Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > NEW EXPRES IOL

NEW EXPRES IOL

technik expres (1.2.2006 09:42:43)

jsme taky jenom lidi:-)) jinak uz na to pracujeme new stranky uz jedou zbytek za chvilku ok??

technik (1.2.2006 09:50:01)

jinak uz si sami muzete zjistit max rychlost vasi linky staci zadat tel.cislo

Richi (1.2.2006 10:05:28)

No me to tedy zjistit nejde, mi tam max rychlost na mem cisle neukaze!

technik (1.2.2006 10:07:00)

delej to jako zjistit jako zjistit dostupnost sluzby na telefonim cisle http://adslcheck.internetexpres.cz/index.aspx

Richi (1.2.2006 10:08:00)

To samozrejme delam a napise mi to toto: Na vaší telefonní lince je možno zřídit službu Internet Expres o rychlosti až / kbps. Pro objednání klikněte zde.

Anonym (1.2.2006 10:33:10)

Tak to mas jeste dobry, mne to pred tydnem psalo ze na moji lince sluzbu ADSL zridit nejde a to jsem to zkousel z domova ze svyho ADSL ktery uz mam 2 mesice zrizeny :)

Umiyaki (1.2.2006 10:40:19)

Já tam mám 4 Mbit :-)

Anonym (1.2.2006 10:43:43)

Ja taky... ale zatim by mi stacily ty 3072

rk8 (1.2.2006 11:00:02)

1370m od úsředny, zatim jen 384kB/32kB :/

Anonym (1.2.2006 13:19:14)

Ja jsem od ustredny cca 3KM a mam 3072/256

Anonym (1.2.2006 17:22:12)

Na vaší telefonní lince je možno zřídit službu Internet Expres o rychlosti až 4096/512 kbps. Pro objednání klikněte zde. Nevim jak daleko jsem od ústředny:) zatim 512/128

Anonym (2.2.2006 11:24:52)

tak sem to taky zkusil,jen pro zkoušku.adsl mam 3/4 roku :) poprve můžu zřídit,ale bez udaní max.rychlosti,podruhé není možné zřídit adsl :),a po třetí my to dalo až 4Mb

piff (1.2.2006 10:40:51)

jde to v pohodě, asi zaleží ještě na lokalitě u nělterý to pujde třeba později

Pavel (1.2.2006 11:40:26)

Hmm jako jsou preci delany standarty kdyz ma nekdo sprint bude mit zase sprint a to o rychlosti 3Mbit kdyz mel nekdo Maxi musi mit zase Maxi ne . A kazda poradna firma by si to skousela na naecisto a ne aby neco ladila az po spusteni sluzby a navic je taky potreba upravit rychlost na DSlamech proste v tom mate takovej bynec jsem zvedav jak to tim lidem budete vysvetlovat kdyz menite podminky pro vzdalenstni limity. mely jste lidem rici ze budete navisovat podle noveho technickeho setreni protoze fura lidi neprojde i presto ze mely Maxi a mely automaticky prejit na maxi zas !!!! No to jsem zvedav jako to zase upecou chudaci lidi

Anonym (1.2.2006 13:07:55)

Me to napise 4096/512 tzn ze muzu jet az 4 Mbit ? Doted jsem jel na 1024/256 a na rozhrani modemu mi to psalo2048/256 a texas_instruments (to bude nespis tip DSlamu na ustredne ?)

Michal Arnold (1.2.2006 15:42:36)

Zdravím, Moje konto mi nabízí změnu jen na max Extreme 2048/256. Já bych měl zájem o Extreme 4096/512. Myslíte, že to půjde nebo jsem bez šance. Vzdálenost od ústředny nevím a ani nevím jak to zjistit.

Anonym (1.2.2006 09:50:24)

no dobře, ale dělejte,jo?

Anonym (1.2.2006 09:58:26)

Toto je pořád u všech tarifů s jinak už novými parametry (všechno se nepodaří opravit napoprvé :-)): Pravidla Fair User Policy (FUP) zajišťují stejnou dostupnost služby pro všechny uživatele. Při přenášení nepřiměřeně velkého objemu dat bude rychlost přenosu dočasně snížena. Opětovné zvýšení rychlosti probíhá v týdenních intervalech, vždy o půlnoci ze čtvrtka na pátek.

Richi (1.2.2006 10:29:14)

Kdy ta chvilka asi bude?

tajtrlik (1.2.2006 10:35:08)

kdyz uz je tu technik od telecomu,chtel bych se zeptat,kdyz 12,2 ukoncim adsl u newtelu /alternativec /pres linku telecomu,za jak dlouho muzu cekat zapojeni pres telecom 2 mbit extreme a jak to pripadne urychlit,potreboval bych to nejak bez vypadků ,dík za radu

p.klobouk (1.2.2006 11:08:07)

No ja uz cekam od 29.12. 2005 !!!

technik (1.2.2006 11:08:29)

konto za chvilku

Pedrox (1.2.2006 11:13:05)

Vážený zákazníku. Z nepředpokládaných důvodů není možné v tuto chvíli využívat aplikaci Moje konto. Děkujeme za pochopení ČESKÝ TELECOM, a.s.

