Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > upozornění od IOL

upozornění od IOL

Jmj (3.7.2003 01:58:23)

Chtěl by se zeptat zda nekomu prisel obdobný email jako mě a jak to řešíte (zda jse vypli adsl reconnect) a jestli mě mužou odpoji či ne. děkuji Jmj Vážený uživateli, v rámci provozu služeb IOL Broadband dochází k výraznému přetěžování přihlašovacího serveru, které ve svém důsledku způsobuje značnou nestabilitu služby a následné výpadky pro všechny uživatele. Je pravděpodobné, že přetěžování přihlašovacího serveru je způsobeno využíváním SW aplikace instalované na Vašem PC, která se pokouší opakovaně automaticky připojovat ke službě (aplikace tohoto typu jsou například k nalezení na www.dsl.cz). Zajisté chápete závažnost celé situace a proto Vás žádáme o spolupráci při odstranění výše zmíněného problému, který je nutné vyřešit na Vaší straně nejdéle do 24 hodin od doručení tohoto upozornění na Vaši kontaktní elektronickou adresu a to tak, že zamezíte funkcionalitě automatického opakovaného přihlašování ke službě, čímž přizpůsobíte využívání předmětné služby právnímu rámci, který byl uzavřen mezi Vámi a naší společností podpisem smlouvy s odkazem na ostatní smluvní dokumenty zejména Všeobecné podmínky pro poskytování veřejné telekomunikační služby IOL Broadband /IOL Broadband Profi. Tyto dokumenty jsou k dispozici na adrese: www.iol.cz. V případě potřeby technické konzultace můžete využít kontaktní elektronickou adresu: techhelp@iol.cz. V případě, že nebude problém na Vaší straně v daném termínu vyřešen, budeme nuceni kvalifikovat další využívání služby výše uvedeným způsobem jako podstatné porušení povinností vyplývajících pro uživatele ze Všeobecných podmínek pro poskytování veřejné telekomunikační služby IOL Broadband / IOL Broadband Profi, čl. 4 - Práva a povinnosti Uživatele. Upozorňujeme Vás, že v případě, kdy i nadále budete neúměrně přetěžovat poskytovanou službu opakovaným a neopodstatněným přihlašováním na SSD bez předchozího korektního ukončení připojení, budeme nuceni postupovat dle zmíněných Všeobecných podmínek pro poskytování veřejné telekomunikační služby, čl. 5 - Všeobecných podmínek a od smlouvy odstoupit. Předem Vám děkujeme za Vaší spolupráci a věříme, že i nadále budete využívat naše služby. S přátelským pozdravem Ing. Jaroslav Slivarich, ředitel pro péči o zákazníky ČESKÝ TELECOM, a.s.

Karol Martinka (3.7.2003 09:52:18)

Dobry den, ano skutocne IOL sa vyhraza svojim zakaznikom vypovedanim zmluvy, avsak podla mojho nazoru nepravom. Program ADSL Reconnect naozaj mohol za istych okolnosti pretazovat zariadenia na telecome, avsak nemyslim, ze natolko aby im zrutil system. Uvedena chyba bola sposobena vypadkom IP adresy, podla ktorej program zistoval existenciu spojenia. V navode na strankach www.autodsl.com je uz od 1. verzie (4/2003) napisana poznamka o vhodnosti zmeny IP adresy na inu. Kazdy registrovany uzivatel obdrzal mail s upozornenim na vypadok a riesenim ako mu zabranit. Na strankach bola ihned uvedena nova verzia programu, ktora problem eliminuje. -- Program sa sprava ako bezny prehliadac HTTP (napr. IE, alebo Netscape) a preto nevidim ani najmensi dovod ho nepouzivat. Telecom nema pravo zakazovat jeho pouzivanie a tym poskodzovat viacere firmy a jednotlivcov (napr. dsl.cz). -- Okrem toho sa mi zda, ze telecom ma mohol radsej kontaktovat a snazit sa vyriesit problem technicky a nie nehumanne vyhrazanim sa. Ospravedlnujem sa za vzniknute komplikacie vsetkym uzivatelom, ktorych sa to dotklo. Kedze program nie je supportovany zo strany telecomu, nikdy sa neda 100% zabranit jeho moznemu zlyhaniu. Pekny den, Karol Martinka - autor

Anonym (3.7.2003 11:03:50)

> Uvedena chyba bola sposobena vypadkom IP adresy, podla > ktorej program zistoval existenciu spojenia. Pokud vypadne nejaka dalsi adresa tak se to bude opakovat !!?? Musite vymyslet neco co tomu zabrani, treba kdyz adresa nefunguje hodinu, tak se to prestane pokouset ji testovat, nebo to nebude provadet login na Dashboard tak casto nebo s prodluzujici se periodou 2,5, 10, 20 minut ... >Program ADSL Reconnect naozaj mohol za istych okolnosti >pretazovat zariadenia na telecome, avsak nemyslim, ze >natolko aby im zrutil system. Ale jo a velmi jednoduse - Kazdy login na Dasboard, zpusobi asi prideleni ( vytvoreni) dalsi IP adresy ktera je asi prirazena uzivateli, takze kdyz se to opakuje moc casto, bez odhlasovani, tak to samozdrejne IP adresy vycerpa !! To ze to nemaji zabezpeceno proti prideleni vic IP pro jednotlive loginy je problem telecomu/cisca. Takze zaver - za problemy s Dashboardem v posledni dobe muze tenhle program v kombinaci s nesmyslnym Dashboardem.

