Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Nestra....nový tarif ..nová rychlost

Nestra....nový tarif ..nová rychlost

Petr parkan (28.1.2006 15:58:49)

Pro uživatele ADSL Nextra.......1.2/2006 obdrží email kde se dozví vše jak to bude s rychlostí a vše ostatní dnes jsem dostal email přímo z centra Nextry......

kix (28.1.2006 16:02:04)

máte něco konkrétního?

Petr (28.1.2006 16:33:41)

Zárověn to bude v ten den i na www.nextra.cz!!!!!! teda uživatelé kdo má nextru tak hledejte vše 1.2/2005 na webu . www.nextra.cz.......

Anonym (28.1.2006 16:58:20)

a nic dalsiho nevite? ani zmen pro Telenor platformu?

Wasabi (31.1.2006 13:40:26)

Jo to by me taky zajimalo.. kazdy zminuje jen telecom a pres platformu Telenor se nikdo ani nezmini :(

Anonym (31.1.2006 14:26:03)

No jistě, vždyť se jedná o změnu ze strany Telecomu s tím nemá Nextra nic společného !!!!! Navíc přece Nextra už v podstatě není - patří to GTS NOVERA !!!! Tak se ptej tam !!!!

nick (31.1.2006 15:39:20)

Jses mimo. Data pluji IP siti Nextry, takze pokud by nextra nechtela, aby se z vaseho zlutozeleneho adsl stalo neco rychlejsiho, tak se to nestane... nick

Anonym (31.1.2006 17:04:17)

A ADSL by pak prodávala pak tak možná sama době :-)

nick (31.1.2006 17:35:12)

ano, to mas pravdu, ja jen rikam, ze je nesmysl, ze pouze CTc urcuje rychlost pripojky... tech aspektu je tam daleko vice, viz FUP, QoS etc... nick

Anonym (31.1.2006 22:27:06)

Jdi se odstrelit. Placas mimo misu:-)

nick (31.1.2006 23:31:01)

tak tak, jsem mimo, kdyz telekom zrychli linku tak se to automaticky zrychluje i tobe, prestoze mas nextru, promin... nick

Anonym (1.2.2006 00:04:03)

komu neni rady...

Telecomák obecný (31.1.2006 14:31:12)

a co má telenor společného se žlutomorem? vy jste se už napakovali dost, teďko sme na řadě my, heč.

MArtin (31.1.2006 14:33:44)

Napakovat jsme se mohli, ale tím pádem přestává být ADSL na platformě Telenoru(GTS) zajímavé a nebude získávat nové zákazníky.A to určitě nebude nový majitel chtít dopustit, když investoval do koupě.

nick (28.1.2006 17:30:23)

no a konkretni cisla? co ti poslali? to, co jsi rekl, ma stejne nulovou hodnotu, jako nic nerict... nick

george (31.1.2006 11:11:10)

tak tohle mi prislo dnes rano...o datovych limitech radsi zadna zminka, tak se obavam, ze to zustane stejne :-( radi bychom Vas informovali o chystanych zmenach pri poskytovani sluzby ADSL od unora 2006. V souvislosti se zkvalitnovanim poskytovanych ADSL sluzeb pristoupi spolecnost NEXTRA Czech Republic, s.r.o. k vyraznemu navyseni rychlosti stavajicich ADSL sluzeb. Zmena rychlosti bude realizovana ve vsech pripadech, kde to bude technicky mozne. U Vasi sluzby dojde k navyseni rychlosti z 254/64 Kbps na 768/128 Kbps, ostatni podminky sluzby a vyse pravidelneho mesicniho poplatku za sluzbu se nemeni. Vlastni navysovani rychlosti bude probihat postupne od 3.2. 2006, po zvyseni rychlosti budete nasledne informovani emailem. Podrobnosti o probihajicich zmenach najdete na nasich www strankach v casti Podpora-Oznameni pro zakazniky. V pripade nejasnosti muzete kontaktovat oddeleni Technicke podpory - Hotline na tel. cisle 296355692. S pozdravem ADSL team

nick (31.1.2006 12:15:28)

nick (31.1.2006 12:16:57)

"O navyseni rychlosti budete nasledne informovani emailem." ROFL to keby uzivatel zadne zrychleni nezpozoroval :D)) nick

Anonym (31.1.2006 12:39:33)

To není žádná sranda jako, já si myslím že to bude přesně tak. Papírově se navýší rychlost, ale jelikož sou garance nulové, tak vše zůstane při starém.

petr (28.1.2006 18:19:26)

Dobry den Vsetky informacie tykajuce sa navysenia rychlosti a uprava sadzieb za sluzby budu uverejnene na nasich webovych strankach 1.2.2006 v tomto case pre Vas nemam blizsie informacie a preto je nutne pockat do uvedeneho terminu. Dakujem za pochopenie. Zanechavajte prosim text predoslej komunikacie. S pozdravom Martin Peniazka Nextra Hotline Nextra Czech Republic s.r.o. http://www.nextra.cz V Celnici 10/CZ-117 21 Praha 1 Dial Up Hotline: +420 296 355 703 ADSL Hotline: +420 296 355 692 E-mail: hotline@nextra.cz

nick (28.1.2006 18:57:29)

by me aspon zajimalo, jestli se to bude tykat vsech zakazniku nebo jen tech, co si podepisi novou smlouvu (tj. kdyz mam soucasnou smlouvu s dobou platnosti na 12 mesicu, ktere jeste neskoncily, tak to pro me nebude)... "A"? nick

Anonym (28.1.2006 20:39:01)

No pro me to je asi jednoduche - vypovim jim v pondeli smlouvu. A pak uvidim co udelaji s tarifama. Bud nabidnou neco kloudneho a zustanu nebo nenabidnou a jdu jinam.

nick (28.1.2006 21:12:39)

no tak pak s tou vypovedi muzes klidne do stredy pockat ;) nick

Anonym (29.1.2006 09:19:49)

Nemuzu. Musel bych zustat o mesic dele (do konce mesice + 2mesice).

