGERT s.r.o. (30.6.2003 23:28:39)

instalace IOL Broadband provedena 16.4.2003 vlastními silami, překvapený profesionální technik společnosti toto zařízení viděl vlastně poprvé, od 3.6.2003 nám nejde !!!!! Telecom dělá mrtvého brouka.... i na E-mail stížnosti, Technici se asi válí u rybníka ..... Nekomunikují ..... Vzhůru do EU !!!!!!

Ales (1.7.2003 09:07:18)

Obavam se, ze tohle je obecny prubeh. Bohuzel mne nenapada nejake rozumne reseni... Snad zrusit ADSL a pripojovat se zase standardnim modemem :-(

Harrier (14.7.2003 23:29:47)

ja mam opacnou zkusenost do 9 dnu od obednani ADSL prisel technik zapojit ADSL z emailu od nextry sem byl informovan ze soucast sluzby neni instalace na me PC ale i to mi zapojil :) netrvalo ani asi hodinku takze sem byl hodne prekvapen takhle hladky prubeh sem od telecomu necekal myslel sem ze bude zdrzovat co to jde :)

El Carlos (12.7.2003 12:10:15)

To je v poho, mě technik připojil ADSL na jinou telefonní linku v našem baráku, než na tu mojí, takže se jen můžu koukat na hezkej modem, kde svítěj jenom 2 kontrolky... BORDEL, BORDEL, BORDEL ... a co ještě nejsme v EU!

Anonym (12.7.2003 20:07:43)

z toho si nic nedelej u me byli na zrizeni 4 technici ..... a na poprvý nic (to u me stravily 4 hod.) a druhý den to slo o ni totiz meli prvni den vypadek a tak se snazily pripojit .. co rict proficy

Anonym (22.7.2003 12:01:13)

asi tam máš pěknej bordel

A.F. (22.7.2003 01:33:32)

- cca 14 dni mi vůbec nejede ADSL, nemůžu se připojit. Po zřízení ADSL to jelo cca 3 dny, pak měl telecom několikadenní výpadek a od té doby mi to nejede. Mám ISDN, ADSL přes síťovou kartu, přístroj SpeedTouch 510i, nastavení mám také dobře, když kliknu na Virtuální připojení - 10.0.0.138, ihned mi to napíše chybu 651 - "Modem nebo jiné zařízení ohlásilo chybu" .... Na technické podpoře po telefonu překontrolovali nastavení a neshledali nic špatně. Prý to předají technikům a oni se mi do 24 hodin ozvou. Jenže už uběhlo několik dní a situace je stejná, žádný technik se dosud neozval, volám tam denně a stále nic. Při jednom rozhovoru na technické podpoře a následným tel. odzkoušení mi řekli, že to bude asi chyba na jejich straně, ale že musím čekat na techniky, až se mi ozvou. Jsem bezmocná, naštvaná!!! ADSL na nic, jelo jen 3 dny a dalších více jak 14 dní se nedá připojit. Poradí mi někdo? Nebo jsem jen odkázaná na technickou podporu po telefonu, kde slyším dokola: Dobrý den, .... jak Vám mohu pomoci?........... Naši technici Vás budou během 24 hod. kontaktovat....... Přejeme hezký den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A to je dokola a stále nic se neděje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JOE (22.7.2003 16:10:30)

To opravdu vypadá že máte 510i v režimu PPPoA a zbytečně se snažíte spojit přes VPN. Zkuste na síťové kartě nastavit že IP adresu přiděluje server DHCP. Po případném restartu jukněte příkazem IPCONFIG (popř. WINIPCFG), jestli bylo ethernet rozhraní nadělena nějaká IP. Pakliže ano, zkuste jít rovnou na Dashboard. Pakliže ne, je potřeba zapátrat jak je nastaven modem.

A.F. (22.7.2003 19:25:10)

Aspoň někdo se mi snaží pomoci. Díky. Máte pravdu, mám 510i a v režimu PPPoA. Podle Vašeho návodu jsem zjistila, že u ethernet rozhraní je IP přidělena.... zkusit jít rovnou na Dashboard ... ??? Kam konkrétně co napsat? (Nejsem technický talent...) Mám na vlastnostech na kartě pro připojení k Virt. přip. místo 10.0.0.138 napsat http://172.16.255.4 ??? To jsem také zkoušela a nic. Zkouším už všechno možné, mám obavy, abych neudělala více škody než užitku. Můžete mi dále v tom pomoci? Třeba je fakt někde něco špatně v nastavení. (Ale Technická podpora od IOLu mi zatím v ničem nepomohla a neporadila...). Můžete mi třeba poslat emailem radu, nebo kontakt na Vás - telefon. číslo a já se obratem ozvu, bylo by to asi nejlepší, abyste mi poradil po telefonu, krok po krůčku...Zatím díky a snad se to už konečně dotáhne do konce. A.F.

JOE (23.7.2003 11:13:39)

Otevřte prohlížeč (např Internet explorer) a jako adresu zadejte http://172.16.255.4. Měla by se zobrazit stránka Dashboardu kde se klikne na tlačítko IOL a pak zadáte vaše přihlašovací jméno a heslo. Pokud se Vám Dashboard nezobrazí, může být chybně nastaven prohlížeč, nebo není sestaveno spojení na lince ADSL. Na modemu by měly svítit všechny LED diody zeleně. Pakliže ta se zavináčem svítí oranžově, není navázáno ADSL spojení.

kalibr (22.7.2003 11:56:48)

technici za to nemůžou .

Anonym (22.7.2003 13:20:04)

To je možný, ale proč mne nekontaktují, tak je to přislíbeno na technické podpoře. Technická podpora - že by to bylo jen jakési magické slůvko, aby se zákazník na chvilku - 24 hod - sklidnil a pak znovu zase volal!!! A marně se dovolával svého práva ....