Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Contactel - snížení cen či zvýšení rychlosti?

Contactel - snížení cen či zvýšení rychlosti?

Honza (13.1.2006 19:00:39)

Nevíte někdo (neptal jste se) jestli nebude náhodou Contactel snižovat ceny? Popř. by mohl reagovat na zvyšovaní rychlostí a zvýšit je taky, ne? Jinak jim dam asi sbohem.... Dx.

Anticontactel (14.1.2006 11:21:11)

Dřív bude v pekle mrznout :) než contactel něco sníží. Je to stejná "zlodějská sebranka" jako všude jinde. Při přechodu na nižší tarif v půlce měsíce mi následně napočítali plnou cenu za celej měsíc a pak mě přesvědčovali,že změna proběhla k 1.dni v měsíci (proto fakturace plné ceny).Když jsem jim s pomocí telekomu dokázal opak tak jen omluva v emailu,a že to zohlední v příští faktuře. Hádejte,jestli těch pár kaček vrátili. To se vůbec člověk nesmí rozčilovat.

Myšel (14.1.2006 11:31:12)

No, pokud Vám nestačí omluva a vrácení neoprávněně účtovaných peněz, měl byste to asi konzultovat s odborným lékařem.. Vy sám jste jistě neomylný. To Vám přeju.

Anonym (14.1.2006 11:33:50)

Ano pane neomylny. Kdyby jste ale umel cist, tak je vam jasne, ze vraceni penez se nekonalo.

Myšel (14.1.2006 12:00:22)

Já neomylný bohužel nejsem. :o( Pokud jste takto jednal i s nimi, je mi jich líto ..a možná dobře Vám tak! :o)))) 1. Napsal jste "Hádejte,jestli těch pár kaček vrátili." 2. Z Vašeho hanopisu není vůbec zřejmé, jestli od té doby nějaká faktura byla. 3. Pomyslel jste ve své neomylnosti a vševědoucnosti také na to, že Český Telecom - ať už záměrně nebo z důvodu poměrně běžných administrativních chyb - často říká koncovému zákazníkovi něco ůplně jiného, než říká ISP (který je hajzl připravil o tržby od zákazníka)? Pro ISP pak bývá často nejjednodušší přiznat se k chybě, kterou neudělal.. 4. Způsobil Vám tento provider ještě nějaká strašlivá příkoří nebo je problém opravdu v diagnóze? :o))))))

Myšel (14.1.2006 12:05:05)

A abych nezapomněl: Pokud přiznali chybu a peníze dosud nevrátili, tak směle do nich. Telefon i mail určitě znáte. Určitě se polepší a dlužný peníz vydají (ikdyž vidina bezdůvodného obohacení firmy o tak závratnou částku je jistě lákavá..).

Anonym (14.1.2006 19:52:33)

1) Ja nenapsal 2) Ja zadny hanopis nepsal, jen konstatoval co jasne vyplynulo 3) Nepomyslel, nemel jsem proc 4) Me nic neudelal

Myšel (14.1.2006 11:27:57)

Jak jste si asi už všiml v minulosti, Contactel nezlevňuje, ale zrychluje (netýká se jen ADSL, ale i dalších služeb). Dá se tedy čekat, že to provedou i teď.. Kromě toho díky integraci Contactelu i Telenoru do GTS Novera zřejmě přijdou s výhodnějšími nabídkami ADSL na infrastruktuře TLNR. Pokud je mi známo, přesnější informace (ani interní) ještě nejsou k dispozici. Ale rozhodně bych, být Vámi, neházel flintu do žita. (PS: Ona jejich nabídka není zrovna nejlevnější, ale jejich ADSL patří k nejlepším na trhu, takže se není co divit.)

Honza (14.1.2006 16:36:00)

Zkusím tedy ještě počkat. Jinak na kvalitu si opravdu stěžovat nemůžu, s tou jsem spokojen... Výpadek snad jen jeden asi před 2 měsícema.