Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Warner nabídne legální stahování filmů

Warner nabídne legální stahování filmů

Anonym (6.2.2006 00:00:00)

Společnost Warner Bros. si asi jako jedna z prvních uvědomila, že bojovat proti nelegálnímu stahování hudby a filmů rovná se boji krávy se stádem tygrů. Oznámila, že bude nabízet legální stahování svých filmů, samozřejmě za poplatek.

MirrA (6.2.2006 06:40:43)

Když to je za poplatek, tak to nevyužiji. Rozhodně je pro mě lepší najít si torrent toho filmu a stáhnout to zdarma, než se zabívat nějakým placením...

Anonym (6.2.2006 06:59:09)

a kolikpak ti je smudlo ? 15 ? 16 ?

Shidoshi (6.2.2006 10:41:49)

no moc asi ne :]

MirrA (7.2.2006 06:51:31)

Takže vy si radši zaplatíte určitou částku a za ni si stahnete film? Já jen konstatoval, že já raději pustím Bitlord a stahnu to zadarmo přes něj a výsledek je úplně stejný. Myslím si, že by to takhle udělala většina lidí.

Anonym (7.2.2006 07:35:16)

Většina lidí ale neni slepá a hluchá. V 50% když jsem stáhnul nějakej film tak buťto tam byl tak blbej rozměr co nemoh bejt ani ořezem takovej, nebo se předbíhal pravidelně zvuk protože nějakej debílek si nevygeneroval VBR mapu. Audio je většinou jenom v mp3 s nízkym bitrate. Kódujou to nějakýma bazmekama a stříhaj to po zkompresování. Fakt jako se v tom nedá udělat séék když chceš třeba doprostřed filmu. Hodně je ještě tv ripů z analogu a na ty se už nedá vůbec koukat.

Anonym (7.2.2006 12:14:29)

Chlapce, musis taky koukat, kdo ten rip delal, jaky jsou komenty, popripade si rovnou stahnout sample. Pak bys nebrecel nad kvalitou.

Anonym (8.2.2006 07:34:20)

Nech ho,když je někdo pitomej a nestahuje releasy,ale kdejakej neprověřenej rip od čurdy z balíkova tak je to jeho blbost

Anonym (7.2.2006 12:02:05)

Kradeš i v obchodě nebo jenom na p2p?

Anonym (7.2.2006 12:08:04)

jsou lidi kteri nemaji desetitisece mesicne na nove hry,filmy,software,a PTP sit je jejich zachrana,to neni jako treba ve vyspelich statech kde si kazdy koupi original protoze pro ne je to smesna castka

Anonym (7.2.2006 12:10:18)

To je teda argument, hlavně ty hry.

Anonym (7.2.2006 12:12:36)

muzes to rozepsat,,?tak treba nova hra co vyjde stoji az 1700 Kc,nejmene stoji 700-900,nepocitam budgety za 100,jeden novy film 400-1000 Kc,jedno podivani a film lezi mesice v policce na DVD,a software to uz nemluvim,tam uz to jde do tisicu

Pepa (7.2.2006 14:41:51)

Potřebuješ nutně novou hru ? Proč ? Protože by se ti spolužáci smáli ? Protože to není IN ? K čemu ti to je když si stejně nemůžeš co tři měsíce upgradovat PC aby jsi si ty nové hry vůbec zahrál nebo je hraješ v nejnižším rozlišení, nejnižžší konfiguraci, k čemu to potom je když nevyužiješ nejnovejších technologii ? V tom případě ti stačí starší hra ve slevě za 149-299Kč . Nechceš aby ti DVD leželo na poličce, není problém pujč si ho v DVD půjčovně za 25-40Kč a ušetříš peníze i místo. Nelíbí se ti drahý software ? Opět není problém, je spousta srovnatelných freeware. Že ne ? Ty potřebuješ opravdu nutně Photoshop na změnu rozlišení rodinného fota ? Aha, tak to potom nekupuj Zonera za 400Kč ale kup si nepostradatelný Photoshop, jsi přece profík přes grafiku a určitě se tím i živíš, na podobný soft si v tom případě vyděláš za pár dní :-)

Anonym (7.2.2006 14:52:31)

Není co dodat. Ten člověk má nějak posunutý žebříček hodnot.

Anonym (7.2.2006 18:22:20)

co jsi frustrovany?tak za prve je mi uplne jedno jestli se mi kamaradi smejou ze mam starou hru nebo ne,,nebudu kvuli blbovi jako ty hrat stare hry ktere jsem uz hral,ohledne k tomu hardwaru,v hardwaru se jiz pohybuji 11 let,,upgrade komponentu staci jednou za dva roky,pocitac mam rok a pul a porad hraju nove hry v rozliseni 1024x967x32 s 64 bitovou architekturou,stare hry mi nejdou tudiz je logicky nebudu kupovat,a budgety me nezajimaji,a nove hry jsou od toho aby se hrali,co se tyce freeware,tak treba os,kolik je free os systemu?jeden, linux,jinak nejlevnejsi varianta win stoji pres 2500 kc,,photoshop nepotrebuji,ale nebudu davat nekolik tisic treba za firewall ktery je sice integrovany do sp2 ale je prakticky k nicemu,a no jsou volne siritelne firewally ale jsou omezene na standartnich 30 dni kdy se musi zakoupit licence pro dalsi bezproblemovy beh

Pepa (7.2.2006 22:05:00)

Frustrovaný nejsem, nemám z čeho, ale ty jsi bez smyslu pro legraci, říká ti něco ironie ? Víš co je to emotikon ? :-) Že ne ? To nevadí, nebuď smutný, hlavně že děláš do hradwaru už jedenáct let a ještě jsi nezjistil jak výpočetní technika zastarává a u her to platí dvojnásob. Pokud ti na tvé rok a půl staré sestavě jede na 1024x967x32 s 64 bitovou architekturou třeba X3: Reunion, Call of Duty 2, Quake 4 či Fear v plné palbě tak klobouk dolů, pokud shodíš všechny grafické "fičury" na minimum aby se to rozumně hýbalo, pak jen potvrzuješ co už jsem napsal. Když jsi pořizoval počítač, tak jsi už předem věděl, že budeš krást soft ? To jsi ten komp taky ukradl, nebo jsi ho poctivě koupil ? To zřejmě kradeš i vodu a elektřinu, nebo ti ten komp jede na baterie a do pračky leješ vodu z potoku ? :-)

Anonym (9.2.2006 23:56:54)

QUAKE 4 hraju na 1280*960*32 v ULTRA DETAILECH,,mije sestava je AMD 64 3000+,,2048 MB ram DDR Pc3200,, GF 6600 GT GPU-500Mhz,ram GDDR3 900 Mhz,,vodu elektrinu platim ale pockej az budes mit rodinu a budes si vydelavat par susnu mesicne a budes zivit 3 decka,,jeste napisu aby pro ? ze na ten pocitac jsem setril 1.5 roku,,a jestli ze mi nezbudou penize,navic nekolik dni pred vyplatou jsem bez penez tak si nebudu kupovat software za tisice kdyz nemam ani stovku

Anonym (7.2.2006 18:24:32)

vis aspon co znamena zkratka PTP ???

