Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Navýšení rychlosti od Telekomu - nekonečné čekání

Navýšení rychlosti od Telekomu - nekonečné čekání

zik (21.2.2006 20:51:48)

Nevím jak vy ostatní, ale já čekám stále na zvýšení rychlosti, kterou jsem si zadal již 3.2.2006. Už mě nebaví se bavit na infolince Telekomu s operátory, kteří aby mě odpálkovali říkají "budete to mít do pěti dnů", "mám tady napsáno, že váš požadavek bude realizován 10.2." "vidím, že zde nastala nějaká chyba, musíme předat žádost našim technikům, kteří vás budou kontaktovat." ..... po 5 dnech nečinosti volám znovu "vidím, že vaše žádost je zde řádně zadána a čeká na realizaci" dnes "vaše žádost je zde vedená, na realizaci vaší žádosti máme 21 dnů, pokud do této doby nebude navýšení provedeno zavolejte, napíšeme urgenci" .......................................................... prostě zamotanej kruh. Chtěl bych se zeptat jestli tato žlutá společnost má někde na internetu reklamační řád, abych věděl co je vůbec pravda (vím, že byly dokonce termíny na navýšení až do června apod., ale na infolince mě evidentně lžou, aby se mně zbavili - ještě že je to zadara) Máte někdo podobný problém - zaregistrováno žádosti v prvních dnech a doposud nenavýšeno.

v.denny (21.2.2006 21:51:47)

ja jsem si tu zmenu zadal jiz 26.1. co mi prisel meil na zmenu podminek a dosud nic. Vcera mi to v kontu pro jistotu prepsali ze jsem si to zadal od 20.2 abych je zbytecne neotravoval a byl tak odsunut do pozadi. Ale budu to brzo menit za kabelovku.

Anonym (21.2.2006 21:52:43)

Jsem na tom stejne normalne ti to datum posunujou jak se jim zachce

Anonym (21.2.2006 22:29:23)

mám za 5 dní

radimovo (22.2.2006 09:06:10)

Buďte rádi že nemáte Nextru. Tam řeknou, že to bude v řádu měsíců, nedá se nic objednat, prostě bomba. Zlatý ČT.

Petr (22.2.2006 19:03:43)

Minulý týden jsem zaslal na NEXTRU dotaz, kdy dojde k navýšení rychlosti. Dostal jsem odpověď, že u mne navýšení rychlosti proběhne začátkem tohoto týdne. Je středa a stále nic.

X&Y (23.2.2006 15:27:57)

Mě přišel před 8 dny email: Puvodni sluzba: OFFICE 1M | Objednana sluzba: OFFICE 1M Vazeny uzivateli, Vase objednavka na zmenu sluzby (pripadne odkup modemu) byla prijata k realizaci. Hezkej upgrade co ???? No sice mám teď u připojení modenu 3mbit ale mám pořád 1mbit :-( i když odbržděný tj = jede i 125KB/s a ne jak předtím max 112KB/s. Nj třeba to do červan stihnou, ale to už mě je ukradený v tu dodu už budu prohánět 2mbit TELECOM EXTREME který stojí jen 1300 s DPH

Pavel (21.2.2006 21:52:08)

reklamovat muzes sice vsechno ale u CTc je ti to na prd proste oni maji v podminkach , ze vlastne za nic nerucej . Zastrelit jinak ja cekam uz od 2.2 Pavel

Belisarius (23.2.2006 01:50:12)

Já přešel z 256/64 Profi na 512/128 Extreme a musím říci, naprostá pohoda, dopoledne jsem zažádal (přes konto), někdy k večeru mi to přestalo jít a kolem půlnoci mi naběhla nová rychlost, takže změna tarifu proběla za nějakých 15 hodin, s tím, že net nešel tak 3-4 hodiny. Když tady čtu o zážitcích s tolik opěvovanými "alternativci", vidím, že nejsou žádnou alternativou, a to nejen v tomto ohledu, viz. např. odstoupení od smlouvy u Nextry...

Dudee (21.2.2006 21:58:56)

já taky čekám , ale snad do 31.3.2006 Telecom převede všechny linky

Marťas (3.3.2006 19:00:22)

Pánové, popř. dámy, něco pro pobavení = dneska jsem se dozvěděl od slečny operátorky na 800123456, že nejpozději v dubnu budou všechny stavající linky s rychlostí 128kbs ?automaticky? zrychleny na 512!!! :((( Takže už určitě ne únor a jak to tak vypadá tak ani březen nebude konečný termín uspokojení expresním internetem! Ale květen není zase tak blbej měsíc, co? :-)

Mihi (21.2.2006 22:11:11)

Doporučuju volat tam tak dlouho , dokud to nespustí individuálně na tvojí adrese. Mám to za sebou a funguje to. skutečně na telecomu neni jiná cesta, než je trochu "dořvat" a ono to funguje. volal jsem tam 2.2.06- 3 krát, 3.2.06 2 krát a večer ten den to začalo fungovat.¨Stále platí, kdo nejvíc otravuje, ten nejvíc má:)))

sirda (21.2.2006 22:12:24)

jj plně souhlasím čéče

Anonym (22.2.2006 12:30:56)

Ja jsem to udelal takhle: 1) Zadal pres net nekdy 6.2. 2) 7.2 zavolal na infolinku pro potvrzeni zda je zadost v systemu. 3) Zeptal jsem se, kdy bude rychlost navysena (do peti dnu). 4) Vysvetlil jsem jim, ze platim mnohem vice nez ti, kteri prechazi ze 128 nebo 512 a proto bych byl rad, aby muj pozadavek byl vyrizen prednostne. Jinak totiz ostatni budou mit "lepsi" sluzbu za "mene" penez a v tom pripade bych zadal nejakou kompenzaci v unorove fakture. No a za 2 hodiny se resetnul modem a za dalsi 2 hodiny to jelo tak jak ma. Zaverem - choval jsem se slusne a uctive, nema cenu rvat na ty holky, co tam za par korun zvedaji telefony...

žirafa (23.2.2006 14:49:14)

já se také chovám slušně a stejně čekám 3 týdny, o tom to asi ení (2x nám udělali výmaz objednané služby, 3. objednávka je tam už 4 dny - stále jsem slušná a čekám, čekám a čekám, ale asi jim to hodím brzy na hlavu, ať řeknou že to nejde a půjdu jinam.

Anonym (22.2.2006 16:19:57)

hahahahaha

sirda (21.2.2006 22:11:44)

vím, že se tu píše, aby jsme je neotravovali, ale po týdnu čekání mě došla trpělivost, a začal jsem jim volat klidně 45 min denně. věřte nebo ne do 3 dnů jsem to měl. okres Benešov, sprint na sprint , zadával jsem na kontě, potom mi to zadali i oni, pak zase já a pak začaly ty telefonáty a nějaký technik to zadal znova a bylo hotovo. Chápu, že by jsme je neměli otravovat a čekat a čekat, ale jsem hold z jiného těsta. Když chce někdo něco po mě, tak to chce taky co nejdřív.

