Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Nextra 4M aneb konec "dobrého" internetu v Čechách > GTS je tu :-)

Nextra 4M aneb konec "dobrého" internetu v Čechách > GTS je tu :-)

y2k (7.2.2006 20:11:14)

Tak, jestli na této adrese http://www.nextra.cz/cz/podpora/oznameni_pro_zakazniky je pravdivá informace.... Vážený zákazníku, dovolte nám, abychom Vás informovali o připravovaném navýšení rychlosti na Vašich ADSL linkách. Navýšení rychlostí proběhne v první fázi na ADSL linkách na platformě ČTc a v druhé fázi na platformě TN. První fáze bude zahájena 3.2.2006. Druhá fáze bude následovat a měla by skončit do 31.6.2006. Navýšení rychlostí proběhne podle následujícího schématu: Stará rychlost => Nová rychlost (v kbps) 256/64 =>768/128 512/128=> 2048/256 1024/256 => 3072/256 2048/256 => 4096/512 Ostatní parametry služby zůstávají stejné. Váš Adsl team , tak si může GTS Novera alias Nextra svoje připojovací podmínky strčit za klobouk. Vůbec neřeší migraci ze současných 4M, nebo to "jaksi" opomněli uživatelům sdělit. Navíc na stránkách pravděpodobně úmyslně klamou spotřebitele tím, že uvádějí úmyslně nepravdivé informace o službách. Zde nabízejí službu 4096/512Kbps, ale všude jinde nabízejí jen 4096/384Kbps . Toto by mohlo zajímat úřad pro ochranu spotřebitele, nebo ČOI, či možná i ČTu. Jestli s nima takto půjde dál, dak doporučuji všem jen migraci, ale k ČRa :-D

Anonym (7.2.2006 20:59:12)

To chce klid a jasnou hlavu. Je třeba si uvědomit následující: probíhající navyšování rychlostí a případné nové výhodné tarify vycházejí výhradně ze skutečnosti, že Český Telecom dramaticky snížil velkoobchodní ceny. Takže vše co má s ČT něco do činění, je tím ovlivněno. Ale Telenor to není ... Zákazníci Telenoru si můžou také přát dárky, ale ty s momentálním procesem až tak přímo nesouvisí ... (aspoň někdy je výhoda mít něco společného s Telecomem). Dárky můžou přijít, ale musí být z čeho darovat ... A taky - dárky se nedají vynucovat :-) Nový tarif Telecomu je 4096/512 . Zmíněných 384 je ještě z dob Telenoru.

Anonym (7.2.2006 21:22:03)

Meles kolem od vozu, nejdriv si poradne precti co tu y2k psal a neplacej tu neco o nejakych darech. CTc se rozhodl zlepsit parametry sluzeb vsech tarifu, nextra planuje to same na obou platformach, krome tarifu FUN 4M. Zde se na zakazniky vykaslala.

nick (7.2.2006 21:24:00)

a k cemu by ti bylo 6/0.6 (teoreticky) kdyz soucasnym stropem 4M je limit (FUP) ktere se stejne nemeni? nick

y2k (7.2.2006 21:42:04)

Protože, jestli se tento aspekt nezmění, tak asi bude tento tarif brzy zet prázdnotou. Jako pravděpodobně i celá síť TN.

y2k (7.2.2006 21:34:55)