Pepa (7.2.2006 21:42:13)

PTP ? Pomocné technické prapory, Picture Transfer Protocol, Point to Point, Polski Towarzyst Psychologiczny to je jen výňatek možností zkratky, stačí ? Nebo jsi snad myslel peer to peer ? Že by ? A co má společného má znalost P2P s tím co jsem napsal výše ? Takže dle tvého názoru, znalost P2P dáva neomezenou možnost pirátit data ? Aha, takže znalost testního zákoníku dává možnost loupit a vraždit. Nebo jsem to špatně pochopil ? Apropo, když jsem si poprvé stáhl soft z netu v roce 1996 na svém počítači za nekřesťanské peníze rychlostí max. 19,2Kb/s, ty jsi ještě bryndal mléko po stole, experte :-)

Anonym (10.2.2006 10:38:49)

neumrel ti nekdo v rodine na stahovani z PTP?asi jo,,jinak te mam v prdeli :))

Anonym (7.2.2006 20:26:04)

Pepo vazne, nehraj si tu na vedouciho, rid se podle svych rad, ale nikomu je nevnucuj, on na to taky kazdej neni zvedavej.

Anonym (7.2.2006 18:55:00)

Zkus se vtelit do tela vyvojarske firmy...male az stredne velke... pres rok se s tymem patla na jednom programu, sam ji chleba se soli, ma dluhy jak prase, jen aby mohl platit programatory, aby se mu okamzite nerozutekli. Po roce ma vsechno hotovo, vydava finalni produkt. A ejhle, lidi si ho nekupuji, jen kopiruji pres P2P. Prichazi o firmu, nema prachy, ma dluhy a je jednoduse receno "docela v prdeli". (Nechci slyset, ze tohle vicemene nehrozi, protoze takovehle firmy delaji vetsinou na zakazku a siji sw na miru - byl to jen priklad)

Anonym (7.2.2006 18:58:51)

za tohle podekuj soucasne vlade a ne uzivatelum,,pokud se zakaze PTP coz nejde,tak si lidi radsi nekoupi drahy program ale budou radsi bez neho,nebot nejsou na to penize,a navic zahranicnim firmam nehrozi ze krachnou protoze vyspele staty nemaji problem s ekonomikou a tudiz maji vsichni penize a original si koupit muzou to same plati pro vydavatele v cr ketri muzou export.do zahranici

Anonym (7.2.2006 19:05:03)

Ad programy - Ale koupi - pokud ho nutne potrebuji k praci, tak koupi. Ad hry - Nevim...kdyz mas chut si zahrat treba pinball v hospode, ale nemas penize, tak rozbijes kasu toho automatu a zahrajes si z penez, co ti z nej vypadnou? (Spatny pripad, zbusobil by jsi hmotnou skodu, takze zkusim jiny) Pokud bys byl v hospode u pinballu, kde by bylo napsano, ze hrat muzes jen po zaplaceni u baru. Taky by sis k tomu stoupnul a hral zadarmo, aniz by jsi sel na bar zaplatit? Nemluvim tu o ruseni P2P, mluvim tu o zkrivenem pohledu na vec.

Anonym (7.2.2006 19:11:14)

pinball nehraju ale kdybych chtel tak 10 korun do toho hodim ale nebudu do hry hazet prumerne 1200,,skusi za podprumerny plat koupit jednu hru mesicne ,,platit byt jidlo obleceni rodinu

Anonym (7.2.2006 19:18:14)

sorry, tohle neobstoji nemam penize, tak musim pracovat, pracovat, pracovat a ne hrat hry. a sam rikas, ze bys do toho 1200 nedal... takze kdyby jedna hra piballu stala 1200 a platilo by se na baru, viz vyse - zaplatil bys na baru, nebo by si jednoduse hral a pak utekl bez placeni? (dobre...pinball nehrajes...tak by tam nebyl pinball, ale pocitac s tvou nejoblibenejsi hrou a ta hra se proste nikde neda sehnat, takze ty si ji nemuzes stahnout (zase, nechci slyset, ze kdyz se neda stahnout, tak nemuze byt tvoje nejoblibenejsi, protoze by jsi ji nikdy nehral, omg))

Anonym (7.2.2006 19:20:46)

tvoje prirovnani se rovna socialni demokracii,,no odpovim kdyz bude hra v hospode stat 1200 a bude vypadat dobre tak si ji nezahraju ale doma si zapnu PTP a stahnu si jinou konkurence schopnou hru

Anonym (7.2.2006 19:23:29)

Musis lepe cist. Psal jsem, ze tu hru jinde nesezenes, na zadnych P2P totiz neni. Prakticky nemozna situace, ale jen jsem chtel poukazat. Ze by jsi jinak tu hru nehral.

Anonym (7.2.2006 20:52:33)

Kdybys byl autor hry, a udělal bys bombu hru, a ted jeden by si tvou hru koupil v obchodě, a nasdílel to ostatním a dalších 2000 lidí si to stáhlo od něj, vadilo by ti to? Nebo bys nad tím mávnul rukou? To že tě nikdo nevidí, co stahuješ, z tebe nedělá nevinného:) Aspon něco by sis měl koupit:) mě se líbí ty nápady, kdy si něco koupiš za malý peníz, třeba si stáhneš film na 48 hodin, zaplatíš malou častku a je to. Škoda že u nás to nikdo nedělá

Anonym (9.2.2006 23:48:00)

ne nevadilo,,kdyz se podivas do zahranici tak zjistis ze kdyz vyjde bomba hra (jak to nazyvas,bomba se sice nerika ale budiz)tak se prodava jak na bezicim pase,jenze ceska republika neni tak bohata aby mela prumerny plat 50 000 Kc mesicne,tudiz za malou vyplatu si nic poridis ,ja mam celkem dost originalu ale vice mam tech stazenych

Anonym (10.2.2006 07:42:14)

I kdyby kazdej mnel 50 000Kc tak zaplati 75% na danich.