Richi (1.2.2006 11:14:32)

Uz i anglicky to tam je :-)

technik (1.2.2006 11:16:40)

jj:-)) uz se ceka jenom na schvaleni a pusti se to prosim vydrzte tady dole uz s tim nic nenadelame taky jsem jenom zamestanci jako kazdej druhej

Pedrox (1.2.2006 11:22:58)

Zdravím, Bude možné přejít na nižší rychlost bez poplatku 990Kč?

Anonym (1.2.2006 11:33:13)

Fair User Policy Pravidla Fair User Policy (FUP) zajišťují stejnou dostupnost služby pro všechny uživatele. Při přenášení nepřiměřeně velkého objemu dat bude rychlost přenosu dočasně snížena. Opětovné zvýšení rychlosti probíhá v týdenních intervalech, vždy o půlnoci ze čtvrtka na pátek. ------------------------------------------------------------------------------- nemaj tady chybu? Interval je ted měsíční ne? http://www.internetexpres.cz/web/cz/ie_doma/ideal/parametry/index.html#fair_user_policy

technik (1.2.2006 11:57:04)

Ten měsíc byl původně plánován, ale nakonec jsme ponechali týdenní periodu

rk8 (1.2.2006 12:00:11)

řvát tady na fóru, zdá se, se vyplatilo :))

l-londza (1.2.2006 12:06:38)

Skoda ze jsme si nevyrvali vyssi limit (sprint) - aspon tech 16GB. Nejde mi totiz do hlavy ze alternativcum prodaji 20GB a vlastnim zakaznikum 12GB

Anonym (1.2.2006 12:12:25)

No, vzhledem k tomu, ze se text a grafika k FUP ponekud rozchazeji, tak tomu moc neverim. Kazdopadne tam maji chybu. Spis si myslim, ze "technik" neni od Telecomu a ted se vyborne bavi...

rk8 (1.2.2006 12:16:40)

tj. také možné :) Viz CDMA a obejítí FUP :)))

Anonym (1.2.2006 12:09:54)

V tom případě je ale chyba v těch obrázcích, kde je fup znázorněn. Tam je psáno "měsíční cyklus (1.-31.)"

l-londza (1.2.2006 13:24:54)

Tak uz to opravili a technik je nejaky vtipalek. Co slibili to mame: mesicni fup.

Anonym (1.2.2006 13:29:07)

Nic moc. Vážený zákazníku, rádi bychom Vás informovali, že z důvodu technické optimalizace v provozních systémech služby Internet Expres zatím není možné dočasně požádat o změnu Vaší služby. Velmi se Vám omlouváme za současné omezení, prosíme zkuste svůj požadavek zadat později. Děkujeme za pochopení. Technický tým služby Internet Expres

tatik (1.2.2006 14:09:07)

aspon to tam mas napsane ja to tam nemam

Pedrox (1.2.2006 11:16:00)

Dear customer. Due to illogical error it is not possible to use the My account application. Thank You for Your understanding ČESKÝ TELECOM, a.s.

Anonym (1.2.2006 11:32:24)

Dovolte abychom vás informovali o možnosti změny vaší služby Internet Expres. ČESKÝ TELECOM navýšil rychlost služby Internet Expres pro nové zákazníky. I vy máte nyní možnost navýšit stávající rychlost svého připojení. O navýšení rychlosti budete předem informováni prostřednictvím dopisu, ve kterém vám sdělíme bližší informace o změně. Navýšení rychlosti závisí na technických parametrech linky. Pokud nechcete čekat na automatické navýšení rychlosti ČESKÝM TELECOMEM, můžete o změnu od 1. února 2006 zažádat sami, a to v aplikaci Moje konto kde v záložce Moje služby zvolíte zobrazení Detailu aktivní služby ve kterém naleznete odkaz Změna služby. Ještě před podáním žádosti o navýšení rychlosti služby si prohlédněte naše doporučení

Mirek (1.2.2006 12:27:49)

V soucasne dobe v zalozce Moje sluzby kdyz se clikne na detail sluzby neni moznost na zadnou zmenu.

Anonym (1.2.2006 14:40:07)

Taky na to zrovna koukam

Anonym (1.2.2006 11:47:25)

Kdyz uz je tu ten technik, zazadano mam od listopadu, jak se dozvim, kdy bude konecne zrizeno ADSL ? Porad vymluvy na neexistuji Dslam na usredne :(

Lukas (1.2.2006 11:55:40)

To je zase bordel.. jeden by cekal, ze az to zpustite, budou opravdu new stranky.. a vono nic.. si snad delate prcu ne ? horsi aplikaci nez moje konto jsem jeste nevidel.. doufam ze date brzo vse do poradku a rychle nam zvednete rychlosti... diky

Lukas (1.2.2006 11:59:01)

A Expres Klik se tam objevil najednou proc ? to je jedine nefunkcni vylepseni co se tam objevilo ne ? pritom tato sluzba uz od lonskeho roku nefunguje.. no to je hnus fialovej

Richi (1.2.2006 12:04:13)

Kdy to tedy bude fungovat????