No, Anonyme, teda jestli normálně nejsi jmenný, tak ono to o těch dárcích není, je to spíše o nabídce a poptávce. Tedy, žiju-li v tržní ekonomice, kde slušná firma bojuje o zákazníka a má tendenci se o něj i nadále starat a pečovat, tak je přinejmenším slušné, když upravuje své produkty v 99% svého spektra, aby nabídla své změny pro všechny zákazníky bez rozdílu. Navíc, jestli si, milý anonyme, správně četl zadání threadu, tak by si věděl, že se plánované zrychlení týká jak služeb, které jsou realizované na platformě ČTc, tak i služeb, které jsou realizované na linkách TN. Jediná služba, která není touto změnou zasažena je služba 4M. Obecně platí, že kde jde TN, tam je většinou dostupná i nabídka od ČRa. Alespoň v mém případě je to tak. Proto by se měla slušná firma bát, že jí její současní zákazníci přemigrují na jinou službu, většinou na jiné platformě. Kupříkladu zmíněné ČRa nabízejí za 1189,-Kč bez DPH linku 5120/512kbps s agregací 1:20, bez jakéhokoliv FUPu a datových limitů, také s jednou pevnou veřejnou IP. GTS Novera alias Nextra nabízí nyní za 1140,- bez DPH 4096/384kbps s agregací 1:40 s FUP po 40GB a stále se zhoršujícími podmínky údajně vlivem agregace. Z toho jednoznačně vyplívá, že oproti nabídce ČRa nabízí síť TN pouze "SHIT" , který je navíc za těchto podmínek silně předražen. Navíc jednání této společnosti se mi zdá od listopadu 2005 silně nekorektní. Myslím (a to hovořím teď hlavně za sebe), že jediné, co drží většinu nespokojených zákazníků u této prvobytně pospolné společnosti je hlavně doba, která v případě migrace způsobí internetový středověk. K rychlostem........vcelku mi nezajímá, zda tarif 4096/512kbps je Telecomu či nikoliv, protože Nextra alias GTS Novera již nedělá rozdíly v nabízených službách a již deklaruje jen rychlost 4096/384kbps i pro linky ČTc, čímž uvádí uživatele v omyl.

Anonym (8.2.2006 07:45:09)

Přesně, jenom bych trochu poupravil, že u nextry na tarifu 4m drží lidi spíš jenom dobíhající 12 měsíční úpisy. Pokud nextra ještě nedoladí svůj nový ceník služeb a nezmění své chování při změně služby (nutný úpis na dalších 12 měsíců), myslím, že u ní asi mnoho uživatelů nezůstane. A to ještě nemluvím o migracích. I slepej by ale poznal, že nextra odhání nejenom nové, ale i své stávající zákazníky k jiným ISP.

Anonym (7.2.2006 21:00:42)

A proč bys měl ze 4096 někam migrovat ?? Slíbil ti to někdo ? Máš na to smluvní příslib ?

Anonym (7.2.2006 21:04:23)

Jsem uzivatelem FUN 4M a uz se nejaky cas rozciluju, kam az to Nextra dotahla. Jde to s ni od deseti k peti. Jeste pul roku a pak poslu celou nextru i s jejim ynteligentnim GTS nekam.

nick (7.2.2006 21:18:58)

a k cemu ti bude 2m->4m kdyz ti tam zustane 20GB limit? k nicemu ;) nick

Anonym (7.2.2006 21:46:39)

Problem je v tom, ze stavajici zakaznici FUN 1,2M mohou migrovat na tu samou sluzbu dle noveho ceniku a jeste usetrit. Ale kam mohu migrovat za mensi nebo aspon stejnej peniz s minimalne stavajicimi parametry ja? Kdyby taky zlevnila ten tarif nebo aspon za stejnej peniz nabizela 2Mb nolimit nofup, tak jak to dela CTc, tak nic neresim.

Anonym (7.2.2006 21:38:49)

Proklinam cenzuru. Omlouvam se GTS za svou slusnot. Na misto nekam tam melo byt D-O-P-R-D-E-L-E. Ted je to spravne. Ja jen, abychom si spravne rozumeli :)

Anonym (7.2.2006 21:51:21)

Proklinam cenzuru. Omlouvam se GTS za svou slusnot. Na misto nekam, tam melo byt doprd*le. Ted je to spravne. Ja jen, abychom si spravne rozumeli :)

Anonym (7.2.2006 21:17:17)

když není kam nahoru migrovat tak ti sníží cenu ne??

nick (7.2.2006 21:20:54)

hehe, mas asi dobrey matros... :p) s tim nepocitej... bud rad, ze ti na 4M (snad) zustane tech 40GB limit, pac tech 20GB, co bude u "noveho" 4m (schvalne pisu male m) bude k nicemu, takovou rychlost vubec neuzijes... sotva zacnes sosat, budes ve FUPu :p) nick

y2k (7.2.2006 21:37:22)

Neustále Nextra alias GTS Novera nabízí službu 4M jako variantu o rychlostech 4096/384kbps s limitem FUP 40GB. V tomto se bohužel nic nezměnilo.....

nick (8.2.2006 10:47:55)

ano, ja jen hovorim o tom, ze aj ked bude vyssi rychlost, tak je to k nicemu, pac limit zustane stejnej... ...vlk se nazere a koza zustane cela... nick

Anonym (8.2.2006 11:55:38)

Přesně tak.. kdyby se řešilo 128 kbps a 512 kbps tak neřeknu, ale jako rozdíl 4 mbps nebo 6 mbps je v podstatě o ničem při daném limitu. Proto s tím taky nehli... a že se bude hýbat s limitama neveřím.