Nargon (29.1.2006 09:59:07)

Hmm, to uz neni to, ze pri zmene muzes odstoupit od slouvy bez vypovedni lhuty?

nick (29.1.2006 14:48:51)

ano, mas na to 14dni od zmeny... nick

Anonym (31.1.2006 12:13:45)

Muzu poprosit, kde ve smlouve se o tom pise, nikde jsem toto ustanoveni nenasel, a zrovna ted by se mi to docela hodilo vyuzit. Díky.

nick (31.1.2006 13:52:03)

obcansky zakonik, tusim... cislo paragrafu po me nechtej, dosud jsem to nepotreboval, kdybych to potreboval, tak si to vyhledam... nick

Anonym (31.1.2006 16:53:59)

Obavam se, ze tohle tam maj ostreno. Vypovedet muzes, pokud se podminky zhorsi, ne pokud dojde k zlepseni. Jsem si to poctive cetl...

X&Y (31.1.2006 17:02:32)

No to by se hodilo více lidem (mě taky :-) ) a nebo si budeš muset o to zrychlení požádat a pak nebudeš moc dát vypoveď z důvodu změny parametrů

nick (31.1.2006 17:36:19)

Asi tak nejak... a jeste se jim upises na dalsich 14dni... nick

nick (31.1.2006 17:37:20)

zhorseni / zlepseni je velice subjektivni. Nekdo povazuje tvrdsi FUP za zhorseni sluzby, da se to vsak prezentovat i jako rovnomernejsi rozlozeni zateze v siti a tudiz aj zlepseni sluzby... nick

Anonym (31.1.2006 13:47:09)

1MB FUN přechází na 3072, pravděpodobně ponechává limit 10GB. Bude asi nový tarif 2048 - 20GB. Stávající zákaznící budou moci přejít na jiné tarify. Já s největší pravděpodobností přejdu na 4096/512/ 40GB , který ted bude dostupný za cenu, za kterou to bylo doposud u Telenoru (1190). To mi připadá pěkné ...

Anonym (31.1.2006 14:55:18)

Jj, všichni jsou zvýhodněni, mají 2x - 3x větší rychlost za stejnou nebo nižší cenu, ale ti co mají tedka 4096 budou mít zvýhodnění jaký? že by se hýblo s limitem nehrozí. Takže kde bude jaké zlepšování, zrychlování, zkvalitnování?

Anonym (31.1.2006 15:07:54)

Ti už byli zvýhodněni doposud ... :-)

Anonym (31.1.2006 17:16:30)

Jak?

Anonym (31.1.2006 17:17:30)

Že měli takovou rychlost v rámci jinak mizerného pokrytí Telenoru. Ted to konečně budou moci mít i ostatní ...

Anonym (31.1.2006 17:22:13)

No jasně, ale když bude přes čtc dvoumegabit office za skoro stejnou cenu jako 4 megabit fun se 40 gb limitem přes telenor, tak pak nechápu logiku. Se asi budou hodně divit, když jim všichni Funaři z telenoru budou přecházet k telekomu. Lidi z nextry by to měli chtít naopak.

Anonym (31.1.2006 17:24:47)

No počkej a odkud víš že Nextra nebude mít podobné nové ceny Office jako Telecom Extreme ?? Já myslím, že bude ...

Anonym (31.1.2006 20:41:19)

Bavíme se o zlepšování, zkvalitňování nebo zrychlování u lidí, kteří teď maj 4096 s 40 gb limitem. Navýšení rychlosti nehrozí a navýšení limitu taky ne. Takže snížení ceny?

Anonym (31.1.2006 20:46:13)

Proč ? ČRa taky zrychlují aspoň na 5 mbit tak proč by nemohl i TELENOR ?

martenzo (31.1.2006 20:51:50)

Určitě by měli zrychlovat, ale ne v nejbližším horizontu.Mají jiné problémy. Hlavně s převzetím od GTS. Ale Nextra bude muset něco dělat, protože jak říkali viz. výše, OFFICE 2MB je jednou tak dražší než Telecom a to samé je u 4MB. Je sice rozdíl v agregaci,ale rozdíl bude max 5% a to už za ty peníze stojí

george (31.1.2006 21:10:58)

No a co teprve, kdyz stale platim za 256/64 4GB 700,-!!! Psali mi, ze to zvysi na 768/128, tak sem jim napsal co si o tom myslim. Sem zvedavej na jejich argumenty. Kdybych se nebal ztraty ztraty pripojky do DSLAMu na ustredne, na kterou treba kamarad ceka uz 2 mesice, tak bych hned presel k Volnymu na 2Mb...:-/ Nevim jestli mi pri vypovedi u Nextry Telecom ihned zrusi ADSL. Vyznate se nekdo?

Anonym (31.1.2006 20:55:59)

A kde je psané že by si musel KAŽDÝ (zdarma) polepšit nebo mít nějaké výhody ?? Na to není žádný nárok. Je to je příležitostný dárek zdarma, čili ho nelze vyžadovat a nárokovat si ...

Anonym (31.1.2006 21:05:15)

Nevím, ale tipuju, že jsi čech podle toho jak umíš dobře česky, takže tě tipuju tak jako sebe na typickou českou povahu. Nemůže tě tedy překvapit když vyjádřím rozhořčení nad tím, že všichni okolo dostávají dárečky zdarma a já ne. Navíc todle je docela blbý přirovnání, protože změna rychlosti z 1 na 3 mega mi zase jako taková drobnost nevhodná pozornosti nepřipadne. Vžij se do mý situace, jaký by byl tvůj pohled, no? :-) Ale to je jen můj věčný pesimismus. Ani můj tarif nextra nemůže nechat bez povšimnutí, protože bych zfleku přešel na telekom, kde budu mít za stejnou cenu 3 mega nolimit.