Anonym (3.7.2003 19:47:53)

Anonym (4.7.2003 07:34:04)

Napadlo vás,že je možné udělat ověřování na dashboardu pomocí generování kódu do grafického obrázku,uživatel pak bude muset ručně tento kód zapsat do políčka a odeslat?Pokud by to tak bylo,tak vám žádný ADSL reconnect nepomůže.Trochu přemýšlejte než si něco nainstalujete.Všichni si kupujete nejlevnější variantu (trabanta) a chcete od toho výkony jako z profi verze (mercedesa).

Anonym (4.7.2003 07:47:23)

S tebou plně souhlasím seš asi jeden z mála kdo se na to dívá normálně.jenom doufám že reconnect už přestanou ti blázni používat !!!!????!!!!

MAXA (8.7.2003 13:17:25)

Miluju typy co se schovavaji za Anonym a maji kecy jak trilety deti, nevim proc se osocujete na programatora, ktery se tu omluvil a na uzivatele techto programu.Ne kazdymu vyhovuje nesmyslne prihlasovani, proc si to nezjednodusit, kdyz je tu moznost. Myslim, ze mame jednoho spolecneho "nepritele" a to je moloch a brzda rozvoje internetu - Telecom, takze tahejme za stejny provaz.Pevne doufam, ze zruseni dashboardu a NATovani prijde driv jak koncem leta.

Karol (4.7.2003 10:00:36)

Vy nepouzivate ADSL Reconnect?

Anonym (4.7.2003 12:55:12)

Ne proc ? Mel bych snad ?

Anonym (4.7.2003 07:41:36)

Za to že ADSL nejede si můžete sami.

Karol Martinka (3.7.2003 20:40:28)

No mate ciastocne pravdu s tym, ze by sa to mohlo opakovat v pripade ak vypadne IP adresa, ktoru testuje ADSL Reconnect. Standartne uz su nastavene preto 2 testovacie IP adresy a odporucam uzivatelom nastavit aj tretiu pre pripad vypadku ostatnych. Je velmi malo pravdepodobne, ze by naraz vypadli 3 servery, takze vypadky by mali byt takmer eliminovane. Do novej verzie implementujem urcite dalsie moznosti overovania pripojenia a budem sa snazit ju spravit este stabilnejsou. Taktiez ma napadlo, ze v pripade ak nepojde ping, tak sa najprv pokusi o regulerne odhlasenie z dashboardu a az potom bude snazit o znovupripojenie. To by malo vyriesit uplne vsetky problemy.

Karol Martinka (3.7.2003 22:12:11)

No takze som implementoval funkciu pokusu o regulerne odpojenie dashboardu v pripade reconnectu, co zabrani vycerpaniu IP adries providera. Verim, ze v spojitosti s novymi 'testovacimi' IP adresami bude program 100% funkcny. Najnovsia verzia je vzdy k dispozicii na www.autodsl.com

Ruda (3.7.2003 11:07:44)

mi take dnes prisel a take mne nadzvedl ze zidle. Pripada mi, ze jedine na co se CT zmuze, je buzerace zakaznika. --------- Po problemech s pripojenim jsem kontaktoval infolinku IOL, asi po 40min. jsem byl spojen a pan na infolince mi take mimo jine sdelil, ze skutecne dashboard budou rusit, ale s vyhledem na konec prazdnin. Snad to bude driv a do te doby mne doufam kvuli jejich amaterismu neodpoji.

Radek (4.7.2003 18:40:04)

Ano. Obdržel jsem totéž. Odpověděl jsem následně: Vážený pane řediteli, pokud nejste schopni zabezpečit stabilitu provozu jiným způsobem než tím, že si odstraním produkt ADSL Reconnect, pak takto udělám. Rád bych ovšem okomentoval pár věcí. Docela mne zaráží a uráží Váš přístup k danému problému, který jsem si přečetl ve Vašem mailu níže. Myslím si, že takováto věc stojí za uveřejnění a informaci pro širší veřejnost a pro Vaše zákazníky jak stávající, tak potenciální o čemž budu velmi vážně uvažovat. K používání výše uvedeného produktu mne dovedla okamžitá negativní zkušenost právě s připojováním se ke službě ADSL. Ona negativní zkušenost spočívá v následujících oblastech. Tou první je to, že samotný proces připojení je docela těžkopádný. V době technologické pokročilosti si myslím, že se jedná o docela dřevní postup. Tou druhou oblastí problémů, mnohem podstatnější je, že připojení zejména přes Váš Dashboard je absolutně nespolehlivé a připomíná nahodilý proces. To že někdo využívá SW, který vylepšuje výše uvedené, získá jej zcela legálním způsobem, je naprosto legitimní a nevidím jediný důvod, proč by se Vaše společnost měla obracet právě takovýmto způsobem na Vašeho zákazníka - uživatele. Navíc daný SW nedělá nic víc, než činnosti, které provádí "normálně" se připojující uživatel, což zvládne naprogramovat absolutně průměrný programátor. S pozdravem uživatel Vašich služeb Radek Adámek

kalibr (8.7.2003 06:30:37)

Nejsme v USA . Jsem rád za to co mám !!!!!