Anonym (7.2.2006 19:21:38)

A ja ti odpovim sam. Ne ten pinball by si asi nehral vubec. Protoze by ses bal, ze ti barman rozbije hubu, kdyz nezaplatis. Coz se ti i P2P nemuze stat, ze? (A opravdu, temer nic se ti stat nemuze. Coz samo o sobe dodava odvahu krast...)

Anonym (7.2.2006 19:24:42)

ja strach ze by mi barman rozbil hubu nemam mam 115 kg na 178 cm,chodim 11 let do posilovny,srovnas picovyny,kdyz mam moznost si neco stahnout a nemusim platit za to na co nemam,kdyz v hospode bude stat zraloci rizek 300 korun tak si koupim kureci za 60,staci?a kdyz ho muzu mit zadarmo tak ho budu mit zadarmo

Anonym (7.2.2006 19:29:53)

Zda se, ze jsi v uzkych, zacinas utocit. A tuhle reakci jsem cekal... Kdybych povedel, ze ma barman brokovnici a zastrelil by te, kdybys nezaplatil. Tak nepochybne povis, ze nosis neprustrelnou vestu a po meste jezdis tankem (uz 11 let). Pointa je v tom, ze ten rizek mit zadarmo nikdy nebudes. Za produkty cizi prace se vzdy musi platit. Ano, kradeni SW proste neobhajis.

Anonym (7.2.2006 19:31:08)

a co mi jako ted udelas frajere

AA (8.2.2006 09:28:17)

Ten sw ... jsou mysleny ty demoverze, ktere obsahuji plno chyb tak je treba je patchovat az do te doby nez to nekoho omrzi a vymysli jinou demoverzi sw ?? Za demoverze a testovaci verze by se nemelo platit ... a pokud jo mela by byt zarucni doba 2 roky a ne 3 mesice ... jo taky by to treba i mohlo fungovat

Anonym (7.2.2006 12:15:45)

Kdo je bez viny, at hodi kamenem.

MirrA (7.2.2006 20:12:22)

Falešný moralista promluvil. Já nekradu, já jen stahuji to, co je mi nabídnuto. Mimochodem, zajímalo by mě, jestli máš doma origin. windows, MS office...

Anonym (7.2.2006 20:27:23)

To zavani tim, ze by se opravdu mela zavest plosna kontrola stahovanych dat. Boze, stahujte si, co chcete. Ale nedelejte, ze je to spravne a samozrejme. Nani to spravne a neni to rozhodne samozrejme. Ja souhlasim s tim, ze je sw drahy. Filmy jsou taky nic moc. Ale nedelal bych ze stahovani vec automatickou. A treba co se me tyce (ackovil ten anonym nahore ja nejsem), mam sw originalni, neb mi ho nakupuje firma (mnozstevni slevy jsou fajn). Takze originalni software lze nabit opradu rozlicnymi zpusoby - samozrejme i kradezi.

Anonym (9.2.2006 23:43:23)

jo kdyz ti to kupuje jiny tak se mluvi dobre,chtel bych te vydet jak potrebujes pocitac k praci a mas podprumerny plat a musis zivit rodinu s tremi detmi,frajere

Eser (10.2.2006 06:29:23)

kdyby se socky učily a makaly, tak mají jiné starosti. By mě zajímalo, co tak důležitého na tom kompu v té podprůměrné práci za podprůměrný plat děláš, nestačila by na to průměrná kalkulačka?

Anonym (10.2.2006 17:52:11)

jsi velkej drsnak,asi ten nejvetsi :)

Eser (8.2.2006 07:47:43)

no vidíš, já to legální mám, když chceš aby si někdo vážil tvé práce a ocenil ji tak jak si přeješ, zkus si i ty vážit práce druhých a dát jim za ni to co požadují. Je velmi snadné brát si to co chci, když mě to nic nestojí.

Anonym (9.2.2006 19:04:25)

Predpokladam, že Tvoj windows je úplne legálny spolu s balíkom microsoft office, nie? Potom si len obyčajný zlodej, ako my ostatní...

PROSIM PORADTE MNE NA JAKEJCH STANKA CH MUZU STAHOVA (13.4.2006 17:23:30)

STAHOVANI NEVIM JAK NA TO.

Pepa (7.2.2006 00:30:14)

Zaplatím rád, ale rozumně, řekněme za film jsem ochoten dát stovku, pokud to bude více, tak asi ne, stejně se na filmy dívám minimálně...

Anonym (9.2.2006 19:12:50)

Sto korun? Ak posles e-mail poslem Ti cislo na psychiatra. Ak chces tak velmi legalne stahovat chod na www.station.sk Tam stoji film 60-80 Sk, menej ako si ochotný dať, no nikto to nevyužíva, je to na smiech...

Kurt (7.2.2006 00:38:46)

No rozhodne nic neplatit, ta studia se nam snad uz docista zblaznila. Urcite zustavam u nelegalniho stahovani, tam je to totiz zdarma, a mnohem driv nez pri oficialnim uvedeni v regionu 2. Na co by pak byl ten internet, sakra uz?!!

Pepa (7.2.2006 08:26:30)

Internet se změní až tehdy, když budou lidé natolik vyspělí, že nebudou stahpvat RIPy, ale budou uznávat autorsk práva. Ale zatím jde o stádo, nic vic..

Kurt (7.2.2006 11:52:49)

Souhlasim s tebou, ze "RIPy" jsou s tou kvalitou nekdy trosku na stiru, ale ted po zrychleni se uz samozrejme vsichni tesime, ze se to zase o kousek pohne a budeme uz tahat jen DVD-R.

Anonym (7.2.2006 18:46:03)

K rozumnemu stahovani filmu v dvd formatu mame jeste daleko, o kvalitnich HDTV snimcich ani nemluve. 4mbity na stahnuti 12GB+ velkeho filmu jsou jeste znacne malo. Kdyz si k tomu clovek pricte Telecom FUP, tak na to muze zapomenout rovnou. Takze je sice prima, ze Warner bude nabizet legalni stahovani filmu, avsak pro bezne domacnosti je to jen prehlednutelna tiskova zprava...

Martin (7.2.2006 19:04:27)

To budou nabízet určitě v takové kvalitě, že to sice nebude problém stáhnout na ADSL od ČTc, ale zase se na to nepůjde koukat. Nebo to bude v DVD kvalitě, ale za cenu, že se vyplatí to raději koupit tovnou na tom DVD.

Anonym (7.2.2006 19:07:18)

Ne, to si zase nemyslim. Tohle neni sluzba pro Cechy, to je sluzba primarne pro vyspely svet... Mozna tam bude nekolik moznosti kvalit. Ale vzhledem k tomu, ze HDTV LCD panely jiz nejsou zadnou extremni vzacnosti, tak verim tomu, ze tam bude i kvalita HDTV.