Anonym (31.1.2006 21:22:50)

Chápu tě. Ale není to v tvých rukou. Nic s tím nenaděláš at ti dárek dají nebo nedají. Nejlépe se nevzrušovat ...

Anonym (31.1.2006 21:53:14)

Houbeles darky, spis pud sebezachovy. Kdyby to neudelali, tak prijdou o zakazniky a brzo i na buben.

Anonym (31.1.2006 21:55:05)

Ale tak ... to je přece vývoj ne ?

nick (31.1.2006 23:33:27)

nejakej si ten telecomi dvoumegac nolimit nedovedu predstavit :D) ad zrychleni u nextry (planovane): na ostatnich pripojkach se sice zvyssi rychlost, ale 512 -> 1024 s 3GB limitem? ROFL! to je ti ten megabit uplne k prdu :p) nick

Anonym (31.1.2006 21:50:37)

Oni meli...to zni skoro jako zavist. Milej zlatej, oni si za to i priplatili.

Anonym (31.1.2006 21:56:41)

Připlatili ? Pokud vím tarify Telenoru byly podstatně levnější než stejné služby přes CT

Anonym (31.1.2006 22:15:18)

Ztratil si nit, tady se porovnava Fun 4Mb s nizsima tarifama. CT sem netahej.

TomZ (31.1.2006 15:24:47)

Tak to sem zvedavej. A bude tam na webu teda i z ceho na co se migruje? jinak na co myslite ze me daj resp prendaj kdyz mam Start 512/3GB. na 1Mbit nebo 2Mbit a zvysi limit.. no uvidim snad zitra :) thx

Majkl_GO (31.1.2006 15:29:35)

Přendaji ti to na 2Mbit. Ale nevim, jak je to s dat. limitem. Mam taky start, ale potřeboval bych aspoň 7GB...

TomZ (31.1.2006 15:42:26)

Ok diks. A nevis kde vybrat ten email od nich "pry" psal vsem. Protoze ja to mam presmerovane na svuj a tam nic nedorazilo a nevim kde si to vybrat primo - v user.nextra.cz sem to nenasel.

Majkl_GO (31.1.2006 17:34:32)

Mno, pokud máš na svym e-mailu spam filter, tak se podívej, jestli to neskončilo tam :). BTW, psali mi, že limit zůstává 3GB, ale vážně uvažují o zvýšení...

TomZ (31.1.2006 17:46:08)

No vidis bylo to ve spamu.. nejak se mi tam nechtelo koukat.. heh jj mam 512 a pisi ze z 1024 me daj na 3Mbit. jj ty 3GB limit je malo. ale tech 10GB by mi stacilo..tak snad.

PaROUBEK (2.2.2006 11:16:02)

... NECHTELO KOUKAT ... SPIS TI TO NEDOCKVAKLO ... :)

abc (1.2.2006 10:42:14)

Prd přendají: http://www.nextra.cz/cz/content/download/11536/147025/file/051011- dodatek_pro_zmenu_sluzby_na_START_FUN_OFFICE_FUAL_v7.pdf

Anonym (1.2.2006 10:51:22)

No nejvetsi prasarna je, ze kdyz ten dodatek podepises, tak se tim upises na dalsich 12 mesicu, coz nechapu proc. Je to postizeni starych zakazniku ve prospech novych. (Za ty plati zpristupneni smycky a modem, starym jen zmeni konfiguraci a nic je to nestoji)

Anonym (1.2.2006 10:59:37)

Věrnostní program nextry byl vždy veden v duchu "co nejvíce vyj*bat" se stávajími zákazníky. At už se jedná o tarify či FUP. A když už se najde skulinka kde a jak si pomoct, tak zase úpis na rok. Myslím, že tohle by se mělo změnit. Pro věrné uživatele přinést výhody a ne se po nich ještě vozit ve prospěch nových. Ikdyž tedka mám takové tušení, že těch nových zase tak moc nebude :-D

Anonym (1.2.2006 11:13:42)

Tak jsem se u Nextry ptal, pracovnice říkala, že podepsáním dodatku ke smlouvě (přechod na vyšší tarif) se nijak neprodlužuje smluvní doba ... Takže trochu vypouštíte neověřené fámy ...

Anonym (1.2.2006 11:27:35)

Co ti rekla je nepodstatne, rozhodujici je co podepises a v dodatku to je a nesmis ho upravit viz konec dodatku...

Anonym (1.2.2006 11:28:45)

Chápej, že to je starý, dnes již neaktuální dodatek. Prý tam během dneška dají nový...

Anonym (1.2.2006 16:45:27)

Nic ve zlym. Ale az tam bude, tak tim argumentuj. :-)

Anonym (1.2.2006 17:40:32)

Tak jo. Napsali mi dnes z Nextry, že i v novém dodatku bude nutnost se upsat na dalších 12 měsíců. To je naprosto ABSURDNÍ !!! V rámci zbytku smluvního období jim nabízím platit víc za vyšší tarif a oni nechtějí - jen po upsání. Upsat se nechci, nejsem blázen, tak budou raději když budu platit svých 690 místo 1190... Jsou normální ??

Anonym (1.2.2006 18:14:35)

Prostě nextra

Anonym (1.2.2006 18:20:11)

Zvláštní jak lehkomyslně jsou ochotni ztrácet zákazníky (navždy). A přitom by je to nic nestálo, jen by na tom vydělali, kdyby na žádost zvýšili tarif. Do května nějak doklepu a pak ahoj ... (pokud se nevzpamatují)

Anonym (1.2.2006 18:38:58)

Musím tu výpověď napsat co nejdřív, ať pak na to nezapomenu. Bacha je tam 2 měsíce výpovědní lhůta. Musím to doklepat ještě do května.

