Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > http://gamepack.quick.cz/show.aspx?i=9944

http://gamepack.quick.cz/show.aspx?i=9944

Marcello (13.1.2004 10:58:55)

Jste-li připojeni pomocí ADSL budete moci od polovinz roku 2004 hrát na GameZone.cz pouze přes poskytovatele IOL.

Marcello (13.1.2004 11:04:55)

minimalne ukazka jak CTc manipuluje s trhem a zakazniky ! Ten kdo hraje jiz nekolik let na tomto serveru a zaradil se do hracske komunity nema prakticky jinou moznost nez jit k IOL. Dekuji za Vase nazory a postoje...

BioQ (13.1.2004 11:24:39)

Ono je to docela jedno. U Tiscali mám ping 200, loss až 30 a choke místy přes 90 a s tím se fakt moc hrát nedá a člověk je tam jen pro ostudu :-(. Takže je lepší tam ani nechodit.

Marcello (13.1.2004 11:39:09)

to jsme na tom uplne stejne, ale zde se jedna o ukazkovou diskriminaci alternativnich operatoru potazmo nas hracu !

Petr Borecek (13.1.2004 16:56:37)

Tohle uz skouseli v dobe dial-upu s QUICK a stejne se vzdy nasel program co toho jejih klienta obelstil ja hraji na GZ uz 4 roky a nikdy jsem nejel pres internetovou divizi Ctc.Co je smutne ze v loni dubnu kdy jsem se stal majitelem zacinajiciho ADSL tak na strankach GZ ubezpecovali ze hrat budou moci vsichni hraci vlastnici pripojku ADSL od ruznych ISP poskytujici ADSL.No kdo tento herni server zna tak vi jaka je to hruza s pingem a hlavne lagy.JA osobne pres den na nemeckych serverech a jen po pulnoci na GZ kdyz jim to tam jak takz jede. CS rules .. ADSLBRKOS :-) Jinak jestli to tu bude cist Mirek tak trafik za hodinu v CS dela ve 22 lidech ve hre okolo 25- 30 Mg/hodina pokud pouzivas mikrofon.

Miroslav Šilhavý (13.1.2004 16:59:19)

Není nic jednoduššího, než hodit na cisco acl s prefixama ADSL... A žádný klient to pak neobejde... S mikrofonem jsem nepočítal. Díky za upřesnění. Na 25-30 MB by IMHO byla vhodnější (pro ISP a celé ADSL míněno, ne pro uživatele) 1024 kbit linka.

Petr Borecek (13.1.2004 17:28:30)

Mas pravdu vse se da ale stejne uz ted tam je okolo 40% lidi co maj bezdrat a vzdy se najde koumak co neco napise nejakej program ktery i tohle obejde.Me na tom nejvic vadi o co jim jde stejne vetsi cast kazde ADSL pripojky at je od kterehokoliv ISP jde stejne do stejne kasy jak od IOL teda k Ctc.

Miroslav Šilhavý (13.1.2004 17:30:16)

Ano, to je pravda. Zase na druhou stranu ISP nemají s ADSL v podstatě žádné starosti. Asi by bylo těžké dopátrat se toho, jestli zrovna tohle ISP vadí.

Petr Borecek (13.1.2004 17:38:48)

Me je fuk co vadi nebo nevadi ISP sme si nerozumeli lidem co hraji hry a nebyli vestci kdyz si porizovali ADSL tem to bude vadit .

Miroslav Šilhavý (13.1.2004 17:42:01)

Proboha, vždyť GZ je server Telecomu a může si s ním dělat co chce! To je jako kdybyste chtěl žalovat dopravní podnik, že vyřadí z provozu tramvaj výrobní číslo 6358, protože jste na ni byl zvyklej! A to nemá ani trochu co společného s tím, jestli Telecom je nebo není monopol nebo jestli poskytuje ADSL. Svojí prací ten server vybudovali a ať si s ním dělají co chtějí... A jedinou obranou je bojkot ze strany uživatelů, v což nevěřím.

Pepa Karbon (13.1.2004 17:59:11)

jestliže bude služba přístupná pouze a jen uživatelům IOL, pak dochází k sebebojkotu ;)

Miroslav Šilhavý (13.1.2004 18:01:13)

Pak jim to ale přejme, pokud si myslíte že je to chyba, buďte trochu škodolibý ;-)

Pepa Karbon (13.1.2004 18:16:02)

chyba je to podle mě do té míry...že se tím poměrně značně utlumí nespokojenost se službou ADSL...jelikož takhle mohl být na telescum nátlak od jiných providerů, jejichž nespokojení odpingovaní hráči by reklamovali nevyužitelnost tohoto gamepacku... :) viz Anonym, 13. ledna 2004 v 14:38

Miroslav Šilhavý (13.1.2004 18:17:20)

Spíš bych v tom viděl obchodní strategii ve smyslu lákání určité skupiny na zavedenou službu s dobrým jménem... Pingy od ostatních ISP jsou jim šum a fuk.

Marcello (13.1.2004 18:02:45)

chces asi rict k sebemrzaceni co se tyce poskytovane kvality ADSL od IOL

Anonym (13.1.2004 14:38:45)

jednoduchý...jelikož IOL je poskytovatelem v průměru a poměrně jediným, který zatím přeze všechno amatérské pojetí a provoz ADSL je schopen jakž takž udržet svoje připojení na hranici optimální konektivity pro hraní her...a proto, že hráčká obec je u nás poměrně velká...a nepochybně s ohledem na to, že na hráče se pohlíží jako na neškodného agreganta, který nežere tolik z krajíce propustnosti...je zákonitě tato služba monopolně segregována pouze na tohoto poskytovatele...protože se tím radikálně sníží procento hráčů nespokojených s kvalitou připojení... jinými slovy je to snaha co nejvíce zmírnit obecnou nespokojenost se službou ADSL...a vytvořit si tak půdu pro zametání problémů pod kobereček...imrvére snížení nákladů na korupci úřadů telekomunikačního dozoru...