AgentSvr (21.2.2006 23:06:21)

Já poprvý zažádál 2.2., asi na podesátý před tejdnem mě to zvedla trochu "chytrá" osoba a řekla mi že různá oddělení mají různé idaje, prokecal sem s ni pul hodky a celkem sem od 3.2. volal na telecom 10x, den po poslednim hovoru když mě to už fakt sralo ty jejich chyby, sem si na mym kontě požádal znovu - šlo to, a druhej den se mi rychlost přípojky navíšila na 4,1 Mbps, a další den mi to jede už rychle tak jedině volej a volej....

František (22.2.2006 00:26:44)

Lokalita Ústí n.L. - Severní Terasa. Požádáno přes MOJE KONTO 2.2.2006, urgováno 7 x e-mailem na TECHHELP, vymazázo z KONTA 15.2., 19.2. (zadávali znovu oni), 20.2., poslední žádost 21.2. nevyřízena dosud. Totálně nefunkční objednávkový systém a ještě si na to dělají reklamu. Nejhorší je, že objednávky zrychlení nejsou vyřizovány v pořadí v jakém do systému došly (dost lidem byly vyřízeny v řádu hodin nebo dnů) a některé jsou systémem opakovaně odmítány z důvodů, které netuší zřejmě ani technici.

Anonym (22.2.2006 09:55:40)

Takze 4.2 zazadano IE Extreme 2048 ze Sprintu .. Po prve nam bylo receno ze do 5dnu, do druhe do 10dnu, po treti ze se vyskytla nejaka chyba, po ctvrte se vymlouvali,po pate taky,......,asi po patnacte rikali ze tam zaden pozadavek neni, o pet minut pozdeji jiny operator rikal ze to tam ma ale nevi rpco to nejde, technik rikal ze se to resi jak nejrychleji to jde .. No atd .. Pak jsem jim rikal at se pripoji na moje konto, zase mi tvrdili ze to tam neni a pak to najednou nasel .. Proste hnus .. Dodnes cekam ale marne

Anonym (22.2.2006 16:19:00)

Navýšení rychlosti za tři dny.

Anonym (22.2.2006 16:31:22)

Volal jsem na Telekom, že chci změnit tarif Optimal (799,- 1024KB) na Ideal za 599,- (2048KB). Bylo mi řečeno za poplatek 990,- Kč. Nechal jsem si tedy tarif Optimal převést na Sprint (zdarma - stejná cena). Měli mi to změnit do max 5ti dnů, již je to dnů 17 a nic. Když jsem tam dnes znovu volal (po 17ti dnech) jak to že to ještě není, bylo mi řečeno, že se na tom pracuje. Při příležitosti mluvit s operátorkou jsem je ještě jednou zeptal na změnu z tarifu Optimal na Ideal. Operátorka mi sdělila, že jsem si už před 17ti dny požádal změnit tarif na Sprint a proto změna tarifu na Ideal by byla zpoplatněna 990,- Kč. No začala mi tvrdit - kdybych chtěl tuto změnu tarifů již před 17ti dny tak to mám zdarma ??? Když jsem jí vysvětlil, že jsem měl o to zájem již před 17ti dny a chtěli po mě 990,- Kč - začala se omlouvat, ale nic víc. Poslal jsem je do ......

Anonym (22.2.2006 16:55:53)

Souhlasim, stejne "porodni bolesti" ma i muj internet, dne 9.2. jsem pozadal o ZRYCHLENI )) formou meho uctu pres internet a to mi pekne chodila 512, na cez od 10.2. mi internet zuchnul a konec, utrum jen operatorky na infolinkach, ktere plejou dokola, ze toho maji moc a ze na me ustredne doslo k chybe, ze to zrychleni dela automat a mam proste peska, je to 12 dni a nikdo mne nekontaktoval jak rikaji usluzne operatorky. Cele jsem to doma prosel, kabely jinej modem vse je ok ... HNUS HNUS ZLUTEJ HNUS, kdybych to pouzival pro firmu, nevim co bych si pocal ((( PROTO DOPORUCUJI BERTE COKOLI JINEHO !!!! HLAVNE TO NECHTEJTE OD KRAUSE)) POTAZMO OD ZLUTEHO HNUSU)))

pesu (22.2.2006 17:11:26)

Zažádal jsem o navýšení z IE Optimal 1024 na IE Extreme 2048 a měl jsem do za 36 hodin aktivovaný... takže žádnej stres. Chápu, že někteří ztrácejí trpělivost, když jim net nejede vůbec, ale vy, kterým to jede pořád postaru byste se mohli uklidnit. Každej to chcete hned a když to nemáte, tak řvete jako dítě, co mu nedali hračku. Když jste měli platit za rychlou linku, tak jste škudlili a radši jeli pomalu. Teď, když ČTc konečně pohnul s rychlostma směrem nahoru sám od sebe a je to zadarmo, tak se můžete přetrhnout a jediný co umíte je stěžovat si. Nedivte se, že se rychlosti navyšují přednostně těm, kteří platí víc - to je poměrně pochopitelné a jako operátor bych se nechoval jinak. Hoďte se do klidu a pěkně si počkejte, když nehodláte připlatit ani korunu.

v.denny (22.2.2006 17:31:21)

nemyslím si že 950Kč s DPH je málo :-) a čekám již měsíc A žlutas jde na jaře z domu Karneval je jasná volba 3000\300 :-)

zirafa (23.2.2006 14:44:20)

V době zřizování jsme si aktivovali nejrychlejší net co nám mohl ČT poskytnou,původně jsme chtěli 2048 ale dali nám 256.Nyni čekám 3 týdny na zrychleni, tak ať řeknou rovnou že to nejde a netahají nás za nos. - to není o penězích!!! jak píšete

minipes (23.2.2006 20:49:40)

A nezdá se Vám divné, že bych jako stávající zákazník (ať už platím jakýkoliv tarif) měl několik týdnů až měsíců dostávat za stejné peníze, jaké platí nově příchozí zákazníci, daleko horší službu?!

Anonym (24.2.2006 10:01:30)

Po patnácti letech kapitalismu v Česku se mi nezdá už vůbec nic divné.

Anonym (24.2.2006 14:05:09)

za komoušů bys místo internetu chodil na poštu ty brepto, navíc by ti poštu prohlíželi rudí STBáci

František (24.2.2006 19:37:43)

Nemyslím. Podobně jako v ČLR by Internet v ČSSR zaváděly americké firmy (v čele s Billem Gatesem) a cenzuru by na objednávku panujícího režimu prováděl Google (peníze přece nesmrdí). A jste si jist, že Vaši poštu/e-maily nikdo neprohlíží (v USA si nikdo nemůže být jist ani tím)? Já jsem přesvědčen, že mou schránku na hotmail.com (MSN) průběžně kontroluje CIA, FBI, CI5 a bůhví kdo ještě.

