Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Silhavy je divna persona ...........

Silhavy je divna persona ...........

Rudolf (14.1.2004 11:35:09)

Hmmm. lide co si myslite o tomto ne zcela nezajimavem cloveku ?

Svata (14.1.2004 11:44:12)

Tak mě se zas nezdá až tak divnej,trochu demagog,rád je proti všem :-) Hájí neobhajitelné,totiž zlodějnu ČTc a provokuje,to mě osobně vytáčí víc Petr Pospíchal tohle komunistické individuum se mi zdá dokonce nebezpečné,což se Myrkovi říct nedá :-)

Marcello (14.1.2004 11:58:46)

clovek, ktery dokaze sve IQ uplatnit v praxi, a tak pusobi na mnoho lidi "divne" ;)

Prober (14.1.2004 12:04:18)

Chvála bohu, že je tady. Lidi by bez něj asi něměli náměty na zakládání dalších témat. ;)

devast (14.1.2004 17:17:37)

ja myslim ze je v pohode a jiste velke oziveni pro tento web :-) Pise proste to, co hodne lidi nechce slyset. ( tzn. ze jen nebreci a nenadava na CT ). Vyjadruje se k momentalnim podminkam ADSL u nas.......

Oak (14.1.2004 18:26:27)

Já si myslim, že jako jeden z mála ví, v čem má adsl u nás problém a problematice rozumí.Ví, jak to spravit, ale co zmůže jeden člověk:(Dám na jeho úsudek, ale nijak slepě, je to přecejenom taky člověk.

Pavel (14.1.2004 18:58:01)

Ano, přímo úžasně ví v čem jsou problémy a jak to spravit. Jsou tu totiž dle kvalifikovaného a pravdivého vyjádření Českého Telecomu strašní stahovači kteří vytěžují linky nejvíc na světě. A p. Šilhavý by to geniálně vyřešil zavedením samých datových limitů. BRAVO, tomu říkám rouzumět problematice ADSL :))).

Oak (14.1.2004 19:37:01)

Silhavy, pokud se nemylim vsude spis pise, ze za soucasny stav ceskeho adsl muzou poskytovatele, protoze je na nich, jak si zavedou QoS.Navic nejvic problemu maji ti poskytovatele, kteri nabizeli(nabizi) sluzbu bez dat. limitu. V zahranici jde prece o stejnou sluzbu, at taky tam nemají problemy, ne.Ta sluzba se proste nabidne a je na ISP, jak si ji osetri.No a kdyz neostri, dopada to tak, jak vydime.

Pavel (14.1.2004 19:42:44)

Ne nejde o stejnou sluzbu. V zahranici nikdo nediktuje datove limity a vetsinou ani agregaci a ISP to delaji sami. QoS ovlivni jen a jen latenci, nic vic, je to jen ne prilis podstatna vec vzhledem k celkovemu fungovani ADSL. Za stav ceskeho ADSL muze samozrejme jen a jen Telecom, tim ze nabizi mizerne sluzby s datovymi limity ktere zakaznici nechteji. ISP jen nabizeji slusne sluzby za slusne penize, tak se neni mozne divit ze lidi hromadne utikaji k tem ISP ktere neomezene data nabizeji. Az Telecom limity zrusi, rozestre se zatez rovnomerne mezi vsechny ISP a bude konec nejvetsim problemum.

Miroslav Šilhavý (14.1.2004 19:48:18)

Kde jsi přišel k tomu, že QoS ovlivní jen latenci?

b4k0nuk3m (15.1.2004 02:12:27)

