Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > BLUETONE & Navýšení rychlosti

BLUETONE & Navýšení rychlosti

Jeka (7.2.2006 14:29:17)

Najde se někdo komu už Bluetone navýšil rychlost?? Já Ostrava a stále nic:( Jsem zvědavej kdy to hodlají navýšit.. třeba konkurence už to mají navýšeno:))

N/A (7.2.2006 15:31:37)

Nerad te zklamu, ale u bluetonu si musis o navyseni pozadat a pri ty prilezitosti podepsat novou smlouvu (alespon u Premium)...

Anonym (7.2.2006 15:40:03)

informace z CRA sou ze by se melo prechazet na vyssi rychlost bez problemu ...prosim vyckejte a nic zatim nepodepisujte

N/A (7.2.2006 15:44:06)

A kdy by to asi tak mohlo byt?

Anonym (7.2.2006 15:54:34)

ted se to aktualne resi pokud to sledujete tak zrychleni v CT taky udelalo peknej humbuk ze ani nemaj cas resit nic jinyho a sit jim poradne nechodi ..to samy nextra tzn telenor ...prosim pockete a dejte cas CRA at se uvnitr maji cas na adaptovani new situace ....tu informaci mam nekolikrate potvrzenou nic mene me bylo receno ze jim mame dat cas ... trosku mam pocit ze teprve ted vyhodnocuji jak to vlastne bude nejlepsi udelat ...coz ovsem neni nic divneho pac ostatni operatori resi stejny problem

Gor (7.2.2006 20:19:32)

Trochu OT: chci přejít na Bluetone Premium ADSL, ale jak to tady čtu, tak zvažuju, jestli jim mám poslat smlouvu hned nebo raději nějaký týden počkat, než se trochu uklidní situace?

Anonym (7.2.2006 20:54:25)

cekat aspon tejden

Goff (7.2.2006 21:27:37)

Tak pokud chces prejit, tak by v tom snad nemel byt problem ne? Alespon co jsem si cetl tu novinku na CRa webu, tak pro nove zakazniky proste plati nove podminky. A bejt tebou tak to naopak udelam co nejdriv....viz doba zrizeni ;-)

Jeka (7.2.2006 16:19:28)

A kde si jako na to podepisování rychlosti přišel?? já asi 4x volal na Bluetone a vždycky mi řekli že v průběhu únoru se to navyší a že je to rozdělené podle lokalit.. tak je jasný že je první praha... že:(( hmm uvidíme no..

Anonym (7.2.2006 16:22:21)

To bude jak u Tiscali cili cekani na smlouvu kerou musis podepsat a odeslat.. zrychlovani muze probihat az nekdy do cervna

Goff (7.2.2006 16:29:35)

Občas mi tady připadáte jak malý děcka ;-) To vám to tak změní život, když budete mít o něco rychlejší inet? "Pokud to někomu zrychlujete, tak já to chci taky a nejlíp okamžitě" :-))) Tohle mi připadá, že tu čtu v každé druhé větě :-) Jasně, teď mám rychlost 2Mbit, jak to tak vypadá, tak budu mít 3Mbit a nejradši bych bral ten 5Mbit (kdyby na to byly prachy) i když nevím jestli bych to nějak reálně využil (určitě bych měl dobrej pocit :-)). Je mi celkem jedno, kdy mi to zrychlí a jestli vůbec. Je to zadarmo a tak až to bude, tak to bude ne? Kam tak všichni spěcháte? A že to má konkurence, no a? Ať mají, si přejděte k nim..... Já jsem hlavně spokojenej, že mi to za dva měsíce provozu jede pořád naplno rychlostí co jsem si objednal, pingy minimální, FUP pořád žádnej a ani jedinej výpadek. Pořád by jste na někoho tlačili. Počkejte, až to zprovozní... začnou problémy a vy budete nadávat opět.

Twisp (7.2.2006 17:50:47)

Goffe, rikas ze ti to jede naplno...me taky do 1.unora pak rychlost z 4896kbit kterou ukazoval modem (jelo to 1933kbit) spadla na 2123kbit a ted z toho nedostanu na ruznych mereni 1.7mbit. I upload mam na modemu velmi nizky 365kbit ... jede to tak zhurba na 290kbit... Co na to rikas ? Nenapada te proc ? Pochybuju ze to je agregace....