Anonym (27.2.2006 18:45:48)

tomu se říká schyzofrenie

František (27.2.2006 23:36:25)

Tomu se říká předvídavost (schizofrenie = duševní onemocnění, druh psychózy, vyznačující se rozpadem osobnosti). Film "Nepřítel státu" (1998) dává PRIMA v sobotu 4.3.2006 v 21.35. Jsou tam ukázány sledovací techniky 8 let staré (v podstatě jen to, co už se tehdy vědělo). Odposlechová aféra Watergate (s vědomím tehdejšího presidenta USA) je stará 30 let. Že jsou otevírány dopisy bez souhlasu soudu, připustil nakonec i současný president USA (když už se to nedalo ututlat). Proč asi chce vláda USA dostat pod kontrolu internetovou telefonii? Proč má mít digitální televize zpětný kanál?

Anonym (28.2.2006 18:17:53)

hmm a ty si píšeš snad s bin ládinem majl že tě musí sledovat fbi?

Anonym (1.3.2006 11:45:41)

Vážený pane Anonyme, USA kontrolují identitu všech cestujících do USA (i z ČR), protože "nepřítelem státu" může být kdokoli z nich. Ekvivalentem v elektronické komunikaci je kontrolovat všechny telefonáty, faxy, maily, radiový provoz atd. (= "velké ucho"). Jak mohu vědět, že Vy nejste ve spojení s nějakým "nepřítelem státu" a tudíž jsem se nedostal do podezření i já tím, že s Vámi komunikuji?

František (24.2.2006 19:18:38)

1) ČTc nezrychlil sám od sebe, ale pod tlakem např. Nextry, která přestala nabízet rychlosti pod 512/128 už od poloviny loňského roku a nabídla i 4096/512, čemuž ČTc s max. 2048 nebyl schopen konkurovat. 2) Kdyby ČTc vyřizoval přednostně požadavky více platících zákazníků, nelíbilo by se mi to, ale skousl bych to. Ale dva požadavky na zrychlení IE Impuls zadané 2.2. přes MOJE KONTO s dvouminutovým rozdílem byly vyřízeny tak, že ten pozdější byl vyřízen 3.2. a ten první až 23.2. (a de facto až po intervenci "toho fešáka" J.K.). Pokládáte to za normální?

Radek (1.3.2006 20:24:26)

františku jsi moc chytrý a nezastávej se telec. jsou to všiváci do jednoho

František (2.3.2006 16:31:25)

Princip kolektivní viny bych na ně neuplatňoval. Na IOL TECHELP je Richard Č., ten na jakýkoli dotaz odpoví naučenou frází, ale také Aleš K., který mi pomohl najít chybu v nastavení při přechodu z PPPoA na PPPoE u modemu, který ČTc neprodává. Problém je také v neschopném managementu, invalidní objednávkové aplikaci a možná i v hardware (DSLAMy, měřící systém 4 TEL).

čekatel (22.2.2006 18:19:18)

ano, máme stejný problém. 1. žádost přes PC podána 3.2. - slíbeno že změna bude do 5.dnů realizovaná, při urgenci 14.2. zjištěno že podání přes PC neprošlo jejich systémem - takže následoval 2.pokus objednávky(tentokrát přes telefon) - slíbeno max.do 5 dnů realizace změny. 18.2. při opakované urgenci zjištěno, že jsem žádnou objednávku ještě nepodal!!! - 3. pokus objednávka 18.2.- slíbena do 5 dnů realizace požadavku - zatím jen čekám, a operátor mi opakovaně sděluje - že je náš požadavek rozpracovaný ( k dnešnímu dni je to již 19 dní) - fakt jsou služby spolehlivé - máte někdo kontakt na reklamaci??

Tash (22.2.2006 20:22:41)

Buďte rádi, že vůbec neco máte. Každý si tady stěžuje jako malé děcko. Něco má..a když nedostane víc tak kolem sebe kope. Si jako myslíte že na té ustredně v Telecomu je nějakej kouzelenej dedek který mávne proutkem a vám se zvysí rychlost?? Uvědomuje si tady vubec nekdo jak je to rozsahlý system??? A kolik lidí chce zrychlit internet? A navíc nejedná se jen o internet ale komplet vsechny sluzby... Je mi z vás na blití když si stěžujete ještě na operátorky či operatory. Ti lidi co tam sedí tak mluví pouze z toho co maji pred sebou..tzn z pocítače..a vy jste takový hrdinové že jim za to nadavate...no to je mi ale rozum. Takto bychom mohli vsichni nadavat na plynarnu, elektrarny...vodu..zdrazovani..proste vsechno. Cim se cloveku dava vic .. tim se zvysuji naroky i bezohlednost. Chapu, ze se kolikrat stane to ze se proste do Telecomu nedovolate protoze jsou obsazene linky..ale co vas napadne jako první?? Servat toho dotycneho na druhym konci. Ten dotycny je lidska osoba...hrdinove. Nic neni dokonale..a uz vubec ne vy samotni. Je mi z toho zle co tady ctu...radeji se zamyslete sami nad sebou a nad svyma chybama... a ne tady nadavat na to jak to ze nemate do tri dnu zrychlenej internet.....chjo. Priority....

blabla (23.2.2006 06:24:12)

Tashi ty ses vůl a žereš seno,protožene tohle nemůže zplodit normální člověk.Když navýšení rychlosti od 1.2 tak od prvního druhý!!!Přečti si ty příspěvky pořádně-ty nejsou vymyšlené(bohužel).Ještě jednou-přečti si ty příspěvky pořádně!!!Když tohle ČT slíbil,tak s tím musel počítat nebo snad ne?!Tyhle pitomý výmluvy co píšeš jsou prostě ubohý.To přece zákazníka,který PLATÍ celej ten aparát VŮBEC NEZAJÍMÁ:Když s níma tak cejtíš,tak jim zavolej(abys jim ušetřil práci),že ti to zrychlení můžou udělat v prosinci-tím jim pomůžeš.

Tash (23.2.2006 08:38:49)

Zdravím vás, ..... " Když tohle ČT slíbil,tak s tím musel počítat nebo snad ne?! " :-))))))))))) Jste směšný...slibují všichni...slibují poslanci, slibuje malé dítě...slibuje Rath:-))) všichni v dnešní době slibují. Jste najivní když věříte všem slibům a také navíc patříte mezi menší procento lidí kterým se rychlost nezvýšila okamžitě. Jestli se tak nesmyslně rozčilujete kvůli zvýšení rychlosti...celkem by mě zajímalo jak v dnešní době můžete být ještě naživu a bez infarktu:-)) PS: seno nežeru a vůl také nejsem....vy ano???:-)))

nonevim (24.2.2006 08:54:34)

nesud ostatni podle sebe (mam tim na mysli to seno a tak ;o) protoze telecom nikde neslibil, ze vsem zvysi rychlost od 1.2. pokud umis cist, tak zjistis, ze telecom slibil, ze zacne 1.2. navysovat rychlosti. chapu tvoje zbozny prani aby zrovna tobe to udelali ihned a na pockani, ale to bohuzel nema s realitou nic spolecnyho. proste to neni technicky mozny. a co si platis? doposud sis platil ctyrikrat pomalejsi sluzbu a tak si ji klidne muzes jeste par dni platit tak, jak jsi si ji koupil.