Anonym (1.2.2006 11:15:01)

Kdo jiný nabízí tarif 2MB/20G za 650 ?

Anonym (1.2.2006 11:08:34)

Jestli jste si nevšimli, ten dodatek je z 1.8.2005 a vůbec nezahrnuje nové tarify ... Snad tam dají něco aktuálního. Fakt je, že sice mají novou infolinku, ale dovolat se tam nedá, na emaily neodpovídají a příslušná pracovnice adsl change má asi vypnutý telefon ...

Petr (31.1.2006 18:15:16)

Ještě bych u Fun 1 po zvednutí na 3 MB ...doufám že také zvednou z 10 na 20GB......

Anonym (31.1.2006 20:15:41)

Ne. Aspon mi to dnes telefonicky řekli ...

Apik (31.1.2006 22:12:13)

No ja sem docela rad ze mi daji z jednoho mega na tri ale, chtelo by to vetsi upload 256 je malo,dneska spali maila tak zavolam jesli by to neslo na 4mb.mam malou sit a lidi by si prilatili.ale chtelo by to vetsi limity. 3mb tak 40 giga

Anonym (31.1.2006 22:16:59)

Tak to vypadá, že nextra nebude s tarifem FUN 4Mb vůbec hýbat, ani s cenou. Z nextry se stal doopravdy VYDŘIDUCH. Platím 1190Kč bez DPH, za tu cenu mám 2Mb noFUP u Čtc nebo 3Mb noFUP u ČRa a ještě mi 2 stovky zbydou.

Anonym (31.1.2006 22:21:59)

A co ti brání ?

Anonym (31.1.2006 23:09:14)

Dost o tom uvažuju, protože nejsem tak bohatej, abych so mohl dovolit vyhazovat peníze zbytečne z okna, obzvláště na předraženým připojení. Ale nextra, nebo-li GTS, to očividně vidí jinak. Rozhodně nikomu dojnou krávu dělat nebudu, takovýhle praktiky ať si zkouší na někoho jiného. Zítra kouknu na změny, ale podle všeho končím.

Anonym (31.1.2006 23:14:26)

no pokud ses nekde kde je cra a jejich premium tak mas aspon kam jit

Anonym (31.1.2006 23:21:19)

JJ u nás čirou náhodou je :)

Anonym (1.2.2006 10:13:15)

Jj, tady u mě je taky dostupný všechno, včetně kabelovky. Eště nevím esli pudu k telekomu, nebo ke komu, ale každopádně od nextry pryč. Novým ceníkem se vážně u mě totálně zhodila (od počátku adsl v čechách až doposud jsem s ní byl nanejvýš spokojen jako nejlepším isp). Jenom lituju lidi, co jsou upsaní na rok u FUN 4M a ještě im to nevypršelo.

Falty (1.2.2006 07:02:15)

Hmm taky jsem zvědavy na nový tarify. Mam 512/128 - 3Gb asi zvednou jenom rychlost a nechají limit 3G, tak asi přejdu jinam. Platím 599 bez DPH. To byl taky důvod proč jsem si to u nextry zřídil. Ten tarif co mají teďka je 512/128 - 5Gb za 699kč. Asi to bude tak, že bude tarif 2M/256 - 10Gb za 699kč, tak zkusím jiného operátora. Třeba FlexiDSL tam tohle mají za 599 bez DPH!

TomZ (1.2.2006 09:26:40)

JJ mam to same. chtelo by to tak 10GB.. jinak ta rychlost tam je trochu na nic Ale ja tam mam vypovedni smlouvu 6mesicu.. ty ne? - tarif Start 512/3GB

Falty (1.2.2006 22:50:49)

nj člověče, teď mě spadla čelist a tohle jsem podepsal :(

Anonym (1.2.2006 10:00:56)

Jojo, koukám, že nextra se chce zbavit všech svých dosavadních zákazníků, kteří doposud měli fun 4m. Nikdy bych neřekl, že mě nextra svým přístupem bude nutit přecházet od ní k telekomu. To bych teda nikdy neřekl. Bohužel realita je taková. Sice budu měsíc bez připojení, ale nextra ztrácí natrvalo zákazníka.

zklamaný zákazník (1.2.2006 10:40:00)

Nextra se chce zbavit nejenom všech zákazníků se 4m, ale i těch, kteří jsou u ní upsaní. Těm nezvednou nic, jenom madle. http://www.nextra.cz/cz/content/download/11536/147025/file/051011-dodatek_pro_zmenu_sluzby_na_START_FUN_OFFICE_FUAL_v7.pdf

Bedas (1.2.2006 14:50:54)

a co bys cht?l??:....dyt má? 4MBit a myslí? ?e ti to zrychlí??...u? tak je to docela dost na hranici.....p?i t?ch ?eských kvalitách kabel?, který jsou kdovíjak starý....tak aby v?bec zvládly víc n?? t?ch 4MBit?.

Bedas (1.2.2006 14:51:08)

a co bys cht?l??:....dyt má? 4MBit a myslí? ?e ti to zrychlí??...u? tak je to docela dost na hranici.....p?i t?ch ?eských kvalitách kabel?, který jsou kdovíjak starý....tak aby v?bec zvládly víc n?? t?ch 4MBit?.

Anonym (1.2.2006 15:28:43)

Co bychom asi mohli chtit? Co treba snizeni ceny, kdyz uz nic jineho?

