Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Navyseni rychlosti u IE od Telecomu...

Navyseni rychlosti u IE od Telecomu...

Jack (3.2.2006 13:59:03)

Ted jsem volal na cislo 800123456...a tam staci projit nabidkou..( Komu to trosku mysli tak se dobere tam kam ma:-) Prepoji vas na pracovnika Telecomu...a tomu reknete ze byste chteli navysit rychlost...da vam par otazek a mate to:)) Pisu to sem proto.. ze jsem to nikde v diskuzi nenasel...Kazda rada dobra ne?:)) Pekny vikend....;-)

Anonym (3.2.2006 14:33:35)

hmm tak jsem to udělal jak píšeš a řekla mi, že po telefonu to nejde :-) mám čekat a během února to udělají

Anonym (3.2.2006 14:36:14)

zajimave, me to slo po telefonu uplne v pohode.

Anonym (3.2.2006 14:39:26)

asi si narazil na zdatnějšího člověka nebo máš "jinou" linku, které věnují větší pozornost a péči, to bude asi jako u mobilních operátorů.....když volám z firemního mobilu tak se můžou přetrhnout a když ze soukromého tak je to na půl dne :-)))

Anonym (3.2.2006 16:08:09)

Před pěti minutama jsem volal na 800123456 (okr Ostrava) operátor mi řekl,že některé lokality jdou navolit z iol.cz,ale někde vzhledem k technickým podmínkám telekomu to nelze.Beze všeho mi po nadiktování iniciál zadal do systému změnu a říkal dva až pět dnů ,že to může trvat.V iol.cz jsem zadal změnu,ale on o ní nevěděl,takže je to nespolehlivé.Lepší je asi operátor,ale záleží na kofo člověk natrefí a v jaké je lokalitě-)))))

Anonym (3.2.2006 16:09:17)

aha takže lokalita :-)

tatik (3.2.2006 16:11:30)

zatim nic:-(( musel jsem pres operatora jedina zmena je ze misto 2.2 stav vyzadana tam mam 3.2 vyzadana zitra to pude 4 a pak5.6.7.8.9.10......:-))

severni morava (3.2.2006 14:58:51)

po 13 hodine dneska sem tam volal par otazecek hodil to do pocitace a rekl ze do 5 dnu to mam a ohledne webu moje konto ze to tam nejde prej maji nejaky problem se softwerem :o) technici wau

seege (3.2.2006 20:36:31)

ten telecom je taková SVINĚ, svým zákazníkiům si to klidně navýší do 5 dnů, ale ti co jsou u alt. operátorů si můžou klidně počkat až do června...je mi z toho na BLITÍ

Anonym (3.2.2006 20:37:53)

a komu to mysli lepe tak vytoci 800 184 084

Jack (3.2.2006 22:22:18)

jojo...komu to mysli lepe...lol...ale tam te asi 4x prepojej...:D

Anonym (3.2.2006 22:27:27)

co to meles vytocis cislo 800 184 084 zmacknes 3 a mluvis s operatorem,fakt ti to mysli?

Anonym (3.2.2006 21:04:42)

Komu se rozbalí nabídka změny služby v osobním kontě, může si aktivaci provést sám, zadáním téže služby kterou má. Do dalšího formuláře pak musí zatrhnout souhlas s podmínkami služby a svoji volbu potvrdit. Pozor!!! Pro tu nynější změnu nevolte jinou službu nežli tu co máte. Leda byste chtěli skutečně přejít na službu jinou. Potvrzení přijetí vaší volby se na rychlosti má projevit do pěti dnů. Na definici FUP se projeví ihned. Když to vše provedete opakovaně, vrátí se vám chybové hlášení, že změna byla již aktivována. Tento postup je od operátorů techhelpu na 800 184 084 a u mě fungoval.

Anonym (3.2.2006 21:08:11)

Udělal jsem to taky takhle a nikam sem ani nevolal. Trvalo to přesně 38 hodin a navýšili mi to. absolutně bez problémů. Lokalita Soběslav.

Anonym (3.2.2006 22:21:35)

njn...u Tebe mohl fungovat ale to zalezi v jake jsi lokalite... Nekde to funguje a nekde ne...ja kdyz to zadaval tak me to koplo na hlavni stranku...a nic...pres operatora to bylo v klidu..jak jsem psal kdyz jsem zakladal diskuzi...

Anonym (3.2.2006 21:13:59)

Nevim do čeho se hrnete měsíční fup? v tomdle bordelu? kdo ho změří? až Vás vypnou budete mluvit jinak