Vlada (23.2.2006 20:26:42)

V něčem máš pravdu,ale co by jsi dělal kdyby jsi žádal vloni v listopadu o zvýšení a ještě dnes jsi neměl nic.A nikdo to s tebou hehodlá řešit.Je to o přístupu.Jo stěžuju si na přístup a ne na linku, ta jede stoprocentně, ale něco měnit pomale čtvrtý měsíc je fakt dobrý.Opět stornováno operátorem a bude se to zadávat znovu.

Anonym (25.2.2006 13:39:33)

Ty kokote - kolik ti za to platí ti žlutí ďasi? A rudou knížku člena KSČM taky máš? Kurwa, když si udělám firmu a poskytuju nějakou službu, tak nikoho nezajímá, jak to dělám, ale jen jaký je výsledek! Kdyby byla pořádná konkurence, která by zvládala poskytovat službu pořádně, tak se půjdou žluťáci pást za Prahu i s generálním ředitelem a Španělé jim k tomu můžou hrát na kastaněty!

Anonym (25.2.2006 14:30:33)

Hele, pry jsi v trzni ekonomice, takze mas na vyber. Nikdo te nenuti u nich byt. Jako te nekdo nenuti slusnemu vyjadrovani, kdyz ti to evidentne dela problemy.

Martin (26.2.2006 00:25:43)

Jo presne tak...tak jdi od nich a objedenej s it od nekoho jinyho. Narozdil od Czech On Line-Volny se chovaj jeste slusne, aspon mi nefakturujou neco co nemaj a nechtej to po me zaplatit s tim, ze mi to pak nekdy mozna vrati. Bacha na ne! Neni to nahoda...problem sem s nima mel uz loni s ADSL...(ted to teda byl s telfonet) Nastesti sem ADSL po trech mesicich hodne rychle prestehoval

Kamil (26.2.2006 23:11:19)

Díky Tashi! Vidím, že ty jsi jeden z mála, co o práci operátorů něco ví...oni nemají prakticky možnost účinně zasáhnou a navýšit okamžitě rychlost a rozhodně nelžou.. Všem, kteří si zde myslí, že půlhodinovým křikem něco vyřeší se velmi mýlí.. řvou na ty poslední v řadě. Je to přesně jak píšeš o systému.A pokud jsou zde případy, že k navýšeno došlo, těší mě to ,ale není to tím, že by si to tzv."vyřvali", ale k navýšení prostě došlo. Měli by se zamyslet nad tím , zda např.křičí třeba i na nádraží při zpoždění vlaku, nebo že se na ně nedostali vtupenky na koncert, na výpadky el.proudu apod. apod. nebo u sebe v zaměstnání, pokud něco zrovna nefunguje, jak by mělo !!Zadarmo křičet a být hrubý je opravdu velké "umění". Hodně to vypovídá o samotném volajícím.... Kdyby si každý půlhodinový hovor měli platit, nevím, jestli by tolik a tak rychle stáli o navýšení rychlosti, kterou jednou mít budou tak jako tak....pro zdejší hrubiány mám radu: jděte tedy dělat ty operátory, kterým tolik spíláte a uvidíme, co vy sami změníte k lepšímu ...Proč neřvali, když nebyli v obchodech třeba banány a maso ?? Kdyby byli tak zásadoví vždy, komunismus by tady býval neměl nikdy šanci...........

PetrV (23.2.2006 01:26:45)

Clovece na co si stezujes? Mame slavneho Bluetone a - zacatkem unora vyplnit a poslat poostou formular, jejich podminka, tak jsem poslal - odpoved : mate spatny formular, musite vyplnit jiny - odeslan jiny formular, BT jej doslat podle knihy posty 6. unora - urgovano 3x telefonem - urgovano faxem - urgovano pozemni postou s zadosti, aby to do 21. dodelali, ze tech 15 dni by melo stacit na pruzneho moderniho nebyrokratickeho operatora. - dosud - 23.2. to samozrejme nejde... Zrejme jim to nestaci, asi nejake procesy. Mam dojem, ze bud nestihaji pro sve byrokraticke vymysly *) anebo proste jen kalkuluji a snazi se oddalit dobu zmeny, od ktere totiz bude bezet dalsi uvazkova doba tusim 12 mesicu !!!, nehlede k poukazu na to, ze uz jsme jim za ty roky zaplatili peknych par desetitisicu. *) na Telecomu si muzete zvysit rychlost online pres formular a pry maji zmenu nejpozdeji do 10 dnu (obvykle :) *) Nyni jsem vyzkousel objednavka na telecomu od alt. opa - 15.2. dosla na CTc a 21.2. uz sluzba zrizena a vubec telecom pracuje v tomhle rychle a asi nejen v tom a uz nevyzaduje posilani postou. Takze jeste jednou - budte radi, ze telecomu nemusite posilat nekolik doporucenych dopisu, tech par promile chyb je prece tolerovatelnych, nebo ne? Vzdycky muze byt jeste hure :-(

Anonym (23.2.2006 19:16:53)

a co teď Internet Expres Ideal s rychlostí 2048 kbit/ Rychlost stahování dat: 7.4 KB/sec Rychlost připojení k internetu: 59.1 Kbps co dodat 4x jsem tam volal a přát nic ta jejich reklama v tel. a rádiju už mě řádně sere !!!!!!!!!

ROman (23.2.2006 21:01:39)

Take jsem mel problem, ale jiz je vsechno v pohode, rychlost je OK. Take jsem volal na jejich linku a bylo mi receno, ze vsem stavajicim zakaznikum to bude automaticky navyseno do posledniho unora, prej meli problem se softem.....

Petr (24.2.2006 11:48:55)

O navýšení rychlosti jsem zažádal 4.2. dosud žádná odezva, nikam nevolám čekám ... K těm operátorům odpovídajícím na Vaše telefonáty : jsou školení k tzv. efektivní komunikaci, kdy ničeho nedocílíte, mají úkol pouze mlžit, mlžit. Mají k této činnosti tréning a učební tisky.Triků znají opravdu hodně. Jediné co platí dle mého názoru: ODEBRAT TAKOVÉ FIRMĚ ZISKY. Tzn. RUŠIT ÚČTY.

Anonym (24.2.2006 11:51:15)

zavolej si na obchodní a uvidíš

Anonym (25.2.2006 15:58:08)

Nechápu, co jsi tímto příspěvkem chtěl sdělit. Co jako by měl vidět? Já jsem požádal 1.2. o změnu tarifu (čili ne o navýšení, ale o úplně jinou službu), v systému se to zaseklo a nikdo není schopen s tím hnout.