Goff (7.2.2006 21:25:31)

No na jednu stranu proc by nemohla? Dejme tomu (priklad), ze meli nakoupenou nejakou kapacitu linky. 1. unora zacali vsem postupne zrychlovat a kapacita samozrejme zustala. Takze do ted jsi byl v agregaci s lidmi 512kbit a ted jsi s 1Mbit (napriklad), nebo vic. Predtim i kdyz stahovali naplno, tak te to treba neomezovalo, jelikoz meli dost kapacity, ale ted.... Teoreticky by to tak mohlo byt, ale jinak jako fakt nevim. Co mas za modem? Jestli ti to tam ukazuje maximalni schopnost linky, tak je to divny, ze ti to kleslo. Jak rikam, zacne tohle zrychlovani a zacnou novy problemy :-/

Anonym (7.2.2006 21:40:34)

Myslim ze stejnej, Cell pipe maximalni rychlost na modemu je nyni UP 352 a DOWN 2112. Ten UP byl spatnej uz od zacatku, sem tam kvuli tomu volal a srovnaval s downem (v ty dobe kolem 5mbit), po hodine to slo dolu a UP zustal tam kde je. : ( Reset modemu nepomoh...

Anonym (7.2.2006 22:57:47)

Me to taky ukazuje 7mbit down a 896kbit up... Stejne je to k nicemu, protoze to stejne brzdi az nekde u sebe na routeru... A to, ze ti to spadlo je imho zavada na lince...

Anonym (7.2.2006 17:39:27)

a budou navysovat to a to a to,,fakt male decka

Ladislav Duben (8.2.2006 09:42:55)

Dovolte mi abych se vyjádřil k Vaší debatě, a pokusil se uvést věci na pravou míru. Začnu službami Bluetone Standard ADSL, Bluetone ADSL Plus, Bluetone Internet Profesionál a Bluetone Classic ADSL. U těchto zmíněných služeb, které běží na zařízeních Českého Telecomu, a jsou lidově řečeno "přeprodávanou službou" Českého Telecomu má naše společnost, stejně jako všechny ostatní společnosti které ADSL od Českého Telecomu přeprodávají povinnost do konce května zmigrovat své zákazníky na vyšší rychlosti podle tabulky, kterou jistě všichni dobře znáte. Společnost která toto nedodrží, zaplatí Českému Telecomu pokutu ve výši 990Kč za každého zákazníka který nebude převeden na vyšší rychlost. Teď k samotnému aktu migrace.. souhlasím s názory že není kam spěchat. Jistě.. asi každý by chtěl mít ihned vyšší rychlost, ale je potřeba si uvědomit, že navýšení neproběhne "mávnutím kouzelného proutku" a nějaký čas to prostě potrvá, vždyť kolik zákazníků se musí převést, a zpočátku s tím podle mého názoru budou zřejmě i technické problémy. Osobně jsem zvědav jestli a jak to Český Telecom ustojí po technické stránce. V nejbližší době začne i naše společnost posílat své zákazníky do jak já říkám "migrační rulety". Podle jakého klíče ani já přesně nevím, protože aby nedocházelo k různým tlakům je toto "top secret", jen Vás mohu ujistit, že to není že nejprve Praha a pak ostatní. Jestliže zákazník bude chtít přejít na službu Bluetone Classic ADSL 2006 bude toto možné v průběhu března, za následujících podmínek: zákazník službu využívá již přes dobu na kterou smlouvu podepsal, a v současné době má tedy již smlouvu na dobu neurčitou. Tento zákazník může po navýšení rychlosti přejít na podmínky služby Bluetone Classic ADSL 2006 se zachováním stejné rychlosti po navýšení. Zákazník který ještě nemá smlouvu na dobu neurčitou může také přejít, ale musí si vybrat minimálně o jeden stupeň vyšší rychlost než získal po navýšení. U služby Bluetone Premium ADSL nebude navýšení rychlostí automatické, protože navyšování ADSL rychlostí je akce Českého Telecomu. Naše společnost zareagovala novou službou Bluetone Premium ADSL 2006 kde byly uvedeny nové rychlosti, a samozřejmě také ceny. Zákazník který má v současné době službu Bluetone Premium ADSL má možnost přejít na novou službu Bluetone Premium ADSL 2006 bezplatně, ale musí zvolit minimálně o jeden stupeň vyšší rychlost než momentálně používá. I tak by to ale mělo být výhodnější. Přechod se provádí uzavřením nové smlouvy, resp. vyplněním speciálního formuláře. Doporučuji kontaktovat nás na bezplatné lince 800 400 200 nebo emailem bluetone@bluetone.cz. Závěrem bych chtěl poprosit o trpělivost s navyšováním rychlostí. Děkuji za pozornost, a přeji hezký den.