Anonym (1.2.2006 19:28:51)

tak jsem cetl smlouvu co mam s Nextrou (1M fun pres Telenor) a jasne se tam pise, ze cena se uctuje dle platneho ceniku. Platny cenik je zverejneny na www a za 1M Fun chteji ode dneska 550 Kc/mesic bez DPH. Takze by mi to meli automaticky zlevnit. I bych presel na ten 2M Fun za 650, ale rozhodne jim neprodlouzim smlouvu o dalscih 12 mesicu, kdyz mi ted v unoru konci minimalni doba......

Anonym (1.2.2006 22:36:37)

Tak to mas jednoduchy - migruj k CRa

+J (1.2.2006 10:51:41)

Tak jak to tedy bude? z FUN1M mi převedou na 3M. 3M Nextra na strankach vubec nema. Je tam jen 512, FUN1M, FUN2M, FUN4M. To vazne zustane u FUN1M jen 10GB mesic? Da se v tom pripade prejit na 2M i kdyz mi smlouva konci az v kvetnu? Bez prodlouzeni smlouvy? Sem z toho pekne zmatenej. Kazdopadne Nextra nejspis prichazi o dalsiho zakaznika.

TomZ (1.2.2006 10:53:15)

No to kam te prehodej napsali v emailu. melo by se t ozacit prehazovat od 3.2 z 1M na 3M limit asi bouzel stejny :/ ale mohli by to nekam napsat. ne jen kazdemu na mail

Anonym (1.2.2006 10:54:11)

Me to doted nenapsali...

TomZ (1.2.2006 10:58:04)

Jsem si taky myslel ze mi nic nenapsali a ted sem se kouknul do spamu a je to tam.. zkus to

Anonym (1.2.2006 10:53:23)

Neda. Nejdriv do konce kvetna pojedes podle stavajiciho a pokud na konci kvetna budou platit soucasne tarify, tak te prevedou na 2M a prodlouzej smlouvu o 12 mesicu.

+J (1.2.2006 11:21:04)

Prijde mi to jako kocourkov. Tak FUN2M ma 20 GB a 3M jen 10 GB. Co to jako je? Tak kdyz uz to takhle pomrsili, tak by mohli umoznit prejit na jinej tarif bez ohledu na smlouvu, ci dalsi prodluzovani smlouvy. U tarifu EXTREME od CT je vsude psano bez spoplatneni dat tak ze FUP? Neni tam totiz psano bez limitu.

Anonym (1.2.2006 11:25:04)

Jj, extreme vypadá na FUP. Aspoň na Nextře to říkali, když jsem tarifem Extreme argumentoval ...

Anonym (1.2.2006 14:14:03)

Placas paty pres devaty - never Zelenemu moru! Ono je opravdu chytry si zjistovat informace o novem produktu u konkurence... Koukni sem: http://www.internetexpres.cz/web/cz/ie_extreme/extreme_2048/parametry/index.html Pise se tam: # neomezený objem přenesených dat # bez uplatnění Fair User Policy (FUP) # stálé ceny za měsíc Staci?

Radik (1.2.2006 12:17:33)

EXTREME od CT je bez FUP. http://www.internetexpres.cz/web/cz/ie_extreme/extreme_2048/parametry/index.html

Anonym (1.2.2006 12:24:09)

jj, v odkazu je mezera, kterou je třeba umazat. Ale tady to vidíme, tři mega bez limitu a fup a cena stejná jako u nextry 1 mbps linka. Jediný rozdíl vidím v agregaci, ale i tak to nextra "tak trochu" nezvládla.

Anonym (1.2.2006 12:33:30)

Tyjo, to je děs, oni ten ceník určitě zmatlali, protože s tímhle jako esli chcou u nextry něco nabízet, tak končijou. Kterej psycho by si objednával 1 mbps no-limit no-fup za 1390, když u telekomu má z stejnou cenu trojnásobnou rychlost, taky no-limit no-fup.

+J (1.2.2006 12:47:23)

Tak si myslim, ze volba je jasna. Tohle Nextra vazne nevychytala. Jen co mi skonci smlouva, tak prechazim a jiste nebudu sam. Jestli je tedy cenik Nextry konecnej.

Lukas (1.2.2006 11:14:27)

Haha, kdyz jsem tu nedavno psal, ze me nextra vykoristovala, vsici se mi smali... netrvalo tak dlouho a z drive opevovaneho providera bude vsemi proklinany provider vykoristovatel :D

Anonym (1.2.2006 14:10:40)

To vsici myslis par lidi, kteri reagovali na tvuj prispevek? Ja jsem se ti vubec nesmal.

Lukas (1.2.2006 15:13:32)

ok,nechtel jsem se te dotknout.. kazdopadne lidi, tady v ty zemi jsou podvodnici vsici.. telecom nebo nextra to mate fuk.. budte radi ze mate net a nestezujte si ;) hlavne se mejte radi a budte na sebe hodni... to staci ke stesti

Bedas (1.2.2006 11:37:30)

jestli chápu ten ceník nextry dobře, tak FUN 2M mají za 650kč bez dph za stejnou cenu u CTc i u TN?? a co myslí tím "bez tel. služby"??..pač u toho je cena vyšší :-/ Ale jesi mají 2Mbits (20GB) za 773kč s dph tak nextra rulezzz =)))

Anonym (1.2.2006 11:42:33)

Ano, ten 2MB tarif je černé na bílém ...