Anonym (24.2.2006 12:22:25)

dědek (24.2.2006 12:25:49)

dědek (24.2.2006 12:28:40)

To přechozí je chyba. Kolem 20. ledna jsem zavolal Telecomu, dostal jsem slib, že během dvou až tří měsíců. Jenže rychlost mi byla navýšena asi tak třetí den. Že by "chodí štěstí dokola....?

marťas (24.2.2006 14:30:59)

Čekám od 2.2. - já blbec jsem si objednal telefonicky na 800123456 posledního ledna expresní internet - dobře mě poradila slečna operátorka, a dostal jsem hned 2.2. normální 128! Od té doby si jako většina z nás pokouším situaci změnit k lepšímu (telefony, maily, webovské nastavení) a ... nic. A perličnka na závěr - mají na migraci k vyšší rychlosti ještě celý březen! :(((((

Anonym (24.2.2006 14:36:00)

bohužel na to maj 3 měsíce

Anonym (25.2.2006 13:31:12)

BOHUDÍK na to mají tři měsíce! V tom jejich žlutém bordelu se celkem dobře pluje. Mám mít měsíční limit FUP 8GB (pro slušnou rychlost, pak 128/128). Zatím mám traffic od 1.2. asi 80GB a furt to valí naplno! Takže kdyby jim ten bordel tam chtěl vydžet i půl roku, tak se zlobit nebudu. Těch, co mají problémy je mně samozřejmě líto, ale tak už to bývá - někdo to odnést musí.

mido1 (1.3.2006 09:43:08)

Jo tak to ja souhlasim:)za unor sem stahnul asi 50GB a porad stejna rychlost:) Ale ted sem koukal,a vynulovali mi to,takze doufam,ze to od ted nepujde uz tak,jak ma:)

okjet (24.2.2006 16:23:24)

jak koukam,tak mate problemy s navyseni,ale me to zvedli kupodivu do 3 dnu /asi mam kliku/.Drzim vam palce a pozor,meni se FUP na mesic a ne po 1 tydnu.Mejte se tu vsichni Cau

Libor (24.2.2006 21:11:19)

Nemám problém. Vyřízení objednávky do cca. 4 dnů, současné rychlosti naměřené tady na DSL: 2.5 Mbps, stahování kolem 310 kbps, ping na Seznam asi 15 ms, na Google průměrně 100 ms bez ohledu na denní či noční dobu. Naprostá spokojenost.

MASH (24.2.2006 21:37:17)

Já jsem si o zvýšení rychlosti zažádal přes internet a věřte tomu nebo ne do pěti hodin a to v sobotu už sem měl rázem z 512-ky 2 mega. :-)

Anonym (25.2.2006 12:39:48)

Jsem autorem výše uvedeného příspěvku "Chtěl jsem požádat o navýšení ... ." .Jste si skutečně jistý tím, že máte 2 mega ? Nejsem odborníkem na IT, ale zajímalo by mne toto : Když najedu kurzorem na ikonu imternetového připojení (dva PC) na liště, zobrazí se mi rychlost 2 Mb/s, přestože mám ve skutečnosti jen 128 kb/s. Mám zatím neúspěšně zažádáno o navýšení rychlosti na 512. Původně mi to ukazovalo 512 kb/s. Těch 2M se tam objevilo asi 3 dny po telefonickém požádání. Skutečnou rychlost zjišťuji v sekci Měření rychlosti na těchto stránkách, ale vím, že mnoho lidí je přesvědčeno, že má tu rychlost, která se zobrazuje na liště. Víte někdo, proč je tento rozdíl ?

Anonym (25.2.2006 18:36:17)

taky mám dávno 2 mega, od 4.2.

Dandys (1.3.2006 08:57:08)

Dole na liště se zobrazuje max. možná rychlost připojení tzn.rychlost kterou jste ve skutečnosti připojen,ta je pak na ústředně snížena na rychlost kterou máte objednanou.

Anonym (1.3.2006 16:20:30)

haha ale já mám router a mám tam rychlost 100Mb/s

bambus (1.3.2006 19:47:32)

To:anonym 2Mb. Tech 2Mb je maximalni rychlost tvyho modemu podla mna.

sosi (24.2.2006 22:43:24)

Dnes som bol v Telekome 13.00 a 22.00 uz som mal zvysenu rychlost!!! Super!

Anonym (25.2.2006 08:01:33)

Chtěl jsem požádat o navýšení rychlosti prostřednictvím aplikace MojeKonto. Přitom jsem zjistil, že v zde najednou zmizely moje údaje a místo nich se zobrazují jen otazníky. Od 7.2. toto prakticky denně urguji a denně slyším, že mi jejich technici zavolají, že to budou řešit, atd. Před 3 dny mi volali, že problém je vyřešen a záležitost uzavřena. Nebylo vyřešeno vůbec nic. Vše je při starém. Po nesčetných telefonátech mi dnes v ráno sděluil operátor, že dle jejich údajů jsem tuto závadu nahlásil až VČERA !!! Při prvním nahlášení závady mi operátorka sdělila, že můj požadavek na zvýšení rychlosti zadá do sytému sama. Od té doby se stále nic neděje. Jiný operátor mi dělil, že to nepůjde protože "přes vaše konto se nastavují ty migrace" Včera mi jiná operátorka opět sdělila, že tedy můj požadadavek teď do systému zadá sama - to znamená, že tam nebyl vůbec zadán. Más z toho dojem že to Telecom nezvládá technicky ani organizačně. V záznamech buď mají zmatky nebo záměrně zákazníkům lžou. Chápu, že to jsou technicky si organizačně složité věci. Je mi 51 let a pamatuji si ústředny, kde se spojovaly hovory zastrkováním kolíků a vidím, jak v poměrně krátké době udělaly telekomunikace velký pokrok. Pochomím, že to, co se u koncového uživatele může zdát jednoduché může být problémem, jehož vyřešení je spojené s řadou složitějších problémů, vyžadujících k řešení nějaký čas. Nechápu ale, proč se kvůli tomu musí lhát a zamlžovat a proč bych měl platit za nekompletní nebo špatně fungující služby. Reakce Telecomu je prakticky okamžitá a perfektní, pokud si chcete službu objednat. Mám dojem, že jakmile vznikne právní vztah, zavazující zákazníka platit, pak již jeho problémy není zájem. Jak jsem již uvedl, chápu, že to technicky není jednoduché, ale štve mne neseriozní přístup a lhaní zákazníkům.

vaclav (27.2.2006 18:56:13)

Souhlasím bez výhrad.