imatrix (8.2.2006 09:51:08)

Uz jsem odeslal smlouvu na navyseni na 3Mbit tak jsem zvedavej kdy to pustej :) Jinak nejlepsi pripojeni co jsem kdy videl :)

Anonym (8.2.2006 11:19:38)

Dnes jsem odeslal take navyseni ale jen na 2Mbit, Souhlasim s tebou, dle meho jasne nejlepsi ADSLko v CR mam to od listopadu a jede to jak z praku. A davam te lince co proto. Jen doufam, ze CRa nepodcenily zajem o jejich sluzbu. Co jsem koukal jejich traffic do Nixu utesene roste :o)

jerky (8.2.2006 12:16:42)

Děkuji za celkem vyčerpávající a otevřené informace ke žhavému tématu a oceňuji, že někdo z ČRa vystoupil z anonymity a vyjádřil se. Jen se domnívám, že tyto informace by měly být hlavně na Vašem webu, někde hodně na ráně, - a ušetřily by se nesmyslné dohady, možná i náklady na Vaši infolinku ;)

Pet (9.2.2006 22:08:07)

...Zákazník který má v současné době službu Bluetone Premium ADSL má možnost přejít na novou službu Bluetone Premium ADSL 2006 bezplatně, ale musí zvolit minimálně o jeden stupeň vyšší rychlost než momentálně používá. .. Mám tomu rozumět tak, že pokud mám Bluetone Premium ADSL 512/128, tak můžu bez problémů přejít na Bluetone Premium ADSL 1024 / 256 Voice "2006"?

Ladislav Duben (10.2.2006 09:02:42)

Bez problémů je to určitě pokud nepřecházíte mezi tarifama. Jestliže teď máte službu Bluetone Premium ADSL 512/128 SPV (s paušálem za telefonní linku) a chtěl by jste přejít na Bluetone Premium ADSL 2006 1024/256 Voice PPV (bez paušálu za telefonní linku) je to o něco složitější, protože vzhledem k tomu že měníte tarif musí se minimálně poslat nová smlouva, spolu s ukončením Smluvního vztahu s ČT. A podstatné je aby jste u ČT nebyl nějak smluvně vázán, např. zřízením pevné linky za 99Kč.

Pet (10.2.2006 09:05:37)

Tak to jsem asi špatně napsal: v obou případech by se jednalo o přechod mezi tarify s paušálem za tel. linku (asi jsem ten první špatně napsal, je to spolu s linkou).

Drago (11.2.2006 02:44:56)

Takze kdyz mam v soucasnosti Classic ADSL 1024,tak se zrychleni dockam nejdrive v breznu?

H (16.2.2006 23:59:32)

Ale co u Classic ADSL nastane v pripade, ze linka napr. z duvodu vzdalenosti od ustredny nemuze zvladnout navysenou rychlost a zakaznik ma jeste smluvni zavazek a nemuze tudiz pozadat o Classic ADSL 2006 stejnou rychlost, co ma nyni a je na lince rychlosti maximalne dosazitelnou?? Pak prece nebude platit nenavysena rychlost za stavajicich podminek, pisete, ze to byste od CTc dostali flastra 990Kc. Tak co se bude dit???

Anonym (17.2.2006 01:04:49)

spis ti to ukaze ze to s tema vzdalenostma neni zas tak horky ;)

H (17.2.2006 08:29:38)

No jo, jenze tady to byl pred casem kdosi promerovat a tvrdil, ze to nejde. Prece kdyby to slo, tak to umoznili a meli lepsi kseft, ne?