Anonym (7.2.2006 20:10:54)

Kvalitně ripnutý .avi film o 700 MB je na koukání úplně v pohodě ...

Anonym (7.2.2006 20:20:41)

Na klasicke CRT televizi jiste, na malem monitoru jiste... Ale na LCD televizi o uhlipricce 90cm+ jiz ne. Komprese je tam az prilis znatelna. (samozrejme, existuji televize s vselijakymi filtry, ale porad to neni ono. Nakonec, ani prekomprimovane DVD na takove televizi neni uplne tip top.)

Anonym (7.2.2006 20:35:16)

Na 19´´ LCD displeji nebo 15,4 širokoúhlém notebooku bez problémů ...

mlicko (7.2.2006 00:46:35)

Je zvlastni, jak dlouho jim trva pochopit naprosto trivialni myslenku - navic za situace, kdy se z nich tento mechanismus snazime uz leta "vyzdimat". Rad zaplatim nejakou inteligentni sumu, proc ne. Navic nehrozi, ze titul "dojde". Kdyz zajdu do prodejny, na 9 z 10 poptanych titulu klido reknou "nemame" (zvlaste se jedna o audio). Byt autorem a delat mi tohle distribucni firma, vykopnul bych je okamzite. Pak se neni co divit, ze kazdej sdili a stahuje.

Vladik (7.2.2006 13:01:03)

Rád si nějaký rozumný poplatek zaplatím, pokud budu vědět, že je to film, na který se dá, co se týče kvality, koukat, což na p2p je většinou problém.

Anonym (7.2.2006 15:19:48)

jenže Terminátory a Vetřelce už má každý doma a novinky se budou stahovat nelegálně dál

bokart (7.2.2006 23:14:48)

To si snad delaji srandu? P2P metodou? napad sireni po internetu za poplatek je jiste rozumny ale tohle se mi nezda vhodne.Zaplati mi snad oni konektivitu kterou do toho vlozim ? ne!!!u nelegalniho sireni upload beru jako jakousi "dan" ci poplatek :) ale preci pokud chci neco prodavat tak musim nabidnout sluzby kvalitnejsi a lepsi nez je nelegalni sireni (zdarma) coz tohle v zadnem pripade neni!!!ale pokud ma nekdo pocit ze se mu bude lepe zit kdyz si to stahne legalne je to jiste dobra varianta.A argumenty ze nelegalni sireni znamena spatnou kvalitu sou chabe pokud a dany clovek nejspis nedokaze rozeznat rozdil mezi DVD-ripem a TS kino-ripem.Teto sluzby nehodlam v zadnem pripade vyuzit a nadale si budu stahovat filmy pres sve DC bittorenty FTP HTTP protokoly a jine veci je jich spousta.Az bude prime stahovani ze servru popremyslim zatim je tato nabidka podle meho nazoru smesna.

Anonym (8.2.2006 00:28:20)

Ano, jiste... Kazdemu normalnimu cloveku by se melo zit lepe s vedomim, ze veci, ktere vyuziva nejsou kradene.

bokart (8.2.2006 09:36:22)

Obavam se ze radeji budu zit s vedomim ze veci ktere puzivam nejsou uplne legalne ziskane nez zit s vedomim ze mne nekdo vyuziva ke svemu obohacovani a citit se jako blbec, ikdyz by si ty finance zaslouzil ne vsak s moji spoluucasti.oni to vlastne daji jen do obehu a jinak s tim nebudou mit zadnou praci jenom se budou divat na to jak jim pribyva castka na konte :) doufam ze ta castka bude mit take odpovidajici vysi. nejspis to bude prostrednictvim torrentu tracker bude u nich a ten bude kontrolovat pristupova prava.

KaMo (8.2.2006 09:46:20)

Když bude cena slušná, kvalita filmu taky a hlavně bez ochrany, tak proč ne. Doufám, že tam budou dávat novinky a ne starej archív.

Peťo (9.2.2006 18:59:44)

Dovoľte sa mi zasmiať: hahahahahaha. Prečo mám platiť za sťahovanie filmov,aj keď možno len symbolický poplatok, keď to môžem mať zadarmo cez klasické siete P2P (osobne využívam Shareazzu a DC++). Nie som jeden z tých, ktorý sa bude cítiť dobre,ak za to čo stiahne zaplatí. Práve naopak, výčitky svedomia a peňaženka ma nepustia, aby som platil za to, čo môžem mať zadarmo. Okrem toho Warner Bros nie je pupok sveta, su aj ine spoločnosti napr. Miramax... Znamená to, že od jednej spoločnosti budeme môcť ťahať filmy legálne a od druhej nie??? Mozgy manažérov vo Warner Bros sú fakt vymyté, chcú zarobiť aj na nelegálnom sťahovaní filmov, zlegálniť nelegálnosť, to je úžas...

Anonym (9.2.2006 20:44:49)

quote: " výčitky svedomia a peňaženka ma nepustia, aby som platil za to, čo môžem mať zadarmo". Tak to už hej ! To je uvažování na vysoké úrovni. Ty musíš ve všech obchodech normálně nakupovat výhradně v noci větracím okénkem jestli myslíš vážně co jsi napsal ...

Peťo (10.2.2006 00:26:01)

Prepáč, ale nedá mi nereagovať na Tvoj názor, aj keď neberiem Ti ho... Ak by si mal človek vybrať, či danú službu bude užívať za poplatok alebo zadarmo (aj keď nelegálne), vyberie si tú druhú možnosť. Nehovorím, že to urobí každý. Ten, komu je vzácnejšia podstivosť v sťahovaní filmov je buď veľmi bohatý a môže si to dovoliť, (čo ja nie som) alebo priveľmi podstivý. Tieto filmové spoločnosti zarobia na divákov v kinách stovky milióny dolárov a tých pár šupov, ktoré takto stratia by im nemali vadiť. Je to však svedomie každého človeka, za krádež by som to rozhodne nepokladal, pretože asi každý máme v PC nejaký nelegálny sofware a potom aj toto by bola krádež...

Anonym (10.2.2006 00:50:21)

Ja bych jen poopravil, asi kazdy mame nejaky ten SW doma nelegalni. Ale ano, je to kradez. Ikdyby tam bylo neco za dolar a nebylo by to zaplacene, tak je to kradez. A to je spatne...

