Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Vysvětlení pojmů

Vysvětlení pojmů

Pavel (9.2.2006 13:32:46)

Jsem začátečník a tak by mne zajímal přesný význam agregace(např.1:50)a její dopady.Také by mne zajímalo co je to ping(asi odezva)a kde se dá změřit.Děkuji.

X&Y (9.2.2006 15:44:20)