Bedas (1.2.2006 14:42:25)

tak to je teda ale potom mazec!!! Tak co si tady potom všichni ztěžujete: že vám to sice zrychlí ,ale kredit budete mít stále stejný??........si to změňte, ne??..za změnu se nic neplatí!!!...teda aspon v mým případě, pač mám služdu START a chcu si dám FUN =)) .......paráááááda

Anonym (1.2.2006 14:50:49)

Hmm, tak snad to do vánoc stihneš ... To stále ohlašované datum 1.2. je trochu neštastná věc. Vyvolalo v lidech dojem, že se máchnutím kouzelného proutku rychlosti změní. Ve skutečnosti se na tom teprve ZAČNĚ POSTUPNĚ pracovat ... Nikdo nedokáže říct konkrétní termíny, jen neurčité fráze ... (může to trvat klidně do léta - nejdřív Praha samozřejmě :-)))) A pak teprve bude možné se začít bavit o nějakých změnách tarifů. Zatím v tom mají všichni bordel, nikdo není na nic připravený (i když na to bylo dost času, mluví se o tom pěkně dlouho).

Steve (2.2.2006 10:53:19)

Jde o to, ze je to nabidka pres zpristupneni mistni smycky, tedy LLU a to je zatim jen omezene dostupne. Ja mam pres LLU FUN 1M a ted cekam a doufam, ze kdyz takhle upravili ceny, tak ze mi rychlost navysi na 2M. Ta je ted jeste levnejsi nez co platim ja za FUN 1M a ma vyssi limit a to 20Gb. JEN ABY SE NA NAS STAVAJICI ZAKAZNIKY PRES LLU ( ten kdo to ma na bazi CTc od Nextry, tomu to samozrejme zrychli) NEVYKASLALI! Doposavad mam s NEXTROU jen vyborne zkusenosti a to, za jakych parametru a penez jsem mel to pripojeni do ted, nemelo konkurenci. SITUACE SE ALE DIKY Telekoumakum zmenila.

Anonym (2.2.2006 11:15:00)

Zmeni ti to, pokud podepises dodatek a upis na 12 mesicu.

Matej (3.2.2006 16:50:17)

Ahoj, taky mam FUN 1M pres telenor. A taky jsem doposavad s nextrou spokojenej... zadne vypadky, zadny problem s pingem... Odkud vis, ze mi nabidnou lepsi tarif za dalsi upis. Na email mi odpovedeli, ze zatim neni jiste jake zmeny budou pro zakazniky, co maji adsl pres telenor. Mam se zeptat pristi tyden. Mam nextru od srpna, takze pulroku. Priznam se ze by mi nevadilo prejit z FUN 1M za 690,- jak mam ted na FUN 2M za 650,- jak je v soucasne dobe nabizenej, a ani by mi nevadilo se upsat na 12mesicu. Jen nevim, jestli mi tuhle zmenu dovoli driv, nez mi vyprsi stavacijici smlouva.

Jmeno (2.2.2006 11:22:58)

Souhlasim,uz pul roku mam 1M a taky jsem s NEXTROU spokojeny!!

Anonym (2.2.2006 11:14:04)

Za změnu se platí - závazek na dalších 12 měsíců ...

Anonym (7.2.2006 18:24:09)

Tak to se mě už netýká, závazek mi končí za 5 měsíců, tak přejdu k Volnýmu, tam FUP není.

Anonym (7.2.2006 20:54:26)

Ne ne, tam FUP neni, tam te jen ceka slusna palka za nadlimitni data.

Anonym (5.2.2006 23:18:04)

co placas za hovadiny,nextra rulezz,co to je za picovinu,,stoji to stejne jak od telecomu a jsou aji levnejsi

nikdo... (1.2.2006 16:54:49)

http://www.gtsnovera.cz/file/cs/products/GTSNovera_Cenik-DSL-Speed-Up_CS.pdf gts novera koupila nextru ne? maj tam novy cenik celkem prijatelny jen by me zajimalo jestli to plati i pro stavajici zakazniky nebo jen pro nove zakazniky..:/

Petr Borecek (1.2.2006 23:23:17)

No nejprijatelnejsi cenik ma ted bohuzel Ctc (pred pul rokem pokud by me to nekdo tvrdil neveril bych) Porovnani novych ceniku> Nextra novy cenik od 1.2. 2006 (ceny bez DPH) OFFICE 1M, 1024/256, kbps, 1 390 Kč OFFICE 2M, 2048/256 kbps, 1 990 Kč OFFICE 4M, 4096/384 kbps, 2 590 Kč No limit, No Fup. http://www.nextra.cz/cz/produkty/internet/office/cenik/cenik_sluzeb_office_platny_od_1_2_2006 Ctc cenik od 1.2. 2006 (ceny bez DPH) Extreme 2048, 2048/256 kb/s, 1099 Kč Extreme 3072, 3072/256 kb/s, 1399 Kč Extreme 4096, 4096/512 kb/s, 1799 Kč No limit, No Fup a nove uz i verejna IP adresa i kdyz vlastne u profi Ctc varianty byla vzdy. http://www.internetexpres.cz/web/cz/ie_extreme/index.html No je to sila kolik si Nextra nasadila marzi rozdilu uz jsou dost vyrazne a nemluve o parametrech.

Anonym (2.2.2006 08:44:57)

jojojo, todle nextra posrala na plný čáře.

chafa (1.2.2006 19:27:24)

Nextra bude zvyšovat u linek TN následovně : 1024kbps/128kbps na 2048kbps/256kbps a limit 50GB 2048kbps/256kbps na 4096kbps/512kbps a limit 100GB 4096kbps/384kbps na 10mbps/2mbps a limit 1000GB - ADSL2+ nevim co je na tom pravdy, ale trebas neco pravdiveho na tom bude, logicky je ze telenor reagovat na zvyseni rychlost CT bude. Myslim ze oficialne sdelili ze reakce bude, ale kvuli tomu ze jsou ted pod GTS tak to chvili potrva. Rozhodne bych strasne rad kdyby to byla pravda, pac telenor je v dosahu a ten terabit je lakavy a upload dva mega ;)

nikdo (1.2.2006 19:36:32)

by me zajimalo kde jsi k temto informacim prisel?