Anonym (8.2.2006 12:33:39)

Nezapomeňte taky že vše je zdarma (změna) ... takže to není zrovna ideální pozice pro vyžadování věcí ..

vojta (10.2.2006 13:28:35)

jak zdarma nabizi to jeden tak musi druhej pac jinak by krachnul. tyhle keci nesnasim oriste to jsou lameri.

Anonym (10.2.2006 13:31:46)

Když už chceš něco inteligentního poznamenat, zopakuj si nejdřív češtinu pro 2. třídu ZŠ

Anonym (10.2.2006 15:17:04)

On to mozna rekl trochu nespisovne, ale v podstate ma pravdu. Nikdo tu nic nevyzaduje, tohle si uvedom. Je to naprosto jednoduche, bud s tim nextra neco udela anebo sbohem...

nick (10.2.2006 16:16:42)

no oni s tim defacto udelaji, pokud to bude 6mbps, tak bude mnoho users stastnych. ti, co nevyjedou limit, tak budou normalne happy, ten zbytek...? at si tahnou...nebo dokoupi... nick

y2k (10.2.2006 18:08:12)

Ale kdepak, ještě před měsícem bych s Tebou souhlasil, ale hle " http://www.bluetone.cz/main.php?pageid=123&PHPSESSID=f0435bbc7acdabc61821b7bea18baaef viz. varianta 5Mbit. Agregace 1:20; bez FUP a datových limitů. Všichni prchněte, ať se jim síť TN rozloží jak domek z karet :-)

X&Y (10.2.2006 19:15:10)

Hned, ale tady bude TN až u vás bude optika :-)) No co Telecom EXTREME je taky mnohem lepší než předražená OFFICE. U nextry zustanou jen socky co nemaj stokorunu navíc na no-FUP tarif :-) (mají vyšší limitu než telecom)

y2k (10.2.2006 19:21:43)

optika, lol :-) neboj, velký bratr GTS zasáhne a budou mít konečně něco inteligentního :-D

X&Y (10.2.2006 19:25:29)

A je to na tři písmena (FUP) že ? :-)) No co já jsem jim pěkně provětral dráty za těch 9 měs mám traffic 1,8TB :-) na 1mbit slušné čislo

y2k (10.2.2006 19:53:45)

Tak to je slušné :-) To já Ti nesahám ani k patám, ze svým 4M :-) Ale zase úplnej troškař také nejsem, každopádně jsem FUP zatím neokusil, nevím, jak vypadá, ale pak ty faktury :-) Borečku, jak říkám, je čas jít jinam, Nextra alis GTS je již propadák.......

Petr Borecek (10.2.2006 19:56:09)

Vsak ja vim musim jeste vydrzet 10 mesicu nez vyprsi zavazna doba uzivani:-) V te dobe uz urcite bude ADSL2+

Anonym (10.2.2006 20:24:32)

Jo, bude i na Ukrajině, tady ne.

X&Y (10.2.2006 20:31:26)

Neřek bych TELECOM se o to postará aby nebylo, přece nemůže takhle rychle zrychlovat :-) Musíme počkat až bude v zahraničí běžné ADSL 3, přece jen nemůžem dohnat.

y2k (10.2.2006 23:50:02)

V tom případě Ti nezávidím, to já mám již za sebou

Petr Borecek (11.2.2006 03:20:13)

No samotne Ctc, uz na letosni rok ADSL2+ avizovalo.