Ladislav Duben (17.2.2006 13:44:17)

Od ČTc dostane pokutu ten internetový poskytovatel, který nezašle zákazníka k migraci. To jestli zákazník může mít novou rychlost podle tabulky se uvidí až při migraci, kdy se provádí technické šetření. ČTc se chlubí, že prý by to mělo jít i tam, kde to doposud nešlo, ale obávám se že to asi nebude platit na 100%. Co se týká změn u služby Bluetone Classic ADSL by mělo být jasné v průběhu března, od kdy bude možné přecházet na službu Bluetone Classic ADSL 2006.

H (17.2.2006 14:20:41)

Dekuji, vyckam do brezna, kdyz se to podari navysit, budu jedine rad. Pouze bych se nechtel dostat do situace, kdy bych sz do vyprseni stare smlouvy temer za rok platil za 512ku vic, nez plati novi zakaznici. To bych asi musel utect driv a docela by me to mrzelo.

Honza (20.2.2006 14:59:50)

Tak se presne tak stalo a Bluetone me nuti setrvat na stavajicim momentalne jiz nevyhodnem tarifu, prptoze na moji lince nelze navysit. Odstoupit od smlouvy nemohu, protoze me pri jejim zrizovani operator na VYSLOVNY DOTAZ LZIVE TVRDIL, ze pri odstoupeni od smlouvy se plati pouze pomerna cast z aktivacniho poplatku 990 Kc a pritom je to 50% vsech poplatku zbyvajicih do konce smlouvym coz jsou u me temer dva tisice korun. Jeste nez se zde zacnu rozkrikovat o tom, ze Bluetone jsou zlodeji a podvodnici, prosim pana Dubna o vyjadreni.

Anonym (20.2.2006 15:48:02)

osobne nechapu moc co se rozcilujes popis presne tvuj pripad o co de a co ti nejde resp z jakeho duvodu ...co se tyce vypovidani smlouvy jasne kdyz si smlouvu podepisoval jsi mel moznost precist ze v pripade vypovedeni jednorazoveho z tve strany budes platit 50prc celkovych plateb ke kterym si se uvazal to neni z duvodu toho ze by CRA byly vydridusi ale z duvodu toho ze CT si za zprovozneni rekne tolik penez ktere musi CRA CT uhradit a v pripade ze by to nechteli po zakaznikovi tak by to museli zaplatit sami a to by tady asi moc dlouho CRA jako jediny slusny poskytovatel adsl na vlastni paltforme nebyly....nic mene pokud existuje nejaky tech limit kvuli kteremu neni mozne u tebe navysit smlouvu je skutecne jen na libovuli zda CRA zda ti umozni brat stavajici sluzbu za mensi peniz neb kdyz si podepisoval smlouvu tak jste se vzajeme dohodli na parametrech i cene na rok ..osobne si ale myslim ze bude mozne dojednat nejaky kompromis jen nesmis volat pouze na hotline ale pokusit se to resit s nekym kompetentnim a hlavne zmenit ton neb v tomto pripade nejsi v pravu ....takze v klidu napis o co presne slo o jakou sluzbu a co je za problem a napis na sebe emial ...pokud to bude mozne pokusim se ti nejak helpnout ....

Honza (20.2.2006 18:23:55)

Predne - mel jsem moznost si to precist, to ano, ale pokud me jejich operator, resp. prodejce tvrdi neco jineho, nez mne da podepsat, je to dub velice nestastny omyl a nebo rovnou podraz. Dale ohledne sluzeb - ano, smluvne jsem se zavazal vyuzivat stavajici sluzbu jeste temer rok. V zadnem pripade se ale nemuzu smirit s tim, ze zakaznici, kteri stejnou smlouvu podepsali ve stejne dobe jako ja a bylo to u nich mozne, maji nyni za stejne penize dvojnasobnou rychlost, zatimco ja bych mel platit stejne penize za podstatne horsi sluzbu. Takhle by to prece neslo. Naprosto nechapu, proc, kdyz jsou tak slusnym poskytovatelem, jak tvrdis, to CRa nemaji tak, ze navysuji tem, u kterych jde navysit a u tech, u kterych to nejde, povoli prechod na levnejsi sluzbu. Nevim, proc bych to ted mel resit individualne s buhvi kym, ale samozrejme me nic jineho nezbude.

Anonym (20.2.2006 18:26:29)

napis na sebe email uvidime co se s tim da delat

Honza (20.2.2006 19:05:53)

alj(zavinac)centrum.cz Dekuji.

