Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.

konto

Bormann (6.2.2006 17:09:10)

Celý den se nemohu dostat na moje konto.Hlásí to chybu 500.Má s tím někdo zkušenost?

¨Bormann (6.2.2006 17:10:45)

Myslím tím moje konto u ČT.

Anonym (6.2.2006 17:58:23)

taky mi to nejde!!!

radys.ta (6.2.2006 18:07:21)

JJ taky to nefunguje tady na severu . Samej error 500. To chce asi klídek a nohy f teple... :-)

Anonym (7.2.2006 07:51:45)

dnes to hází také chybu500

Michal (7.2.2006 09:14:27)

Mě to také hlásí chybu 500.

Anonym (6.2.2006 17:13:37)

Je to pretizene. Pri teto chybe je potreba vratit se o stranku zpatky a skuzit znovu. Po 40 minutach ;-) jse zmenil Sprint na Sprint...

Bormann (6.2.2006 17:17:29)

to už jsem udělal několikrát a nic.

Anonym (7.2.2006 07:53:55)

Dotazoval jsem se jich telefonicky a prý to znamená,že je číslo v migraci.

Heady (7.2.2006 08:28:40)

To je IMO kravina, pze ja uz jsem cca 5 dnu po migraci a mam tam to same. Chyba 500...

Anonym (7.2.2006 08:40:30)

a máš už novou rychlost?

Heady (7.2.2006 08:59:45)

Jj, mam... 1.2 zadaval pres konto.. za 5h jsem byl odpojen a nasledne prepojen s vyssi rychlosti.. Konto jelo celkem slusne, uz jsem tam mel i novou FUPku, jenze uz dva dny mi to haze chybu 500.. Po migraci uz 100%, pze mam pristup pristup do databaze na Telecomu.. neco jako zamestananec, nicmene IE nemam jako zamestananec. Btw. navyseni IE zamestnancum se bude delat az po uspesne migraci posledniho platiciho zakaznika

Anonym (7.2.2006 09:11:03)

Jak dlouho trvá migrace?Ja to asi individuální.Mě to operátor tvrdí už 24hod.

Anonym (7.2.2006 09:14:37)

Dam ruku do ohne za to, ze to nevi NIKDO !!! Naproto nikdo na Telecomu :-) Je to SW zalezitost.. zada se to do systemu, kde to dostane nejaky status a pak uz je to v rukou bozich, kdy se SW rozhodne na ustredne prehodit rychlost :-) Opravdu at se zeptas koho se zeptas, kazdy Ti muze rict ze je to 25h.. limit je snad 5dnu... Ja to mel za necelych 5 hodin hotovo

Anonym (7.2.2006 15:26:52)

Štěchovice(praha-záp.)-v migraci mám číslo již 72hodin.Stále se operátoři na něco vymlouvají a pokaždé se dozvím něco jiného.

coner (7.2.2006 09:19:01)

Ted jsem jim volla, naka neprijemna pani z obchodaku mi rekla, ze na kontu se delaji zmeny, aby zakaznici meli moznost zmenu tarifu, a ze si mam pockat, ze to sami udelaji behem unora, jinak jeslti nechci cekat, tka ze za 2 dny bude konto v provozu a ze si mam zazadat sam, lol.. :)

Anonym (7.2.2006 09:35:01)

no tak to už je vrchol............

coner (7.2.2006 10:15:09)

Bohuzel s tim nic neudelame, ja pocitam ze to budu mit nekdy v breznu, pac to co se deje, je fakt vrchol ;)

Killer (7.2.2006 09:24:01)

Hmm, ja zazadal 2.2. a od 3.2. mi vubec nejede net. A na konto jsem se dostal vcera rano a bylo t navyseno 3.2. Maj v tom fakt BORDEL.

Anonym (7.2.2006 09:55:34)

500 Na stránce se vyskytla chyba / Page error Taky :(( Zazadal jsem 4.2 vsechno pri starem

Max-11 (7.2.2006 11:46:00)

konto nejde z duvodu bud rekonstrukce nebo pretizeni serveru naporem uzivatelu

Anonym (7.2.2006 13:20:40)

to ten nápor trvá nějak dlouho

Anonym (7.2.2006 18:14:14)

ano kdyz kazdych pet minut jsou urputnych klientu na serveru a klikaji na moje konto

Ivka (7.2.2006 13:53:46)

EMEA - Dačice, výpadek od 6.2 18:00 do 7.2. 11:30 po náběhu je zvýšená rychlost....

Anonym (7.2.2006 18:22:15)

Uz mi to jede !!

Anonym (7.2.2006 18:58:46)

Já chci taky.............

Anonym (7.2.2006 19:01:31)

zaplat

Anonym (7.2.2006 19:04:38)

Jak se to pozná?Musí se něco v kontě potvrzovat_

coner (7.2.2006 18:55:29)

Tak jsem se náhodou dostal na druhy pokus do konta, a chtel jsem zmenit sprint, pokroceno, uz tam byla nejaka smlouva a potvrzeni, a ja se uz radoval a ono nic, napsalo mi to vchybu 00001

Bigoš (7.2.2006 20:25:19)

Do konta se vůbec nemohu dostat. Mám tam jen nabídku přihlášení nových služeb a zrušené služby. Jinak nic. Včera jsem se dovolal telefonicky a slíbili mě navýšení do 5 pracovních dnů. Ale prý mám počítat s dvoudením výpadkem netu. Prý se to stává. Jinak velmi slušné jednání. Takže 5 dnů počkám pak uvidíme. Ještě jsem zvědav jak to budou účtovat. Stejně jsme jen zákazníci a již dávno neplatí náš zákazník náš pán. Velmi se divím že již telecom k této situaci nevydal nějaké podrobné prohlášení. Myslím si, že ztratí mnoho zákazníků. Českolipsko.

coner (7.2.2006 20:34:45)

Fihaaa, dostal jsem se do konta asi po 30 minutach zkouseni, a pozadal jsem, ted tam mam 7.2.2006 vyzadano, a v detailu sluzby se mi zmenil FUP, takze ted uz jen pockat:)

Anonym (8.2.2006 07:32:18)

Tak po 4dnech se dostanu do konta,ovšem naprosto beze změn.V migraci mám číslo již 3dny a operátoři či operátorky(většinou ze zahraničí)si vymýšlejí jeden" hezčí" příběh než druhý.Řekl bych,že jsou docela zmateni a o skutečné situaci nemají ani páru.Proč mi nikdo z telecomu nedokáže po pravdě říci kde je problém.

Anonym (8.2.2006 07:47:11)

Stále ta samá píseň.To není telekom schopný každému platícímu poslat inf. email kde by se každý dozvěděl o probíhajících změnách...a v jakém stadiu se jeho požadavek zmítá.To je banda.........

Anonym (8.2.2006 19:00:04)

od telekomu jen keci keci keci