Anonym (10.2.2006 01:04:29)

ja osobne si myslim ze ti frajeri co tady machrujou ze PTP stahovani je kradez(no dobre),ale chtel bych videt jestli oni maji uplne vsechno legalne,jestli nikdy v zivote neporusili zakon,a pokud ne tak jsou bohati a mluvi se jim dobre anebo nemaji co napraci protoze maji zapnute PTP a buzerujou ostatni

Peťo (10.2.2006 01:17:37)

Všetko čo chcem povedať je len to, že lístky do kina, ktoré v SR stoja od 60 do 80 Sk sú príliš drahé, preto sa dnes neoplatí chodiť do kina, ale radšej si to stiahnuť. Prečo skôr filmové spoločnosti nezvážia zlacnenie týchto lístkov na takú cenu, aby nebolo potrebné tieto filmy sťahovať a ľudia by začali znovu chodiť do kina a kina by nebankrotovali, tak ako u nás. Táto politika filmových spoločností sa mi vôbec nepáči. Okrem toho, keď bol ministrom kultúry v SR p. Kňažko zaviedol zákon, že každý prázdny nosič (kazeta, CD, DVD) bude o 5 Sk drahší (lebo ak je prázdny bude sa na ňom čosi napalovať a je veľká pravdepodobnosť, že asi nič legálne). Týchto 5 Sk z každého predaného nosiča v SR sa odvádza spoločnosti na ochranu filmových a hudobných práv. Sú to milióny korún. A zrazu príde spoločnosť, ktorej budem platiť aj pri kúpe nosiča (tými 5-tiami korunami) a aj pri nákupe toho filmu. To sú veľmi etické problémy jednak finančných filmových gigantov, ktoré chcú znásobiť svoje zárobky a ľudí, ktorí tie filmy chcú vidieť, no nemajú na to prachy. Áno, je to krádež, ale ver mi, poznám aj silno veriacich ľudí, ktorí takto sťahujú filmy a neargumentujú, že ide o krádež filmových práv... Apropo toto nie je reklama ale existuje www.station.sk, kde sa už takto dajú sťahovať filmy, no stránka upadá, pretože nik nemá záujem zaplatiť 60 Sk za film, keď ho môže mať zadarmo. Ako vidíš, nielen ja, ale množstvo ľudí je nenažraných a stále bude chcieť mať niečo zadarmo, pokladám to však za prirodzenú ľudskú vlastnosť a v horšom prípade za priestupok, možno krádež.... Preto si myslím, že projekt spoločnosti Warner Bros sa skončí skôr ako sa začne. Okrem toho, ak by sťahovanie filmov spôsobom P2P bolo tak veľmi nelegálne, ako tu píšeš, bolo by to zakázané, nie je to však zakázané (pre objektivitu musím dodať, že ani dovolené - taká schyzofrenia) a ak sa pozrieš na stránku KAZZY, tak sa k nej hlási dokonca aj MTV (Music Television), tieto siete P2P sa dokonca prudko rozvíjajú... A hovorí sa, čo nie je zakázané je ....

KaMo (10.2.2006 08:29:41)

Pro vás je 60-80 Sk drahé ??? Co máme říkat my, když nás to stojí 210 Sk v přepočtu. Jinak Warner Bros to dělá spíš pro Američany a západní Evropu, kde jim nedělá problémy platit za film a ne pro nás ....

cvik (10.2.2006 10:54:05)

Tvy slova pochopim, az ti pujde o zivot a nebudes mit co do huby! Pokud neco kradu, tak drzim hubu a rozhodne se stim nikde nechlubim, jakej sem king , ze jsem okadl nekoho.

Peťo (10.2.2006 11:13:02)

Svoj názor o P2P som už povedal a nemienim ho opakovať ako papagáj, skôr si ale Ty Cvik musíš uvedomiť, že takýmto osočovaním ľudí, ktorí majú iný názor ako Ty, nič nezískaš. Áno oľutoval som to, že som si dovolil v tomto fore vyjadriť svoj názor, no žijeme v pluralitnej spoločnosti a vnej si každý môže povedať svoj názor a nemal by byť za neho takto osočovaný... V žiadnom svojom príspevku som nikoho neosočoval za jeho názor, pretože si vážim každého názoru, aj keď nemusí práve korešpondovať s tým mojim.

Anonym (10.2.2006 11:25:49)

kasli na to,to jsou zamindrakovani lide co nemaji co na praci a buzerujou druhe,vsadim se ze nemaji kamarady a nikdo je nema rad protoze vsechno zerou

Anonym (10.2.2006 11:38:48)

Přesně tak ....

maeKAm (9.2.2006 21:25:14)

zajímavej názor ale nemyslíš si že chvílema plácáš krávoviny??:D:D

Eser (10.2.2006 06:24:49)

pokud jsem tě dobře pochopil, tak se nebudeš zlobit až tě někdo okrade. Proč by si to kupoval, když u tebe si to může vzít zadarmo, pokud je co brát.

Peťo (10.2.2006 10:04:35)

Prepáč, ale absolutne si nepochopil môj názor. Ja nie som žiadna veľká fiilmová spoločnosť zarábajúca miliardy dolárov ročne. Veď ak by som si ten film nestiahol (nelegálne), tak určite by som ho nezískal legálnou cestou, pretože nemám na to finančné zdroje. To znamená, že finančná spoločnosť by odo mňa ani v jednom prípade peniaze nezískala. Áno, sú ľudia (možno v USA, západnej európe, ktorý majú taký plat, že by si to všetko mohli kúpiť legálne (software,filmy...), ale pre do mnou stojí otázka: buď to budem mať, hoci nelegálne, alebo to mať nebudem.... A čo sa týka ceny za lístok v kinách, pochopil som to tak, že asi ani Ty nie si veľmi spokojný s cenou lístka, ale aj takéto nelegálne sťahovanie by malo byť mementom pre filmové spoločnosti, aby si uvedomili prečo to vlastne ľudia robia. Možnože raz pochopia, že nelegálnemu sťahovaniu zabránia aj tak, že zlacnia ceny lístkov v kinách, no to nemusím pochopiť ja, ale tie filmové spoločnosti. Pokiaľ si to neuvedomia, prepáč, ale budem to robiť takto ďalej.

Anonym (10.2.2006 10:34:37)

Dělej to dál, ale zkus si ušetřit podobné zbytečné veřejné proklamace ...