Honza (23.2.2006 20:39:27)

Cas bezi a stale zadna odpoved, pan Duben se vytratil a ani na mailu neodpovida...

jindra (23.2.2006 20:55:19)

psal si ze vydrzis do brezna .. tak vydrz urcite se budou muset nejak resit i ty pripady kdy migrace nebude mozna ...nic mene ja bych rekl ze to jak se to bude resit se proste zatim nevi ....takze jediny co muzes delat je opravdu jedine cekat ...jeste me napadlo neb se u trifu clasic jedna o adsl na platforme CT mozna by ti pomohlo kdyz by ses zeptal primo v CT pokud na to spechas jak by resili ten problem oni ...verim ze CRA to budou minimalne kopirovat ....nic jineho me nenapada

Honza (23.2.2006 21:33:10)

Mas pravdu, pockam a uvidi se. Stale doufam v to, ze se vec vyresi k oboustranne spokojenosti.

jb (9.2.2006 14:45:12)

Dnes mi bylo operatorkou sdeleno, ze neni treba nijak prodluzovat smlouvu, ale ze staci poslat zadost o zmenu sluzby (//www.bluetone.cz/53/download/products/bt_premium/bluetone_premium_adsl_objednavka_zmeny.pdf). Krome toho jsem se ale dozvedel, ze je toto potreba provest az po 1.3.2006 (resp. tak, aby oni ji po tomto datu dostali). Pokud nekdo odeslal zadost o zmenu sluzby/prodlouzeni smlouvy/cokoliv pred timto datem, tak se obavam, ze mu sice bude navysena rychlost, ale podle puvodniho ceniku... Pokud se pletu, tak me nekdo opravte :).

Anonym (9.2.2006 15:29:47)

moje puvodni informace primo z CRA byla uplne stejna pro to jsem se divil kdyz se tady ozval pan duben a psal o podpisovani smlouvy ..ja jsem byl tez ubezpecen ze vezheldem k vseobecnym podminkam se navysovani bude delat doplnkem ke smlouve presne tak jak jseme podpsali pri uzavirani smluvniho vztahu

Goff (9.2.2006 16:30:26)

Tak jsem jsem toho už úplně out :-/ Tak jak? Mam 2M a inet zřízenej od půlky prosince. Je nějaká možnost přejít na 3M aniž bych musel popisovat novou roční smlouvu? Normálně by mi to bylo jedno (prodloužit si to vlastně jen o dva měsíce), ale já nevím jistě, jestli se nebudu tenhle rok stěhovat jinam a pak by to už vadit mohlo ;-) Btw ještě jsem si tam nevolal, takže je možný že mi to bude i tak jedno, kdyby byli schopní převést linku (a smlouvu) z jedné části města do druhé... Nevíte o tom někdo jestli to jde?

Anonym (9.2.2006 16:56:42)

jde to a udelaji ti to ...myslim ze sme zrovna tohle alternativu s nima probiral ..nic mene k ty smlouve mam neustale info ze se to bude delat tim doplnkem ke smlouve ..nakonec ne ze by na tom nejak extra zalezelo ale pravda je ze tak to je ve smluvnich podminkach tak bych byl rad kdyz by se to resilo tak jak sme si to ujednali pri vzajemnem podpisu ...

Ladislav Duben (10.2.2006 09:24:38)

Někdo to mohl nazvat doplněk ke smlouvě.. ovšem je to nová smlouva, která nahrazuje původní smlouvu, a od data realizace změny se počítá doba minimálního používání služby tj. 12 měsíců.

Anonym (9.2.2006 17:57:40)

A proc musi ti, co chteji stejnou sluzbu, ale platit mensi peniz ostrouhat? :'-( Dva megabity mi prijdou naprosto dostacujici. A radsi, nez trimegabit bych chtel platit o dve stovky min...

Pavel (9.2.2006 19:48:35)

No tak to tady neříkej moc nahlas. Nedávno jsem byl v podobné situaci a místo dobré rady to bylo spíš hojení komplexů. Nesmíš se dát, pročti si pořádně smlouvu a VOP, a pokud jsi nepodepsal minimální plnění, tak na ně tlač, oni ti sleví. Já jsem uspěl, když SkyNet slevňoval. Měl jsem starou smlouvu, kde ještě nebylo minimální plnění, u novějších to je. A taky to bylo na měsíc intenzivní korespondence, ale nakonec se to povedlo.