Technik (1.2.2006 12:19:23)

Uz to brzy pojede, mate se na co tesit...

Richi (1.2.2006 12:23:08)

To uz jsem slysel pred hodinou a pul :-)))

Anonym (1.2.2006 12:23:33)

ty jsi určitě falešný tecnnik telecomu

Petrajs (1.2.2006 12:28:33)

to jsou pekny kecy, ty ses hovno a ne technik, a ja jsem letadlo....kdby jsi byl technik CT a makal jsi na tom jak o zivot, jak o sobe tvrdite, ze jste taky jenm lidi, tak by jsi urcite mel cas si tady procitat fora......ses jen podelanej skodic co ma jinyho ISP ;)

v.danny (1.2.2006 12:37:49)

Já jsem taky technik -:)) ale ne Telecomu My neslibujem, děláme -:))

Anonym (1.2.2006 14:25:54)

OK!

Anonym (1.2.2006 14:28:09)

Tzn ze uz to jede ? Jestli ano je nutny restart modemu ? A pojedete to uz vsude nebo jen v nekterych lokalitach ?

Anonym (1.2.2006 14:31:07)

Ne to jako ze se ptal ok? Tak sem odpovedel ok!

Neznalek (1.2.2006 14:43:21)

Včera večer mi začal blbnout internet,aby mi načital browser stranky musim ho nastavit na nějaky free proxy server,dc++ taky nefacha jen icq normal jede.Nevite co stim?Je to jen dočasne při předělavi rychlosti?

Anonym (1.2.2006 14:51:01)

ale jeste pockam mam moznost jen prejit na 2048 extreme mistona 4 mbit co je u mne mozne

Killer (1.2.2006 14:55:33)

Hmm, mne to pod Internet Expres nenabidne nic a pod Broadband pouze 1024. Kde je chyba?

Honza Boban (1.2.2006 15:14:39)

Uz to tam ma, MUZU si to prepnout!!!! Hu hu !! Akorat v tom vyberu zatim nejsou ty nove programy, ale sleduji to od rana a snad kazdou ulhodinu je tam nejaka zmena, takze snad uz do par hodin prepinam :)

Lukas (1.2.2006 15:21:17)

Server Error in '/' Application. Runtime Error Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine. Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This tag should then have its "mode" attribute set to "Off". Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's configuration tag to point to a custom error page URL.

Honza Boban (1.2.2006 15:23:38)

Jo to mi pise chvilemi taky, proste chce to pockat, de videt ze na tom makaji!

tatik (1.2.2006 15:25:50)

se stim serou od rana no nic moc vykon teda:-((

Kontrolor ČTÚ (1.2.2006 15:25:50)

HH, pracujou, akorát to maj přetížený a server hází tyhle hlášky.

trupka tesici se na 2Mb (1.2.2006 16:01:33)

hej chlapci us to nekomu slo navisit? me to tam v te zmene sluzby nabidne v express nic a broadbandu jakesi kravinky a 1024 max .....mééééééé

Killer (1.2.2006 16:03:41)

Ne, nejde mi to. Pockam do zitrka, ted se kvuli tem kokotum nebudu rozcilovat.

Anonym (1.2.2006 16:33:58)

zkuste si vytocit 800123456 spojte se s operatorem a za tri minuty to mate vyrizeny.boze:-) staci premyslet.!

hugo (1.2.2006 17:05:11)

uz to zkousim 20minut...

Max (1.2.2006 17:11:18)

Nevolejte na 800123456 nic vám nezvýší!!přes telefon to nejde!!volal jsem tam!!!

dex (2.2.2006 11:36:43)

a proc mi to teda navysily???kdyz ti rekli ,ze to nejde.

Anonym (2.2.2006 11:54:45)

tobě to po telefonu navýšili a už ti to jede?

Anonym (1.2.2006 17:40:07)

hroznej chytrák asi bude od telecomu

kendy (1.2.2006 17:31:40)

no me to taky nejde, u EXPRESSU to nic nenabidne, doufam ze to casem pujde !!!!!!

v.denny (1.2.2006 16:41:51)

Já se těším na Červen, příjde Karneval a spustí parádní jizdu. A Žlutas potáhne z domu -:))

Anonym (2.2.2006 11:27:46)

dobrej fór :-)))))))))

Anonym (2.2.2006 12:00:23)

taky nevim co je tam novyho. zmena sluzby akorat na vyssi a pochybuju, ze je to zadarmo

Max-11 (2.2.2006 12:03:44)

navyseni sluzby je zadarmo a bude za par dni dostupna pro vsechny

Anonym (2.2.2006 12:06:16)

rekl kdo?

Anonym (2.2.2006 12:08:06)

zmena je zadarmo a bude za par dni dostupna pro vsechny

Madhouse (2.2.2006 12:06:06)

Tak se mi to konečně povedlo, vyžádal jsem si změnu služby a na mém kontě se objevilo, že služba byla 2.2.2006 vyžádána, teď jde o to kdy to navýší.