Anonym (1.2.2006 19:38:21)

Ale telenor už novou nabídku udělal. Jak by pak třeba gts mohlo nabízet 2048 za 1550 korun nolimit nofup s agregací 1:20 a dostupností jako má telenor?

chafa (1.2.2006 20:03:28)

http://www.zive.cz/h/Uzivatel/AR.asp?ARI=127927 v prispevcich pokud nekdo zrovna neudelal srandu, tak musim konstatovat ze tam obcas pisou i lidi kteri tu informaci maji od nekoho z firmy. ale nevim, jenom doufam ze to bude pravda :)

nikdo (1.2.2006 20:44:15)

nejak v tom tvym clanku nevidim 1024kbps/128kbps na 2048kbps/256kbps a limit 50GB 2048kbps/256kbps na 4096kbps/512kbps a limit 100GB 4096kbps/384kbps na 10mbps/2mbps a limit 1000GB - ADSL2+ ?? dle me je to blbost

nikdo (1.2.2006 20:48:21)

aha do prispevku sem nekoukal...

ZETKO (1.2.2006 20:55:42)

:-)))) Vy jste taky případi tomuhle věřit :-))) Ten příspěvek napsal jeden uživatel na tomhle foru z legrace a někdo jej postnul na živě ještě jsme se tomu smály :-)) Jak málo stačí k šíření poplašných zpráv

nikdo (1.2.2006 21:07:06)

no vsak ja rikalze dle me je to blbost...sem napsal svuj nazor na jeho kec...jen me zajimalo kde to vycet..?:o)

chafa (1.2.2006 21:12:34)

trebas telenor se chyti a uspokoji prani nas uzivatelu -netu ;) jako zas tak nerealny to neni ;)

nikdo (1.2.2006 21:14:20)

ja zas myslim ze nerealny to je dost...uz tak s tim zrychlovanim 4x maji beztak problemy... a limit 100gb nebo 1000gb ?? upload 2 mb? na to si asi jeste pockas pokud se neprestehujes;)

Anonym (1.2.2006 22:32:12)

100 gb? v česku? ste se posrali? dyt ten kdo stáhne více jak 3 gb za měsíc je stahovač a onanista, tak proc by se tady tyhle služby nabízely?

chafa (1.2.2006 22:34:15)

LoLek jses leet :) stahovac a onanista ^^ cool ;)

nikdo (2.2.2006 14:58:51)

jinak ses zdravej ?? mas brachu ? tak zkus hrat treba za nejakej klan dat par blbych cwcek za mesic pokecat si s kamosem prez skype nebo team speak nebo si kecat prez webkameru a k tomu ti jeste bracha bude stahovat prez dc++ mozna zjistis ze 3gb na rychlost 3mbit je docela DEMENCE. hold nextra se chce zbavit zakazniku a jeste je obrat =) myslim ze hodne lidi odejde:D

Anonym (2.2.2006 15:43:34)

Jj, zdravej jsem, ale jestli si to nepochopil, tak já jsem na tý straně uživatelů internetu, kteří jej užívají a ne pouze platí aby si odeslali dva mejly týdně. A nextry je mi teda líto, esli to ještě neupraví, tak si sama kope hrob.

nikdo (2.2.2006 15:50:27)

njn dva mejly si muze nekdo posilat tak z mobilu :D 3gb bylo malo uz pro 512 :/ a ted 3mbit... chtel bych videt cloveka kterej to vymyslel...na strankach pisou taky velky ****o proste hruza.

tele (1.2.2006 20:16:50)

no udajne zlutaci maji s adsl2+ prijit v lete, tak bych se nedivil kdyby je TN predbehl, nic mene limit 1TB se mi zda veeeeelice prehnany :)))) budem radi, kdyz nam u fun4m zvednou upload na 512 :(

Fang (1.2.2006 21:16:53)

Je lepsi mit prehnany limit nez desitky tisic remcajicich stahovacu ne ? :D

chafa (1.2.2006 21:45:14)

of course ;) jako teoreticky linka 10Mbps ktera jede nonstop plnou rychlosti cely mesic prenese max cca 3,3TB, kazdopadne verim ze bude opravdu malolidi co ten TB stahnou, pac je problem s mistem.

Anonym (5.2.2006 22:41:30)

S mistem v dnesni dobe zas tak velkej problem neni.

X&Y (5.2.2006 22:45:04)

Ale po pár měsících už by nebylo "co" stahovat :-)

Karmach (6.2.2006 16:15:29)

už je mi to jasný! Z fyziky si pamatuju předponu "m" jako mili tedy 1/1000. V tom případě to asi bude pravda že nám převedli 4096kbs na 10 milibitů za sekundu, protože je to shnilé až bída.... Kam vkročí GTS, tam internet neroste :-(

Anonym (1.2.2006 21:35:50)

Dobry den. Vzhledem k trvajicimu smluvnimu zavazku je mozne objednani zmeny sluzby az v prvni polovine cervence 2006. Pro nase stavajici zakazniky pripravujeme tzv. migrace na vyssi rychlosti. Az budou dokoncena jednani s Dodavateli, budeme Vas e-mailem informovat. Dekujeme za pochopeni. ADSL koordinátor

petr (1.2.2006 21:51:08)

To teda znamená,že pokd mám ADSL NEXTRA FUN 1 na ČT....ale za cenu jako na linkkách od Tlelenoru....tak nebude možné přejít na FUN 2M? hned?

Anonym (1.2.2006 23:25:51)

Jestli tohle myslí Nextra vážně, kope si neodvratný hrob ... To je neskutečné jednání. Řekněte kterémukoliv mobilnímu operátorovi, že chcete přejít na vyšší tarif (smlouva nesmlouva) - ruku vám políbí, protože vědí že vydělají více. Jenom Nextra asi neuvažuje normálním způsobem. Holt budou mít smůlu ... Takhle se chovat ke stávajícím zákazníkům se nevyplatí ...