Anonym (9.2.2006 20:52:42)

pokud vim tak ve vseobecnych podminkach si podepsal ze za snizeni tarifu zaplatis kolem 1000kc tzn jestli myslis ze usetris zkus se s nima dohodnout sak to mas ve smlouve moznost prejit za ten obnos na nizssi tarif

Pet (9.2.2006 21:57:01)

Tak to není: všude se píše snížení rychlosti a ne snížení tarifu. A rychlost nikdo snižovat nechce.

Anonym (9.2.2006 22:21:46)

obavam se ze s touhle narazite ..ochcat principala by chtel asi kazdy ale to by pak obavam se CRA skrachovali a byl by konec jedineho alternativniho slusneho operatora v cr ...za drat se plati CT velke palby a cela sluzba premium je ziskove nastavena co sem slysel tak tak takze budeme trosku solidarni a radi za to ze tu CRA vubec mame..vzdyt se podivejte za kolik nabizi 2Mbity sice full duplex ale bez technologie primo na optice napr net4net ..9000 vazeni my mame za 1000kc 3mbit i s technologii kde to chodi +- naprosto genialne ...prave diky CRA se casem srazi cena wifi konektivity a to nasledne zatlaci na telekom cimz se zase snizi ceny netu ...jen tak dal

Anonym (10.2.2006 00:38:03)

to sice jako jo....ale to nemeni nic na tom, ze ti cra nedaji stoprocentni moznost volby. Ja ty dve stovky asi preziju. Ale velice me nasrava skutecnost, ze pokud budu nekdy chtit dosahnout tech 2mbitu za 589, tak asi budu muset pockat do vyprseni zavazku na 2mbit za 789 a pak prejit. Nebo si vzit 3mbity (to se mi prici, 3mbity smysluplne nevyuziju), pak smlouvu zrusit a znovu objednat - opravdu uzasny. To uz i CTe byl v tomhle mnohem vstricnejsi (alespon ja mel to stesti)

Anonym (9.2.2006 21:29:19)

zdarma je pokud vím navýšení rychlosti, za snížení rychlosti se platí. za snížení platby žádný popatek není, nebo jsem ho nenašel. a pokud vím, u nás je zakázáno za stejnou službu účtovat různé peníze. takže myslím že za 2m musí všichni chtě nechtě platit stejně, tedy novou částku, a to myslím od vydání nového ceníku. nebo se pletu?

Anonym (9.2.2006 22:59:32)

hh to je prave ono rikas za stejnou sluzbu ale ona to stejna sluzba neni. Puvodni sluzba byla Bluetone Premium nova sluzba je Bluetone Premium 2006

Anonym (9.2.2006 18:40:37)

Mam dotaz. Dneska mi bylo receno ze kdyz mam ted BT Premium s pausalem telecomu tak abych mohl prejit na novy tarif tak musim k nim prejit na telefon...vi o tom nekdo neco ?

Anonym (9.2.2006 19:23:32)

Nevim... Ale oni to telefonovani nemaji spatne. A kdyby nechteli 3 tisice za preneseni cisla, tak si to od nich klidne vezmu i s telefonem.

Anonym (9.2.2006 20:16:19)

Taky můžeš dostat nové geografické číslo a nemusíš platit 3 tisíce. A dále se chystá Voip s negeografickými čísly a něco se děje i s Bluetone Premium - 14. 2. v noci jsou plánované výluky - možná (příprava na) navyšování rychlosti?

Goff (9.2.2006 20:37:47)

Zajimalo by me kolik firem je tak solidnich jako CRa a da vedet predem mailem, ze budou mit "mozna" vypadky v urcitych hodinach ;-) A jeste si to hezky naplanovali od 1h do 5h rano. Takhle si nejak predstavuji solidni jednani...

Pet (9.2.2006 22:03:15)

Tohle opravdu chválím. Jen doufám, že to nebude, jako když mě upozornili předem na 10 minutový výpadek telefonů okolo poledního, ze kterýho se vyklubalo 2,5 hodiny.

