Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Telecom - problém

Telecom - problém

Rodney (8.2.2006 20:11:58)

Nyní jsem si vyžádal změnu služby přes aplikaci Moje Konto. Používal jsem Internet Expres Impuls a změnil jsem ji na Internet Expres Impuls jak jsem se tady ve fóru někde dočetl. Zároveň se mi objevila částka 990,-kč za změnu služby. Musím tuto částku skutečně zaplatit nebo je změna zdarma? má někdo stejný problém?? díky

LIT (8.2.2006 23:07:24)

"Používal jsem Internet Expres Impuls a změnil jsem ji na Internet Expres Impuls" neni to to samý? Ale jinak mám ten pocit že při změně tarifu na vyšší rychlost /a tudíž i dražší tarif/ se za změnu neplatí nic, při změně na nižší rychlost se platí jednorázově těch 990 jako poplatek za změnu!