Lukas (1.2.2006 23:32:10)

jojo.. doslo na ma slova.. a me jste se smali :D

Anonym (1.2.2006 23:39:15)

Lehce masochistická firma. Smlouva mi končí za 3 měsíce. Pro jistotu už rovnou podávám výpověd ...

Anonym (2.2.2006 11:34:03)

10/2 Mbps limit 1000 Gb ???kdo to napsal? chci vydet ty frajery co by udelaly linku co by zvladala mesicne nekolik desitek terabajtu,,haha,to si kde nabral v cine?nebo japonsku?tam to je,v japonsku ted maji nove 1 Gbps,,,ale tady?ADSL zatim max.4096/512

Nargon (3.2.2006 16:46:16)

No kdyz to jde v japonsku tak to pujde i tady. Technologii nevadi jestli je pouzita v Japonsku, Cechach nebo treba v Zimbabwe. To spis zalezi na lidech a financnich moznostech. A Telecomu se temer urcite nechce. Tohle je Telenor, a tam je jista moznost ze zavedou ADSL2+.

Petr Borecek (3.2.2006 16:54:38)

No v Tokiu vyjde v prepoctu na Kc 10Mbit na 1200 az 1500,- :-) Jinak oficialkne ADSL2+ ohlasila na letosni rok jen Volny a Ctc, ze by i NT mi nejak uniklo ti diky zmen v spolecnost nezmenili jako jedini velkoobchodne zadne sluzby:-( (jen dle dnesniho clanku na Lupe pry testuji 6 Mbit)

Trifid (4.2.2006 20:10:19)

Jen bych dodal, že technologie použitá při rekonstrukci telefonních ústředen ČT již v současností umí přenést po klasické metalické lince (1 pár) data o rychlosti 100 Mbit a na vzdálenost až 16 km od dslamu !!!!. Podotýkám že tato technologie je připravena již několik let a Telefoniku její zprovoznění bude stát jen velmi malé finanční prostředky. No nekupte to za ty peníze !!!!

Anonym (4.2.2006 21:18:46)

Jenže je rozdíl mít technologii na ústředně a k tomu odpovídající vedení. Páč technologie ti je nanic, dyž máš skoro schnilý káble s vydrolenou izolací.

bazy (3.2.2006 16:30:57)

kdy probehne navyseni u nextry pls :D

Nargon (3.2.2006 16:44:25)

Az to bude tak to bude.

zombice (6.2.2006 21:00:19)

Hm,slibovali 3. - 4. 2, a skutek utek...

zombice (6.2.2006 21:02:18)

Pardon, od 3.2, ale jelikož máme již 6.2. tak si myslím, že to mohli stihnout už zrychlit

Margo (7.2.2006 11:06:32)

Včera jsem volal operatorovi a bylo mi zdeleno, ze TENTO TYDEN.

Anonym (7.2.2006 15:08:20)

Dnes jsem volal operátorovi a bylo mi sděleno že TENTO MĚSÍC :-))

Anonym (7.2.2006 16:08:48)

Nicméně můžeme snad doufat, že TENTO ROK :-D

Zombice (7.2.2006 17:06:54)

Naděje umírá poslední...

-arne- (7.2.2006 16:29:47)

V tom případě tam raději nikdo nevolejte zítra! :o)))

y2k (7.2.2006 21:43:50)

O5 lol :-)

jouda (4.2.2006 16:54:10)

taky bych rad vedel kdy bude navysovat sem docela nasranej :P

Anonym (6.2.2006 08:06:35)

Az to bude tak to bude.

Panthomas (6.2.2006 09:41:52)

Jsem uzivatelem v Praze a vyuzivam sluzeb NEXTRA FUN 4MB, to co vcera NEXTRA predvadela bylo neco nehorazneho. Latence u tohoto pripojeni se prumeren pohybovala kolem 200 ms, misty i 500ms. Rychlosti bezne chodily do 1MB, misty i 400 kbps. Ted si spocitejte procentualni kapacitu objednane pripojky. Na Hotline jsem posilal 5x behem minuleho tydne mail s popisovanym problemem a do dnes se nikdo neozval. Takovy je pristup operatora NEXTRA ( GTS ). Radsi nebrat, pokud se problem s agregaci nevyresi odstupuji od smlouvy.

coze? (7.2.2006 15:05:10)

Vážený zákazníku, dovolte nám, abychom Vás informovali o připravovaném navýšení rychlosti na Vašich ADSL linkách. Navýšení rychlostí proběhne v první fázi na ADSL linkách na platformě ČTc a v druhé fázi na platformě TN. První fáze bude zahájena 3.2.2006. Druhá fáze bude následovat a měla by skončit do 31.6.2006. Navýšení rychlostí proběhne podle následujícího schématu: Stará rychlost => Nová rychlost (v kbps) 256/64 =>768/128 512/128=> 2048/256 1024/256 => 3072/256 2048/256 => 4096/512 Ostatní parametry služby zůstávají stejné. Váš Adsl team tak prej hahaha ti co 3mbity a limit 3gb ha ha ha ja myslel ze april teprve bude?

Bedas (7.2.2006 20:13:29)

NEXTRA 7.2. v 17:50 hod: Vazeny zakazniku, radi bychom Vas informovali, ze prave byla spustena migrace rychlosti Vasi stavajici ADSL sluzby na 768 kbps. Jak jsme jiz drive uvedli, ostatni parametry sluzby zustanou zachovany. .....

Anonym (7.2.2006 20:24:32)

Aha, takže začínají od hlemýždů :-)