MSN (25.2.2006 13:05:03)

Neschopnost Telecomu změnit tarif (nejedná se o automatické navýšení rychlosti, které slibují všem uživatelům)... Na adrese http://www.telecom.cz/napiste/index.php?theme=72 je možno napsat dotaz na změnu služby Telecomu. Pokud by někdo chtěl této služby využít, vězte, že je to zcela zbytečné. Přijde Vám jen oznámení o doručení "Vážený návštěvníku, děkujeme Vám za Váš dotaz či připomínku. Budeme se Vám snažit odpovědět co nejdříve." a Vaše připomínka jde asi hned do koše. Alespoň moje čtyři tam šly stoprocentně. Poslední Vám zde překopíruju, obrázek si uděláte sami. Dobrý den, 11.2 a 14.2 jsem Vám napsal tuto zprávu (a dotaz, kdy bude nová služba zprovozněna, ode mne máte už od 2.2.). Jelikož nikdo na mé dotazy nereaguje a za 21 dní není schopen Telecom udělat žádný krok, posílám ji znovu: mám už dva roky Internet Broadband 512/128 10 GB, 1.2.2006 jsme vyžádali službu Internet Expres Extreme 2048. Zajímá mne, jak dlouho trvá skutečné zprovoznění nové služby. Pracovník, který na informační telefonické lince dlouze něco zkoumal, mi sdělil, že musí něco konzultovat, jelikož žádost neprošla korektně do systému. Co to znamená, opravdu nevím a je mi to zcela jedno. Zítra (10.2.2006) mi končí zúčtovací období telef. služeb. Je tak obtížné a nemožné novou službu od 11.2. aktivovat??? Děkuji za odpověď. Dnes je 14.2. Stále se ale nic neděje. Na lince 800123456 si mne přehazují jako horký brambor, při přepojování někam jinam se hovor z 90% vždy ztratí. Na dotazy psané zde mi kromě automatického oznámení nikdo neodpovídá. Domníváte se, že ni nezbude nic jiného, než se obrátit na konkurenci? Jinde změna služby trvá jen několik dní. Žádám důrazně o nápravu. Dnes je 21.2. Na lince 800184084 mi sice v pátek sdělili, že do tří dnů bude služba funkční, ale bohužel se nic neděje. Snad jste už alespoň mou žádost o změnu vzali na vědomí. Takhle si opravdu služby nepředstavuji. Dnes je 25.2. Na lince 800123456 mi sdělili, že se mám obrátit na "techniky" a že mne tam přepojí. Jako vždy po několika minutách vyhrávání hitu z filmu Jestli se rozzlobíme, budeme zlí, se hovor ztratil. Vyvolal jsem techniky znovu, ale zde mi řekli, že nedostali podnět z obchodního oddělení. Nikdo mi nebyl schopen sdělit, kdo je zodpovědný za skutečnost, že vlastně nikdo nemůže nic dělat. Ode dneška začnu popisovat svou marnou snahu o změnu tarifu i na blogu. S pozdravem XY Ještě bych chtěl dodat, že původní služba má datový limit 10 GB a 1.2. se údaj za leden nevynuloval (pravděpodobně už kvůli tomu, že si systém myslí, že už je to bezpředmětné. Hrozí mi, že překročím datový limit za únor (který už nově vyžádaná služba nemá) a budu navíc platit další poplatek za stažená data. A perlička na závěr: během posledního týdne mne navštívily ve dvou různých termínech dvě podivné ženštiny, ale nebyly to jehovistky, nýbrž nabízely, zda si nechci zřídit internet přes Telecom. Výsměch!!!

Anonym (25.2.2006 14:23:47)

Na co si zoufate? CT nikdy nesdelil, ze bude navysovat hned a vsem. Hnedle zkraje zduraznil, ze to potrva i cast roku. Pokud jste na sebe tak prisni jako na CT, tak se divim, ze nase vlast jiz nyni neni alespon na 100% HDP EU:)))

Anonym (25.2.2006 14:26:37)

Sam jsem objednal navyseni 2.2. a davam tomu zhruba mesic. Jen tam pravidelne volam, abych zvysil pravdepodobnost, ze se tomu budou venovat. Co vice muzete po molochu chtit???

Anonym (25.2.2006 14:29:29)

další deb-il

Anonym (28.2.2006 21:47:18)

dtto

Anonym (1.3.2006 17:14:44)

DOBRÝ DEN DOPORUČUJI 800 900 010

Anonym (1.3.2006 20:43:23)

Táhni do h....u s tou reklamou na GTS!

MSN (25.2.2006 15:52:58)

Příteli, pokud jde o automatické navýšení všem abonentům bez změny služby, zde bych byl i tolerantní. Pokud jde ale o změnu služby z Broadbandu 512 na Extreme 2048, tam už je čekání 25 dní opravdu ostudné.

František (25.2.2006 16:11:39)

Vážený pane Anonyme, asi jste nečetl "Návod na změnu služby Internet Expres/Internet Broadband" ( http://www.internetexpres.cz/web/cz/migrace/navod/index.html ). Poslední dvě věty zní: "Kliknutím na tlačítko "Přeji si opravdu změnit službu" potvrdíte Vaši žádost, která bude tímto ihned odeslána ke zpracování. Vyrozumění o provedené změně obdržíte do několika pracovních dnů na Váš kontaktní e-mail." "Několik pracovních dnů" je pro mně nejvýše týden (5 pracovních dnů) a ne čtvrt roku (to je lhůta pro ty, kteří si o navýšení rychlosti sami nepožádají).

Anonym (28.2.2006 21:46:30)

TY jako veris tomu co pisi na internetu, predevsim "Kliknutim na tlacitko..."? :) Mozna az bude: "Kliknutim na tlacitko vyhrajete milion", tak zacnu uvazovat, ale jinak jsem vcelku realista.

František (1.3.2006 11:31:43)

Vážený pane Anonyme, jedná se o oficiální návod na webu ČTc, takže se jedná o veřejný příslib, pokud vám to něco říká. To, že jejich objednávkový systém je softwarový zmetek, je příčinou většiny stížností, a že je neumějí v rozumné době (do týdne) vyřešit, je jejich neschopnost.

v.denny (25.2.2006 15:24:10)

už je mi to jedno ale mam optimal a FUP 1GB není to málo?

Anonym (25.2.2006 17:18:11)

to je malo ten fup je ale 1024mb:-) ale kdyz nestahujes pres torrenty dc huby apod veci ti to bohate staci

Anonym (25.2.2006 17:19:57)

a stejne kdyz tak pojede s jako předtim na 128/64:-(

MSN (25.2.2006 17:25:05)

Podle "Interního oznámení Telecomu" (z pátečního odpoledne 24.2.) bude všem, kteří požádali změnu z IOL Broadband na Internet Express do 24.2.2006 navýšena rychlost nejpozději 1.3.2006. Chyba databáze byla údajně odstraněna. Zdroj informace: Obchodní oddělení Telecomu. Pokud by to byla pravda, bylo by to dobré. Pozdě, ale přece. No uvidíme.

Anonym (25.2.2006 18:08:50)

Jak dobře že jsem u Nextry ... Upřímnou soustrast kolegům u Telecomu ..

Lasr (25.2.2006 23:09:20)

Já měl přepnuto od žádosti u Telecomu přes Moje konto sice za dva dny, ale na 4 dny jsem neměl pro změnu připojení žádné. Totálně jim selhalo připojení a ještě teď po 14 dnech nemám spojení stabilní a mám výpadky. Jinak rychlost OK, dříve jsem měl Ideal 512, teď mám 2048!!

