Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > ČTc - migrace z Broadband na Sprint

ČTc - migrace z Broadband na Sprint

Hans (19.1.2006 11:17:34)

Přátelé, vzhledem ke spokojenosti s aktuálním připojením Broadband 512/128 jsem si opravdu nedokázal představit, co je u telecomu všechno možné. Již od začátku listopadu řeším výše uvedenou migraci a opravdu již nevidím jinou možnost než to s telecomem ukončit. Na zelenou linku jsem volal tak 25x a mám pocit, že tamější telefonistky a telefonisté jsou v případě, že neví, schopny se akorát tak pět minut dokola omlouvat. Chápu, nemohou za to, tak je vyškolili a když prostě netuší, jak by pomohli, tak jsou, víte kde. Akorát všichni přeposlali můj vzkaz na technické oddělení, ale technické oddělení ne a ne se ozvat. Tak ať těm telefonistům do háje řeknou, že mají prostě systémové problémy, ale "je nám líto" či "omlouváme se" mně prostě pro vyřešení problému nestačí. Vás všechny prosím ... pokud znáte nějaký trik, jak bez problému provést migraci u telecomu, prosím poraďte. Ostatní prosím, aby mi z vlastní zkušenosti doporučili toho nejlepšího zprostředkovatele internetu. Díky za ochotu, mějte se krásně!

y2k (19.1.2006 11:23:02)

Neříkali Ti v bývalém zaměstnání "messerschmidt" ???

Anonym (19.1.2006 11:25:55)

ne-e

batt (19.1.2006 13:21:23)

no ja jsem prechazel ze sprintu na adsl profi 512 a delalx mi to 14 dní musíš tam pořad volat

haf (19.1.2006 13:59:17)

No já mám opačné skušenosti změna tarifu během asi dvou hodin a servisní technik do hodiny,jen jestli nejste již příliš známý ?

Anonym (19.1.2006 14:31:42)

batt a jaky mas pingy napis diky.

batt (19.1.2006 15:48:04)

ping na seznam mam 23 ms a v noci i dolem 17ms

pet007 (19.1.2006 18:51:52)

V pondělí jsem požádal o změnu služby - v úterý byla hotová :) Zkus tam zavoat jednou a vysvětlit co chceš srozumitelně :)

mmm (19.1.2006 15:53:44)

zajdi si osobne do telepointu a rekni co si prejes ,co nebylo možné vyresit telefonicky tak vyresila jen osobni navsteva telepointu ,jsem z Uherskeho Hradiste ,no a jeste dobry je email (psana forma zadosti)

romik (19.1.2006 16:39:34)

napis svoje pevne tel cislo. mrknu na to

Anonym (19.1.2006 18:04:26)

jj diky batte a z jaky casti jsi?(kde bydlis).?dik taky uvazuju jen se bojim kdyz bydlim v zapadakove jestli t ypingy nebudu mit horsi:)a jeste jaky mas modem.dikes.

batt (19.1.2006 19:49:33)

no bydlím na severu čech ve šluknovském výbězku a modem mam zyzel serie 600 a jsem spokojenej

Anonym (19.1.2006 20:01:09)

jj diky.

hans (21.1.2006 21:43:05)

Stavil jsem se na telepointu a tam mně chlápek sdělil, že to je nejhorší varianta, jaká může nastat - nějakej status: "vráceno realizace". V tomto případě je to údajně totálně zablokovaný a čeká se, až se na to vrhne zvláštní ČTc-skupina a celý to rozlouskne. Při této situaci to údajně ani nějde zrušit, resp. odpojit. Mám prý prudit, prudit a prudit a posílat stížnosti. Tak už jsem něco poslal, tak jsem zvědav. Ty se tady nabízíš ("mrknu na to"), jako kdybys byl nějakej člen citované speciální skupiny. Pokud ano resp. jestli můžeš opravdu pomoci, napiš na mail tvoji mail, pošlu to číslo. Tady je zveřejňovat nechci. Díky

lucky (22.1.2006 00:27:53)

Naprosto stejná situace, migrace Broadband-Sprint. Několik návštěv v Telepointu, x volání na infolinku, žádosti na mail, fax a nic. Má trpělivost byla 3 měsíce. Výpověď a migrace na bezdrát byla jediné řešení. Nikdy více k Telefonice.

hans (24.1.2006 09:26:00)

zdar, jak prosím nejlíp a nejrychleji provést výpověď? díky,

haf (24.1.2006 09:58:15)

Nejlépe je přečist smlouvu. Nechápu uváděné problémy.Pokud jste zaregistrovaní já nemám žádné problémy.Na svojich stánkách si změním co potřebuji .

lucky (25.1.2006 00:59:28)

Já to poslal doporučeným dopisem na Český Telecom, a.s., Internet on Line, Václavská 20/2073, 120 00 Praha 2 a borec v Telepointu mě to poslal ještě jednou faxem. Věc: zrušení služby Internet Broadband. Žádám atd. tel.číslo, na kterém má být služba zrušena. Doba vyřízení 1 měsíc. Byl jsem s připojením také spokojen ale tohle už bylo prostě moc.

Anonym (25.1.2006 09:25:14)

Hele ja sem dosel na telepoint a s usmevem rekl ze to chci zrusit ona mi dala podepsat formular a presne za mesic sem skoncil a btw. este tam meli "akci" ze kdyz mi pracovnice nenabidne internet express ze me musi pozvat na kafe (rozumej z automatu kerej tam meli :) ) no samozrejme mi IE nenabidla kdyz sem ho rusil tak sem si este zabuzeroval a domu sem sel s dobrym pocitem ze aspon nekoho na telecomu sem nasral :)

Sergey (25.1.2006 11:14:09)

Jasně, ta ženská na Telepointu mohla za všechna tvoje trápení, tak jsi jí to nandal, gratuluji.