Anonym (10.2.2006 11:12:22)

Takže Peťo je vlastně takový další Janošík, který "veľkej filmovej spoločnosťi" bere a sobě "chudákovi" dává.

ujo (10.2.2006 12:16:03)

skus sa odpojit od netu. nebudes platit 1000sk/kc za net a mozes chodit do kina alebo si poziciavat dvd v pozicovniach:) za 1000ku mas 10 filmov do mesiaca, v pozicovniach 20, ak nestaci predaj pocitac, opat useris:)... vela zdaru ps: nemam nic proti stahovaniu filmov ktore sa nedaju nikde inde zohnat:) ale ked to bezi v kine ci to mas za 20ku v pozicovni sa mi to zda trapne:)

sasel (10.2.2006 15:54:16)

vidim ze se tu vsichni prsi jak sou slusnaci ale vidim to tak ze naprosta vetsina z vas bude dal stahovat nelegalni obsah.ano mate pravdu je to nelegalni ale nelegalni je to poskytovat stahovat ne treba pokud udelam tohle http://www.megaupload.com/?d=M0WJAG9T http://www.megaupload.com/?d=MYWNNVG7 http://www.megaupload.com/?d=9MGLSERI coz sou odkazy na jeden film mr a mrs smith jeste to nelegalni neni nelegalni cinnost dela ten servr ktery tyto data poskytuje.

mogul (10.2.2006 16:12:02)

no nelegalni to asi fakt neni kdyz ty odkazy uz nefunguji.ale tohle sem nepatri tak s tim bez do prdele

Anonym (10.2.2006 17:51:15)

To je všechno OK, víme o tom a nikdo z nás není panenka Marie. Do chvíle kdy se někdo pokusí tyto stažené věci dále rozprodávat (jsou bohužel i takoví pomatenci), je to víceméně OK, i když ne úplně v pořádku. Jakési svědomí z toho mít můžeme, ale jsou horší věci. Ale aspoň bychom mohli být taktně a skromně zticha a nemít tady dementní plamenné řeči jako Peter Jánošík. Je to hodně o ničem, Peťo ... Místo "ničem" jsem chtěl použít jiné slovo, ale raděj zůstanu slušný ...

Peťo (10.2.2006 19:43:42)

Mne je ľúto, koľko nenávistných ľudí prispieva do tohto fóra. Len preto,lebo som na niečo vyjadril svoj názor, bol som častovaný prezývkami ako zlodej, Jánošík, podvodník atď... To v sebe nik z vás nemá aspoň kúsok morálky rešpektovať názor iného? Z vašich reakcií mám dojem, že keby som sa vám dostal do rúk, tak ma ukameňujete (kto je bez viny, nech prvý hodí kameňom), hoci veľa z vás má doma nelegálny software. Koľko je tu medzi vami nenávisti, hoci to robia milióny ľudí na celom svete. Nech by som do tohto fóra nepísal čokoľvek, nebudete to akceptovať, pretože na tento problém máte už svoj pohľad, ktorý vám neberiem a neberte ho ani mne a nehovorte, že môj názor je trápny (ujo), pretože má takú istú váhu ako váš názor. Ak si všimnete všetky tie 3 alebo 4 reakcie, ktore som na fóre zverejnil, v každej som sa snažil inteligentne argumentovať prečo si myslím, že Warner Bros s týmto nápadom nebude mať úspech, keďže výhody P2P sú jasné. Snažil som sa argumentovať a reagovať na všetky vaše príspevky, no vy ste namiesto argumentov používali nadávky, ktoré som už uviedol. Ak nedokážete pochopiť aký je rozdiel medzi človekom, ktorý si raz za čas nelegálne stiahne nejaký filmík alebo software a zlodejom, ktorý kradne, lúpi, zabíja, potom máte úplne iné hodnoty života ako ja. Nehrajte sa na homofóbnych jedincov a nechajte pluralitu v názoroch, no dúfam, že to nehovorím iba do vetra. Odo mňa je to všetko, už na nič nebudem reagovať....

cvik (10.2.2006 20:14:30)

Promin, a to te mame pochvalit, nebo polacat po ramenou jakej ses machr ? A proc si jednou zacas nejdes ukradnout auto? Nebo jidlo do obchodu, vzdyt ty retezce (hypermarkety) na tom taky vydelavaj nehorazny penize. atd. bych mohl psat. Je to uplne to same. To dilo nekdo vytvoril, dal do toho neco sveho, ale ty to asi nepochopis, ty jsi nikdy nic zrejme nevytvoril, az budes neco prodavat a nekdo ti to bude krast taky nebudes rad. Jo, kdyby se takhle chovali vsichni, tak mi ver, ze ted sedis zpatky na strome, a to co vidis v nekterych filmech (katastorficka budoucnost) by bylo realitou.

bokart (10.2.2006 21:14:14)

aha takze ty si cviku nikdy zadny nelegalni software nestahl... windowsy officy pracovni herni o proste vsechen software mas legalni koupeny a licencovany.Tak to ma byt chvalim te :) protoze ja kdyz sem si tetka letem svetem spocetl cenu meho softwaru dostal sem se nekde k cirka 60 tisicum bohuzel takovou castkou zrovna nedisponuji a pokud ty veci chci pouzivat a chci je videt musim pouzit P2P tohle je diskuze nejsme nekde na vyuce dobreho chovani takze pisu svuj nazor otevrene.

cvik (10.2.2006 21:57:16)

Ja pouzivam linux takze, takze...a filmy nesleduji (jen vyjimecne v TV) ;-). A opet pisi. Mam vas za vase ciny chvalit? Proste kdyz na neco nemam, tak si to nekoupim. Dnes existuje spousta alternativ ke vsem beznym softum, pravda ke specializovanejsim to bude trochu problem a priznavam ne kazdy ma x10 ci 100 tisic na soft.

bokart (10.2.2006 23:10:41)

ne to po tobe nikdo nechce abys nekoho chvalil neni zaco ale nelibi se mi kdyz se nato spousta lidi lidi diva s takovym znechucenim kdyz to sami delaji ne treba primo stahuji ale pouzivaji to. nejsem zadny sileny stahovac ale proste pokud na nejakou prezantaci ci projekt potrebuju urcity software a to neni jeden kazdy vyuziju v necem jinem to je proste pro me velka palka.pokud chci nejaky film nezbyva nic jineho.dam priklad potreboval sem k vanocum sehnat film harry potter ohnivy pohar zadna jina verze nez warez nebyla, treba... ale souhlasim s tebou "Proste kdyz na neco nemam, tak si to nekoupim." ano nekoupim si to.... :)

Anonym (10.2.2006 23:18:08)

Fajn, ale nebudu aspoň veřejně vysvětlovat a vykřikovat, že to dělám proto, že ty miliardové molochy se válí v prachách ... Budu raději decentně tiško...