Anonym (26.2.2006 11:21:02)

a jede ti internet ???? a co chceš víc pamatuji podobnou debatu když se ADSL v roce 2004 rozjíždělo to se čekalo na připojení a to si byl ben internetu ale těď jestli to jede 512 nebo 2000 není to jedno ..... myslete lidi

choros (26.2.2006 20:35:30)

no telekom asi nestiha me to taky lita jaxsvin a zrychleni netu mi slibujou uz 14 dni obcas to treba taky spadne uplne a kdyz zclovek zavola co se deje reknou ze je vse v nejlepsim poradku ..... premyslim o zmene telekom to nejak nezvlada dodnes mi neprisel mail s prihlasovacima informacema a to mam adslko uz od rijna

vocotadyde (26.2.2006 20:55:27)

Ja jsem spokojeny u Bluetonu... navysovani rychlosti jim sice trvalo mesic do ktereho slibili ze to navysi ale stoji to zato... mam mit 768/128 a misto toho mam maximalku 3008/256 a standartni rychlost je kolem 1200kbps... ja jsem nad míru spokojen... Bluetone Rulezzz

Anonym (26.2.2006 21:40:07)

S tou migraci neni o co stat. Ja jsem mel Sprint 1024 a realna rychlost neklesala pod 800 kb/s, nyni mam po migraci na 3072 a realna rychlost stabilne klesa pod 800 kb/s, ted je treba kolem 600 kb/s. Nicmene jsem v klidu protoze Karneval u nas zavede Internet v dubnu takze potom zrusim linku a VoIP to jisti.

Anonym (28.2.2006 10:50:33)

VOIP přes Karneval jede přes pevné linky a ne přes internet-GTS, což je druhý žlutý ďábel, a je neskutečně drahé volání, přečti si podmínky, já volám za 90 hal ve špičce, mimo za 60, tedy 2x levněji a bez paušálu, nemusím mít zapnutý poč., hovory mohu kryptovat, takže dlouhé ucho má smůlu - ahoj, stahovači.

Anonym (1.3.2006 17:07:33)

Zdravím zavolejte 800 900 010 snad Vás potěší.

Anonym (2.3.2006 21:38:25)

sem na tom stejmě dneska sem si postěžoval tak uvidím

mireček (27.2.2006 17:07:28)

Tohle je přesně zámý trik TELECOMU.Jejich odpovědní pracovníci se schovávají za informační linky,kde operátoři stejně nic nevyřeší a dál nikoho nespojí.Anabázi,kterou musí člověk projít např.při rušení jejich pevné linky je neskutečná.Navíc mi 2x poslali složenky, jednou na 486,- a podruhé na 248,- za zrušení ačkoli jsem měl vypojení za 1,-Kč.Obě reklamace uznali.

Anonym (28.2.2006 10:58:13)

12 února jsem zavolal na poruchy, velice slušně se slečny zeptal na příčinu některých drobných chybek mé linky, zároveň ve vší slušnosti požádal o navýšení rychlosti, ona mi mile sdělila - ano, předám technikům, popřáli jsme si hezkého dne a čeka a nic dále neřešil. Asi za týden se to rozjelo, 2500/225, bez problémů, akorát nevím ,na co mi bude 12GB???? :):):):)

Flooo (27.2.2006 18:28:12)

já bych se jen chtěl zeptat kdy to začnou navyšovat i u jinejch tarifů než jen na 128Kbps??

Sorry (27.2.2006 18:29:19)

Sem se spletl!!

Anonym (28.2.2006 06:11:02)

Mám zažádáno od 2.2.2006 17:35 a taky stále čekám.Dostal jsem poštou prospekt, kde mi oíší, že během tří měsíců mi zvýší rychlost 4x, a že pro to nemusím udělat nic, "jen čekat". Pavel

angel of death (2.3.2006 18:37:52)

No vidíš,to mě poslali ten prospekt a už jsem to měl 14 dní zrychlené.Asi v tom mají nějaký chaos.

malina (28.2.2006 13:22:53)

me uz taky s prominutim ten telecom sere vetsinou se nelze pripojit hlasi to nespocetne chyb a jak avizovali ze to zvednou 4x tak jsem jim taky volal a ze to do 14ti dnu budu mit :) myslite ze to tam je ?!!!

Anonym (28.2.2006 18:53:58)

Určitě mají na webu formulář pro stížnosti :) Ale tam psát nemusíš poněvadž já jsem jim psal 2x dotaz a 14 dní a nebyl mi zodpovězen ani jeden. K čemu to tam tedy mají, když není žádná komunikace. Joooo hold nový zákazníci mají už novou rychlost okamžitě, ale na stávající platící zákazníky se***. Asi bude lepší zrušit ADSL a znovu si ho obět snad se to čekání zkrátí :-)))

starik (1.3.2006 08:31:47)

mam podobny problem, cekam od 2.2.2006. dnes jsem to chtel urgovat a telekom to vyresil po svem. proste zrusil telefonicke zmeny internetu a urgence tam muzu mydlit jen a jen pres moje konto. mozna pujdu z blata do louze, ale zacinam se poohlizet po jinem isp

Anonym (1.3.2006 08:33:18)

a net ti nepojede 2 měsíce

MIKY (1.3.2006 17:03:30)

Zdravím můžete zkusit GTS NOVERU 800 900 010 nezklame.

Anonym (1.3.2006 20:28:37)

Mam GTS a nemůžu si ztěžovat rychlost navíc navýšena okolo 14 února...

GRU (1.3.2006 08:50:45)

V pátek jsem zavolal na linku 800203203 a v pondělí ráno bylo přepojeno.

Tomáš (1.3.2006 09:04:03)

Mám úplně stejné zkušenosti. Před rokem jsem takhle čekal skoro půl roku na zřízení ADSL. Asi půjdu k Bluetone.

nespokojenec (1.3.2006 09:25:55)

ja si teda taky musim postezovat, ja cekam uz ctyri roky na to, az mi konecne CTc navysi rychlost na 8M/2M za cenu do 500 Kc mesicne... proste sou to zluty s*ine, pac mi to porad nechtej dat... to vecny cekani me depta a nici. nenavidim je, je to nejhorsi firma na svete.

malina (1.3.2006 14:16:29)

Mno ono si asi nepomuzes :D ale az mi dojde v dubnu smlouva s telecomem tak okamzite rusim DSL i pevnou linku a jdu na kabelovku :) ten net je pres to prej nejlepsi a jeste mi vcera zm*di napsali ze ten net nebudou zrychlovat 4x ale jen 2x mno takze zase jen sliby snad ten kabel bude lepsi

Anonym (2.3.2006 21:34:16)

s tou kabelovkou bacha taky to není nic moc kamoš má tu sice tu nejpomalejší ale není to moc stabilni

Anonym (1.3.2006 18:24:26)

nevi nekdi jak je to s tim limitem?mel jsem optimal,mam uz zrychleno na sprint,ale misto 12 GB na mesic mi to porad ukazuje jenom na tejden,ale uz tech 12 GB....takze by mi to uz mohlo takhle zustat :),zpomalili nekomu uz net za vycerpani limitu behem unora??