X&Y (11.2.2006 03:25:11)

Že avizovalo je jedna věc, ale pokud nebude mít důvod tak se do toho nepohrnou, protože by to znamela větší naklady nebo vyšší ceny = jak by v dnešní době přesvědčovaly normálního nestahovače, že potřebuje např. 16mbit za 4000kč ???? Vždyť se zatím dá steží využít 4mbit. Tohle by vedlo akorát k tomu že by se ten 16mbit nasdílelo např. 8 lidí :-) a na tom by poskytovatel nevydělal

Anonym (11.2.2006 03:33:42)

Hloupost uz ted neni vyjimka na zahranicnich serverech mit navyber u stream videa rychlosti zacinaji 500 kb, 1000 kb a konci 2000 kb. A rekneme si to uprimne komu jede jeho 4Mbit pres den ve spicce stabilne aspon na tech 2000 kb:-)

X&Y (11.2.2006 03:44:16)

Nevím 4MB nemám :-) Ale není lepší na sledování TV koupit SAT ??? Vždyť jej pořídite za pár $$$ Ale co v ČR ??? Očko běží v 1,5mbit (u DVB-S/T to není o moc lepší :-( ) Nějaké projekty jako video na přání (zaplať, sosni, jedenkrát přehraj) u nás nemají šanci (P2P) teda pokud tam nebudou novinky a nebudou stát tak 20Kč :-). A pak TELECOM to dělá pro běžné uživatele a ti asi stěží sledují ENG TV streamy po NETU.

Petr Borecek (11.2.2006 03:55:09)

No ja a lide ktere znam travi na ceskych strankach minim casu. V booku mam zhruba z 120 odkazu jen 5 z Cz :-) Sat je tak pro rodine domy. Sice mame u nas na sidlisti spolecny digitalni sat, ale je to na dve veci. Vyhoda streamu je ze koukas na to co chces a kdy chces a ne jak slepa ovce cekat, az zacne program v tu urcitou hodinu:-)

y2k (11.2.2006 10:38:45)

Jéjej, ihned to beru, za 4000,-Kč s DPH okamžitě !! :-)

Petr Borecek (10.2.2006 19:44:35)

No mozna uz zasahli dnes ma me FUN 1M v Nixu stabilni latenci 350-400. Nastesti svet jede normalne 60-70:-)

nick (11.2.2006 09:03:36)

nebyl jsi jediny, jen ja lamka jsem si myslel, ze je to jen na GZ :p), ale je dost mozne, ze to bylo vsade, vecer jsem na netu nebyl a nebyt telefonatu jednoho znameho, ze mu litaj pingy, tak jsem to asi ani nezjistil... ale to neznamena, ze by to tak melo byt porad... :( nastesti dneska uz je to ok nick

Anonym (10.2.2006 17:46:10)

Myslím, že vedení těchto společností má poněkud kompetentější management než výše zmíněné poradce :-)

Anonym (10.2.2006 17:49:48)

Ty jsi chytrý, jak kráva po dojení :-), takže hádám, že ty budeš jedním z nich.

Anonym (10.2.2006 18:12:58)

Nejsem jedním z nich, ale i tvá reakce plně podporuje co už jsem řekl

nick (7.2.2006 21:22:03)

no neni az takovej problem natstavit na jine lince up 512kbps ;) nick

Anonym (10.2.2006 17:57:34)

tech 512 neni upload ale download,upload je 1024

Anonym (10.2.2006 17:58:23)

pro presnost Download 512 KiloBajtu/sec,,Upload 1024 Kilobitu/sec

y2k (10.2.2006 18:02:38)

Co to meleš ? Na 4M je i v podání ČTc max pro DownLoad 443kB/s a pro UpLoad 384kbps v případě TN a 416kbps v případě ČTc. lumíku :-)

Ano-anonym (14.2.2006 07:34:06)

Komplexy menecennosti by se mely lecit zavcasu ... Kdyz je kazdy pod tvoji uroven neco to znamena. Tezky udel byti nadosmrti "lamebusterem" co? :D

nick (10.2.2006 18:26:31)

tak to byl byl support filesharingu :p) nick

Matej Kracmera (8.2.2006 13:56:58)

Huh- odkdy Nextra nabizi 4M pres CTc? To jako bundlujou 2x2Mbit?

HollyG (8.2.2006 14:23:15)

Co treba od doby co telecom zvysil rychlosti...

y2k (9.2.2006 16:49:49)

Tak co, víte někdo něco nového ??? Myslím, že asi ne, co ??

Igen (14.2.2006 04:24:05)

Důležitější nežli rychlost 4M je neposrat se.