Sergey (10.2.2006 21:58:57)

Cituji: "Dovoľte sa mi zasmiať: hahahahahaha." nebo :Mozgy manažérov vo Warner Bros sú fakt vymyté" tomu ty říkaš "inteligentne argumentovať" ? Nikdo nejsme svatej, ale myslet si o někom, že je blbej jenom proto, že chce za svůj produkt dostat zaplaceno, to nepochopím.

Peťo (10.2.2006 22:26:55)

Musím ešte na toto zareagovať, Sergey mýliš si pojmy a dojmy. To, že majú vymyté mozgy je môj názor, v žiadnom prípade nie argument a priznávam, už vôbec nie inteligentný. Ale to, že som tento názor vysvetlil, prečo si to o nich myslím, to pokladám za argument. "Blbý" (čo nemyslim doslova) sú v tom, že neuvažujú aj nad inými možnosťami, napr. už som to spomenul, a to zníženie cien lístkov v kinách. Toto by som videl ako cestu boja proti nelegálnemu šíreniu sťahovania filmov v sieťach P2P. Nehovorím, že to, že budú chcieť zlegalizovať sťahovanie ich filmov v sieti P2P je zlý manažérsky ťah, ale treba si uvedomiť, že pokiaľ budú existovať možnosti voľného šírenia filmov, nikto (možno tí majetnejší) túto platenú službu nebude využívať a toto podľa mňa manažéri nezvážili. Nech to skúsia dodať na náš trh takýmto spôsobom, potom uvidíme, či to bude mať úspech, myslím že nie, preto treba hľadať iné cesty....

Anonym (10.2.2006 22:25:45)

Ale tak, v tom není žádná "nenávist", milý Peťo. Jen přátelské doporučení k větší soudnosti ve vlastním projevu, zejména na veřejnosti ...

Anonym (9.2.2006 19:22:03)

Tak se tu alespon (opet) ukazala moralka Cechu... Anebo je to slozenim ucastniku fora? Boze! To jsou vsichni tak nenazrani?

maeKAm (9.2.2006 21:28:50)

Mno hlavně aby to bylo v nejaky poradny kvalite(pro budoucnost aspon HDTV) a taky to naplno začne až budeme mít rychlej net(mimochodem,v Německu maj 16 Mbps za cenu našich 4096/512) protože stahovat hafo filmů v českejch podmínkách to je fakt peklo....a to jak kvůli všem možnejm datovejm limitům,tak kvůli rychlosti....

Anonym (9.2.2006 23:40:27)

nesrovnavej cesko a nemecko,,v japonsku ted maji 1Gbit

rejpal (10.2.2006 11:02:02)

Domnívám se,že nejjednodušším řešením by bylo zlovnění filmů atd.již při jejich prodeji.

Surgo (10.2.2006 23:44:18)

To spis skonci tak, ze jeden user stahne film za $ a X od nej na p2p. Ti co mluvi o kradezich - ano v tomto smeru krade hodne lidi a jedina moznost jak to omezit je zlevnit SW. Sam Bill Gates ve sve Informacni Dalnici pise, ze hlavni uspech spocival v nabidnuti SW za rozumnou cenu - cim nizsi cena tim vice prodanych kusu. Tem co kritizuji kradeni a moralizuji - kouknete se nekdy na tachometry pri jizde automobilem - vedome ohrozovani zivotu ucastniku silnicniho provozu je vetsi hrich nez kradez ... kdo z Vas jede tak rychle aby dokazal zastavit na dohled? :-)

Nestydím se za něj (11.2.2006 00:11:31)

Se tady akorát furt hádáte o to, jestli je P2P a vůbec všechny podobný systémy pro stahování nelegálních věcí správný. Jsme v České republice (aspoň teda drtivá většina z nás), a tam se o nějakém morálním ideálu nedá mluvit. 40 let v komunismu nás psychicky změnilo k nepoznání, kdo pravidelně jezdí do západní Evropy, ví, o čem mluvím. Tady se zloději nestydí krást doslova cokoliv, co není přilepený, přibitý, chráněný dvaceti kamarema a lasery. Jsou známy případy, kdy parta cikánů po nocích kradla bezpečnostní kamery z křižovatek a jiných objektů. Kradou se i takové ty zábrany proti sněhovým jazykům na silnicích, jen kvůli dřevu. Opravdu jen u nás mohl vzniknout ten vtip o cikánovi v autoškole. -- (Dežo dělá autoškolu, má už odježdějo skoro všechno, ale najednou udělá fatální chybu, nedá přednost v jízdě na jasně označené a přehledné křižovatce. Za křižovatkou instruktor zastaví a ptá se Deža: "Co tam bylo za značku, no, jaká to byla?" Dežo se otočí a povídá: "No, byla z hliníku, mám se vrátit?" ) -- V západní Evropě je to všechno jinak. Lidi nemají potřebu krást, protože si ty věci MŮŽOU DOVOLIT. Vždyť porovnejte cenu třeba takového hudebního CD vzhledem k průměrné měsíční mzdě. U nás nový hudební titul stojí 650,- Kč, což je k průměrné mzdě 20 000 asi 31 CD na mzdu. V Německu stojí nové cd cca 20€. I tak už je to vzhledem k současné ceně 28,50 za Euro levnější než u nás, ale průměrná mzda v Německu 2800€ (85 000,- Kč), už to máte 170 CD na mzdu. Pokud by měl být zachován poměr 170 CD na mzdu i v ČR, muselo by jedno CD stát 118,- Kč. Až bude CD stát 118,- Kč, půjdu si ho s klidem koupit a nebudu ho stahovat. A o to jde. Vychytralý český človíček odkojený ke zpronevěře přímo lákající komunistickou dobou hledá jen jak by kde co dostal zadarmo nebo nejvýhodněji. Proto taky pořád skáče na ty "bombastické" výprodeje (BTW, v západní Evropě zdaleka ne tolik rozšířené). Přirovnávat sosbu k jiné nelegální činnosti je taky k ničemu, protože sosba je svou charakteristikou velice specifická, nic jiného než data totiž "nekrade", nikomu nečiní přímou hmotnou škodu. O morální stránce věci nebudeme hovořit, nemá to cenu. Malá firmička většinou nevydává svůj vlastní sw, ale dělá pro větší firmu, takovej volnější frančízink (opravte mě, jestli je to špatně, ale takhle to podle mě je), nebo dělá sw na zakázku (hlídací sw, ovládací sw, takovej sw, kterej jinem bude k hownu); velkou firmu krádeže nepoloží. A o ekonomické stránce? Tam hovoří jasně čísla (118,- Kč za CD). Dokud si firmy neuvědomí, že cesta k potírání nelegálního kopírování a potažmo ke zvyšování zisků nevede přes zvyšování cen, ale přes jejich snižování, tak se bude vesele sosat dál. P.S.: A to, že k programům existují srovnatelné freeware varianty, je také blbost. Ukažte mi jeden jediný fw program srovnatelný s Photoshopem. Ale aby byl skutečně freeware (ne žádný shareware nebo demo). Nic.