Anonym (2.3.2006 13:54:41)

Mně teda ne,mam zrychlenej impuls a přejel sem to jeden tejden asi o 2GB a furt nic

Anonym (2.3.2006 17:27:44)

no ja sem predtim pretahl asi o 5 GB a taky nic,hlavne jim ten merak trochu blbne,doufam ze to potrva co nejdyl

TA (1.3.2006 21:19:58)

Pro blabla .... Neumíš evidentně ani šíst letáčky a dívat se na reklamu. Navýšení rychlosti je od 1.2.2006 a ne že všem to udělají hned v tento den. Asi nemáš vůbec ponětí o technice a ani amíci by to s tou svojí technikou nedokázali. Uvažuje někdo vůbec normálně, nebo čtete co chcete, aby tak bylo ? Všichni se nakonec dočkají, ale pokud to dovolí užere jim to hodně nervů. Proč to řešíte, je to otázka smrti... pokud nejde o život, jde o h.... !

Anonym (2.3.2006 13:42:08)

me nevadi ze to trva mesic.. vadi mi ze lzou a mlzej.. kdyby rovnou rekli.. jo bude to do mesice.. tak pohoda.. ale oni reknou do 5 dnu to mate.. kdyz zavolam za 5 dnu reknou.. zkuste to zitra uz na tom technici pracujou.. kdyz zavolam technikum. tak moji zadost jeste ani nemaji.. takze v tom je ten problem.. jinak chapu ze to nemuze bejt ze dne na den..

Jirka (2.3.2006 21:12:09)

re TA: vis ty vubec neco o technice? :) pokud maji inteligentni system jakoze by mohly mit kdyz sou tak velky, tak zrychleni na 4nasobek je otazka max jednoho dne pro vsechny ( viz kabelovky, nebo napr nas ISP 800zakazniku a zmena rychlosti behem jednoho dne na dvojnasobne). ale to co dela CT je jen z duvodu ze jsou to lamy, a muzou si to dovolit ze na ne nikdo nemuze ...

Hamja (2.3.2006 21:48:34)

Nejsem žádnej fanda telecomu,ale podle mě píšeš uplnou blbost...ono je trochu rozdíl zrychlit právě "jen těch směšných" 800 uživatelů na "jen"dvojnásobek a zrychlit X tisíc lidí na čtyřnásobek... O tom,že spoustu věcí by šlo udělat jednodušeji a rychleji tu nemusíme polemizovat,ale že by to tam byla co hlava to lama bych zase netvrdil

Jirka (2.3.2006 22:22:43)

mno nevim nevim, ale kazdopadne je absolutni kravina to co ted delaji, jeden clovek po druhem a jeste zjevne rucne. kdyby to delali po ustrednach tak to dejme tomu za max 14dni maji ...

Petr N. (2.3.2006 16:57:30)

Je vůbec někdo komu už ta rychlost byla navýšena? Muslím u té nejlevněší a nejpomalejší služby IE Impuls? Nebo si nás nechávají až na konec? Díky

Jirka (2.3.2006 21:45:28)

Tak proc rikaji, ze to bude do peti dnu...vlastne ne...ted uz do sedmi

resident (1.3.2006 23:18:03)

Opravdu netuším jak je to možné.Ale asi jsem světlá vyjímka.Zažádal jsem o navýšení rychlosti a proběhlo to do 24 hodin.ja si nemohu stěžovat :)

Anonym (2.3.2006 17:28:19)

a kdy si zazadal??

Monika38 (2.3.2006 21:25:13)

Musíte si všichni uvědomit, že český telekom zneužívá svého monopolního postavení u nás, dělá si z klientů legraci, vždyť už jenom za běžné telefonní přípojení "standart" zapletíte 330Kč měsíčně, což je 4000Kč za rok, aniž by jste vůbec někam volali.Takže pryč od nich, pouze vydírají klienty! Jděte na kabelovky a mobilní telefony. Nebýt eurotelu tak už je telekom v háji.

Jirka (2.3.2006 21:44:06)

Ja jsem si o navyseni zadal 4.2. a taky cekam do dneska...volam tam....pisu maily....nikdo mi nepomuze....skoda, ze mi smlouva konci az za pul roku...nechci platit to penale....ale problemem s navysenim to nekonci....dluzi mi prachy uz tri mesice....hnus, hnus, hnus

Anonym (2.3.2006 21:46:26)

pokud ja vím tak na to mají 2měsice

Indian_CZ (2.3.2006 23:41:11)

Ja sem pozadal a za 2 dny to bylo ok.Jsem ze Sedlčan.A musim říct ,že kdykoliv jsem pozadal o zmenu trvalo to max 3 dny. Tak nevim kde je chyba. Zmenu jsem delal pres net v aplikaci moje konto na str.ČT.

Rebel (3.3.2006 13:06:02)

Nevyřízené požadavky se dají vyřešit. Jak ? Doporučeným dopisem ČTc, nejlépe s dodejkou a dotazem, jakou že to službu vlastně využívám. V parametrech služby IEImpuls a IEIdeal se shoduje snad jen agregační poměr, jinak nic ! Jde o peníze ! Proč platit např.sazbu IEIdeal za službu v parametrech IEImpuls? A už vůbec není obhajitelné, proč to funguje jenom někomu! Až dorazí vyúčtování existuje navíc důkaz a klamavých reklamních a webových žvástů je fůra. To se bude lehce dokazovat. O to, jestli mi to navýší nebo ne, snad ani nejde. To je jejich dobrá vůle. Jenom to technicky podělali, ale tohle je, dle mého názoru, porušení smlouvy. Domnívám se, že lze od smlouvy odstoupit pro neplnění ze strany ČTc, bez náhrady za závazek. Zákazník, který si v dobré víře tuto službu neslužbu objednal byl zkrátka podveden !!! Hurá k jinému providerovi. Pak, že to nejde!?

Albert Mikula (3.3.2006 13:59:44)

Jsem ve stejné situaci asi od 10.2.2006.Dostal jsem e-mail o navýšení, ale není to pravda !!!Doufám jen v to, že noví majitelé s nimi jemně zahýbou !!!!!!!!!!!

Maek (3.3.2006 19:48:36)

mně teda net zrychlili po 45 minutách.byl sem spokojenej,ale jenom do doby,než sem zjistil,že ve šmejdskym Kontě se zrušil závazek...holt když jim mám poslat 700 za vypovězení závazku tak to sou rychlí:(...jinak až bude možnost,odcházím k Bluetone,jejich limit 5 GB na 512/128 ADSL je něco jinýho než 1 GB u žlutýho sráče