Vím že tato osoba ví o čem hovoří a troufám si říci že není až tak šilhavý ... Ted vazne. Tohle neni nahodny usudek tohle je praxe v ISP a ja vim proc. Adsl dle meho nazoru neni az tak problem poskytovatelu jako podminek za kterych je tu provozovana. ISPs promyslenym konkurencnim natlakem (GTS nema ADSL jako prioritu a hlavni vydelek a presto ji podepsala prvni ... Kdo je dodavatel pevnych linek a kdo urcuje cenu ?) podepsali prvni dohodu a nastala patova situace. Vsichni ISPs podepsali taky. retezova reakce. Problemy se zakazniky s technlogii jako takovou ac je poskytovana CTc musi vyrizovat ISP. ISP poskytuje pouze propojeni do site internet. Pokud ovsem nastane problem se sluzbou jako takovou, je odpovedny i za problemy technologii (I za problemy CTC) Vina je tedy v ocich verejnosti v ISP ISP vsak neni schopny technologii ovlivnit.... Paklize nektery z ISP zacne byt pro IOL "velkou konkurenci" (sledujte v grafech prumernou rychlost IOL - thats the best) CTc utahne kohout. Agregacni kohout. vytizenosti GWs poskytovatelu jsou u vetsiny tak na 30-40 procent maximum To CTc pousti data z jejich strany jako pisek do presypacich hodin. Kdyby agregace nebyla ISPs jsou pripraveni poskytnout dostatecnou konektivitu vsem. Kolem 300 MB/s je malo ? Agregace ovsem je. A s agregaci prisel CTc ne ISPs. Vsimnete si nejdrive Nextra,GTS ted Tiscali a budou dalsi. GM CTc vymyslelo nekolik genialnich tahu, vyuzili draveho prostredi a nikdo nemuze nic... Reseni celkove situace s ADSL neni dostatecne dynamicke. Silne konkurencni prostredi nedovoluje "kartelove dohody" je to pruser

Pavel (15.1.2004 03:33:05)

Ano, naprosto vystizne receno, zcela souhlasim. Telecom proste nechce pustit poradne sluzby pro zakazniky, nybrz pouze svuj nekvalitni, katastrofalni agregaci a limity orezany paskvil, a kdyz se o to nektery ISP pokousi, tak "utahne kohouty". Zatimco je jasne, ze sami ISP by radi poskytovali konektivitu a ADSL s parametry na vysoke urovni, avsak plna moc a vlada nad daty ADSL Telecomu jim to znemoznuje. Je jen zahadou, jak je mozne, ze CTU, ktery do konce listopadu prislibil a mel vydat rozhodnuti o propojeni - ktere by konecne dalo tvorbu agregace, limitu a dalsich parametru plne do rukou ISP, mohl vse na posledni chvili zarazit. Copak nemuze nekdo dat podnet k vysetrovani na protikorupcni utvar? Copak uplatky mezi Telecomem, vladou a CTU jsou nepostizitelne?

b4k0nuk3m (15.1.2004 10:10:42)

Presne tak mam takovy pocit ze v teto kulisarne take hraje dulezitou roly ISDN. CTc narvalo obrovsky penize do ISDN technologii a v tuto chvili o to uz nikdo diky ADSL nestoji ... ISDN v CR neni uspesne. Na to jake jsou naklady na zavedeni teto technologie bych dokonce rekl ze je pro CTc s navratem investice pruser na cele care... Agregace a kvalita sluzeb ADSL ze strany CTc ma mozna zpomalit tempo rustu broadbandovych sluzeb v CR za ucelem "posledniho vykriku prodeje ISDN".

jakub (15.1.2004 03:09:35)

kdyz je taj nezajimavy tak proc o nem zakladas thread? :-)))))))))))

b4k0nuk3m (15.1.2004 19:39:00)

"Nezajimavy" a "ne zcela nezajimavy" je rozdil

Anonym (15.1.2004 11:15:54)

na něm je zvláštní ta jeho angažovanost...přestože tvrdí, že v celým sporu je vlastně jen nezaujatým pozorovatelem, který není zainteresován žádnou stranou sporu...je docela podivné, že tu působí jako "moderátor" a celému problému ADSL a potažmo tím tomuto fóru se věnuje i 16 hodin denně... ani se mi nechtějí napadat jeho slova o tom, že jsme internetově "nenažraný" národ, který je schopen na internetu trávit několik (desítek) hodin denně... zloděj křičí "chyťte zloděje"... ;)