Anonym (11.2.2006 00:50:25)

Problém je ten, že pokud český človíček bude mít možnost to sosnout zdarma, nekoupí si to CD nebo DVD ani kdyby stálo 10Kč ...

Zajda (14.2.2006 09:40:17)

Domnívám se že nikoliv. Alespoň lidé kteří mahjí v pořádku uši. Ono totiž stahovat cd audio image nebo trochu jednotlivé stopy ve flacu není s našimi limity žádný med. A tak by se vyplatila koupě CD.

Anonym (14.2.2006 00:04:00)

ad P.S. gimp

Anonym (11.2.2006 02:25:10)

neverim ze ti co tu tak sebevedome pisou ze stahovaci pres Peer To Peer site kradou,je smesne,vsadim se ze taky nekdy si stahli z DC++,nebo PTP,ale oznacit stahovace zlodejem je trestuhodne,kdo porusuje autorske prava a poskozuje spolecnosti je ten kdo to poskytuje,ten kdo to poskytuje nese ospovednost za vse,tohle je tzv.velka ryba,mala ryba ten co stahuje dela pouze prestupek,

Anonym (11.2.2006 02:32:48)

promin, me neprijde normalni do sveta vykrikovat: "kradu a dokud to pujde, tak budu krast dal!" nastesti takovi nejsou vsichni. a alespon nekteri si uvedomuji, ze piratstvi neni ok. (a uvedomit si to, to je prima zacatek cesty do civilizovaneho sveta...)

Anonym (11.2.2006 04:48:48)

kdyz se podivam na ekonomickou situaci CR tak se tem lidem ze stahujou ani nedivim,proc myslis ze CR patri mezi spicku ve svete v korupci?nejsou penize a uplatek vezme kazdy,to neni trestny cin?politik co krade dela taky trestny cin,ukaz ktery nekrade!!ukaz mi nekoho kdo neudelal ani jeden prestupek nebo trestny cin v zivote,kdo si neopravnene ulevil na danich,ukaz,zamysli se nad temahle vecma a popremyslej otom

Anonym (11.2.2006 14:15:15)

Vzdyt prave... Cesi maji proste pokriveny pohled na hodnoty sve i cizi... (Netvrdim, ze nejsem Cech)

Anonym (13.2.2006 21:49:47)

A kdo jim je pokřivil????Bolševik většině ukrad mládí a kapitalista zas iluze,že svět může fungovat normálně.......osobně jsem p2p nikdy nezkusil použít,ovšem mladejm jejichž kapesný dosahuje měsíčně polivinu ceny pc hry se ani nedivím.......

Anonym (13.2.2006 23:04:48)

Když moje kapesné dosahuje poloviny ceny počítače/lyží/kalhot/mp3 přehrávače atd. co udělám ?

Anonym (13.2.2006 23:33:30)

Stahnes si film...

Anonym (13.2.2006 23:54:18)

Když nebudu mít počítač, půjde to těžko, Anežko ...

Anonym (14.2.2006 06:23:17)

bud jsi blbej nebo to hrajes existuje zpusob zvany uspora,,

Anonym (14.2.2006 08:34:22)

Fakt ? To jsem nevěděl. A nedalo by se to použít i v případě té hry ?? (když bych ji tolik potřeboval) :-))

Bumbes (13.4.2006 18:09:49)

RE: Anonym Pokud vím , tak zákon říká , že každý si může 1 kopii jakéhokoli souboru mediálního (i games) typu uschovat (i zkopírovat) pro vlastní potřebu ... pokud tyto data dále neposkytuje , tak je jakékoliv obviňování z pirátství bezpředmětné ... takže buď běžte do sněmovny požádat tu bandu tupců , ať změní zákony , bo tu přestaňte strašit ... "Čarodejnice" budou až posledního Dubna ...

XXX (15.2.2006 08:34:23)

Tahle debata je úplně k h***u - buzerovat se navzájem jenom kvůli tomu že každej má na to jinej názor. Lidi jse normální? (asi ne).Pochybuju že ňějakej čech má tolik peněz aby si vše moh kupovat - a pochybuju že existujou tací, kteří nemají nelegální software. haha lidi vi jste uplně *** Takhle se buzerovat. buzerujte spíš politiky,... za to jak je vše drahý a ne P2P vy h****a.

Anonym (15.2.2006 08:50:01)

Politiky kteří pěstujou řitní turistiku k těmhle nadnárodním korporacím, politiky kteří si uzákonili OSU zla. Netvrdim že základní myšlenka je špatná, tyhle organizace existují po celym světě a navzájem si platí. Ale tak neuvěřitelně korupci nahrávající a netransparentní procesy a naprosto debilní nařízení v tý ose klíčí že by se jako fakt nad tim mohl někdo zamyslet. Proč má člověk třeba když hraje vlastní produkci platit ose zla? Mrkněte se na tyhle stránky je to fakt síla http://www.jirihradec.cz/ Pro blbečky co mi napíšou jak to souvisí s tématem tak píšu že to souvisí VELMI!!!

Anonym (16.2.2006 20:06:03)

warner stahovani z P2P ?hahahahahaha :-)

Bumbes (13.4.2006 17:51:31)

RE: Anonym kuře se směje slepici ... jen se směj - ale se směješ sám sobě ... tento princip distribuce už praktikuje většina porno distributorů - k torrentu přihodí link na lákavé (placené) www ... takže za členství v klubu WB zaplatíš vlastně stejně jako u XXX ... dostaneš namlsat 3-20GB free uploadu a potom se regni (za doláče bo eura) nebo si změň IP adresu ... standartní pravidla marketingu u těchto distribučních společností ... Tržní socialismus vládne už jen v Evropě - každá Lama si myslí , že si cokoli sosne "zadara" ...

Bumbes (13.4.2006 17:59:30)

btw: takže pokud bude kdokoli migrovat mezi distributory p2p sítí , má donekonečna možnost si stáhnout cokoli , co neni zamčené nějakým klíčem , bo heslem ... pokud se vejde do akční nabídky limitu , bo najde pirátského poskytovatele zdrojů bez jakéhokoli limitováni - tzv.: free "utterly out of limits"

Anonym (16.2.2006 20:07:08)

co si myslite o stahovani z P2P spol.warner?muj osobni nazor je ze to je blbost a vetsi uz nemohli udelat