Anonym (10.2.2006 00:29:06)

Ja to taky chvalim...... Bluetone Premium mam nekdy od zari, nebo rijna. A od te doby neprisla jedina informace. Nedavno jsem zjistoval, kde je zakopany pes a ejhle - na smlouve, ani nikde jinde se nezadaval email, ci jine chytre komunikovatko, jen adresa.

Anonym (15.2.2006 19:34:20)

no já to mám od konce září a ve smlouvě byl jak chlívek na email pro objednatele, tak ještě extra pro kontaktní osobu v technických záležitostech. uvedl jsem obojí (každý jiný) a chodí mi veškerý upozornění, asi tak jedno měsíčně...

Anonym (15.2.2006 10:09:01)

Jo to u nas v praci nazyvame dead time. Kdyby to takhle delali vsichni. Nejhorsi dead je 3 hodina. To je psychologicky dokázaný že většina lidi odpadne.

Anonym (9.2.2006 20:55:35)

jeste doplnim ze tech 3000 se plati telekomu v ramci prenositelnosti cisel tzn pokud se casem rozhodnete pro jineho poskytovatele je to pry vratna zaloha ktera se vam vrati

Anonym (9.2.2006 21:22:50)

ja verim ze ho nemaj spatny ale ja telecomu za linku nic neplatim takze se mi to nevyplati

Anonym (11.2.2006 10:32:15)

ZRYCHLENO !!!! Měl jsem 512 a teď mám rychlost 1573 kb/s, stahování kolem 200 KB/s ... Bluetone, oblast Třebíč Velké Meziříčí

Zwick (11.2.2006 12:35:00)

Jihlava - zatím nic !! mám Classic 1024/256, a Ethernetový modem... 10GB měsíčně mi nestačí, proto mám občůraný FUP, resetem modemu začně opět fungovat... Zrychlí se to i bez resetu?? :-)

Drago (14.2.2006 13:40:04)

Od vcerejska se zvysila rychlost linky na 4Mbit,v uzivatelském kontu uz je rychlost 3072/256,FUP uz take zvysen na 20GB.Problem je ten ze vic jak 480Kbps nejedu:D(puvodni tarif 1024)

Drago (14.2.2006 13:40:53)

Bluetone Classic,Pha-západ,3km od Prahy

Anonym (15.2.2006 09:29:20)

Já byl jeden z těch, co mi to zrychlili už o víkendu a rychlost byla bomba! Ale co se stalo teď, když se linka ve špičce naplnila ??? Jede mi to místo 2 mbit/s kolem 800-1000 kbit/s ... no nechám to uležet, třeba je to jen tím, že se migrují další a další a je to trošku pomalejší ... snad to telecom nepodcenil !!!

Zwick (20.2.2006 18:16:27)

Jihlava-navýšení už proběhlo před asi 6 dny. Měl jsem 1024/256 a nyní 3072/256.. Moje výsledky: Rychlost stahování dat: 315.2 KB/sec Rychlost připojení k internetu: 2.5 Mbps Rychlost odezvy (ping): min 28,4 ms max 28,4 ms Ø 28,4 ms Spokojenost :-)

Drago (20.2.2006 19:42:04)

Tak dnes uz me taky zrychlily: Rychlost stahování dat: 319.2 KB/sec Rychlost připojení k internetu: 2.5 Mbps Rychlost odezvy (ping): min 15,6 ms max 15,6 ms Ø 15,6 ms Pha-západ,Classic ADSL

Anonym (20.2.2006 21:33:49)

Chci se zeptat co je potřeba udělat, aby mi to taky navýšili...dík

Drago (20.2.2006 22:32:40)

Do konce unora to mas.....nijak to neurychlis

Anonym (23.2.2006 21:29:48)

Pouzivam Angel 1MBs uz 5 dni jede max 100kbps ted nejde ani odesilani. 1MB obrazek 7 minut - Bluetone za ty prachy !!! Pomale jako modem na Telecomu

Anonym (23.2.2006 21:58:33)

V UL to běhá pořád v pohodě....

Anonym (23.2.2006 22:09:05)

reklamuj to ...bohuzel angel je stara technologie agregace je resena naprd pokud mas nebo budes mit moznost jit na premium hned toho vyuzij ...pripadne se muzes poohlednout po levnejsim sky premium kde to taky chodi oproti angelovi lepe